Leuke winkel, snelle levering

Heerlijk om te shoppen online. Echte unieke producten. Alles snel in huis. Goed verpakt.

Super snelle bezorging!!

Snelle bezorging. Verpakking van beide producten zijn wel wat ingedeukt. Dat vond ik wel jammer omdat er 1 als cadeau weggegeven wordt.

Erg goed

Kerstballen over treffen verwachtingen en goed ingepakt dus heel aangekomen

Ongepaste reactie op klacht: verbazingwekkend!

Voor mijn vrouw was ik op zoek naar mooie kopjes van Frida Kahlo. Blij was ik toen ik bij Alles in wonderland (…) de kopjes zag waar ik zo lang naar op zoek was. Op de foto zat het oortje rechts, het gezichtje naar je toe. Bij levering bleken de oortjes aan de andere kant te zitten, waardoor het gezicht niet zichtbaar was als je eruit zou drinken. Ook een vaas met een beeltenis van Kahlo was geleverd, die was alleen verkeerd beplakt: aan de onderkant van de vaas is door het scheve plakken van haar jurk een stuk wit te zien. Bij navraag via mail kregen we als reactie dat er nog nooit (…) klachten binnen waren gekomen over geleverde spullen, en dat het de ‘eigen beleving’ van mijn vrouw zou zijn wat betreft de kopjes (oortje aan de andere kant dan op de site) en het stuk wit onderaan de vaas door het verkeerd beplakken. Er is ons gemeld dat retourkosten voor eigen rekening zijn, zelfs als iets geleverd wordt wat anders is dan op de site afgebeeld. Met toenemende verbazing lezen we de reacties op dit forum die op de klachten worden gegeven: we lachen er maar om. Ik zie mijn lieve, nooit boze vrouw ineens verdrietig omdat ze niet eerlijk behandeld wordt: knap dat dit jullie gelukt is. Het zou sterk zijn en getuigen van klantgerichtheid als iemand excuses zou maken, dat zouden we waarderen!

Inmiddels hebben we een klant bij ons in de winkel heel blij kunnen maken met de teruggekeerde productenl. Waarbij ons standpunt bevestigd werd dat het aan de beleving van mevrouw lag dat zij de producten niet mooi vond en niet aan de producten zelf. Wanneer onze producten daadwerkelijk gebreken vertonen doen wij niet moeilijk over een vergoeding en/of terugbetaling. We beoordelen klachten ook altijd door meerdere personen hier naar te laten kijken.

Jammer dat de online betaling niet goed ging. De verzendkosten werden eerst wel, maar uiteindelijk niet verrekend. Hiervan kreeg ik een bevestiging. Vervolgens kreeg ik een betaalverzoek, waarbij het inclusief verzendkosten was. Maar het is goed opgevangen. Vervolgens alleen de verzendkosten betaald en het boek keurig thuis gestuurd gekregen.

Snelle levering en top service

Na een eerste bestelling gedaan te hebben voor mijn moeder, ontdekte ik de leuke kerstballen in de shop. Dus ging er een tweede bestelling achteraan. Daar de eerste bestelling voor een klein bedrag was kwamen daar verzendkosten bij. Na de levering van beide bestellingen, welke gelukkig samengevoegd waren in één pakket, kreeg ik van Alles in Wonderland een mailtje waarin zij aangaven de bestellingen samengevoegd te hebben en de verzendkosten aan mij terug te betalen. Dat vind ik zeer alert en attent. Dank je wel Alles in Wonderland! Het is nog vroeg, maar mijn kerstboom zal weer extra versierd worden door een paar bijzondere kerstballen.

Het voordeel van een klein bedrijf waarbij deze details gelukkig worden waargenomen. En het doet ons extra plezier wanneer we deze actie vanuit onszelf kunnen nemen en daar dan ook om worden gewaardeerd. Veel plezier met de kerstballen.

Geweldig!!!!

Geweldige kerstballen en snelle verzending!

Heel vlot en makkelijk bereikbaar

Ik ben erg tevreden. Ik bestelde twee prachtige lava lampen die netjes op tijd werden geleverd. Spijtig genoeg bleek één lamp wat schade te hebben, maar we kregen een mooie tegemoetkoming van Allesinwonderland. Dus super service!!

Zalige winkel

Mijn vast adresje voor mijn unieke kerstballen en vriendelijke bediening.

veel keuze en snel geleverd

Alleen jammer dat het niet in de originele verpakking zit en in hele andere doosjes en bij elkaar in. Dat geeft niet zo leuk als cadeautje.

Goede Web-Site

De Spullen zijn mooi en verpakt binnen gekomen. Snelle service ook goed. Ook van goede kwalietijd.

Prima klantenservice

Ik had een tas voor mijn vrouw besteld. Daar zat een klein defect aan. Na het versturen van een mail hierover, kreeg ik dezelfde dag nog een antwoord dat er een nieuwe tas zou worden opgestuurd. De volgende ochtend werd ik gebeld met de vraag of ik thuis was, want men wilde de nieuwe tas even langs komen brengen. Dit noem ik nog eens klantenservice

De klantenservice was super slecht!

Ik had 2 klokken besteld bij alles in wonderland en deze werden vorige week geleverd. Er zaten kleine beschadigingen op de cabanaz klok en de Karlsson innate was de laatste, een showmodel, wat er niet bij was gezegd, en waar iemand met kracht de pootjes in had geduwd en waarschijnlijk uitgeschoten was. Ik heb foto's vd schade gestuurd, maar ze zeiden wel op de cabanaz klok wat te zien maar niet op de Karlsson innate. Het was echt duidelijk te zien. Ik wilde de klokken graag hebben en had ze bij deze webwinkel besteld omdat ze goede reviews hadden. Maar wat me tegen viel was dat ze ineens vandaag terug mailden dat ze de schade op beide klokken niet zagen (terwijl ik zelfs een mail heb waarin staat dat ze idd op de cabanaz kleine beschadigingen zagen) en ik de retourkosten zelf moest betalen. Ik heb inmiddels de klokken elders besteld omdat ik ze echt graag wilde hebben, maar dan onbeschadigd. Ik weet ook niet met wie ik gemaild heb want ze mailden zonder een naam eronder te zetten. Kortom, bij deze webwinkel zal ik in ieder geval niets meer bestellen als dit hun idee van service is.

Aan 5 onafhankelijke personen heb ik de klokken laten zien en gevraagd of zij konden zien wat er mis mee was. Deze konden allemaal niets bijzonders vinden. Toen ik ze wees op de krasjes onder op de ene klok en het kleine krasje bovenop de andere klok zeiden ze allemaal, 'dat zie je toch helemaal niet wanneer je de klok ophangt of neerzet'. Dat is mijn mening ook. De nee, wij gaan dit niet bij onze leveranciers declameren. We houden niet van geneuzel. Mensen die daar niet tegen kunnen zijn bij ons aan het foute adres. Bij gegronde redenen, wanneer producten daadwerkelijk kapot of beschadigd zijn, zullen we deze zondermeer vervangen.

product zoals omschreven :)

goed verpakt en snel geleverd !

Prima levering

Zeer fragiel stuk, goed ingepakt geleverd

Leuk shoppen

Bij Alles in Wonderland heb ik tot voor kort alleen kerstboom versiering gekocht! Daar zitten, nu al, zeer geliefde ornamenten bij. (= hoelang nog tot kerst?!?) Nu weer een simpel, maar mooi draad rekje. Veel leuke producten op de site te vinden en alles razend snel in huis. Goed verpakt, goed omschreven op de site.

Attente service

Heel attent dat bestelling als kadootje werd ingepakt en verzonden. Bedankt

Super goed!

ondanks de corona een snelle en nette levering. Zeer tevreden.

Een geweldige winkel , groot assortiment

Het geen wat ik online besteld heb ,kerst artikelen is keurig netjes verpakt .en binnen 2 dagen in huis , deze winkel is zeker een aanrader, ze hebben een zeer groot assortiment in diverse artikelen.

Geweldige mensen met een geweldige winkel en geweldige webshop. Geweldig assortiment en geweldige service. Al met al alles top ....

Altijd een fijne, gezellige ervaring!

Persoonlijk, vriendelijk en goed

Leuk item

Ik ga vaker bestellen

Snelle verzending. Goede verpakking.

Mooi artikel. Blij mee.

Geweldige service

Aardewerk besteld, beschadigd tijdens transport. 1 telefoontje en de dag erna stond er een nieuwe. Super vriendelijke mensen.

Leuke webshop top service

Ik wordt zo blij van wat zij verkopen. Tel daar de service bij op. Dikke 10 dus.