Top service.

De filter werden geleverd door DPD. De DPD heeft echter de doos dermate beschadigd dat de filters onbruikbaar zijn geworden. DPD schaam je! Tops wtwfilters heeft dit goed opgepakt door nieuwe filters af te sturen, ze zijn nog onderweg. De volgende bestelling wordt weer bij Tops geplaatst.

Beste Cas, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je goede hulp hebt gehad van onze klantenservice. Hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Product prima bezorging door derden slecht

De bestelde filters werden direct klaargemaakt voor verzending. Het probleem zit bij de transporteur DPD. Ondanks dat U waarschijnlijk geen invloed hier op uit kunt oefenen, vind ik wel dat U dit moet weten/horen. Via de mail wordt je keurig op de hoogte gehouden van de status van de zending. Ook een melding dat het pakket bezorgd zou zijn. Dat laatste klopt niet. Er is noch aangebeld op het huisadres noch een briefje in de brievenbus gestopt dat het pakket aangeboden is bij het verzamelpunt. Je moet dus alert zijn en zelf actie ondernemen door te bellen met de servicedesk van DPD. (wachttijd van 7 minuten) Hier kreeg ik te horen dat het bij het verzamelpunt was afgeleverd. De servicedeskmedewerker zou een aantekening van het incident maken, was het antwoord. Het is jammer dat de transporteur het laat afweten bij zo'n goed product.

Beste Lucas, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over ons en het product. Jammer dat DPD jouw gehele ervaring van het bestellen bij ons te min heeft gedaan. Dankjewel voor het melden! Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Helemaal goed en tevreden

Goede levering. Informatie goed en verpakking goed en netjes

Beste Benard, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze snelle en juiste aflevering. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Snelle levering, goede service

Het is vooral handig dat je in je account kan terugvinden wat je bestel-geschiedenis is, zodat je gemakkelijk en snel direct kan nabestellen!

Beste Juliet, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je tevreden bent over onze eenvoudige bestelwijze en snelle levertijd. Hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Correcte en snelle levering

Vlotte en snelle afwikkeling. Ook DPD heeft deze keer prima werk geleverd

Beste Frans, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze snelle levertijd. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Beoordeling is goes.

Beste Peter, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze snelle service. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Duidelijke productomschrijving, dus past het.

Juiste filter kiezen vrij eenvoudig. Het past in installatie en op tijd geleverd. Wel zijn producten erg duur. De constructie en gebruikte materialen voor een filter zijn in geen vergelijk voor de prijs die je betaald. Maar dit is bij elke website die je kiest hetzelfde verhaal. Toch bestel ik al jaren bij Tops WTW filters en ben tevreden.

Beste Adriaan, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze duidelijke website en eenvoudige bestelwijze. Goed te lezen dat je al jaren een tevreden klant bent, ondanks de dure prijs van de filters in het algemeen. Bij TOPS WTW Filters kunnen wij in ieder geval al een verschil maken in prijs door ons huismerk aan te bieden, wat al een stuk goedkoper is dan het origineel. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Zeer makkelijk te bestellen

Netjes kwa bestelling en snel geleverd

Beste Koos, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze eenvoudige bestelwijze en snelle levertijd. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Goede kwaliteit en snelle levering

Beste Dirk, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze snelle levertijd. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Het zijn goede filters en vlug in huis

Ik gebruik maar 2 filters per jaar

Beste, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je tevreden bent over onze filters en snelle levertijd. Hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Gemakkelijk bestellen via de website, snel geleverd en goed geprijsd

Beste Jan-Willem, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze eenvoudige bestelwijze, scherpe prijzen en snelle levertijd. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Netjes op tijd geleverd en een top product

Beste Co, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze snelle levertijd. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Goede kwaliteit en service

De filters doen wat ze moeten doen!

Beste Folkert, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

goede service en product

Goede filters voor veel minder geld dan de concurent!

Beste Chris, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je tevreden bent over onze scherpe prijzen. Hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Goed product voor prima prijs

Omdat ik nieuwe wtw-filters nodig had, ben ik op internet gaan zoeken. Tops was veruit de goedkoopste. De filters die ik ontvangen heb zijn van dezelfde kwaliteit als mijn oude filters. Ze werden ook vlot bezorgd.

Beste Jan, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze scherpe prijzen en snelle levertijd. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Bestelling helemaal conform aanvraag.

Goed , niks aan toe te voegen.

Beste, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Altijd perfect in orde

Tip top

Beste Mark, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je tevreden bent over ons. Hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Snelle levering, goed advies,

Zoals boven reeds vermeld. Tevreden.

Beste Emile, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze dienstverlening en snelle levertijd. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Service. Klant vriendelijk. En behulpzaam metuitleg hoe ik moet betalen.

Beste Jos, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze klantenservice. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

POSITIVE

Thank you very much

Dear Bert, Thank you for the positive review. Great to hear that you are satisfied with us. Hopefully we will see you again soon in our webshop. Kind regards, Michelle TOPS WTW Filters

makkelij bestellen snel gelever

makkelijk te vinden snel besteld en snel geleverd

Beste Johan, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je tevreden bent over onze eenvoudige bestelwijze en snelle levertijd. Hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

snelle service echt TOP

geweldig tops !

Beste Roosje, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze snelle dienstverlening. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Netjes afgeleverd en op tijd

Zal bij kennissen aanbevelen

Beste Annie, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je tevreden bent over onze snelle levertijd. Fijn te vernemen dat je ons aanbeveelt! Hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Goede ervaring.

Vlug geleverd de filters.

Beste Yvonne, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze snelle levertijd. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Snel

Keurige afhandeling

Beste Kim, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Over TOPS WTW-filters

TOPS WTW-filters is een dochteronderneming van TOPS Luchtfilters, al ruim 40 jaar, een betrouwbare leverancier en producent op het gebied van filters voor luchtbehandeling-installaties, spuitcabines en WTW systemen, voor de zakelijke markt. TOPS WTW-filters maakt gebruik van de kennis, productie en inkoopkracht van TOPS Luchtfilters, waardoor topkwaliteit producten tegen de scherpste prijzen aangeboden kunnen worden, nu ook voor de particuliere markt. Onze WTW filtersets voldoen aan de Europese EN779 normering. Zo weet u zeker dat u altijd over een kwaliteitsfilter beschikt. Mocht u toch nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Tops WTW-filters.