Snelle levering!

Nvt

zoals je mag verwachten. Vriendelijke contactpersoon.

De levering was erg snel en de kwaliteit van het artikel is top.

TOP

keurig verpakt

Snelle levering.

Mijn eerste ervaring met ikklus is goed bevallen.

Ik kreeg snel aanvullende informatie n.a.v. van een vraag per mail. Smetje: koerier stond onverwacht voor de deur.

Ik werd snel geholpen dankjewel

Betrouwbare site die vlot levert maar de spullen leken al gebruikt

Er zijn 4 tuinstoelen besteld. Deze zijn geleverd zonder verpakking misschien dat dat de oorzaak was van del beschadigingen die elke stoel had aan de armleuning en de metalen poten. Het waren geen dure stoelen en ze zijn voor buiten waardoor ik het maar geaccepteerd heb, maar het was wel een domper op de aankoop.

geweldig goede afspraken en geweldig alles na gekomen

geweldig goede afspraken en geweldig alles na gekomen

Vlotte levering mooie stoelen

Stoelen zijn precies zoals in de info beschreven is. Daarna vlotte levering op juiste tijdstip zoals aangegeven.

Zeer tevreden!

Snelle levering. Komen afspraak na!

Goed bedrijf, door de Corona was de levering vertraagd

Moest helaas wachten op de levering... na een dag gemaild en gebeld... werd snel teruggebeld en kreeg een heldere uitleg!

Oke

Grote keuze en vlotte levering

Grote keuze en vlotte levering

Top!!

Prima service!!

Prima tent

Koop altijd bij ikklus! Partytent gekocht, goedkoper dan overal snel geleverd en prima kwaliteit voor de prijs. Niet vergeten dat een storm funest kan zijn dan hebben we lang plezier van de tent.

Slechte kwaliteit en geen geld terug, ondanks garantie.

KOOP NOOIT SPULLEN BIJ DEZE ZAAK! De kwaliteit is zeer laag. De tent die ik kocht ging al kapot bij het opzetten. Als je beleeft vraagt om vergoeding, middels de garantie waar je recht op hebt, dan word je afgepoeierd. Er werden excuses en leugens bij gehaald die niks met het voorval te maken hadden. Lang verhaal kort, slecht product, geen geld terug en een nare smaak na afloop.

De perfecte manier van iets (af) leveren is door ikklus!

Via wathsapp perfect geïnformeerd over leveren tafel. Mijn verzoek qua tijd is direct opgepakt. Direct duidelijk op gereageerd. Telefoontje van aflevering de volgende dag zeer correct. Precies op tijd. Zware marmeren blad is op mijn verzoek door de afleveringjongen door het huis naar de achtertuin gedragen (30 kilo was voor mij te zwaar). In 1 woord: TOPSERVICE

Fantastisch!

Zeer snelle levering! Heel netjes allemaal.

Top en te vertrouwen

Erg snel en houden aan hun woord geen gezeur niet goed omruilen klasse erg tevreden TOP

Top.

Goed product, netjes verpakt.

Goede service en werd bezorgd op de afgesproken tijd,top.

Onvolledige informatie

Parasolstandaard blijkt uitsluitend geschikt voor een incourante maat tegels van 40 x 40. Dat bleek niet uit de tekst. Levering was wel snel.

Vlotte levering en prima kwaliteit.

Aan de afleverafspraken gehouden

Van tevoren wist ik dat het een paar dagen kon duren. De levering door ik meen GLS maakte het mogelijk te kiezen voor afleverplek bij niet thuis zijn. Fijn.

Emmastraat 23 7121CE Aalten

085 0656284