Positief

Alleen spijtig dat het pakketje nog steeds niet is geleverd na 10 dagen, maar dat ligt natuurlijk aan dvd pakketdienst.

Geachte heer Claes, Bedankt voor de goede beoordeling. Ik ga meteen informeren waarom het pakket nog niet is geleverd. Als het niet snel wordt geleverd, zal ik u een nieuw pakket toesturen. Groeten, Jeroen Peeters IJzerwaar bv

Snel geleverd wat besteld werd. Goed verpakt. Website is eenvoudig en overzichtelijk, makkelijk bestelproces.

Lage prijzen, correct geleverd, aanrader!

Snel en voordelig materiaal

Geen service in de aard van "vandaag bestellen, morgen in huis" maar op twee dagen waren de inslagmoeren toch geleverd en dat is prima voor mij. In vergelijking met andere webshops viel de prijs ook erg mee.

ok

levering kan sneller

Snel en corrrect

Snelle en correcte levering van de spullen

Correcte service en levering.

Levering zou iets sneller mogen maar verder ok

snelle service, goekoop en topkwaliteit. 6 sterren!

snelle service, goekoop en topkwaliteit. 6 sterren!

Een snelle en correcte afhandeling.

Omdat ik in de buurt woon, was het afhandelen en ophalen van het materiaal binnen het uur gefixt. Zeer aan te bevelen.

Uitmuntend

Een aanrader!

Service en snel correct antwoord op mail, top !

Super !

Ik wacht nog steeds

Ik krijg elke dag een mail van DPD met de melding dat het pakket vertraagd is. Ik heb het dus nog steeds niet.

Geachte heer Tilkin, De dag nadat u uw bestelling plaatste is het aan u verzonden, maar DPD heeft inderdaad moeite met het afleveren omdat het verkeerd gesorteerd was. Momenteel is het pakket in het juiste depot, dus ik verwacht dat het vandaag bij u wordt aangeboden. Mijn excuses voor het ongemak. Jeroen Peeters IJzerwaar bv

Ruime keuze. Top producten. Makkelijk bestellen. En mogelijk om toch relatief kleine hoeveelheden te bestellen.

Snel en correct geleverd

goede service !

Snelle en goede service ! Bedankt .

Gewoon goed

Precies zoals nodig is.

goede service, zeer vriendelijk

perfecte levering, vriendelijke mails

Snel, goed materiaal, juiste prijs

Zeer tevreden.

fijne website snelle service

Fijne site

Goede prijs en keuze in 50-100-200 boutjes enz

Aangename kennismaking.

Transactie volgens het boekje. Materialen bestellen, zijn ook op voorraad, snelle levering, open staan voor feedback. Top!

perfect

Goede info resulteerde in aanpassing van de bestelling. Extra bedrag kon gewoon worden overgeschreven.

Correct en snel geleverd

Besteld via site eenvoudig kunnen betalen en goede opvolging van bestelling door firma. Houden je perfect op de hoogte via mail

héééél goed

zoals stees, op korte tijd alles geleverd, en prima kwaliteit!!!

Groenstraat 27 3730 Hoeselt