Correct en snel geleverd

Besteld via site eenvoudig kunnen betalen en goede opvolging van bestelling door firma. Houden je perfect op de hoogte via mail

héééél goed

zoals stees, op korte tijd alles geleverd, en prima kwaliteit!!!

Snel geleverd !

Prima.

duidelijke website, goede service en vlotte levering

duidelijke website, goede service en vlotte levering

Mooi aanbod, scherpe prijzen, persoonlijke bediening

Belgisch(!) bedrijf dat je veel (ijzer)waar voor je geld geeft.

Ruim aanbod, snel en verzorgd geleverd.

Ruim aanbod, snel en verzorgd geleverd. Een aanrader!

Aanrader

Top bedrijf ,zeer te vreden

Probleemloze en vriendelijke service

Bestelling is goed verpakt, snel geleverd en met een vriendelijke dienstverlening. Het aangeboden assortiment ijzerwaar is zeer ruim. De prijzen zijn concurrentieel. De leveringskosten laag tot nul. De website is eveneens zeer toegankelijk en eenvoudig. De producten worden duidelijk omschreven met maataanduidingen en tabellen. Het is gemakkelijk zoeken en kiezen. Ik beveel dit bedrijf sterk aan voor professionelen en handige klussers die wat meer nodig hebben.

Perfect, zoals steeds !

Ik bestel steeds een mix van diverse stukken en steeds wordt dit correct en tijdig geleverd. Ook steeds netjes verpakt, niet te veel verpakkingsmateriaal ... top !

Snelle levering.

Het artikel werd zeer snel geleverd.

Kwaliteit en zeer snelle levering

Kwaliteit en zeer snelle levering

Prijs kwaliteit in orde

Makkelijk bestellen voor particulier.

Fantastische service

Gemakkelijk om een bestelling te plaatsen, vlug antwoord op mails kortom tiptop in orde

Goed, snel, geen onnodig grote verpakking

Goed, snel, geen onnodig grote verpakking

Goede levering

Alles geleverd zoals besteld

Goed overzicht in tabel

Goede prijs, snelle levering, goed kwaliteit producten

Al meerdere jaar ben ik klant. Assortiment is groot en van goed kwaliteit. Geen bouwmarkt rommel en zelfs goedkoper dan de bouwmarkten. Leveren kan een paar dagen duren, maar het is bijna altijd compleet en anders snel nageleverd.

Klantgericht meedenken

Online bestellen loopt zeer vlot. Daarbovenop is er een persoonlijke klantenservice om details rond de bestelling via email af te spreken. Bedankt Jeroen Peeters voor de goeie samenwerking. vzw www.Dwengo.org

Correcte levering en communicatie

Snelle levering, goed verpakt.

Excellente service

Aangezien mijn bestelling relatief tijdskritisch was, heb ik contact opgenomen via email, waarna ik binnen de 2 uur antwoord kreeg op mijn vragen. Ook na ontvangst werd ik opnieuw gecontacteerd of alles goed ontvangen was.

Netjes geleverd

Bestelling werd binnen de 3 dagen geleverd. Met opvolgingsmail of alles naar wens was aangekomen. Mijnheer Peeters antwoord vlot op mails en geeft duidelijke uitleg bij vragen.

scherp geprijsd, snel en efficiënt

scherp geprijsd, snel en efficiënt !

Goede kwaliteit

Alles perfect

Hallo An, Bedankt voor het aanpassen van je beoordeling. Jeroen Peeters IJzerwaar bv

Goede ervaring

Goede en snelle service