Weer Top(s)

Eenvoudig bestellen en snelle levering. Reminder voor het bestellen van nieuwe filters is heel handig.

Beste, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je tevreden bent over onze reminder service en eenvoudige bestelwijze. Hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Snelle bezorging, goede kwaliteit dit zijn top(s) filters Dank voor jullie goede zorg Groet Wim

Beste Wim, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze filters en de snelle levertijd. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

prima en makkelijk

snel besteld en geleverd en snel geïnstalleerd

Beste Monique, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze eenvoudige bestelwijze. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Correcte levering binnen 2 á 3 dagen

Beste Tom, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je tevreden bent over onze snelle levertijd. Hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Goede service, snel geleverd

Beste Mathilde, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze goede service en snelle levertijd. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Prima filters voor wtw

Super filters voor mijn wtw. Tegen een hele goede prijs!

Beste Margreet, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze scherpe prijzen. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Alles is in orde

Vlotte regeling

Beste Lut, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze vlotte dienstverlening. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Beste Jan, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je tevreden bent over onze snelle levertijd. Hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Fijn bedrijf !

Zeer ruime keuze en info , ben nieuw bij jullie , maar ben verrast door de snelle en accurate levering. Het product is goed de passing is prima , petoet af. Voor herhaling vatbaar .

Beste, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze eenvoudige bestelwijze en snelle levertijd. Hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop! Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Goede filter. Makkelijk schoon te maken met de stofzuiger.

Beste Elly, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze filters. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Prima geregeld

Goede en snelle service

Beste Bauke, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze snelle en goede dienstverlening. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Altijd top (s) in orde!!

Gewoon bestellen, Altijd super snel geleverd!

Beste René, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je tevreden bent over onze snelle levertijd. Hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Goed product.

Prima filter, na bestelling en ontvangst direct geïnstalleerd

Beste Einte, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze filters. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

8 Mooi

Uirstekend

Beste, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over ons. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Voor de derde keer besteld altijd goed

Beste Roger, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je tevreden bent over onze snelle levertijd. Fijn dat al je bestellingen tot nu toe goed zijn verlopen. Hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

goed product

Keurig op tijd geleverd met de juiste plaatsing instructies. Voor herhaling vatbaar. Zeker voor het veel goedkopere aanbod vergeleken met andere aanbieders.

Beste Henk, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze scherpe prijzen ten opzichte van anderen en de snelle levertijd. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Uitstekende service!

Nooit geen probleem bij bestelling van filters. Altijd op tijd en de reminders die ik ontvang van jullie vind ik fijn!

Beste Fransje, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze reminder service en de snelle levertijd. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Snelle levering, correcte prijzen

Binnen de beloofde termijn geleverd, filters worden aan correcte prijzen aangeboden

Beste Ann, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je tevreden bent over onze scherpe prijzen en snelle levertijd. Hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Goeie service en snel geleverd

Beste, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze service en snelle levertijd. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Vlotte transactie

Zeer aangename en vlotte transactie

Beste Paul, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze service. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

we zijn een goed team!

1x besteld en daarna sturen jullie mij een herinnering. Mooier kan je het niet maken.

Beste Simone, Bedankt voor deze positieve review. Fijn te vernemen dat je zo tevreden bent over onze reminder service. Daar zijn wij erg blij mee! Hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Snelle en correcte levering

Makkelijk bestellen via de website. Snelle en correcte levering, van originale Zehnder filters.

Beste Hugo, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze eenvoudige bestelwijze en snelle levertijd. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Eenvoudig en makkelijk te bestellen

All good

Beste Erik, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze eenvoudige bestelwijze. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Goede serieuze mensen die snel reageren op vragen

Bij vragen over een levering reageert TOPS snel en denkt mee met een oplossing. Goede service en kwaliteit. Filter herinnering per mail is prima.

Beste Harm, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze klantenservice en de reminder service. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

super

duidelijke website, eenvoudig bestellen en snelle correcte levering

Beste Xjeh, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je tevreden bent over onze duidelijke website, eenvoudige bestelwijze en snelle levertijd. Hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Platinastraat 34 6031 TW Nederweert

085 - 041 08 00

Over TOPS WTW-filters

TOPS WTW-filters is een dochteronderneming van TOPS Luchtfilters, al ruim 40 jaar, een betrouwbare leverancier en producent op het gebied van filters voor luchtbehandeling-installaties, spuitcabines en WTW systemen, voor de zakelijke markt. TOPS WTW-filters maakt gebruik van de kennis, productie en inkoopkracht van TOPS Luchtfilters, waardoor topkwaliteit producten tegen de scherpste prijzen aangeboden kunnen worden, nu ook voor de particuliere markt. Onze WTW filtersets voldoen aan de Europese EN779 normering. Zo weet u zeker dat u altijd over een kwaliteitsfilter beschikt. Mocht u toch nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Tops WTW-filters.