Aan de afleverafspraken gehouden

Van tevoren wist ik dat het een paar dagen kon duren. De levering door ik meen GLS maakte het mogelijk te kiezen voor afleverplek bij niet thuis zijn. Fijn.

Na misverstand alles keurig opgelost!!!

Op tijd bezorgd.

Bestellen en het gewenste binnen krijgen

Ik was op zoek naar een tentdak. Degene waar ik de tent heb gekocht , had geen reserve liggen zoals beloofd. Daarom op internet gezocht en bij ikklus gekomen. Daar vervolgens het product besteld en gekregen. Zeer tevreden toekomstige klant.

Was goed

Mijn ervaring was goed,totdat ik van de week een vraag had over mijn 2 parasols.Ik had deze nog niet gebruikt en bij het uitdraaien zijn bij beide parasols!!! Een arm steun los gelaten ik durf deze niet terug te doen ivm kwetsbaarheid en gevraagd of u er een oplossing voor heeft en tot nu toe geen antwoord.

Conform verwachting

Voldoet aan verwachting, stevig en sterk Loopt accuraat en is stil

Snelle levering en persoonlijke service!

Prachtig zitje voor balkon

Snel besteld en haast nog sneller geleverd, en een bezorger die weet wat service betekend, een en al vriendelijkheid en behulpzaam. Petje af hoor!!

Heel correcte levering

Hele mooie tuinstoelen gekocht moet je zelf in elkaar zetten ik denk dat ze bij de fabrikant de lasmallen eens moeten controleren het in elkaar zetten is een moordpartij. Dit geldt voor model Atlanta van Lesli living.

Niks aan toe te voegen

Veel plezier van ,vooral nu met de zon .

Goede communicate, levering ook goed.

Helaas was de verpakking slecht

Verpakking was kapot helaas.

Eén woord: perfect!

Geheel volgens afspraak!

Goed en snel

Goed en snel

Prima communicatie

Alles werd goed van tevoren gecommuniceerd. Ook nadat er een kleine leveringswijziging plaats vond.

Prima service en erg klantvriendelijk

Prima service en erg klantvriendelijk

Snelle levering.

Voor herhaling vatbaar.

prima, snel en keurig ingepakt

kwa bestelling loopt alles prima. Maar nu je gevraagd wordt om dit even in te vullen, vind ik het wel heel licht en lastig te lezen. Maar goed, het lukt wel....

Doen wat ze beloven

Snelle levering en je krijgt een belletje wanneer bezorger eraan komt. Overigens dit is ook een nette aardige man

Waren kleine probleempjes met het product, maar dit bedrijf heeft het zeer goed opgelost

Top bedrijf. komen afspraken goed na. Laten dingen niet op beloop. Doe graag weer zaken mee.

Heel goed geïnformeerd en geleverd

Site duidelijk, bestelling prima afgehandeld, levering duidelijk aangekondigd en daarna afgeleverd conform belofte.

Je zet geen bestelling van bijna €500 op de stoep als iemand niet thuis. Niet gebeld door chauffeur

Dag Mariska, Mijn excuses dat het zo gelopen is. Indien wij uw telefoonnummer hadden, dan werd u zeker gebeld, tevens via sms of app op de hoogte gehouden van dag en tijd. Helaas ontbrak uw nummer bij de bestelling. Het is dus niet fair om te zeggen dat de bezorger had moeten bellen. De overbuurman was thuis en heb ik wel gesproken omdat ik het huisnummer eerst niet kon vinden. De buurt kwam mij nog al betrouwbaar over. Ik heb het nog we zo neer gezet zodat het zo droog mogelijk stond en het minst in het zicht. Vanaf de weg was het zo wie zo niet zichtbaar. Tevens is er een mail verstuurd, een dag voor levering. We hebben daarop ook geen reactie gehad. Al met al, jammer dat het zo gelopen is. Tevens de tip voor om bij elke bestelling, zeker van enige waarde, ook uw telefoonnummer te vermelden. Vriendelijke groet, ikklus.nl

Pakketje is mee teruggenomen door post nl

Pakketje lekte en dat zag de bezorger van PostNL, getracht contact te krijgen met Ikklus maar dat is tot op heden nog niet gelukt.

Zeer goede service!

Ik heb kattenstaart vliegengordijn besteld en de kleur was niet op voorraad. Ik ben persoonlijk gebeld met alternatieve. Super fijn als er met je mee gedacht wordt, dan noem ik dan ook service!

Emmastraat 23

7121CE Aalten