Vriendelijke en duidelijke communicatie

Ontzettend leuke producten, goede en snelle service

Op vragen krijg je snel antwoord, wanneer je wat bestelt, wordt het razendsnel verzonden.

Volgende dag al bezorgd snelle service. Zien er mooi uit de kerstornamenten. Zal hier vaker wat bestellen. Alleen geen idee wat viatim is. Hier met dhl bezorgd.

Leuke spulletjes en snelle levering

Jullie hebben zoveel leuke dingen , dat het lastig is een keuze te maken. Maar de bestelling was zo gedaan en snel geleverd . Heel blij mee

Mooi cadeau voor een vriendin

Ik had een koolmeesje gekocht voor in de kerstboom. Erg mooi. Goed en netjes verpakt.

Práchtig ! Héél zorgzaam verpakt. Ik ben blij dat ik de Keramische paddenstoelen bestelde .

Perfecte en snelle levering en heel vriendelijk en snel bij het contact

Ik had een paar tafelzeilen besteld. Super snel hebben ze gereageerd en uitermate vriendelijk. Goed advies gekregen en vervolgens hebben ze het ook snel opgestuurd. Aanrader!!!

Super Snelle levering gehad en heel goed verpakt

Niet optimaal

Vliegengordijn ontvangen met 2 plastic rail houdertjes die nergens opslaan. Dus volkomen nutteloos en geen ophang indicaties/voorbeelden of een fatsoenlijk ophangsysteem er bij.

leuke spullen

De volgende dag na bestelling al in huis. Leuke spullen. Enige aanrader voor de webwinkel wat meer details. B.v tafelkleed de grootte. De paddestoelen of ze buiten kunnen staan. Maar alles is heel leuk.

Superleuke tas snelle verzending

Leuke website met aparte spullen. Alles duurzaam verpakt . Mijn tas zat in een schoenendoos alles werd hergebruikt. Mijn tas was superleuk had al eens eerder zo'n aparte tas gekocht

Dank je wel Ina, Leuk om te horen dat ons duurzaam verpakken wordt gewaardeerd. Familie en buren, iedereen werkt er graag aan mee.

Accuraat

Snelle afhandeling van bestelling en mooi product

Snelle levering van leuke dingen.

Super goed

Het was prima en snel geregeld.

Betrouwbaar!

Eerlijk bedrijf,snelle en goede levering.

SUPER

Goede en snele levering, mooi en veilig verpakt. Van ons 10/10 Zullen later ook bestellingen plaatsen

Mooie boekjes en snel geleverd

Dank je wel Danielle, fijn om te horen.

Slecht voorraadbeheer

Als ik kaarten bestel is meer dan de helft van de kaarten nooit op voorraad, of bepekt op voorraad. Dat is jammer. Ze worden wel snel bezorgd na bestelling.

Beste Piet, Wij zijn niet alleen een webshop, maar hebben ook een fysieke winkel. Helaas komen we erachter dat er regelmatig kaarten verdwijnen. In het verleden is er weleens een probleem geweest met ons oude kassasysteem en de oude webshop. Vanaf april hebben we hiervoor 2 nieuwe systemen die wel perfect met elkaar corresponderen. We zijn nu opnieuw bezig om alle voorraden te controleren, maar als mensen kaarten meenemen zonder langs de kassa te gaan kunnen wij aan een niet kloppende voorraad niets doen. We hebben honderden kaarten in verschillende molens en nog in onze voorraad staan. We kunnen die onmogelijk iedere dag gaan controleren. Het lijkt mij daarnaast ook sterk overdreven dat de kaarten nooit op voorraad zijn. We bestellen in principe van alle kaarten 6, 10 of 15 stuks, afhankelijk van de besteleenheid van de leverancier. Met zoveel verschillende kaarten is het niet mogelijk een nog diepere voorraad aan te leggen. Wel kunnen we hier in de meeste gevallen aankomen. Maar dan moeten we dit wel ruim van te voren weten. We zijn namelijk gebonden aan minimale afnames bij de leverancier. Fijne dag nog, Tanja

In orde Zoals in het boekje staat geschreven

Yes! Schat gevonden. Vlot en netjes geleverd.

Eindelijk gevonden: die leuke handtas waar ik al een tijdje naar op zoek was. Mijn oog viel op meerdere kleuren en modellen, dus ik kreeg nu ineens te maken met keuzestress ;) Uiteindelijk gekozen voor de Eeezi Print. Ik kon het niet nalaten om de Noi Noi Trolley Casey tas erbij te nemen, want die is gewoon te leuk om te laten liggen. Handig voor een weekendje weg. Ik ben heel blij met mijn aankopen en verwacht er lang plezier van te zullen hebben.

Wat fijn om te horen Dani! Wij hopen ook dat je er nog jarenlang plezier van zult hebben.

Bestelling beantwoord volledig aan beschrijving. Vlug geleverd.

Positief

Prachtige tas en ook de verzending was prima. Mooi dat er ook gebruik word gemaakt van gebruikt karton voor de verzending.

Fijn om te horen Marianne. Heel veel plezier met de tas.

Snelle service, perfect stevig ingepakt artikel, artikel zelf ook helemaal prima!

Dank je wel. Fijn om te horen.

Goede levering

Het door mij bestelde artikel is in goede orde ontvangen. Het duurde iets langer dan bij de grotere ketens, maar dat is geen probleem geweest. Wat ik fijn vond was dat het in een passende doos was verpakt. Niet in zo'n veel te grote doos vol met lucht / opvulmateriaal. Zeker een aanrader dus.

Bedankt voor de mooie beoordeling. Het klopt dat er bij ons op zaterdag en zondag geen pakketten worden opgehaald. Alles dat na vrijdag 17.30 (plusminus) uur wordt besteld, wordt pas maandagavond opgehaald en dinsdag geleverd. Alle bestelde pakketten op maandag t/m vrijdag 17.30 uur worden wel de volgende dag geleverd. (Uitzonderingen daar gelaten).

Bergselaan 297d

3038CG Rotterdam