fantastisch

Ik was op google naar een produkt aan het zoeken en kwam uit uit jullie site. Was precies wat ik zocht, snelle levering en goed verpakt, aangezien het breekbaar was. Ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Snelle bezorg-service aan de deur.

Mijn complimenten voor het netjes en op tijd afleveren van mijn bestelling door de medewerker van de bezorgdienst.

Perfect!

Mooi product, goede communicatie en kon het snel ophalen in de winkel!

top!

zowel de vaart waarmee alles ging als de zorgvuldige (maar niet overdreven!) verpakking.

Snelle verzending, ruime keuze in producten

Zie titel! Niks meer aan toe te voegen :)

Mooi product met snelle levering

Makkelijke site en supermooie puzzel gevonden, snel in huis, dat is wat je wil.

Snelle en goed verzorgde levering

Snelle levering van 2 mooie tassen. Heel goed ingepakt! Voldoet aan de verwachting.

Product is zoals omschreven en super snel geleverd.

Mooie artikelen en snelle verzending

Mooie ansichtkaarten besteld, snelle levering en goede updates over de verwachte zending. Ik zal zeker vaker bestellen!

Pfima webshop

Leuke produkten, scherpe prijzen en snelle levering.

Vriendelijke, snelle en persoonlijke service.

Betrokken mensen bij het product

Super snelle levering!

Super snelle levering, heel blij mee!

Snel en goed!

Dinsdagavond bestelling geplaatst, donderdag ontvangen.

Er was n productiefout in mijn tas. Met de eigenaar snel tot een oplossing gekomen. Snelle reactie. Fijne ervaring.

Veel keuze online!

Veel keuze; duidelijke site. Snelle levering en goed verpakt ivm breekbare onderdelen!

Ik heb al een paar keer iets naar volle tevredenheid gekocht bij AllesinWonderland. Snel verzonden en geleverd.

Fijn bedrijf!

Snelle levering van goede producten. Gebruik van gerecycled verzendmateriaal vind ik tof. Tanja, eigenaresse (?) is vriendelijk bii vragen aan de telefoon en klantgericht. Hield zich netjes aan toezegging verzending. Grote collectie Hi di hi (fairtrade en duurzaam) spreken mij zeer aan.

hartstikke goed

mn tweede paar muggen gordijn de vorige hebben jaaaaaaren hun dienst gedaan. De nieuwe werde snel goedverpakt bezorgd ... wij zijn fan

Vriendelijke en duidelijke communicatie

Ontzettend leuke producten, goede en snelle service

Op vragen krijg je snel antwoord, wanneer je wat bestelt, wordt het razendsnel verzonden.

Volgende dag al bezorgd snelle service. Zien er mooi uit de kerstornamenten. Zal hier vaker wat bestellen. Alleen geen idee wat viatim is. Hier met dhl bezorgd.

Leuke spulletjes en snelle levering

Jullie hebben zoveel leuke dingen , dat het lastig is een keuze te maken. Maar de bestelling was zo gedaan en snel geleverd . Heel blij mee

Mooi cadeau voor een vriendin

Ik had een koolmeesje gekocht voor in de kerstboom. Erg mooi. Goed en netjes verpakt.

Práchtig ! Héél zorgzaam verpakt. Ik ben blij dat ik de Keramische paddenstoelen bestelde .

Perfecte en snelle levering en heel vriendelijk en snel bij het contact

Ik had een paar tafelzeilen besteld. Super snel hebben ze gereageerd en uitermate vriendelijk. Goed advies gekregen en vervolgens hebben ze het ook snel opgestuurd. Aanrader!!!

Bergselaan 297d

3038CG Rotterdam