Perfect.

Bestelling eenvoudig geplaatst en conform afspraak ontvangen.

Beste Henk, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze eenvoudige bestelwijze en juiste levertijd. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Uitstekende levering.

Alles op tijd geleverd.

Beste Ger, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je tevreden bent over onze snelle levertijd. Hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Filters besteld voor WTW installatie van mijzelf en mijn moeder. Bleek dat ik de verkeerde had besteld. Via klantenservice probleemloos kunnen omruilen zonder extra kosten. Verzending met DPD ging eerste keer fout, we waren gewoon thuis en kregen bericht dat we niet thuis waren en naar het afhaalpunt moesten om het pakket te halen. Daar klopt niks van! Tweede keer netjes aan huis bezorgd.

Super totaal niets op aan te merken

Super geregeld reminder wanneer De filters moet worden vervangen Naar aanleiding van vorige bestelling zie welke types je moet bestellen echt top (filters)

Beste Henk, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze reminder service en duidelijke website. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Vlotte procedure

Snelle levering, goede kwaliteit. Makkelijk te bestellen.

Beste Wannes, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze eenvoudige bestelwijze en snelle levertijd. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Het zijn top filters.

Het zijn top filters

Beste Willy, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je tevreden bent over onze filters. Hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Wat ik bestel krijg ik ook.

Beste Paul, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over ons. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Een perfecte afhandeling

De bestelling is netjes en op tijd geleverd. Was niet thuis maar werdt op de afgesproken plek neer gezet.

Beste Acl, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je tevreden bent over onze snelle levertijd en juiste afhandeling. Hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Snel

Het filter werd supersnel geleverd!

Beste Tonny, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze snelle levertijd. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Snel geleverd, goede prijs-kwaliteitverhouding

Fijn dat de bezorging zo snel was!

Beste Geertje, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze scherpe prijzen en snelle levertijd. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Perfecte service

Na een foutieve bestelling werd dit snel zonder aarzeling of bijkomende kosten rechtgezet! Dank.

Beste Jean, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je tevreden bent over onze service. Hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

goede overzichtelijke site

goede en snelle afhandeling van mijn bestelling

Beste Ron, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze duidelijke website en snelle afhandeling. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Perfekt !

Levering ongeveer twee dagen na het bestel.

Beste Renée, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze snelle levertijd. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Hartstikke prima!

Goede filters, prima verzending. Goeie herinnering

Beste Joop, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je tevreden bent over onze reminder service en snelle levertijd. Hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Snelle bezorging.... Goede service

Beste Jan, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze service en snelle levertijd. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Nooit problemen met mijn bestelling. En ik word er aan herinnerd als de filter weer vervangen moet worden

Beste Mark, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je tevreden bent over onze reminder service. Hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Snelle en goede levering.

Alle spullen die ik wilde bestellen waren voorradig, en snel geleverd. Volgende keer bestel ik weer bij TOPS WTW-filters.

Beste Laura, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze snelle levertijd. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Snelle en goede bezorging

Duidelijke website. Bij noodzakelijke vernieuwing van filters een duidelijke mail.

Beste Wim, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze duidelijke website, reminder service en de snelle levertijd. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Prima.

Snelle levering, keurig verpakt.

Beste K, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je tevreden bent over onze snelle levertijd. Hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Na bestelling product snel in huis

De producten werden na eenvoudige bestelling gewoon snel geleverd.

Beste Theo, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze eenvoudige bestelwijze en snelle levertijd. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Juiste maat geleverd.

Netjes afgeleverd en ze bevallen heel goed.

Beste Lia, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je tevreden bent over onze snelle levertijd en de filters. Hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Goede ervaring

De filters waren goed afgeleverd.

Beste Victor, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over ons. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

gunstige prijs

Beste Mike, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze scherpe prijzen en snelle levertijd. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

gewoon doen wat je belooft

bestelling was makkelijk omdat ik vorige factuur had bewaard. Afhandeling ging snel en bezorging keurig geregeld.

Beste Lon, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze eenvoudige bestelwijze en snelle levertijd. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Perefecte uitvoering bestelling

Bestelling werd zoals altijd, perfect uitgevoerd en snel geleverd.

Beste Avis, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze service en snelle levertijd. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Platinastraat 34

6031 TW Nederweert

085 - 041 08 00

Over TOPS WTW-filters

TOPS WTW-filters is een dochteronderneming van TOPS Luchtfilters, al ruim 40 jaar, een betrouwbare leverancier en producent op het gebied van filters voor luchtbehandeling-installaties, spuitcabines en WTW systemen, voor de zakelijke markt. TOPS WTW-filters maakt gebruik van de kennis, productie en inkoopkracht van TOPS Luchtfilters, waardoor topkwaliteit producten tegen de scherpste prijzen aangeboden kunnen worden, nu ook voor de particuliere markt. Onze WTW filtersets voldoen aan de Europese EN779 normering. Zo weet u zeker dat u altijd over een kwaliteitsfilter beschikt. Mocht u toch nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Tops WTW-filters.