Aanrader

Groot assortiment kerst ornamenten. Bestellen is heel simpel. Goede communicatie over de bestelling via de mail. Snelle levering. Kwaliteit product ontvangen. Enorm tevreden.

ik heb nog niets ontvangen

mijn douchegordijn heb ik nog niet ontvangen. Er is denk ik iets mis gegaan bij GSL. Hopelijk komt het gauw binnen

Toen er iets niet leverbaar was keurig van op de hoogte gesteld.

Goede service. Prachtige collectie

Hele mooie kerstdeco besteld. Een artikel was zoek. Men hield me op de hoogte via persoonlijke mail. Hele goeie service! Top meiden!

zeer tevreden

ik bestel in de toekomst nog bij jullie bedankt alvast xxx grtjes

Snelle levering.

Super snelle en nette levering

In een woord: uitstekend

Goed werkzame site. Fantastische producten. Vlotte bestelling-faciliteit. Kwetsbare producten (glazen kerstornamenten) uitstekend verpakt, misschien een laagje bubbelplastic extra? Tegen het schuiven van dozen in de bestelwagens? Site om volgens jaar weer tijdig te bestellen. Mvrgr, Een tevreden cliente

gewoon goed

prima op tijd en goed verpakt

Snel geleverd en goed verpakt

Ik zou zeker nog bestellen bij jullie. Enkel de pakket bezorger ben ik niet te vrede over. Ding dong en voor ik aan de deur ben is die al terug weg, staat het pakket aan de voordeur in de regen.

Mooie retro kerstballen

Mooie retrokerstballen , snel geleverd, degelijk verpakt , en een vrij democratische prijs.....

Helemaal goed.

Mijn bestelling van de kerstballen is perfect verlopen. Snelle levering en de kerstballen waren goed verpakt.

Een beetje vreemd ingepakt

Slordig ingepakt

Vlotte levering

Artikelen waren zoals gepresenteerd op de site en binnen enkele dagen geleverd..

Perfecte ervaring!

Tijdens transport één van de potten gebroken. Mailtje met foto's gestuurd en kreeg onmiddellijk antwoord dat ze het bedrag van de kapotte pot gingen terugbetalen. Wat ook gebeurd is! Uitstekende service, zelfs in deze, voor hun, moeilijke tijden!

Prachtige items, goede levering, helemaal tevreden

Ik ben heel blij met de spullen. Een keer wat anders dan de standaard kerstspullen. Alles kwam heel aan. En het ontbrekende onderdeel werd de volgende dag al geleverd.

Prima webshop en service. Jammer alleen dat er geen optie is met gls om het pakket bij een afhaalpunt op te halen

Mijn bestelling was prima in orde en vlug geleverd

Jammer dat niet alles wat ik wilde verkrijgbaar was. Ik hoop dat de terugbetaling van niet bestelde kaarten goed verloopt. Verder verliep het contact netjes en correct

Sbel verzending Goede prijs Goed verpakt verzonden

iets fout gegaan

het pakketje met de kaarten was beschadigd en dit heeft men moeten bijwerken met tape! misschien een steviger doos, voor tijdens het transport. de kaarten zijn prachtig.

Prachtige website met leuke originele items

Zie boven

Unieke items

Zoek je iets bijzonders op het gebied van decoratie, dan is dit het adres.

Mooie website, snelle levering

Altijd een goed idee om een bijzonder kado te vinden. Levering was snel. Klein minpuntje: als iets niet leverbaar is, haal het dan even van de site.

Product is in orde

Er staat 1 tot 2 dagen leertijd en ik heb een week moeten wachten !

Mooie kerstballen van Vondels ontvangen. Helaas zaten ze niet allemaal is een doosje. Daarom 4 sterren ipv 5. Maar verder goede service.

Kerstballen zijn heel over gekomen.

Ik kocht een paar bijzondere kerstballen. Levering was goed. Wil je als bedrijf nog iets aan de beleving doen, dan zou een andere manier van verpakken een extra bonus opleveren. Nu doet de verpakking niet onder voor een cadeautje uit de kringloop, daar valt dus winst te behalen.