Porseleinen vaas bleek lek, direct een nieuwe opgestuurd gekregen

Zie korte omschrijving

Hoezo verplicht?

Fijne winkel met een groot assortiment. Vriendelijke mensen.

Super snelle levering

De volgende dag meteen in huis en netjes verpakt!!

Superleuke winkel!

Ik zocht een lavalamp, die hebben ze. Maar ze hebben zoveel leuke dingen. Zou iedereen aanraden om te gaan kijken als het weer mag, of anders online. Service ook super. Wil je een cadeau voor een dierbare? Ga naar Alles in Wonderland.

Handige website

Heel goed, slimme zoekfunctie. Fijn dat ik kan afhalen

Uitstekend!

Super snelle levering en alles goed ingepakt. Goede kwaliteit.

Goedkoop ogende piek

Dertig euro betaald voor een piek met klokjes die van glas zou zijn. De piek denk ik wel maar de klokjes eraan waren echt lelijk plastic en dan zo duur. Verkoopster houdt vol dat het glas is en retourneren moest op eigen kosten.

Piek en klokjes zijn wel degelijk van glas, dat kunnen in ieder geval 2 mensen bevestigen bij wie de klokjes kapot waren aangekomen. Die hebben we dan ook netjes vervangen. Wanneer je iets online koopt en het toch niet mooi vind is dat inderdaad je eigen risico. Terugsturen is dan ook voor eigen rekening.

Hij draait niet

Van alles geprobeerd, molentje andersom, engeltjes andersom etc maar hij draait niet...

Misschien eerst even een mailtje sturen zodat we kunnen kijken hoe we het probleem kunnen oplossen?

Erg blij met mijn prachtige piek met belletjes! En de volgende dag al geleverd! Fantastisch.

Snel en betrouwbaar

Heel erg snel 2 dagen voor de kerst. Om 7 uur s'avonds nog kerstballen besteld en de andere ochtend in huis. Super verpakt. Petje af. Top Winkel.

Exceptioneel

Delicate spullen worden professioneel verpakt. Snelste levering van alle online aanbieders. Altijd binnen 24 uur, OOK tijdens de laatste twee dagen voor kerstmis. Zeer tevreden.

Top service!

Top service!

super snel

Gisteren bestelling geplaats, deze ochtend reeds ontvangen! Alles was ook veilig ingepakt.

Vlug en betrouwbaar

Bestelling was op aangegeven tijdstip Product was erg goed verpakt Zal niet aarzelen om weer iets te bestellen

Positief

Eerste bestelling zeer positief ervaren. Vlot en vlug.

Alles prima maar raar dat niet alle ballen in apart doosje zitten

Helemaal blij!

Digitaal kerstornamenten shoppen was nog nooit zo leuk. Wat een keuze, lekker "out of the box". Besteld en binnen no-time ook nog geleverd. Helemaal blij met onze aankopen!

Geweldige klantenservice

Super ervaring gehad, Tanja was erg vriendelijk en behulpzaam. De kinderen zullen zeer verrast en erg blij zijn met de leuke Sint cadeaus.

Heel goede klandizie

Was top

Alles netjes verpakt en snel bezorgd, de kerstballen waren nog schoner dan op de website. Volgend jaar bestel ik opnieuw om mijn verzameling aan te vullen!

Super snel

Zo snel mijn leuke spulletjes in huis!

Snel geleverd en prima verpakt

Snelle levering en goed verpakt.

topppp

erg zorgvuldig erg aardig erg goed

All good!

Bought several Christmas baubles and love each and every one!

Een prachtige winkel, met kundig personeel

Ik koop geregeld bloemen bij Geschikt en kerstballen bij Alles in Wonderland. Elke keer word ik weer verrast, wat een sortering aan bloemen en kerstballen. Af en toe kijk ik verder en dan tref ik leuke boekjes en speelgoed. Ik ben fan :-)