Super.

Erg goede levering. En mooie kwaliteit kaarten!

Goede nette snelle levering

Snelle bezorging goed ingepakt . De mensen die brengen beleeft en netjes , want je hebt bedrijven dat is echt erg , gooien pakje zo achterom . Ze zijn 2 keer snel achter elkaar geweest naar super

Super leuke winkel, bestellen is heel makkelijk. En ook het verzenden van de spullen gaat heel snel.

Leuk speelgoed voor een prima prijs

Het speelgoed werd snel opgestuurd dat was fijn. De prijs was goed.

Mooie artikelen

Mooie artikelen, goed verpakt, blij mee.

Leuke producten die je niet snel ergens anders kunt kopen

Onlangs een aantal artikelen gekocht bij Alles in Wonderland. Vooral het assortiment is groot en leuk. Het zijn artikelen die je niet snel ergens anders kunt kopen. Vooral het assortiment kerstballen en -ornamenten is erg groot en bijzonder. De bestelling werd ook redelijk snel geleverd. Niet de volgende dag, maar dat wordt ook niet toegezegd en voor ons helemaal prima. Voor herhaling vatbaar

Geen levering

Tot op heden nog niets ontvangen. Pakket bevindt zich in depot Puurs sedert 27/10 - 2:44. Parcel nummer 95343619538 Ik blijf hopen op correcte levering.

Kerstballen besteld, keurig ingepakt en snel geleverd, erg tevreden

Teleurgesteld

Voor 16:00 besteld volgende dag is huis. Het heeft een maand geduurd. Zonder goede communicatie. Ik had het nodig voor een verjaardags cadeau. Als ik had geweten dat het product uitverkocht was (waar ik alle begrip voor heb) maar dan had ik iets anders besteld. En alleen 1 e-mail vanuit het bedrijf dat het product binnenkort binnenkomt. Deze e-mail werd direct na het bestellen naar mij verzonden. Dit betekent dat jullie ervan op de hoogte waren dat jullie het product niet op voorraad hadden. Dat vind ik gewoon erg jammer. Verder voor lange tijd niks van jullie vernomen. Ik heb zelf contact met het bedrijf moeten opzoeken of het product überhaupt nog wel binnen zou komen. Ondanks alles is het product en nu binnen en zijn de mensen er erg blij mee. Maar toch wilde ik dit vermelden.

Super en snel geleverd

Goed contact en snel geleverd en een hele leuke collectie

Had vergeleken op enkele site.s maar jullie waren de goedkoopste en helemaal tevreden bestel zeker weer iets bij jullie top

1 kerstbal niet geleverd

Deze week mijn bestelling ontvangen. Heb gebeld maar er werd niet opgenomen. Toen een mail gestuurd. Deze is 3 dagen later nog niet beantwoord. Gister weer gebeld en een te woord gestaan door een gele vriendelijke jongeman. Hij heeft alles genoteerd en ik wacht nu totdat ik gebeld word. Hopelijk ontvang ik de kolderkat kerstbal nog!

Snelle levering en product netjes verpakt

Alles keurig!

Mooi, origineel en snel

Goede kwaliteit, groot assortiment en snelle service

Goed alleen ….

Mijn ervaring met Alles in wonderland was goed alleen jammer dat Vondel zo op zich liet wachten we een tijdje op de kerstbal moesten wachten. Voor de rest leuke webshop met veel orginele spullen, vriendelijke en atente mensen. Helaas veel verzendkosten en versturen via GLS bezorgdienst. Het verzenden via POSTNL had voor deze kosten wel op zijn plaats geweest.

Vlotte levering, goed verpakt. Mooi product.

Product zoals beschreven. Ik ben er erg blij mee!!

Fatsoenlijke levering

Ik heb hier meerdere kerstballen besteld want ze hebben een enorm assortiment. Alle ballen netjes ontvangen. Ze zijn zeer degelijk verpakt. Eigenlijk is dat wel echt het belangrijkste wanneer je kerstballen online bestelt. Waarom dan geen 5 sterren? Ik heb echt een maand op mn bestelling moeten wachten. Wel zijn we daarover geïnformeerd als het goed is. Ik had geen mail maar bij navraag heb ik hem alsnog ontvangen. Alleen dat betekent wel dat je dingen hebt verkocht die je niet hebt liggen.

Fijne service!

Het artikel wat ik besteld had had een wat langere levertijd, maar ik werd goed op de hoogte houden. Het werd, zodra de voorraad weer aangevuld kon worden, snel en netjes geleverd.

Snelle levering. Unieke spullen. Ik beveel ze echt aan! Retour/ruilen wordt ook snel verwerkt. Op mail wordt vlot gereageerd.

Goede service en levering

Er was iets niet op voorraad zodat de levertijd langer werd en dat was via een leuke mail kenbaar gemaakt. De items zijn binnen de afgesproken tijd geleverd.

Te late bezorging ondanks afspraak!

Ik bestelde 2 weken voordat ik het nodig had de frikadel. Ik moest gelijk betalen. Ik kreeg bericht dat de volgende werkdag al het zou worden bezorgd. De volgende dag kreeg ik bericht dat de bezorging zou worden uitgesteld ivm het tekort aan goederen. Uiteindelijk kreeg ik de frikadel een week nadat ik deze nodig had.

Leuke spullen, trage levering

Je moet het niet morgen nodig hebben, heb zeker een maand moeten wachten op de overigens prachtige spullen

De ervaring is goed, maar het zou beter zijn als jullie geen voorraad hebben dat even te laten weten aan de klant.