persoonlijke service via mail- en telefonisch kontakt

Het bestelde artikel was niet op voorraad, maar communiceerden daar duidelijk over, wanneer er geleverd zou worden.

Super bedrijf en medewerkers, zeer behulpzaam

Actieve speaker gekocht en mengpaneel,zeer goed uitgelegd wat het beste voor me was,toch achteraf viel de speaker tegen. Zonder probleem omgeruild voor duurder en beter exemplaar. Top bedrijf een aanrader.

Prima product voor redelijke prijs

Nog nooit eerder zoiets besteld. Voor een verjaardag op het idee gekomen Werkt zoals omschreven.

Dj set

Snelle levering, duidelijke levering

Geweldige service, laagste prijsgarantie en nemen de tijd om alle eventuele vragen voor je duidelijk te maken. Ik had per ongeluk de verkeerde kabel besteld en ze hadden meteen contact met me opgenomen om uit te leggen dat ik beter een andere kon nemen. Al met al zeer tevreden!

Snel geleverd, netjes verpakt en geen overdreven grote doos zoals je bij sommige sites tegen komt. Helaas het bestelde product was niet naar mijn wens. Ook de retour procedure is netjes afgehandeld.

Hele goed service

Voordat ik ging bestellen eerst even product info gevraagd. Dat verliep goed. Hierna bestelling geplaatst en de dag erna gebeld dat er een kabeltje niet leverbaar was, maar dat ze er wel eentje hadden met gouden aansluiting die iets duurder was, maar dat als ik deze wilde ik niets bij hoefde te betalen. Dit noem ik nou echte service!

Netjes snel en goed verzorgd

snelle verzending goed contakt bij vragen goede info bij vertraging

Voordat ik product ging bestellen via de live chat enkele vragen gesteld en eveneens over snelle levering. Zeer goed geholpen en product op tijd geleverd, super. Hier kunnen nog veel winkels iets van leren.

Super geholpen.

Ik heb mijn karaokeset afgehaald op het filiaal in Zaandam. Fantastisch geholpen, goede service. Heel veel tijd genomen om het apparaat uit te leggen.

Prima ervaring

Website duidelijk, bestelproces helder en eenvoudig. Snel geleverd en goede kwaliteit voor laptopstandaard.

Goede webshop

Ik had een controller besteld, en ben heel goed op de hoogte gehouden wanneer deze op voorraad zou zijn. Toen dat eenmaal zo was, duurde de verzending maar 1 dag, en kreeg ik ook een track&trace code. Over het algemeen een fijne ervaring.

Top en zeer snelle en nette service

Na het openen van de chat kreeg ik direct contact en werd top geholpen. Diezelfde avond kreeg ik een mail dat 1 product dat ik had besteld niet meer leverbaar was maar dat ze er alles aan gingen doen om het toch te regelen. 2 dagen later kreeg ik een mail dat het gelukt was, dat de prijs iets hoger uit viel maar dat zij de kosten voor deze ene keer voor hun rekening namen. Gewoon grote klasse!!!!!!

Vriendelijk en vakkundig

Maarten heeft veel verstand van de producten die hij verkoopt. Een aanrader voor iedereen die waarde hecht aan service en kwaliteit.

Prima en snel verzonden!

Prima webshop, nog even telefonisch contact gehad en was aardig en behulpzaam. Snel verzonden zoals beloofd!

Goed en duidelijk. Top

Er geweest en wat besteld. Zou na een week binnen komen want moest ergens vandaan komen. Kwam mooi op tijd en via track and tracé te volgen. Alles keurig binnen en duidelijk in een mail gekregen. Top bedrijf.

Uistekende service, goede communicatie over vertragingen bij de post, en netjes verder geholpen.

Snelle levering juiste product

De volgende dag al in huis, precies wat ik zocht

Vriendelijk, super snelle levering en goed product

Vriendelijk, super snelle levering en goed product.

uitstekend klantgerichtheid

Medewerkers behulpzaam en proberen samen met de klant een klacht op te lossen. Ik voel mij als ik bel of langs gaat gewoon op mijn gemak.

matig

op de website levering binnen paar dagen,eenmaal betaald producten in nalevering febr. besteld net geleverd!! Mooie machines Vloeistoffen besteld netjes op tijd geleverd

Snel geleverd!

Snel geleverd volgens afspraak

heel goed

het werk zo als het moet

Eerlijk bedrijf

Gister had ik een hoofdtelefoon nodig. Dus liep ik binnen en 1 verkoper was met 1 andere klant bezig (Er leek iets misgegaan te zijn en de verkoper deed zijn uiterste best dit recht te trekken) Een 2e verkoper zat in een apart hokje waar hij niet uitkwam. Minder als je staat te wachten. Toen de verkoper klaar was en mij ging helpen, was er weer iets wat veel winkels missen: personeel die eerlijk is, weet waarover ze het hebben en ook nee durven te verkopen. Ze gaan mij daar nog veel vaker zien. Kanttekening: in de mail waarin ik werd gevraagd deze beoordeling te geven, werd gesproken over een eventueel niet werkende link. In het nederlandse del staat verder geen aanklikbare link...

Zeer snelle levering. Producten goed beschreven. Duidelijkheid over status bestelling. After pay optie top. Had eerst twijfels over betrouwbaarheid website. Maar helemaal onterecht. Direct uit Nederland geleverd.