Mooie artikelen. Snelle levering. De kerstballen worden goed ingepakt en komen onbeschadigd aan. Al meerdere bestellingen geplaatst en zal zeker blijven terugkomen.

Prachtige kerstversiering en super snelle levering!

Prachtige kerstbal in de vorm van een hulphond en super snelle levering !

Blij met deze service

De zes Vondels (kerststallen) kwamen vlot en zorgvuldig verpakt aan! Heel blij mee!

Snel en goedingepakt en net zo mooi als op de foto

Oke

Netjes ingepakt.

Snel en correct.

Ik bestelde vanuit België en de aankoop werd binnen de 2 dagen al geleverd. Er was een kleine vergissing gebeurd bij de zending en deze werd vlot, weer binnen de 2 dagen rechtgezet en geleverd. Dit was voor mij een zeer aangename ervaring: alles werd snel, terdege en correct afgehandeld. Top!

Mooie spullen en snel geleverd

Hele mooie kerstbal gekocht, prijzig, maar zeker de moeite waard. Snel geleverd, netjes verpakt. Heel blij mee

erg positief en klantgericht

keurige aflevering van het bestelde. keurige afhandeling en verzorging. volgende keer bestellen.... zeker weten.

Schitterend

Servies in perfecte staat ontvangen

Heerlijke webshop

Ben nog niet in de winkel zelf geweest maar de webshop en dan vooral de kerstballen, GEWELDIG!! Iedere keer een feestje om al dat moois te bekijken en de perfecte ballen uit te zoeken.

Prachtig

Zeer ruime keuze, zeer mooi en goede prijzen, goed verpakt en snelle levering

Groot aanbod en snelle verzending

Elk jaar koop ik hier twee nieuwe vrolijke kerstballen die passen bij ons gezin. Het aanbod is zo groot dat ik altijd wel iets vind. Ze verzenden snel en secuur.

Prachtig!

Mooie kaartjes en snelle service

Snel geleverd, goed verpakt

Leuk assortiment, veel variatie. Snelle levering en goed ingepakt

Heel snelle en goede levering

Had een artikel waar moeilijk aan te komen is en bij "alles in Wonderland" hadden ze het gewoon. Inplaats verzendkosten te betalen had ik er nog een handig kleinigheidje bijgekocht!

Bestelling op laten sturen, deze is helemaal goed en snel ontvangen. Het was mega goed ingepakt, echt in 1 woord fantastisch!

Beter kan niet

Beter kan niet, snelle levering, goed verpakt en word goed op de hoogte gehouden van de reis van mijn pakket. Prima.

Gewoon top

Besteld ,snel verzonden . Goed ingepakt . En snel ontvangen

Beste Esther, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen. Mvg, Tanja

nog niets ontvangen en geen bericht waar het dan bezorgd is

Ik ben goed op de hoogte ggehouden via mail maar heb nog niets ontvangen terwijl het maandag ageleverd zou zijn. Het is nu donderdagis. Ook geen bericht waar het afgeleverd is

Beste Monique, Jammer dat je ons beoordeeld op de aflevering van GLS. Wij hebben alles netjes afgehandeld en je mail van gisteren ook direct beantwoord. We zijn gelijk in je T&T gaan kijken (wat je zelf ook natuurlijk had kunnen doen) om te zien dat het pakket bij de buren is afgeleverd. Of je wel of niet thuis was op het moment van aflevering kunnen wij niet beoordelen. Met vriendelijke groet, Tanja

Prima webshop

Leuke verjaardagscadeaautjes kunnen vinden bij deze shop. Snelle verzending en goed ingepakt.

Leuke website, leuke tassen. Vlotte kevering

Snelle levering! Leuke artikelen!

Snelle bezorging, goede verpakking, prachtig product

Oplossend contact

Een kaart die ik had besteld was er niet. Ik werd erover gebeld met de vraag of ik een andere wilde uitzoeken. Dat heb ik zeer op prijs gesteld.

Bijzonder vriendelijk en zeer hulpvaardig. Er was een probleem met geleverd product en het werd zeer snel en prettig opgelost! Top!

Bergselaan 295

3038CG Rotterdam