prima ervaring

Vorige week voor de eerste keer iets bij ikklus besteld. De bestelling werd op tijd geleverd en was precies wat we zochten.

Snelle en geweldige service

Parasol is boven verwachtingen ,zo mooi, en goede kwaliteit! En bedrijf heeft hem in de achtertuin geplaatst voor me! Kortom TOP!

Zeer correct

In eerste instantie werd een kleine afmeting van de bestelling geleverd. Na tel. Contact met Ivo werd mij de juist afmeting binnen 2 werkdagen nageleverd en mocht die kleine behouden

Snel

Helaas terug moeten sturen paste niet

Vriendelijk en snel geholpen

Vriendelijk en snel geholpen

• Bezorging

Mooi product maar slordige bezorging

Bezorger Miedema Ophaaldienst heeft tevoren niet doorgegeven op welke dag en op welk tijdstip het bestelde product zou worden bezorgd. Toen ik toevallig eens naar de zijgevel van mijn huis keek, stond het product tegen de gevel. Iedereen had het daar zo maar kunnen pakken en meenemen. Er lag niet eens een kaartje in de bus om mij erop te wijzen dat het product tegen de gevel stond.

Voldoet

Mooi spagetti vliegenscherm

• Bezorging

product voldoet aan de verwachtingen

Product komt overeen met de verwachtingen

• Bezorging

Goed aanbod en snelle, nette levering

Zeer vlotte en nette levering van mijn prachtige zweefparasoldoor een vriendelijke en behulpzame chauffeur. Blij verrast over de goede kwaliteit van de parasol.

Vriendelijk en snel

Snelle bezorging met persoonlijke aandacht.

• Bezorging

Tuinstoelkussens waren er redelijk snel en bij een vraag via de mail krijg je snel antwoord

snelle bezorging, fijne service

Met spoed wat spullen nodig, ikklus zorgde voor een snelle levering. Ga hier zeker opnieuw bestellen

• Bezorging

Artikel was zoals op de afbeelding en werd snel bezorgd.

• Bezorging

Voor een event een tafel besteld via ikklus. Omdat ik deze snel nodig had werd er ontzettend snel geschakeld en werd de tafel 's middags al bij een afleverpunt afgeleverd. Onwijs fijn en op tijd voor het event.

• Bezorging

Goed product en prima communicatie

Zoals de titel al zegt... goe en prima

• Bezorging

Snelle en persoonlijke service!

Zeer snelle en persoonlijke service!

• Bezorging

Goede service, snel de spullen binnen, heel fijn eerst een exemplaar uit mogen proberen voor de juiste maat, daarna de rest bestellen. Heel fijn.

• Bezorging

Artikel is zoals afgebeeld op de site. Snelle verzending. Jammer dat post.nl afspraak niet nakwam maar daar kunnen jullie niets aan doen. Top erg blij mee.

Tevreden met een aankoop

• Bezorging

Goede service belde gelijk terug na een mailtje

• Bezorging

Bestelling was iets vertraagd. Wordt meteen gekeken naar een geschikte oplossing. Contact gehad via de mail. Wat ik ervaren hebben goede klantenservice! En meer dan tevreden met mijn bestelling :-)

• Bezorging

lange en onzekere levertijd + slecht verpakt

geen duidelijke levertijd , veranderde een aantal keren. Verpakking was aan 1 kant al open,

Bestelling geleverd en klopt met beschrijving

Bestelling geleverd en klopt met beschrijving.

Bestelling zeer snel binnen. Bij vragen geeft men prima advies.

Snelle levering!

Nvt