Uitstekende en betrouwbare webretailer

Dit is inderdaad een wonderland voor van alles en nog wat. Allemaal mooie, coole producten. Veel keuze op de website. Ontzettend leuke en verrassende winkel, vooral het kerstgedeelte. Geweldig, zowel het assortiment als de afhandeling. Snelle levering en zorgvuldig verpakt en bezorgt. Bedankt! Zal hier zeker weer bestellen.

Het speelgoed dat ik bestelde was niet van de verwachtte kwaliteit.

Veel keuze op de website, ook minder alledaags speelgoed. Ik heb besteld, de order was goed verpakt en op tijd verzonden. Een van de items is heel snel stuk gegaan, een skippybal. Dit kan niet kloppen. Ik heb hierover een vraag gesteld per mail maar geen reactie ontvangen. Dat vind ik jammer, nu is het weggegooid geld.

Leuke producten, goede en snelle service

De producten bij Alles in Wonderland zijn stuk voor stuk leuke en aparte dingen. Ik ben dol op de tassen van Hi-Di-Hi en NoiNoi en zij hebben deze slikte op ruime voorraad.

Geweldig !!!!!

Geweldig Zowel het assortiment als de afhandeling

Werken mee

Ik had voor een verjaardag dingen besteld. Was niet naar haar zin, haar man vaart is over 14 dg thuis...en mag ze dan gaan omruilen in de winkel rotterdam. Dat vind ik meewerken zonder moeilijk te doen. Dat is aandacht schenken aan bepaalde dingen die even niet anders kunnen. Chapeau!!

Mooie winkel

Alles was zorgvuldig ingepakt en snel geleverd!

Snelle en goede service!!! Producten goed verpakt, zal hier zeker weer bestellen.

Top service en kwaliteit.

Top service en kwaliteit. Super verpakt mijn zeer kwetsbare artikelen.

Mooie kerststal gekocht blij mee was ook snel geleverd

Let op: naast geld kost dit bedrijf je ook veel energie

Ik bestelde 3 kerstornamentjes. Vogeltjes op een knijpertje. Bij aankomst bleek 1 knijpertje al los van het vogeltje, bij het bevestigen sneuvelden de andere 2 knijpertjes. Op mijn schrijven kreeg ik een nogal botte reactie, wat ik anders verwachtte van een aan elkaar gelijmd ornamentje. Ik heb teruggeschreven dat ik voor de prijs: 12+euri per stuk méér kwaliteit verwachtte en niet een dergelijk antwoord! Daarop kreeg ik een schrijven met iets méér menselijke vriendelijkheid én een belofte van foto's. Ik begreep niet zo goed waarom. Maar die foto's heb ik nooit meer ontvangen. Dus: bij dit bedrijf mag je maar hopen dat je spullen heel aankomen en dat je niets met de klantenservice van doen krijgt, want dan ben je naast je betaling óók nog es hel veel energie kwijt.

Goede service, prima bereikbaarheid en goede oplossing voor het probleem met een defect artikel.

Zie boven

uitstekende en betrouwbare webretailer

uitstekende en betrouwbare webretailer

Vlot en ongeschonden in huis, bedankt!

Grote verzameling

Heel veel verschillende ornamenten te koop. De keus is gewoon bijna te groot, je geeft heel makkelijk echt teveel geld uit. Enige opmerking, volgens mij zitten er ook een hoop "oudere" ornamenten tussen van bijv Vondels. Met name na de kerst hoopte ik ook wel op wat lagere prijzen. Maar verder was het prima. Veilige verzending, helemaal top.

Snelle levering en zorgvuldig verpakt en bezorgt

Bij allesinwonderland heb ik een leuke kerstbal besteld in de vorm van een game controller. Hoewel in de bestelling na 22:00 uur plaatste is mijn bestelling direct verwerkt. Het pakketje was erg goed ingepakt, wat je verwacht bij een breekbare kerstbal en twee dagen later keurig thuis afgeleverd.

Helemaal prima

Twee lavalampen besteld. Zeer netjes en voorzichtig verpakt en verzonden, snel binnen. De lampen zelf zijn ook perfect!

Goede service.

Heel tevreden .Alles was veilig en goed verpakt. Top .Voor herhaling vatbaar.

Correct

Goede en snelle levering

Snelle en nette levering

Besteld toen winkel paar dagen dicht was en in drukke tijd maar alsnog heel snel bestelling opgepakt en verzonden bij weer open. Heel zorgvuldig verpakt ook!

Goede, persoonlijke service en prettig contact.

Toen de levering wat langer ging duren werd ik prima op de hoogte gehouden en het contact was persoonlijk en doeltreffend, de producten hebben mij in goede staat bereikt en waren precies wat ik ervan had verwacht. Ik zou zo weer een bestelling plaatsen.

Geweldige kerstdecoratie

Ontzettend leuke en verrassende winkel, vooral het kerstgedeelte. Er staat heel veel op de site, is soms wat overweldigend. Bestellingen werden een dag later verzonden met GLS, dat duidelijke info geeft over de bezorgtijd.

Goede en snelle service. Fijn contact met verkoper die ook meedenkt met de klant.

Goede ervaring en snelle verzending

Kerstballen gekocht deze waren heel goed verpakt en en snel verzonden helemaal top.

Snelle levering,en goed ingepakt

Snelle levering,goed ingepakt. En makkelijk om te bestellen.