Zeer professioneel!

Zeer gespecialiseerd, enorm assortiment, goed gedocumenteerd en zeer goede prijzen

uitmuntend

goede service en snelle levering

Ruim assortiment en vriendelijk en service

Goede service en ruim assortiment. . Vragen worden snel en vriendelijk beantwoord. Geweldig service.

Correcte afhandeling en levering

Een correcte afhandeling en snelle levering van de bestelling, op basis van een duidelijke communicatie.

snelle levering, veel keuze

Snelle levering, veel keuze

vlotte levering

Vlotte levering.

Alles heel vlot verlopen.

De prijs was veel goedkoper dan in de DHZ en de producten voldeden aan de verwachtingen. De levering duurde iets langer dan ik had gedacht maar dat lag aan de post want volgens het trackingsysteem was het snel verstuurd.

tevreden klant

goede prijs, uitgebreid aanbod, prima service

Heel tevreden

vlot besteld, vlot geleverd en vooral correct geleverd! Producten voldoen zeker en zijn een stuk goedkoper dan in de meeste DHZ-zaken. Ik bestel zeker nog.

Bestelling bijna op tijd

Had de bestelling voor het WE verwacht, maar was er na het WE. Bestelling werd wel correct uitgevoerd. Het probleem lag bij post.nl die geen WE levering bij mij deed. De vriendelijke verkoper heeft me beloofd om dit aan post.nl over te maken.

Geheel volgens verwachting

alles in orde .

Geen problemen .

Uitstekend webshop, levering als voorzien

Geen problemen gehad, dus gewoon goed

100% OK

Gewoon heel goed ! Perfect .

Supersnel en zeer goede service

Supersnel en zeer goede service

Positieve ervaring, op elk vlak.

Alles zit goed : kwaliteit, prijzen, informatie, snelheid, degelijke levering, verpakking en kontakt met de firma.

Klantgericht, vriendelijk en positief bedrijf

Klantgericht, vriendelijk en positief bedrijf

Bestelling in optima condities aangekomen.

Alles ok;

Geweldige service

Men is snel met bestellen, ze antwoorden vriendelijk op je vragen. Ik vind het een 100% service

perfect

snel prima kwaliteit

Volledig zoals het moet!

Perfecte afhandeling en opvolging. Prima service. Een voorbeeld voor vele anderen!

Wederom perfect, bedankt!

Alles verloopt perfect bij ijzerwaar. Zeer vriendelijke persoon en top klantenservice! Zo zijn er niet veel meer :)

Top zaak !

Altijd alles netjes geregeld. En een berichtje of alles netjes is ontvangen. Echt een Top zaak!

goede prijzen en goede service

vlot afgehandeld

scherpe prijzen voor topproducten, samen met een vlotte service

Verwachtte eerst dat dit langer ging duren vanwege de 'speciale' (zie : niet verkrijgbaar in de gangbare doe-het-zelf zaak) schroeven. Maar niets is minder waar, binnen de week geleverd, met tussentijdse meldingen over de voortgang van de bestelling. alles was netjes verpakt en voldeed aan de beschrijving van mijn order. en wat de prijs betreft ook een pak voordeliger dan bij doehetzelf zaken. Zodra ik nog schroefmateriaal nodig heb is "ijzerwaar" mijn eerste stop :)