Prima, snelle levering!

Prima snelle levering!

Goede en snelle service

Goed !

Netjes betrouwbaar ! Ik verwacht niet anders ! Bedankt !

Snelle en accurate levering.

Ondanks niet voorradig zijn van een artikel, toch snelle levering in 3 dagen.

Wat gevraagd werd kreeg ik binnen enkele dagen. Lampje kapot, prijs werd in mindering gebracht of ik kreeg nieuwe toegestuurd.

Goede communicatie en levering als beloofd

Goede communicatie en levering als beloofd

Helemaal top!!

Was wat vertraging netjes op de hoogte gehouden heel duidelijk allemaal! Bij levering 1 lampje stuk binnen 1 dag alsnog nieuwe opgestuurd( prima service) Volgende keer bestel ik weer bij hun prima bedrijf!!

Correcte levering

De goeie lampjes ,alleen niet warm licht maar cool, niet hinderlijk!!

Uitstekende communicatie en voldeed aan onze verwachting.

De levertijden volgens de website konden niet nagekomen worden. Wij werden uitstekend op de hoogte gehouden over de gang van zaken. De nieuwe levertijden werden daarna aangehouden.

Goed verpakt. Goede communicatie.

De lampen waren niet op voorraad, maar zouden op 19 aug binnenkomen. Evenwel werden de lampen al eerder geleverd. Perfect dus.

uitstekend

UITSTEKEND

Uitstekende winkel met prima service.

Als terugkerend klant ben ik heel blij met deze webshop. Het assortiment en de prijzen zijn uitstekend, de pagina is overzichtelijk en de bestellingen worden vlot en veilig geleverd. Wat mij een telkens terugkerende klant maakt is de service, de mensen achter deze webshop zijn bereid met je mee te denken. Zo had ik de bestelling geplaatst en kwam erachter dat de levering precies in mijn vakantieafwezigheid zou plaatsvinden. Een belletje en het was opgelost, de datum werd zonder enig probleem naar een paar dagen later verplaatst. Ook heb ik in het verleden wel eens een kapotte lamp ontvangen, ook dit werd vlot en probleemloos opgelost. Dankzij de klantvriendelijkheid en professionaliteit van deze webshop heb ik telkens een zorgeloze winkelervaring. Verder houdt de webshop zich keurig aan de regels en krijg je geen ongevraagde mailings voor "interessante" aanbiedingen, enzo. Ik ben fan.

volgende dag alles in huis

Prima lampen van osram binnen gehad. Top

Uitstekende levering

Gemakkelijk bestellen, snelle levering

Goede, snelle afwikkeling van mijn bestelling.

Gemakkelijke site, goed doorzoekbaar.

Snelle levering, treedt assortiment

Ruime keus lampen, zelfs lampen die niet meer verkrijgbaar zijn bij de reguliere bouwmarkten. Top!

Enkele dagen langer gewacht, netjes bericht van vertraging.

Tevreden over kwaliteit van levering

Snel besteld, snel geleverd

Na de bestelling op de website werd de gevraagde lamp binnen enkele dagen geleverd.

In één woord Top !

Kwam snel, en netjes verpakt.

Snelle levering, goed verpakt.

Over Gloeilampgoedkoop.nl