Prachtige ansichtkaarten

Ik heb onlangs prachtige ansichtkaarten en enveloppen besteld, op 'n dag rond 15.00 uur de volgende dag al in huis. Super snelle service.

Leuk en mooi op tijd

Super snelle levering

Super tevreden en keurig verpakt.

Vlotte communicatie snelle levering

Niks op aan te merken, makkelijk telefonisch te bereiken. Ga zo door

Mooi product, snelle levering

Mooie nostalgische blikken gekocht

Mooi aanbod van nostalgische blikken. Snel ontvangen en zaten goed, deukvrij verpakt.

Mooie tas uitgezocht, besteld en heel snel in huis. Blij mee!

Leuke producten

Geleverde producten van goede kwaliteit

Binnen twee dagen geleverd zoals beloofd

Goede ervaring

Prima, heb niet zoveel te melden. Wie weet nog weleens een lampje bestellen voor een lavalamp of wat anders. Handig om te weten.

Goed verpakt en snelle levering. Geen extra verrassing zoals je bij andere cadeauwinkels online steeds ziet, dus niet als kadootje ingepakt of zonder persoonlijk kaartje oid. Dat had ik gehoopt. Maar verder prima.

Prima levering, duidelijk wanneer het aankwam

Mooi product goede levering

Snel en goede levering

Heel netjes Geen aan of Opmerking Gewoon zo doorgaan

Geen netjes verpakking

Ik had dit besteld voor de eerste x. Toen ik het had besteld stond der op de website dat het paketje de volgende dag zou binnen komen . Toen bleek dus dat der een paar smaken niet waren dus ik koos een andere. De bestelling duurde in totaal 3 3 dagen de verpakking was gwn een doosje van een ander soort inhoud dus vond dat al een beetje gek. En het paketje kwam ook nog is 1 uur en 15 min te laat. Geen leuke evaring dit en ga zekers njet weer op deze site bestellen.

Mijn bestelling heb ik keurig en snel ontvangen.

Ik was al een tijdje op zoek naar leopard print tafelzeil en gevonden bij jullie. S’middags besteld en volgende dag al in huis. Prima service.

Klantvriendelijk

Snelle levering. Klantvriendelijk. Goed geholpen toen bleek dat bestelling niet compleet was geleverd. Snelle nalevering.

Fijne survice en snelle levering. Wij hadden helaas een gebroken pot gekregen, maar de volgende dag hadden we al een nieuwe die heel was binnen!

Goed hoor

Vrees dat ik weer een hele volzin moet produceren terwijl goed gewoon GOED is.

Snel bezorgd erg blij mee.

Snelle reaktiereaktie op bestelling

Snel er keurig verpakt geleverd!

Snel en keurig verpakt geleverd!

Supersnel geleverd en heel netjes ingepakt.

Ik laat niet vaak een review achter maar hoeveel moeite zij er in hebben gestoken om mij een fijne ervaring te bieden, wil ik graag laten weten dat ik een enorm fijne ervaring heb gehad bij mijn aankoop. Ik kreeg een telefoontje dat mijn bloempot op dat moment niet op voorraad was en dat ik mijn geld terug kon krijgen of dat ik een week later dan verwacht mijn bloempot zou krijgen. Na 5 dagen wachten kreeg ik een telefoontje dat ze de bloempot weer in voorraad hadden en die dag nog verstuurd zou worden, hierbij werdt ook gemeld dat ik een mail heb ontvangen met een track & trace. Ik heb nog nooit zown actieve manier van communiceren gezien bij een andere webshop en ik ervaarde dit als enorm prettig. Dit heeft er ook voor gezorgt dat ik niet mijn geld terug wou maar dat ik gerust een week wou wachten. Enorm bedankt voor de fijne ervaring!

Wat fijn om zo'n mooie review te ontvangen. Voor ons eigenlijk een normale manier hoe wij ons voor klanten inzetten, maar blijkbaar is het toch niet zo gewoon. We hebben overigens ook nog hulp gekregen van onze leverancier "De Keramische Industrie'. Aanvankelijk was de pot namelijk helemaal niet geleverd bij onze bestelling. Hun vertegenwoordiger is een paar dagen later dus alsnog met de een paar potten langs gekomen zodat wij jouw pot konden opsturen. Hij gaat bij hun uit de collectie, dus we hebben allemaal geluk gehad dat hij nu bij je vriendin thuis staat. Nu niet meer laten vallen ;-)