Prima klantenservice

Ik had een tas voor mijn vrouw besteld. Daar zat een klein defect aan. Na het versturen van een mail hierover, kreeg ik dezelfde dag nog een antwoord dat er een nieuwe tas zou worden opgestuurd. De volgende ochtend werd ik gebeld met de vraag of ik thuis was, want men wilde de nieuwe tas even langs komen brengen. Dit noem ik nog eens klantenservice

De klantenservice was super slecht!

Ik had 2 klokken besteld bij alles in wonderland en deze werden vorige week geleverd. Er zaten kleine beschadigingen op de cabanaz klok en de Karlsson innate was de laatste, een showmodel, wat er niet bij was gezegd, en waar iemand met kracht de pootjes in had geduwd en waarschijnlijk uitgeschoten was. Ik heb foto's vd schade gestuurd, maar ze zeiden wel op de cabanaz klok wat te zien maar niet op de Karlsson innate. Het was echt duidelijk te zien. Ik wilde de klokken graag hebben en had ze bij deze webwinkel besteld omdat ze goede reviews hadden. Maar wat me tegen viel was dat ze ineens vandaag terug mailden dat ze de schade op beide klokken niet zagen (terwijl ik zelfs een mail heb waarin staat dat ze idd op de cabanaz kleine beschadigingen zagen) en ik de retourkosten zelf moest betalen. Ik heb inmiddels de klokken elders besteld omdat ik ze echt graag wilde hebben, maar dan onbeschadigd. Ik weet ook niet met wie ik gemaild heb want ze mailden zonder een naam eronder te zetten. Kortom, bij deze webwinkel zal ik in ieder geval niets meer bestellen als dit hun idee van service is.

Aan 5 onafhankelijke personen heb ik de klokken laten zien en gevraagd of zij konden zien wat er mis mee was. Deze konden allemaal niets bijzonders vinden. Toen ik ze wees op de krasjes onder op de ene klok en het kleine krasje bovenop de andere klok zeiden ze allemaal, 'dat zie je toch helemaal niet wanneer je de klok ophangt of neerzet'. Dat is mijn mening ook. De nee, wij gaan dit niet bij onze leveranciers declameren. We houden niet van geneuzel. Mensen die daar niet tegen kunnen zijn bij ons aan het foute adres. Bij gegronde redenen, wanneer producten daadwerkelijk kapot of beschadigd zijn, zullen we deze zondermeer vervangen.

product zoals omschreven :)

goed verpakt en snel geleverd !

Prima levering

Zeer fragiel stuk, goed ingepakt geleverd

Leuk shoppen

Bij Alles in Wonderland heb ik tot voor kort alleen kerstboom versiering gekocht! Daar zitten, nu al, zeer geliefde ornamenten bij. (= hoelang nog tot kerst?!?) Nu weer een simpel, maar mooi draad rekje. Veel leuke producten op de site te vinden en alles razend snel in huis. Goed verpakt, goed omschreven op de site.

Attente service

Heel attent dat bestelling als kadootje werd ingepakt en verzonden. Bedankt

Super goed!

ondanks de corona een snelle en nette levering. Zeer tevreden.

Een geweldige winkel , groot assortiment

Het geen wat ik online besteld heb ,kerst artikelen is keurig netjes verpakt .en binnen 2 dagen in huis , deze winkel is zeker een aanrader, ze hebben een zeer groot assortiment in diverse artikelen.

Geweldige mensen met een geweldige winkel en geweldige webshop. Geweldig assortiment en geweldige service. Al met al alles top ....

Altijd een fijne, gezellige ervaring!

Persoonlijk, vriendelijk en goed

Leuk item

Ik ga vaker bestellen

Snelle verzending. Goede verpakking.

Mooi artikel. Blij mee.

Geweldige service

Aardewerk besteld, beschadigd tijdens transport. 1 telefoontje en de dag erna stond er een nieuwe. Super vriendelijke mensen.

Leuke webshop top service

Ik wordt zo blij van wat zij verkopen. Tel daar de service bij op. Dikke 10 dus.

Ik had kerstballen besteld waarvan er 1 per ongeluk kapot verstuurd was. Na mijn mail hierover, kreeg ik gelijk een reactie terug en de dag erna werd er al een nieuwe kerstbal bezorgd. Heel tevreden.

Porseleinen vaas bleek lek, direct een nieuwe opgestuurd gekregen

Zie korte omschrijving

Hoezo verplicht?

Fijne winkel met een groot assortiment. Vriendelijke mensen.

Super snelle levering

De volgende dag meteen in huis en netjes verpakt!!

Superleuke winkel!

Ik zocht een lavalamp, die hebben ze. Maar ze hebben zoveel leuke dingen. Zou iedereen aanraden om te gaan kijken als het weer mag, of anders online. Service ook super. Wil je een cadeau voor een dierbare? Ga naar Alles in Wonderland.

Handige website

Heel goed, slimme zoekfunctie. Fijn dat ik kan afhalen

Uitstekend!

Super snelle levering en alles goed ingepakt. Goede kwaliteit.

Goedkoop ogende piek

Dertig euro betaald voor een piek met klokjes die van glas zou zijn. De piek denk ik wel maar de klokjes eraan waren echt lelijk plastic en dan zo duur. Verkoopster houdt vol dat het glas is en retourneren moest op eigen kosten.

Piek en klokjes zijn wel degelijk van glas, dat kunnen in ieder geval 2 mensen bevestigen bij wie de klokjes kapot waren aangekomen. Die hebben we dan ook netjes vervangen. Wanneer je iets online koopt en het toch niet mooi vind is dat inderdaad je eigen risico. Terugsturen is dan ook voor eigen rekening.

Hij draait niet

Van alles geprobeerd, molentje andersom, engeltjes andersom etc maar hij draait niet...

Misschien eerst even een mailtje sturen zodat we kunnen kijken hoe we het probleem kunnen oplossen?

Erg blij met mijn prachtige piek met belletjes! En de volgende dag al geleverd! Fantastisch.

Snel en betrouwbaar

Heel erg snel 2 dagen voor de kerst. Om 7 uur s'avonds nog kerstballen besteld en de andere ochtend in huis. Super verpakt. Petje af. Top Winkel.