Fijn dat bij Allesinwonderland de kaarten van Gabrielle Boissonnard nog te koop zijn. Vlot geleverd en goed verpakt zodat de kaarten onbeschadigd zijn afgeleverd. Jammer vind ik dat er witte enveloppen bij de kaarten zitten terwijl dit altijd mooie gekleurde, bij de kaarten passende, enveloppen waren.

Bestellen ging zeer vlotjes en de levering was goed ingepakt en ook snel!

Zeer vlot

Zeer snelle levering netjes verpakt. Top!

Prima !

Niks op aan te merken !

Slecht vliegengordijn

Stond smorgen op en er lagen 3 slierten op de grond

Je zou natuurlijk ook gewoon even een mailtje met foto naar de winkel kunnen sturen. Denk dat we het dan wel hadden kunnen oplossen, maar blijkbaar voelt het beter om een negatieve reactie te geven.

Goed ik mis alleen 1 product

Goede levering duidelijke site. 1 product heb ik niet ontvangen.

Zoals ik ook al had aangegeven in de mail die je ons stuurde; het product was bij een ander product ingestopt. Alle producten waren in 1 x geleverd.

Leuke dingen

goede service, snelle levering!

Fijn om te horen!

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen….

Nogmaals nog geen bestelling ontvangen. Dus mijn ervaring is niet al te best te noemen

Zo makkelijk om ons een 1 te geven terwijl je zelf je huisnummer verkeerd intypt.... Wat een geluk dat de GLS dit alsnog netjes heeft opgelost. Dat mag dus ook wel eens worden gezegd!

Snelle service mooi materiaal

Bestelling aangepast omdat deze niet meer leverbaar was Alles in goed overleg Vriendelijk geholpen

beloofd wat ze aangeven

De aanduiding van het aangebodene is zoals omschreven. Bij zending is het goed verpakt.

Correcte snelle afhandeling.

En.....heel veel dank voor het tablet chocolade.

Super service!

Beschadigd product werd erg snel opnieuw verstuurd.

Prima levering

Zoals het hoort

Levering ontvangen zoals beloofd. Alles naar wens!

Slechte kwaliteit

Artikel blijkt een miskoop. Zag er prima uit op de website. In werkelijkheid alles aan mis.

Beste Peter, Al jaren is dit een van onze best verkopende producten en krijgen we er weinig klachten over. Mensen komen er zelfs voor terug. Jammer dat het jou tegenviel. Fijne dag,

Snelle levering netjes verpakt.

Zeer positieve ervaring. Alles de volgende dag geleverd en netjes verpakt.

Perfect, super - timing, sterke beschermende verpakking

Mijn prachtige Frida Kahlo vaas werd me heelhuids overhandigd in minder dan 24 u ! Wat een uitstekende service! Chapeau.

Goede service en snelle levering! Goede sale

Goede service en snelle levering! Goede sale

Snelle levering met iets extra’s.

Eenvoudig tijdschriftenrek.Maar voor een goede prijs en met een chocolade reep extra.

Maakt me helemaal vrolijk

Voor onze retro camper heb ik een paar voorraad blikken gekocht. Ze zijn van goede kwaliteit en mooi om te zien. Ik ben er blij mee en ga er nog een paar bestellen

Snel geleverd en alles in orde!

Er zat zelfs een chocoladereep in het pakket, zo leuk!

De lavalamp is prachtig en de reep chocolade was echt een verrassing!

Door de Pinksterdagen werd ons geduld iets langer op de proef gesteld, maar hier is mijn zoontje inmiddels intens gelukkig. Dank!

Geweldig in een woord.

Heel fijn bedrijf. Alles liep perfect. De levering kwam zoals er was aangegeven. En zelfs een lekkere dikke reep zat erbij, dat wist ik niet. Dus een verrassing. Zou er zeker vaker zaken mee doen.

Prima, snelle levering

Prima, snelle levering

Vlotte levering. Helaas was de tas in het echt veel kleiner dan gedacht. Dus teruggestuurd. Geld werd vlot teruggestort. Hierdoor zijn er wel veel verzendkosten ( heen €5,95 en terug €7,95)

Beste Emmy In principe zijn de eerste verzendkosten altijd voor onze rekening wanneer je iets terugstuurt. Alleen wanneer je meerdere artikelen hebt besteld en een deel daarvan wel hebt gehouden kan dit anders zijn. Misschien hebben wij een fout gemaakt of heb jij verkeerd gekeken. Je kan ons altijd even mailen dan kijken we het na. Fijne dag!