Bijzonder dure aankoop geweest!

Kopspiegellamp kleine fitting 20 W na twee weken al stuk, gebruikte de schakelaar om de lamp te gebruiken en PATS lamp kapot! Ik baal enorm, heb er € 4,75 voor betaald….

Geen antwoord en belachelijk late bestelling

Heb een lamp besteld die direct zou komen, maar besteldatum is nu 4 maanden later. Krijg geen antwoord op annulering, ook niet na 3 dagen.

Lampen zijn goed.

Ik had dimbare en gekleurde lampen e27 besteld. Uiteindelijk bijna gekregen wat ik wilde, omdat ze steeds verlaat waren of niet meer leverbaar. Jammer dat eea. lang op zich heeft laten wachten. Wel blij met de geleverde bestelling.

Op donderdag avond besteld en zaterdagochtend bezorgd Snelle service en nette prijs

Een lastig armatuur maar gelukkig nog in het assortiment. Hierdoor duurzaam de lamp kunnen repareren. Top, en een snelle levering.

Goede lampen, slechte communicatie + levertijd

Het duurde ruim een maand voordat het product geleverd werd, omdat ze 1 product niet op voorraad hadden. Deellevering was niet nodig en ook na de nieuw voorgestelde leverdatum geen pro-actieve communicatie dat deze weer vertraagd was.

Goede prijs!

Na een zoektocht op internet was gloeilampgoedkoop de enige aanbieder die deze lamp voorradig had. En de prijs was ook nog eens goedkoop!

Je n’ai toujours rien reçu

Je ne vois pas comment je pourrais être satis fait .Je n’ai pas reçu ma commande .

• Nous recommanderiez-vous? Non

Heb al diverse bestellingen gedaan, altijd netjes (en heel) op tijd ontvangen. En voor een eerlijke prijs.

duidelijk verhaal van dropshipping

de direct leverbare van osram waren na betaling op 3 juli toch niet leverbaar. Na 3 weken een deel van de levering ontvangen, een whitelabel i.p.v. de gevraagde osram. Nu 2 maanden later krijg ik een mail met de verwachte levertijd op 18 november, dat is dan ruim vier maanden later. Wachten of China het levert aan gloeilampgoedkoop.nl

Heel erg tevreden

Ik ben erg tevreden over de prijzen en de service

LIVRAISON RAPIDE

SI BESOIN JE RECOMMANDERAIS UN PRODUIT CHEZ VOUS

Sehr guter Händler!

Danke, das Sie diese sehr seltenen Glühbirnen in Ihrem Sortiment haben. Im Einzelhandel sind sie hier nicht zu bekommen.

Groot aanbod en snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prima levering, goed product.

Prima levering, goed product. Ernst

Uitstekende service en vlot geleverd!

Ik was op zoek naar halogeenlampen voor mijn keuken. Dat viel nog niet mee, want tegenwoordig is alles led. Gelukkig had Gloeilamp goedkoop deze op voorraad en heb ik er meteen 10 besteld. Ik had ze de volgende dag al in huis. Prima assortiment, scherpe prijs en vlot geleverd.

voorraad klopt niet

lijkt me drophipping, 2 maanden levertijd gehad

Goede service!

Op tijd geleverd

Snel en volgens afspraak

Snelle afhandeling volgens sfspraak

direct leverbaar is onzin, ze hebben het niet op orde

lampen besteld en betaald, ging soepel. Dag later ontving ik een mail dat de lampen niet leverbaar zijn. Op de website staat nog steeds direct leverbaar. Hierop mailde ik na 1 week terug met de vraag om een alternatief maar een reaktie blijft na 2 weken nog steeds uit. Ik denk dat ik de koop annuleer en dan hopen dat ik mijn geld spoedig terugkrijg.

Betaald en niks ontvangen

Al maanden geleden lampen besteld en nog steeds niks ontvangen. Die zijn wel al maanden betaald. En het blijft heel stil aan de overkant, afblijven zou ik zeggen. Jammer, alle vertrouwen is weg.

Gute Ware, schnelle Lieferung, super!!

Ich hatte Tropfenlampen am 2.7. bestellt und am 5.7. wurden sie geliefert. Versand erfolgte mit Hermes. Diese Tropfenlampen gibt es in Deutschland nur schwer zu finden und dann muß man für eine Lampe oft das zwei-/dreifache bezahlen. Ich kann den Shop daher nur sehr empfehlen.

Netjes op tijd bezorgd

Top Service