Besteld, volgende dag al in huis

Goede wijn behoeft geen krans

Zoals eerdere keren heb ikgeen klagen over jullie leveringen etc.

Heel goed in de afhandeling

product was stuk maar keurig contact en kon kiezen of ik een nieuw product wilde of retour zenden. Zeer vriendelijke backoffice

GOED !!!!!!

Mooi product, snelle & vriendelijke service

Goede webshop

Leuke dingen Snelle levering Goed ingepakt

Perfecte en snelle service

Mooie producten, snelle levering, super lieve medewerkers. Duidelijke communicatie. Ik ben fan.

Goede en ook snelle service

Meerdere bloempotten besteld. Alles was prima ingepakt. Helaas 1 gebroken. Waarschijnlijk door vervoerder veroorzaakt. Na 1 telefoontje, waarbij ik vriendelijk te woord ben gestaan, werd er meteen een nieuwe pot gezonden.

Prachtige ansichtkaarten

Ik heb onlangs prachtige ansichtkaarten en enveloppen besteld, op 'n dag rond 15.00 uur de volgende dag al in huis. Super snelle service.

Leuk en mooi op tijd

Super snelle levering

Super tevreden en keurig verpakt.

Vlotte communicatie snelle levering

Niks op aan te merken, makkelijk telefonisch te bereiken. Ga zo door

Mooi product, snelle levering

Mooie nostalgische blikken gekocht

Mooi aanbod van nostalgische blikken. Snel ontvangen en zaten goed, deukvrij verpakt.

Mooie tas uitgezocht, besteld en heel snel in huis. Blij mee!

Leuke producten

Geleverde producten van goede kwaliteit

Binnen twee dagen geleverd zoals beloofd

Goede ervaring

Prima, heb niet zoveel te melden. Wie weet nog weleens een lampje bestellen voor een lavalamp of wat anders. Handig om te weten.

Goed verpakt en snelle levering. Geen extra verrassing zoals je bij andere cadeauwinkels online steeds ziet, dus niet als kadootje ingepakt of zonder persoonlijk kaartje oid. Dat had ik gehoopt. Maar verder prima.

Prima levering, duidelijk wanneer het aankwam

Mooi product goede levering

Snel en goede levering

Heel netjes Geen aan of Opmerking Gewoon zo doorgaan

Geen netjes verpakking

Ik had dit besteld voor de eerste x. Toen ik het had besteld stond der op de website dat het paketje de volgende dag zou binnen komen . Toen bleek dus dat der een paar smaken niet waren dus ik koos een andere. De bestelling duurde in totaal 3 3 dagen de verpakking was gwn een doosje van een ander soort inhoud dus vond dat al een beetje gek. En het paketje kwam ook nog is 1 uur en 15 min te laat. Geen leuke evaring dit en ga zekers njet weer op deze site bestellen.

Mijn bestelling heb ik keurig en snel ontvangen.

Ik was al een tijdje op zoek naar leopard print tafelzeil en gevonden bij jullie. S’middags besteld en volgende dag al in huis. Prima service.

Klantvriendelijk

Snelle levering. Klantvriendelijk. Goed geholpen toen bleek dat bestelling niet compleet was geleverd. Snelle nalevering.