Vlotte service, goede kwaliteit

Eenvoudige bestelling, ruim aanbod, snelle levering, goede kwaliteit. Een aanrader.

zeer goed, prijs/kwaliteit!

wij zoeken al lang naar deze producten, hier hebben we ze gevonden! juiste prijs en snel geregeld. levertermijn is iets langer maar verder bestellen we hier zeker nog terug. zeer goed.

Voortreffelijk

Alles verliep vlot, van aankoop tot levering, die zeer snel was, overigens is de uitbater/persoon van de klantendienst zeer vriendelijk. Voorts heeft Ijzerwaar een groot aanbod aan schappelijke prijzen en is de ideale oplossing als je eens snel een nippeltje of boutje moet hebben, of in het geval je een vijs, in niet-spreekwoordelijke betekenis, mist. Ik kan deze webshop bijgevolg van harte aanbevelen en nogmaals bedankt.

Altijd snel verzonden

Goede materialen, snel verzonden, bij problemen steeds snel naar oplossing. Fijn om met Jeroen samen te werken

Prima verkoper

Alles vlot verlopen prima website overzichtelijk en zeer goede service

Prima.

Artikelen werden na 5 dagen verzoenden met dpd en in 1 week had ik alles in huis. Of het door de beschadigde doos kwam of door het afwegen weet ik niet , maar 1 doosje was beschadigd en de buitenverpakking idem. De ze schroeven lagen door de verpakking. Deze had (toevallig?) net niet het juiste aantal.

Super gedaan,correct en juist.

ga zeker terug bestellen in het vervolg.

Groot assortiment en interessante prijzen.

Top webshop met veel keuze. Snelle levering en goede communicatie.

snelle levering, goedkoop

snelle levering, goedkoop, groot assortiment, wat niet in het assortiment zit kan extra besteld worden

Vlotte levering en goede opvolging

Vlotte levering en goede opvolging

Perfect! Zowel levering als opvolging.

Petfect!

Eenvoudige website maar doeltreffende materialen

Eenmaal besteld waren de producten er in no-time. Niet verwacht dat een IJzerwaren leverancier ook zo efficiënt georganiseerd was. Aangenaam verrast!

alles tip top in orde

besteld en vervolgens op tijd afgeleverd

product naar verwachting! goede prijs en snel geleverd

enige aandachtpunt. in de webshop is nergens omschreven wanneer jullie verzenden, of wanneer het bezorgd wordt. ook na de bestelling niets in de mail weergegeven wanneer bezorgt gaat worden.

supper super goe

netjes en snel toegekomen

naar verwachting

goede kwaliteit

Vlotte , snelle levering, kwaliteit aan een goede prijs!

goede service

snel antwoord

Gewoon perfect !

Heel goede opvolging van de bestelling en levering. De verkoper heeft me zelfs via email zelf gevraagd of alles correct geleverd was. Top !

Bijzonder goede service!

Vriendelijke communicatie en de bestelde producten snel en zoals gewenst ontvangen. Top verkoper!

Goede service, goed materiaal.

vlot, correct en opvolging, top!

Guy

Perfecte bediening!!!

Zeer goede BELGISCHE website. Heel tevreden over materialen en dienst verlening.

Groot voordelig aanbod, verzendt niet zo snel

De winkel heeft een groot aanbod en de artikelen zijn voordelig geprijsd. Het verzenden is niet zo snel, maar nog steeds binnen enkele dagen.