Filters

10

Geweldig. Heeel snel bezorgd. Ingepakt met zorg. Kaarten zijn ongelofelijk mooi!!

zeer tevreden

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dank je wel Veronique, fijn om te horen.

8

Direct en goed afgekeverd

De kerstballen zijn heel aangekomen. Ik had ze voor iemand anders besteld. Die wist niet dat ze van mij waren, omdat er geen ruimte was voor ‚mededelingen‘. Daarom geen 10

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Onze website is een beetje verouderd. Er is wel ruimte om een opmerking te plaatsen (we krijgen deze namelijk wel binnen van klanten), alleen denk ik dat dit niet goed zichtbaar is. We zijn al een jaar bezig met de ontwikkeling van een nieuwe site. Hopelijk gaat deze snel live! De nieuwe site zal veel gebruiksvriendelijker en overzichtelijker zijn. Overigens mag je ons ook altijd even bellen of mailen voor een bepaald verzoek. We zijn maar een klein bedrijf dus zijn verzoeken altijd makkelijk in te passen. Groet, Tanja

10

Geweldige service

Ik heb drie leuke plantenhangers gekocht via deze site en er stond in de tekst dat je kon mailen om de kleur vande potten te wijzigen, mijn wensen waren in de bestelling direct verwerkt en de verzending was snel geregeld. Product was zoals op foto. Ik had naderhand nog een vraag over het ophangsysteem en daar kreeg ik dezelfde dag antwoord op via de mail met toegevoegde fotos ter verduidelijking. Ik ben zeer tevreden over de service en de producten

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Petra, Wat een fijne review. Dank je wel en veel plezier met de hangers. Groet, Tanja

10

Uitstekend!

Na een afrekenprobleem in de webshop prima opgelost. Zij hebben het boek wat verder nergens te verkrijgen was. Zeer tevreden..

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank je wel Theo, fijn om te horen. Veel plezier met het boek.

10

Geweldige kaarten!

Er is veel te vinden bij Alles in Wonderland maar ik ging, in dit geval, voor leuke kaarten. En die zijn er !! Grote keuze en echt voor elk wat wils (+ af en toe een kleine aanbieding). Toen er een kaart niet meer te vinden was kreeg ik een mailtje met de vraag of ik een andere kaart wilde uitzoeken of het geld terug. Zeer attent. Alles goed verzorgd binnen gekregen en blij mee. Graag tot een volgende keer :-)

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Heel erg bedankt voor deze mooie review!

8

Snel en netjes geleverd

Mooi product, nette prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en goed product

De producten werden snel geleverd en zijn bovendien erg leuk. Er wordt leuk mee gespeeld.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank je wel Justin!

1

Teleurgesteld.

De bij u bestelde knoflookrasp-kaart voldoet niet aan mijn verwachting. In plaats van kleine stukjes knoflook geeft de knoflookrasp-kaart een soort knoflookmousse. Bovendien zijn de verzendkosten meer dan het dubbele (!) dan dat de kaart zelf kost. Wilt u mijn persoonsgegevens verwijderen uit uw klantenbestand: Ik heb het vinkje onderaan bij de akkoordverklaring alleen geplaatst om mijn beoordeling naar u te kunnen versturen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Richard, Jammer dat de knoflookrasp niet aan uw wensen voldoet. Wij maken de producten niet zelf, het is aan gebruikers of ze het wel of niet een goed product vinden. Er zijn gelukkig ook heel veel mensen die er wel blij mee zijn. We hebben uw persoonsgegevens uit ons bestand gehaald. Overigens is €5,75 niet meer dan het dubbele van €4,50. En het is aan klanten zelf hoeveel ze bij ons willen bestellen. We hebben meer dan 2000 producten op onze site staan, dus je zou altijd nog wat extra's kunnen bestellen om later wellicht aan iemand cadeau te geven. Het versturen van producten kost nou eenmaal geld, dat grote webshops het idee geven dat dit gratis is geeft een vertekenend beeld. Zij hebben de markt verziekt door het maken van onhaalbare afspraken met pakketbezorgers, waar de chauffeurs uiteindelijk de dupe van zijn. De kleinere webshops, zoals wij zelf moeten echter de werkelijke kosten betalen en die berekenen we 1 op 1 door. Groet, Tanja

10

Prima service

Super snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed geholpen

Na een klein misverstand heel goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben zeer tevreden

Met alles wat ik tot nu toe heb besteld bij Allesinwonderland ben ik heel blij. Snelle verzending

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Snelle levering en super verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
4

Ongeduldig en onbeschoft als je aangeeft dat iets kapot is aangekomen.

De bloempot met vogeltjes was prachtig, maar een vogeltje was kapot. Opgebeld en werd heel netjes behandeld, ik moest even een foto opsturen en opschrijven dat ik een kleinere bloempot wou hebben en direct door gegeven dat 1 vogeltje kapot was. Ik werd gewoon niet geloofd dat ik de bloempot beschadigd in huis had gekregen. Was niet mogelijk en ik kon de bloempot dan ook niet retourneren. Ik heb mijn mening op een nette manier gegeven, waarna er wel excuses zijn gemaakt. Toch blijf ik hier een vieze smaak aan over houden.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Alles is correct verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect

Zeer snel geleverd en lamp is prachtig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle service

Goede en snelle service. Prachtige producten, en deze zijn met zorg ingepakt met gerecyclede materialen. Dankjewel en tot de volgende keer!

  • Aanbevelen? Ja
4

Jammer

Ik heb twee lampjes besteld voor een lavalamp. Eentje werkt niet.

  • Aanbevelen? Nee
9

Prima

Veel keuze, snelle goedverpakte levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi product snelle service top

Mooi product snelle service top

  • Aanbevelen? Ja
7

Mooi aanbod!

Ruim en mooi aanbod. Correct en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Service- en klantgericht

Één van de bestelde producten bleek niet op voorraad. Ik kreeg een vriendelijk telefoontje en er werd riendelijk meegezocht naar alternatieven. Snelle levering fijne communicatie en netjes verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
8

Top

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Bestelling was snel binnen! Tevreden over de producten

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snel in huis

De ene dag besteld De volgende dag stond het al in huis En vroeg op de dag al bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Ruime keus, snelle levering

Hel veel leuke dingen! Zowel nuttige als hebbedingen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Bergselaan 297d

3038CG Rotterdam

010 4667678

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.