Ik ben zeer tevreden.

ik ben tevreden over de reparatie van onze versterker en de afhandeling en de goede service die daarbij werd verleend. Maarten bedankt. MVG J.Wals

Supersnelle afhandeling en zéér correcte communicatie!

Hier kunnen ander webshops van leren! Perfecte communicatie, correct en feilloos! Tevens concurrentiële prijzen voor de aangeboden artikelen op hun website.

snel en goed

Goede en snelle service.

SUPPER SERVICE !!!!

SNEL EN PERFECTE SERVICE. EEN AANRADER !!!

prima snelle levering

alles top

Prima levering.

Levering mooi op tijd.

Snelle vriendelijke en professionele service

Stofkap voor draaitafel gekocht. De originele stofkap was niet voorradig maar er was een passend alternatief letterlijk en figuurlijk voorradig. Prima oplossing.

Goed advies gekregen en geweldige afhandeling tegen prima prijs!

Voor een feestje heb ik DJ-feestverlichting gekocht. Na telefonisch advies heb ik exact gekregen wat ik wilde aan beleving. Ook over de kosten werd goed meegedacht. Alles werd razendsnel bezorgd. Ik ben enorm tevreden!

Uitstekende persoonlijke service!

Zeer prettige service die bij de grotere spelers binnen de branche helaas soms ontbreekt. Ik ervaar dan ook een prettige en vooral persoonlijke benadering waarin goed word meegedacht. Ook prijstechnisch zit het hier meer dan goed.

Alles netjes volgens afspraak

Had een klein onderdeeltje nodig. Kon opgehaald worden om de verzendkosten uit te sparen. Vriendelijk ontvangen en goede prijzen

prima! Snelle, adequate levering.

Snel geleverd. Prima product; goede prijs. Wat wil je nog meer?

Goede Service, Verkopers met kennis

Heel fijn werken met dj-verkoop. Mensen met verstand van zaken. Dat kun je van maar erg weinig winkels zeggen. De persoonlijke service is erg fijn.

Goede prijs, artikel netjes en op tijd geleverd

Mijn Traktor Kontrol S2 mk3 - 2 kanaals DJ controller besteld en de volgende dag nog netjes thuis geleverd. Prijs marktconform, beschikbaarheid beter dan bij concurrenten. Bedankt!

persoonlijke service via mail- en telefonisch kontakt

Het bestelde artikel was niet op voorraad, maar communiceerden daar duidelijk over, wanneer er geleverd zou worden.

Super bedrijf en medewerkers, zeer behulpzaam

Actieve speaker gekocht en mengpaneel,zeer goed uitgelegd wat het beste voor me was,toch achteraf viel de speaker tegen. Zonder probleem omgeruild voor duurder en beter exemplaar. Top bedrijf een aanrader.

Prima product voor redelijke prijs

Nog nooit eerder zoiets besteld. Voor een verjaardag op het idee gekomen Werkt zoals omschreven.

Dj set

Snelle levering, duidelijke levering

Geweldige service, laagste prijsgarantie en nemen de tijd om alle eventuele vragen voor je duidelijk te maken. Ik had per ongeluk de verkeerde kabel besteld en ze hadden meteen contact met me opgenomen om uit te leggen dat ik beter een andere kon nemen. Al met al zeer tevreden!

Snel geleverd, netjes verpakt en geen overdreven grote doos zoals je bij sommige sites tegen komt. Helaas het bestelde product was niet naar mijn wens. Ook de retour procedure is netjes afgehandeld.

Hele goed service

Voordat ik ging bestellen eerst even product info gevraagd. Dat verliep goed. Hierna bestelling geplaatst en de dag erna gebeld dat er een kabeltje niet leverbaar was, maar dat ze er wel eentje hadden met gouden aansluiting die iets duurder was, maar dat als ik deze wilde ik niets bij hoefde te betalen. Dit noem ik nou echte service!

Netjes snel en goed verzorgd

snelle verzending goed contakt bij vragen goede info bij vertraging

Voordat ik product ging bestellen via de live chat enkele vragen gesteld en eveneens over snelle levering. Zeer goed geholpen en product op tijd geleverd, super. Hier kunnen nog veel winkels iets van leren.

Super geholpen.

Ik heb mijn karaokeset afgehaald op het filiaal in Zaandam. Fantastisch geholpen, goede service. Heel veel tijd genomen om het apparaat uit te leggen.

Prima ervaring

Website duidelijk, bestelproces helder en eenvoudig. Snel geleverd en goede kwaliteit voor laptopstandaard.

Goede webshop

Ik had een controller besteld, en ben heel goed op de hoogte gehouden wanneer deze op voorraad zou zijn. Toen dat eenmaal zo was, duurde de verzending maar 1 dag, en kreeg ik ook een track&trace code. Over het algemeen een fijne ervaring.