Snel geleverd en goed verpakt

Mooie collectie, hele zorgzame service en snel geleverd.

Mooie kaarten uitgezocht, waarvan een deel niet te leveren. Contact met mij gezocht en behulpzaam opgelost.

leuk product

Netjes verpakt, leuk product. Helaas ging de levering niet op afgesproken tijd maar dat ligt bij het transport bedrijf.

Mooi! Heel snel geleverd

Fijn werk snel service

Originele hebbedingetjes

Fijne site, enorm veel aanbod, snel besteld en geleverd.

Goed verpakt,alles werkt.Snelle bezorging

Super geholpen na beschadiging

Vorige week 2 kerstballen van disney besteld. Hier was helaas 1 van beschadigd. Na een mailtje met foto's als bewijs, kreeg ik direct te horen dat we gewoon een nieuwe kregen. De kerstballen waren heel goed ingepakt. Toch helaas door transport iets beschadigd. Maar echt snel opgelost!

Te duur

De pot werd voor 3 euro duurder verkocht dan het prijs etiket in de pot vermeldde. Na mijn klacht hierover te hebben ingediend ontving ik een antwoord op geïrriteerde toon terug. Beetje vreemd zo te reageren, dan kun je blijkbaar niet tegen kritiek.

Dit was onze mailwisseling, eerst de mail van deze klant. Vervolgens onze reactie: Ik wil toch even gezegd hebben dat ik mij licht bedrogen voel. Ten eerste dacht ik dat ik 2 potten zou ontvangen, gezien de prijs en dat er een 2 in de omschrijving stond. Ik heb blijkbaar verkeerd gelezen, dat is mijn fout. Maar om dan een prijssticker in de pot te vinden van €9,95 . (Het bedrag dat hij ook in het tuincentrum was) vind ik een slecht verhaal. Jullie verkopen dit artikel dus voor een te hoog bedrag. Misschien kunnen jullie eens kijken naar deze vorm van misleiding? Ik zal mijn geld er niet mee terug krijgen, maar voor de volgende klant. Onze reactie: Bedankt voor je reactie, al zou een simpele vraag misschien beter op zijn plaats zijn geweest dan ons gelijk van misleiding te betichten. Met duizenden producten die wij jaarlijks nieuw binnenkrijgen kan er namelijk wel eens iets misgaan. We zijn het even gaan uitzoeken aangezien wij ook niet van ieder product op de hoogte zijn dat er verschillende prijzen staan op de site of in de winkel. Fouten maken is menselijk en kan altijd voorkomen. In dit geval hanteert de leverancier een verkoopprijs, maar daar geven ze dan vervolgens weer korting op. Dit is niet gelijk voor iedereen zichtbaar. Waarschijnlijk zijn de potten dus online gezet met de oorspronkelijke inkoopprijs en hebben we vanaf die inkoopprijs een berekening gemaakt voor de verkoopprijs. Vaak krijgen we de producten pas veel later binnen en hebben we toen de werkelijk betaalde prijzen aan de leverancier op de bon zien staan. Meestal worden deze prijzen wel gecontroleerd, maar dat kan wel eens misgaan doordat het ineens te druk is. Overigens zie ik niet in hoe wij jou op enige wijze hebben misleid. Was je mail wat vriendelijker van toon geweest, dan hadden we met alle liefde het verschil willen compenseren. Nu mag inderdaad een volgende klant hiervan gaan profiteren, dus namens hen alvast bedankt.

Alles zoals t hoort

Goed contact, goede levering

Een wonderlijk goede levering

Mijn betoverde gevoelens schieten woorden tekort om de adequate levering van mijn wonderlijke wens in woorden te cmvatten.

Super enthousiast!

Mijn eerste kennismaking met Alles In Wonderland, is super verlopen! Héél tevreden over de contactopname met de klantenservice! Uitstekend geholpen & nu in het bezit van prachtige Kerstornamenten! Ik kijk alvast uit naar de nieuwe items voor volgende Kerst!

Snelle verzending, product omschrijving mag duidelijker

Wij bestelden een glitter lamp. Maar de glitters drijven elke keer naar boven. Je moet hem een keer schudden voor het glitter effect. De glitters en vloeistof zitten in een glazen fles. En die staat los! op een licht plastic ondergrond. Voorzichtig doen dus "op een tienerkamer " in ons geval !

Fijn dat er aparte zaken worden verkocht. Bestellen eenvoudig en verzending snel

Zéér goede ervaring

Zéér goed verpakt, vlugge levering en de artikelen zijn zoals beschreven ! Betrouwbaar !!!

Keurig en snel geleverd

Duurzaam verpakt in gerecyclede materialen, snel en volgens planning

Wonderful!

Net wat ik zocht, dank je wel!

Mooi artikel, goed verpakt. Top

Heel tevreden

Veel keuze, makkelijk online te bestellen, snelle aflevering en keurig verpakt (ik heb kerst ornament besteld)

Leuke artikelen met leuke prijzen, zorgvuldig ingepakt, duurzaam

Per toeval kwam ik op deze site, wat een uitgebreid assortiment met anders dan andere artikelen. Blij verrast met deze site, ideaal om leuke presentjes te vinden voor anderen, echter zeker ook voor jezelf!

Leuke plantenpotten

Fijn om hier te kopen!

Ik ben een verzamelaar van de kattenkerstballen van Old World Christmas. Zij verkopen ze voor een goede prijs. De transacties gaan probleemloos en worden snel opgestuurd zodat je ze snel hebt, en ze komen altijd veilig aan door de stevige verpakking. Ik hoop dat er volgend jaar weer nieuwe zijn, ik verheug me erop om op jullie website te kijken!

Uitstekende en betrouwbare webretailer

Dit is inderdaad een wonderland voor van alles en nog wat. Allemaal mooie, coole producten. Veel keuze op de website. Ontzettend leuke en verrassende winkel, vooral het kerstgedeelte. Geweldig, zowel het assortiment als de afhandeling. Snelle levering en zorgvuldig verpakt en bezorgt. Bedankt! Zal hier zeker weer bestellen.

Het speelgoed dat ik bestelde was niet van de verwachtte kwaliteit.

Veel keuze op de website, ook minder alledaags speelgoed. Ik heb besteld, de order was goed verpakt en op tijd verzonden. Een van de items is heel snel stuk gegaan, een skippybal. Dit kan niet kloppen. Ik heb hierover een vraag gesteld per mail maar geen reactie ontvangen. Dat vind ik jammer, nu is het weggegooid geld.

Leuke producten, goede en snelle service

De producten bij Alles in Wonderland zijn stuk voor stuk leuke en aparte dingen. Ik ben dol op de tassen van Hi-Di-Hi en NoiNoi en zij hebben deze slikte op ruime voorraad.