Denken met je mee, nette prijzen

goede service snel geleverd

sommige artikelen waren niet leverbaar. Na overleg bestelling gewijzigd en volgende dag ontvangen.

goede service, snelle levering, mooie prijs/kwaliteitsverhouding. zeker niet mijn laatste order.

als gezegd.

Snelle en professionele service

Wij hebben 100 winkelwagenmuntjes besteld. Het lettertype ed waren we nog niet helemaal over uit en van meerdere varianten hebben we een proefdruk gekregen (digitaal). Hierdoor hebben we goed kunnen kiezen. De medewerker reageerde vlot en fijn, hierdoor hebben we het snel kunnen regelen.

Snelle en goede service

Snel reactie en levering sneller dan verwacht. Product zoals omschreven.

Ontzettend mooi eind resultaat.

Binnen een korte periode een folder laten ontwerpen en ontwikkelen door CN trading. Ontzettend blij met het eind resultaat. Er werd goed meegedacht omtrent de wensen en wat er wel en niet mogelijk was mede als het contact heb ik als zeer prettig ervaren. Eind resultaat mag er wezen!

Prima service, vriendelijke medewerkers, goed product en vlotte verzending!

Prima service, vriendelijke medewerkers, goed product en vlotte verzending!

Bij de reklameshop doen ze hun job meer dan uitstekend!

Als perfectionist en zelfstandige heb ik zoveel te regelen waaronder het bestellen van winkelwagenmuntjes om de klanten te bedanken. Niet snel tevreden kan ik toch meedelen dat ik dereklameshop bij iedereen zal aanraden! Zo'n deugd om met hen samen te werken; -duidelijk uitleg bij het shoppen via chat. -drukproef met goede raad. -goedkoper alternatief voorstel. -snelle levertijd met track en trace. -kwaliteitsvol product. -goede opvolging en vriendelijkheid... 100% tevreden klant van ontwerp tot eindproduct!

Geweldige service en kwaliteit

Zeer tevreden over het gehele traject

Prima, ik kreeg bijzonder snel wat ik besteld had en alles in orde.

Prima ervaring

Betrouwbaar, vriendelijk en veelzijdig aanbod via deze site.

Ik kan makkelijk vinden waarnaar ik op zoek ben en laat me daarnaast eventueel adviseren. Prettig contact en vlotte levering. Afspraken worden nagekomen. Kortom een goede relatie om zaken mee te doen.

Ik bestel regelmatig producten via CN Trading en dat bevalt heel erg goed. De communicatie gaat altijd heel erg vlot en snel. Producten zijn ook naar wens.

Vriendelijk en snel geholpen.

Naambordjes met speciale maatvoering laten maken. Snel en perfect passend geleverd. Prima service.

super goede service

snelle reactie op mijn aanvraag, goed geholpen en onze bestelling snel geleverd.

Prettige communicatie

Voortvarend een oplossing gezocht nadat een artikel deels was uitverkocht

Goed product en snel geregeld

Er kwam snel een ontwerp en die werd op mijn verzoek ook snel aangepast op een paar kleine puntjes. Na goedkeuring was de boel snel geregeld en bezorgd. Enige nadeeltje, ik houd niet van (volledige) betaling als ik het product niet binnen heb. Verder een absolute aanrader.

Fijn dat er ook ruimte was voor een kleine bestelling.

Goed contact gehad en ruimte om mijn wensen aan te geven: ik wilde een klein aantal pennen laten bedrukken en dat kon.

Snelle communicatie en levering

Ik ben snel geholpen en de levering is zeer snel georganiseerd.

Ze doen wat ze beloven en meer dan dat

Mijn ervaring met de reklameshop is bijzonder positief. Na mijn online bestelling werd contact opgenomen om nog wat zaken door te spreken, aflevertermijn werd ruimschoots gehaald, na aflevering nog een mailtje om te vragen of het allemaal goed is gegaan en ik tevreden was over de klok/weerstation dat ik had besteld. Prima en betrouwbare club.

TOPBEDRIJF

Bestellen op de webshop ging erg makkelijk en snel. Ook telefonisch contact gehad en keurig te woord gestaan en geholpen. Vervolgens werd de bestelling ook nog supersnel geleverd.

Mijn bestelling was helaas niet leverbaar

Mijn bestelling was helaas niet leverbaar

Beste Sander, Dank je voor je beoordeling. Wij betreuren het echter je ons een zo negatieve beoordeling hebt gegeven. Even over je bestelling (DOA0010049). De bestelde oranje badhanddoek is helaas uitverkocht. Deze komen januari 2022 pas weer op voorraad. Bij de bestelde oranje poef en kussen zijn er op dit moment grote problemen en onzekerheden omtrent de levering van het vulmateriaal. Hierdoor kunnen wij deze op dit moment ook niet leveren, binnen de gestelde levertermijn. Als iets niet leverbaar is, kijken wij hier eerst even of we nog een alternatief kunnen aanbieden. De badhanddoek hebben we helaas geen alternatief voor. De oranje poef en oranje kussen zijn unieke producten, die op bestelling gemaakt worden. Hier hebben we dus sowieso geen alternatief product voor. Als wij dan niet kunnen leveren, crediteren wij de bestelling en storten wij het terug, in deze, op je creditcard. Jouw bestelling hebben wij ontvangen op zaterdag 11 september. Na check maandag 13 september geannuleerd en gecrediteerd. Indien de producten tzt weer beschikbaar zijn, kun je nu zelf bepalen of je deze weer wenst te bestellen. Nogmaals jammer dat je ons zo hebt beoordeeld. Dat is zoals jij het hebt ervaren. Gelukkig zijn er heel veel mensen die onze werkwijze als goed en prettig ervaren. Wij weten dat we er alles aan doen om elke bestelling zo goed mogelijk te behandelen. Met vriendelijke groeten, Norberth Mettinkhof

Supersnelle levering en mooie kwaliteit

Zeker de moeite waard om nogmaals wat te bestellen

top service !

Correcte order opvolging. Klant op de hoogte houden van leverstatus. na levering contact opgenomen. Zeer tevreden.

super snel geregeld

Snelle en vriendelijke afhandeling van de order, top geregeld

Goede service en snelle levering.

Goed geadviseerd aan de telefoon.

Turbinestraat 25 7556RB Hengelo

074 7600490