Goede klantenservice ivm probleem met bestellen

De website kan beter, ik had een probleem met het bestellen van een item.

Zeer snelle en behulpzame service

Zeer snelle en behulpzame service. Communiceerde dagelijks alle updates. Zeer goede service

Samen tot een mooi product gekomen!

Leuk om samen te sparren over de beste oplossing voor mijn gewenste product! En helemaal top dat daar iets moois uit is gekomen, helemaal tevreden met het eindresultaat!

Heel erg tevreden!

Voor onze medewerkers hebben we samen met de hulp van dereklameshop een mooi pakket kunnen samenstellen! De relatiegeschenken zijn echt top en we kregen er hele goede service bij. Zeker een aanrader voor anderen.

Goede producten, fijne service, snelle levering.

Uiterst tevreden over het bedrijf, de artikelen en de klantenservice!

Ik bestel bij DeReklameshop al een aantal jaar en ik ben nog steeds zeer tevreden over de producten, de manier van bestellen, de snelheid van leveren en ook zeker de klantenservice die altijd heel vriendelijk is en altijd meedenken. Is er een probleem, dat wordt dit ook direct behandeld.

Top advies goed meedenkend

Service die je verwacht

Vriendelijk en meedenkend

Er is goed meegedacht om het beste eindresultaat te krijgen en daar zijn we heel blij mee. Daarnaast was was al het contact vriendelijk en behulpzaam. Moor bovenal ben ik erg blij met het drukwerk dat geleverd is.

Zeer snelle en vriendelijke service!

Ik heb bij de reclameshop petten besteld voor een vrijgezellenfeest. De communicatie verliep zeer vlot via whatsapp en mail. Er zat haast achter de levertijd, maar ze kwamen zelfs vroeger aan dan verwacht. In 1 woord: TOPservice!

Betrouwbaar!!!

Reklameshop is betrouwbaar, levert snel en biedt een goede kwaliteit. We plaatsen regelmatig bestellingen en zijn zeer tevreden. De lijntjes zijn kort, zodat het contact snel en gemakkelijk verloopt. Ze denken mee over de mogelijkheden en geven advies waar nodig.

Meer dan een uitstekende service.

Denken goed mee, zijn flexibel en leveren altijd kwaliteit.

Snelle en prettige communicatie

Prettige communicatie en snelle levering.

Sehr Nett

Problem mit der Bestellung wurde sehr schnell gelöst

Mooi product en goede communicatie*

Fijne communicatie over he product en over de looptijd. Tussentijds op de hoogte houden heb ik zeer op prijs gesteld.

Super bedrijf

Mooie spullen, snelle levering!

Snelle reactie kwaliteit

snel geleverd

Geweldige service en prettig contact!

Super bedrijf, snelle levering, goede service en heel prettig contact met de medewerkers!

Goed contact. Best product. Snel geleverd

Keurig en snel geregeld. Top

Mooi product en klantvriendelijke opvolging van de bestelling!

Na aanvraag van een offerte veelal telefonisch contact gehad met de account manager over het product en de levering. Erg klantvriendelijk en een mooi, kwalitatief goed eindproduct als resultaat. Bedankt!

Een mooie ondernemer met een mooie onderneming

Ik shop hier al jaren en het is een moeilijke branche nu wij ook corona kennen. Ik werk op scholen en ik wist niet zeker of alles zich zou herstellen. Norbert van CN sprak ik toen ook en hij zei alles op alles te zetten om open te blijven. Dat is ons beiden gelukt en ik ben blij dat ik weer kan bestellen. Dit is een goed bedrijf, snelle afhandeling, mooi assortiment en een stel fijne super aardige mensen.

Een vertrouwd adres voor diverse leuke gadgets met een prima service. (Klant)vriendelijke mensen met verstand van zaken. We kunnen hier goede afspraken mee maken. Daarbij gemakkelijk benaderbaar.

Heel behulpzaam netjes en snel geleverd

Zie bovenstaand

Prima communicatie en op tijd geleverd.

Prima communicatie en op tijd geleverd.

Geweldig, prachtig resultaat en supersnelle levering.

Klantvriendelijk. Betrokken erg goede kwaliteit.