Ruim assortiment en goede service

Ik was op zoek naar een specifieke tas van Hi-di-ho en die vond ik hier. Bij het verzenden verdween de tas. Tanja en co hebben veel moeite gedaan en mij een nieuwe tas gestuurd. Top service.

Keurig verpakt en snelle levering

Kerstbal super snel geleverd. Keurig verpakt en vooral heel overgekomen. Ik durf hier zeker vaker te bestellen!

Ik kan niets negatiefs vinden.

Het zeer breekbare ornament was heel erg goed verpakt en snel bezorgd.

Mooie kerstballen die je niet overal kunt krijgen. Ook snellen levering en goed ingepakt.

Zeer positief

Met alle macht wordt er nagedacht om je te helpen. Prachtig deze service. Dank jullie wel hiervoor. T.Arentshorst Sittard

Warm aanbevolen.

Even mooi en groot zoals het artikel wordt voorgesteld en correcte levering op datum .

Snelle levering.

Mijn artikelen werden snel geleverd en waren heel goed verpakt.

Netjes en heel aangekomen

Blij met vondels kerstornamenten en een goede prijs .

Heel goede ervaring

Mooi product, vlugge afhandeling.

Zeer snelle levering

Maken belofte waar van levering de volgende dag! Superfijn!

Super mooie kerstartikelen. Prijs / kwaliteit is super. Alles netjes en goed verpakt zodat het heel aankomt.

Jammer dat het zo instabiel is.

Na het plaatsen van de midden steun,was gewoon halve slag draaien, toen ik verder ging met montage,viel de middensteun er al af,zonder ergens aan te komen. Nadat hij in elkaar gezet was. Leek het de toren van pisa!

Op het laatste nippertje, een dag voor het verjaardagsfeest, iets gaafs gevonden als cadeau. Gewoon de volgende dag om 11.00 uur al in huis. Heel blij mee!!

Keuze is fantastisch, snel en netjes verzonden

Juiste adres voor mijn favoriete merk kerstornamenten. Netjes ingepakt en heel snel verzonden. Blij mee!

Top assortiment

Snelle levering en zoveel mooie kerstballen niet normaal

Leuke winkel, snelle levering

Leuke winkel, snelle levering

Handige website en snelle levering. Groot assortiment.

Vriendelijk en snelle levering

Eerste kennismaking en 100% tevreden over mijn Vondels kerstballen!

Super service and prachtige items. Bedankt!

Ik ben zeer blij met mijn aankoop. Altijd hele bijzondere items en een hele goede service!

Komt overeen met de afbeelding en info.

Goede service, kwaliteit/prijsverhouding prima.

Besteld en snel binnen

Besteld werd gelijk gereageerd en verzonden en was snel binnen

Leuke kerstballen

Heb bij deze site stitch kerstballen gekocht voor mijn dochter ben zeer te vreden zijn leuke ballen goede kwaliteit kunnen niet kapot afbeelding mooi glad en duidelijk prijs zeer netjes verzending ook goed dus raad deze site zeker aan

Zeer mooie paddenstoelen en snelle bestelling

Ik heb prachtig ceramisch paddestoelen gekocht. Levering was dag later . Zeer snel . Ik ben zeer tevreden.

Bergselaan 297d

3038CG Rotterdam