Zeer goed bedrijf

Op maandag een tuintafel met marmeren blad besteld en werd een dag later al bezorgd met eigen vervoer. Kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen!

prima service

bij moeilijkheden met de betaling van de bestelling heb ik via mail laten weten wat ik wilde bestellen en gevraagd achteraf te mogen betalen, dit werd zonder problemen goed gevonden. binnen no-time was het artikel bezorgd. en ja achteraf heb ik betaald. ik vind dit een PRIMA service Hartelijk dank. Abram v S.

• Bezorging

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Snelle verzending en bezorging

Makkelijk bestellen, mooi tafeltje, zeer robuust en snelle levering. Zeer tevreden.

super ! aanrader !

veel goedkoper dan elders en snel afgeleverd. leuk bijzettafeltje, ben er enorm tevreden mee.

Snel en goed geleverd

• Bezorging

Super: vriendelijk, meedenkend, snelle communicatie.... Perfect!

Het is voor de tweede keer dat ik nu besteld heb. De vorige keer is alweer een paar jaar geleden. Maar omdat ik nu niet zeker wist of de hoes ging passen voor mijn stoelen, heb ik het via de chat gevraagd, en binnen één minuut had ik al een antwoord. Ook een hoes voor mijn droogmolen besteld, zodat de nieuwe van een andere bouwmarkt, die 3x zo duur was, een ander doel heeft gekregen. Als ik meer sterren kon geven zou ik dat zeker doen. Zo vriendelijk en behulpzaam.

Supersnel geleverd!

Zeer tevreden over Ikklus. Een bistrotafel besteld. Supersnel geleverd en eenvoudig in elkaar te zetten. Wij zijn blij.

• Bezorging

Leveren snel volgens afspraak.

Tuintafel.

Prima sevice en netjes

Super webshop

Ik bestelde 2 in hoogte verstelbare bijzet tafeltjes. 1 ervan had een beschadigde hoek. Via WhatsApp op zaterdagavond met foto gemeld, kreeg meteen antwoord het wordt omgeruild. Niet hoeven op te sturen, alleen inpakken. Ik kreeg via WhatsApp netjes datum en tijd wanneer het omgeruild werd. Bij aflevering samen de nieuwe uitgepakt en gecontroleerd of deze wel correct was. Super!!!

• Bezorging

Goede communicatie en snelle levering

Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling met email. Daarvoor had ik een vraag en werd via de app heel snel geantwoord. Bij 4seizoenen tuinmeubelen was een tafeltje na 12 dagen wachten na bestellen niet meer leverbaar terwijl op hun website stond leverbaar. Lang wachten voor niets. Toen vond ik hetzelfde tuintafeltje bij ikklus.nl. Vandaar dat ik eerst ben gaan vragen of het idd wel leverbaar is gezien mijn eerdere ervaring. Heel snel kreeg ik antwoord dat ze er nog een heleboel op voorraad hadden en dat het de volgende dag al zou worden verzonden. En ja de volgende dag track en trace code. Kom hier zeker terug.

• Bezorging

Makkelijk te bestellen, goede prijs, snelle levering

Voor onze patio een extra parasol besteld. Bij ikklus was hij verreweg het goedkoopst en de levering was supersnel. Prima!

• Bezorging

Webshop is duidelijk. De bestelling (zweefparasol) kwam na enkele dagen aan en was in goede staat. Zou Ikklus.NL nogmaals gebruiken als ik iets soortgelijks wil bestellen.

Ontevreden

Veel te late levering waardoor het niet lukte voor mijn bruiloft.

• Bezorging

Het bestelde item (tentzeilen)was zoals voorgesteld snel geleverd en op afgesproken uur.Prijs,kwaliteit zit ook goed.Goede ervaring met deze shop.

Fijne webshop

Fine webshop, veel voorradig en een vlotte levertijd. Daarnaast ook prima prijs -kwaliteit verhouding.

• Bezorging

Tuintafel besteld. Snelle levering, duidelijke communicatie en goede prijs/kwalitwit verhouding.

denk met je klus mee

ben sinds vier jaar klant van ikklus.nl. door gekluns van post.nl ging de levering en bezorging helemaal fout. moet nog steeds, vandaag is t 17 augustus 2022, een pakketje van 5 augustus j.l. bezorgd kringen. post.nl? zeg maar gewoon prut.nl... ikklus.nl heeft gewoon het pakket nogmaals gezonden en deze kwam wel binnen. Hulde, grote klasse. Prut.nl krijgt daardoor hieronder bij Bezorging één ster

• Bezorging

Top service en snelle levering!

Levering was niet 100% naar verwachting. Maar top service en direct nieuwe bezoegd!

• Bezorging

Goede prijs, dezelfde kussens zagen we op een andere site voor een veel hogere prijs. De levering duurde wat langer maar dat stond ook al aangegeven bij de aankoop.

• Bezorging N.v.t.

Goede service!!

Klantvriendelijk en snelle service

Een order geplaatst en snel geleverd, tot aan de voordeur op 1hoog. Veel dank!