Goede aanstekers

Geweldig!!

Super service, mooie oplossingen op maat. Flexibele, professionele mensen met oog voor detail.

Goed!

Snel en vakkundig

Ik had niet het goede besteld maar het werd direct geregeld en op tijd de goede petjes thuis. Dus prima service.

Mijn 1e ervaring met dereklameshop was in 1 woord geweldig!

Mijn ervaring met dereklameshop was geweldig. Amber gaf goed advies en reageerde steeds snel op mijn vragen. Ook de voorbeelden/proefdrukken waren duidelijk en eveneens snel. Uiteindelijk was de levering ruim voor de verwachte datum. In 1 woord dus: geweldig!

Super snelle levering, top klantenservice

Fijn zaken doen. Goede prijzen, ruim assortiment, vriendelijke klantenservice en snelle levering

Ik ben zeer tevreden

Goedkope producten, snel geleverd en ook goed veilig verpakt

Prima geleverd

nette behandeling ,en geïnformeerd via mail

Snelle levering, goed klantcontact, prima product

Bestellen op factuur voor bedrijf ging eenvoudig, product was prima en was binnen enkele dagen al ontvangen.

Super snelle levering

Artikel goed verpakt en snel verzonden.

Goede service, zeker ook in de after sales

Oorspronkelijke levering was niet als verwacht. De aftersales pakte dit prima op en kwam met alternatieven. Correct en prettig afgehandeld. Zeker een partij om vaker mee te werken.

Zeer klantvriendelijke website. Tevens telefonisch goed te woord gestaan. Supersnelle levering van de bestelling! Kortom top!

Super service!

Great customer support. Fast service. All good.

Zeer goede service

Fijne winkel, met goede service!

Prima service en snelle levering

Prima service en snelle levering

Snelle services

Snelle reacties via chat en mail. Snelle levering. Het enige minpuntje was dat ik een gesplitste factuur wilde voor 2 verschillende organisaties. De verzendkosten kwamen bij de verkeerde factuur en dit kon helaas niet meer veranderd worden.

Een hele fijne ervaring.

Een hele goede communicatie door de verkoopmedewerkster. Ze trok me echt over de streep en het resultaat mag er echt zijn. Vanaf het bestellen tot en met het leveren hield ze contact, dat heb ik zeer gewaardeerd. We zijn echt heel blij dat we voor deze site gegaan zijn.

Netjes en snel

Reageren snel op mail en denken met je mee. Leveren mooi en net produkt af.

Altijd vlugge service

Vandaag besteld en morgen in huis.

Top service!

Onmiddellijk contact Een week voor gewenste levering reeds geleverd! Vriendelijke mensen

Prima contact!

Alles is keurig en vlot verzorgd.

Uitstekende service!

Uitstekende service! En goede communicatie!!

Hele snelle en vriendelijke reactie op mijn vraag. Heel fijn dat ze meedenken. Top service!

tevreden

tevreden

snelle en goede service !

Het is Een fijn bedrijf om zaken mee te doen !