Geweldig, prachtig resultaat en supersnelle levering.

Klantvriendelijk. Betrokken erg goede kwaliteit.

Snelle levering en goede communicatie

Heel fijn contact en reageren snel op vragen.

Snelle reactie, fijne service en meedenken in oplossingen.

Pennen zien er sjiek uit!

Goeie service makkelijke communicatie.

Pennen zien er sjiek uit!

Goeie service makkelijke communicatie.

Goede Service, mooi product

De pennen in goede order ontvangen Ze zien er sjiek uit, dankjewel!

De pennen zien er sjiek uit

Goede service en fijne communicatie!

Wat een geweldige service en snelheid

in de avond gebeld en de volgende ochtend was alles geregeld. Diezelfde middag was alles versierd. Dit noem ik professionele aanpak en service. Fantastisch gewoon.

Wat een geweldige service en snelheid

Zeer accurate en professioneel

In de avond gebeld voor een verzoek van versiering, de volgende ochtend om 9.00 uur was alles geregeld en in dezelfde middag hing de versiering op de gewenste plek. Dit noem ik nog eens accuraat en professioneel. Alleen maar lof.

Zeer accurate en professioneel

in de avond gebeld voor een verzoek van versiering, de volgende ochtend om 9.00 uur was alles geregeld en in dezelfde middag hing de versiering op de gewenste plek. Dit noem ik nog eens accuraat en professioneel. Alleen maar lof.

Waanzinnig goed!

De producten die ik afneem van de Reklameshop zijn altijd top geproduceerd én netjes geleverd. Even een dankjewel aan Norberth voor het geduld, hetgeen hij met mij als 'lastige' klant heeft gehad. Met andere woorden, ook leuk personeel! Een aanrader!

Niks te klagen over de service

Goede kwaliteit, goede service

Bestelling met oranje sjaals was vertraagd. Goed opgepakt door het servicecenter en alles is alsnog op tijd geleverd. Goede prijs-kwaliteit verhouding van de bestelde producten.

meerdere malen besteld altijd oke en netjes

al meerdere malen besteld communicatie is erg fijn en leveringen worden keurig zoals afgesproken geleverd , kortom fijn bedrijf !

Optimaal

Beter kan niet.

Aanrader!

Vriendelijke medewerkers, reageren snel en denken mee.

Zoals verwacht, altijd goede service.

25 Turbinestraat

Hengelo 7556RB