Snelle en vooral persoonlijke beantwoording van de via E-mail gestelde vragen.

Top service!

Naast het feit dat de producten die ik heb besteld super zijn! Is de service ook super!

Leuke site,snel bezorgd

Gewoon snel en goed

Online een bestelling bloempotten geplaatst. Ondanks de grote bestelling toch alles snel geleverd en per-fect met grote zorg verpakt. Top!

Mooie lamp. Was helaas troebel, maar na vragen nieuwe fles opgestuurd gekregen en weer helemaal blij!

Site sérieux à recommander

J'ai acheté plusieurs boites "derrière la porte" via internet sur le site alles in wonderland. Marchandises bien emballées, service rapide et malgré une erreur, celle-ci a été vite rectifiée. Je suis une cliente très satisfaite. Je n'hésiterai pas à passer commande de nouveau et au mieux si j'ai la possibilité d'aller à Rotterdam, j'irai avec beaucoup de plaisir dans cette boutique.

Nvt

Nvt

Duidelijke en acurate omschrijving, snelle levering

niks op aan te merken!

Leuke winkel, maar.....

De tas die ik bestelde was niet wat ik bedoelde. Ik belde of het mogelijk was om de tas te ruilen voor een ander model. Dat kon, ik moest de ene tas retourneren, verzendkosten voor eigen rekening, dan kon ik een andere tas bestellenbestellen en weer verzendkosten betalen. Dat vond ik zo klantonvriendelijk dat ik er nooit meer iets bestel.

vlotte en snelle service

vlotte en snelle service

super leuke, betaalbare tas

Wederom een erg leuke vissentas van Hi-di-hi. Prima verzorgd, niet duur en snel geleverd. Vanwege de Coronacrisis is de winkel dicht maar online winkelen gaat ook prima. Bedankt!

Kan niet bete

Super snel

Binnen 2 uur bezorgd 😁

Producten allemaal zoals gehoopt, goed verpakt en zeer goede service. Zelfs binnen 2 uur bezorgd, maar dat was natuurlijk toeval. Vriendelijke mevrouw. Blij mee!

Leuke spullen en leuke mensen

De combinatie van altijd gezelligheid in de winkel en altijd leuke spulletjes. Nu even op afstand shoppen maar hoop weer snel naar de winkel te kunnen komen

Prima webwinkel

Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling en deze wordt snel geleverd.

Fantastische (web)winkel

Mijn artikelen waren supersnel binnen! Goed ingepakt, vooral de blikken dozen. Kan niet anders zeggen dat "Alles in Wonderland" een heerlijke (web)winkel is.

Topwinkel

Uitstekende service. Producten zoals beschreven en binnen 1 dag geleverd. Zeer aanbevolen!

Hele fijne producten en goede service!

Snelle verzending :)

Leuke producten

Diverse producten zoals leuke voorraadblikken en een portemonnee gekocht. Het werd snel en goed verpakt bezorgd. Bedankt voor de goede service

Snel, goed ingepakt, mooie producten

I would love to buy some of your Christmas ornaments???How? Can’t read the language.

Will when I can order!

Geweldige service!

Het aangeschafte product voldeed niet aan onze verwachtingen. Alles in Wonderland bood een geweldige oplossing :). Bestelling is per internet gedaan, maar we gaan zeker een keer de winkel bezoeken!

Goede kwaliteit, snelle verzending en goed verpakt

Meerdere jaren al bij besteld. Originele producten! Zeer netjes verpakt en snel verzonden.

Top service!

Wij hadden 500 kerstballen besteld, als kerstcadeau voor onze medewerkers. De kerstballen werden snel geleverd en zagen er precies zo uit als op de afbeelding. Ik raad het zeker aan op bij Alles in Wonderland te bestellen.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement