Redelijk

Product was niet heel aangekomen. Waar hij aan moest hangen was los. Moest het zelf vast lijmen

Snelle levering in goed overleg

Een bestelling niet leverbaar. Direct gebeld en in goed overleg een vervangend item ontvangen. Erg blij mee!

supersnel geleverd

Mijn bestelling is supersnel geleverd; telefonisch contact met Alles in Wonderland was eenvoudig en doeltreffend.

Snelle levering met mooie en goed ingepakte artikelen. Makkelijk te volgen levering via track en trace.

Mooie producten en goede service

Na een supersnelle 1e levering bleek een tweede product in 1e instantie vergeten te zijn. Binnen no time werd dit hersteld en werd na 2 dagen ook dit product thuis geleverd. Heel blij met de mooie kerstballen, nog even wachten en de kerstboom staat weer te pronken met de mooie wonderland ballen ;)

Goed verzorgd

Makkelijk te bestellen, snel geleverd

Altijd goeie service!

Mijn kerstballen zijn altijd op tijd binnen en zeer goed ingepakt zodat ze nooit breken

Superrrrr

2e kerstdag mijn bestelling geplaatst en 2 dagen later al geleverd. Helemaal Top, goede service en communicatie en een snelle levering.

Snel ontvangen de verlichting voor buiten

Blij met de mooie twinkel verlichting in mijn bomen buiten. Snel geleverd en in de sale.

Netjes verpakt, mooie aanwinst voor de kerstboom!

Goed verpakt, snel geleverd

De producten voldoen aan de beschrijving op de site. Ze werden goed verpakt en snel geleverd.

Snel verzonden, duidelijke en vriendelijke communicatie en een mooie klok voor een nette prijs. Fijne ervaring!

Mooie kerstbal vuurtoren Ameland

Makkelijk bestellen, voldoende betaalmogelijkheden, snelle levering zorgvuldig ingepakt

De te leveren artikelen zijn precies zoals omschrijving. Geweldige keus en vlotte afhandeling. Top

Mooie producten super snelle service!

Mooie producten super snelle service

Kerst het hele jaar door

Het hele jaar door kerstartikelen kunnen kopen. En de keuze is reuze. Snel bezorgd. Heel goed ingepakt.

Slechte beschrijving van het artikel angel carousel

Wat een waardeloos artikel! RVS ??? Dunner als iets van blik! Het weegt totaal 72 gram! Het enige stevige is het staafje waar het op draait! Met in elkaar zetten valt het constant weer uit elkaar, omdat het niet goed verankerd met de bodem! Dan nog mijzelf afschuwelijk diep in de vinger gesneden tijdens het steeds opnieuw in elkaar zetten, zo vreselijk scherp dat het, na 3 dgn nog niet dicht is! Dan zakt de pen door het gaatje heen waardoor hij ook niet draaien kan .. met veel gepruts is het dan 1x gelukt ! Ik ga geen kaarsjes kopen voor dit waardeloze artikel! Ik begrijp echt wel dat het niet van koper is zoals vroeger .. maar dit is geld weggooi geweest!

In één zin: supersnel en goede service!

Alles werd uitstekend gecommuniceerd, snelle verzending en perfecte verpakking!

Het bestelde artikel werkt niet naar behoren

Mijn bestelde artikel werkt helaas niet naar behoren...

Top winkel

Zowel de winkel (paradijsje om in rond te lopen) als de webshop zijn top. Bestellingen in no time binnen en fijne update van, verzenden van je bestelling. En vind altijd wat ik,, nodig heb

Dank je wel Brenda. Fijn om te horen!

Ouderwets behulpzaam en persoonlijk

Geen vraag was te gek en geen moeite. Meerdere emails heen en weer gestuurd. Ze kwamen met extra suggesties wat mijn ervaring alleen nog maar meer speciaal maakte. Voor een aankoop via telefoon en email was het alsof ik een op een persoonlijk in hun winkel geholpen ben. Zeker een aanrader!!!!

Dank je wel Jeske. We doen ons best, al is het soms wel heel druk waardoor we iets later reageren dan we zouden willen. :-)

Geweldige collectie

Veel keus. Snelle verzending. Site voor originele kadootjes