Snel en correcte afwikkeling van geplaatste order

heldere communicatie waardoor een snelle en correcte afhandeling van de order plaatsvind!

Supervriendelijk! Top service!

Snelle en vriendelijke service via mail. Keimooie geborduurde mutsen! Hier bestellen wij nog.

Fantastisch!

Heldere communicatie, snelle levering, kwaliteit-prijsverhouding goed.

Snelle persoonlijke service

Er wordt snel, duidelijk en persoonlijk gehandeld. Fijne service, veel mogelijkheden.

Klant komt op de eerste plaats

Behulpzaam en klantvriendelijk

Large choix, excellent service, prix raisonnables

J'ai déjà passé plusieurs commandes sur le site et j'en suis très satisfait. Les produits sont variés, le service est excellent et les prix très compétitifs. Livraison rapide et efficace.

Goede snelle service!

Ik had op zeer korte termijn (2dagen) oranje petten nodig. Norberth heeft samen met mij gekeken welke items hij op voorraad had en meteen kon versturen. De petten werden netjes binnen 2 dagen geleverd en de service was zeer goed. Een aanrader!

CN trading is een betrouwbaar en inventief bedrijf.

Meedenkende en vriendelijke medewerkers. Zij zijn de reclame van het bedrijf. Toegezegde leveranties en datum zijn uiterst correct. Speciale dank aan Amber.

Uitstekende service en goede kwaliteit!

Heel vlotte communicatie en uitstekende klantenservice. Heel gebruiksvriendelijk. De petjes zien er super uit: mooie, kwaliteitsvolle druk en stevig materiaal. Zou zeker terug hier bestellen!

Zoals altijd weer supersnel en mooie kwaliteit. Fijne communicatie

Gewoon weer top voor elkaar!

Goede kwaliteit en perfecte service

Snelle communicatie en meedenkend!

super senlle levering

De bestelling werd correct en supersnel geleverd. Top! prima prijs kwaliteit verhouding

produkt niet voorradig, goed alternatief

De frisbee die we hadden uitgekozen, bleek niet op voorraad. We kregen drie goede alternatieven aangeboden, waaruit we een goed keuze konden maken. Wel jammer dat we niet eerder te horen kregen dat we een alternatief moesten kiezen, want daardoor kwamen de frisbees een dag later bij ons binnen (wat planning-technisch niet handig was).

Topservice!

Onmiddellijk gereageerd toen mijn bestelling bij DHL bleek vast te zitten en ik deze dringend nodig had.

Zoals altijd weer topservice!

Wij laten voor ons bedrijf regelmatig dingen bedrukken. Fijn contact, ze denken mee en zijn altijd razendsnel!

Super goed en prettig contact

Gewoon goede service, goed advies, super geholpen en de produkten zijn tip top in orde!

Goed geholpen met ontwerp en snel geleverd

Ik werd snel geholpen. Goed advies gekregen en hulp bij het ontwerp.

goede klantenservice

Snelle service, goede dienst voor en na verkoop. Wel wat leveringsproblemen met DHL, maar na contact met de klantendienst van dereklameshop wisten we al snel waar het pakketje af te halen.

Alles verlopen zoals het hoort

Alles verlopen zoals het hoort

prima!

De kwaliteit van de producten is heel goed , prima aanschaf voor onze muziekvereniging om op te treden tijdens koningsdag !!

Snel en netjes

Fijne snelle levering

Goed advies

Goed advies en hulp gekregen

Goed contact en overleg

Voor eeen op maat gemaakte grote sticker en een bord, goed kunnen overleggen en van goed advies voorzien, top.

Snelle levering en prima kwaliteit.

Denken met je mee, nette prijzen