thijs

top geregeld had iets snel nodig zou eerst meer als een week duren omdat ze een week dichtwaren. een mailtje en hebben ze het zo geregeld dat het er toch binnen 2 dagen was. echt top !!!!!!!!! super bedankt

Gewoon goed

Snelle levering, kwaliteit prijsverhouding

Correcte levering geen enkele opmerking

Ronduit perfect

Correcte en vlotte levering

Correcte en vlotte levering

leuk om te winkelen

Niet zo'n overvloedige keuze, maar wat ik zocht heb ik gevonden en besteld

Inderdaad uitstekend

De klantvriendelijkheid druipt er vanaf, ook al bestel je maar eens per jaar. Prima site, overzichtelijk en goed gedocumenteerd. De keuze. Tussen bepaalde hoeveelheden(25, 50 of 100) maakt het ook interessant voor de hobbyist.

Ik zie geen probleem.

Bestelling en afwerking ok

Alles top, snel geleverd

Goede deal

vlotte afhandeling en perfecte communicatie

De website is vlot te gebruiken en geeft voldoende informatie over de producten voor wie weet wat hij moet hebben. Het is en blijft natuurlijk een speciaalzaak. Betalingsmogelijkheden zijn ruim aanwezig. Bij problemen of vragen is er een snelle respons.

100 % top deal

alles zeer vlotjes verlopen , afspraak volledig nagekomen ..

duidelijke site

Bestelling plaatsen en betalen, snelle en complete levering

Perfecte service

Snel, correct. Zoals het hoort in service!!

Goeie prijs en service

Reeds meerdere keren besteld bij die mensen en altijd in orde

Perfect in orde

De stipte levering gen de kwaliteitsvolle producten verdienen de allerbeste beoordeling.

goede service en feedback

kreeg een correcte feedback op stukken die iets meer levertijd hadden, hierdoor kon ik mijn planning aanpassen

Uistekende service

Ruim aanbod, sneller en correcte levering

Alles prima

Alles prima verlopen

snelle reactie, veel voorraad, snel in huis!

Goede communincatie en snelle reactie. En natuurlijk ook veel keuze uit artikelen en snelle levering.

Prima service en prijzen

Keurig opgestuurd, correcte prijzen. Bevestiging van goede ontvangst.

Goed en snel

Zeer ruime en duidelijke website.

Gewoon goed

Het lijkt zo vanzelf sprekend je besteld iets en het wordt bezorgd volgens afspraak. Maar het is ook echt zo!

Slecht

heel slecht, pakje na meer dan een week nog steeds niet aangekomen.

Beste Patrick, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft uw bestelling op donderdag 6 juli geplaatst. Toen u de webshop opende kreeg u een melding dat de bestelling vanwege verlof op woensdag 12 juli verzonden zou worden. Op vrijdag 7 juli heb ik u dit ook per email laten weten. Uw bestelling is dan ook op 12 juli verzonden en wordt volgens DPD vandaag (vrijdag 14 juli) bij u geleverd. Met vriendelijke groet, Jeroen Peeters IJzerwaar bv

perfecte afhandeling.

Ijzerwaar is correct bij levering en afhandeling van de bestelde goederen waarvoor dank. Gilbert

Heel goede hulp.

Heel goede en overzichtelijke webshop, snelle en accurate levering.