direct leverbaar is onzin, ze hebben het niet op orde

lampen besteld en betaald, ging soepel. Dag later ontving ik een mail dat de lampen niet leverbaar zijn. Op de website staat nog steeds direct leverbaar. Hierop mailde ik na 1 week terug met de vraag om een alternatief maar een reaktie blijft na 2 weken nog steeds uit. Ik denk dat ik de koop annuleer en dan hopen dat ik mijn geld spoedig terugkrijg.

Betaald en niks ontvangen

Al maanden geleden lampen besteld en nog steeds niks ontvangen. Die zijn wel al maanden betaald. En het blijft heel stil aan de overkant, afblijven zou ik zeggen. Jammer, alle vertrouwen is weg.

Gute Ware, schnelle Lieferung, super!!

Ich hatte Tropfenlampen am 2.7. bestellt und am 5.7. wurden sie geliefert. Versand erfolgte mit Hermes. Diese Tropfenlampen gibt es in Deutschland nur schwer zu finden und dann muß man für eine Lampe oft das zwei-/dreifache bezahlen. Ich kann den Shop daher nur sehr empfehlen.

Netjes op tijd bezorgd

Vlotte en snelle levering

Vlotte en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beter dan verwacht.

In eerste instantie teleurgesteld omdat de leverancier van Gloeilampgoedkoop het liet afweten, naderhand opgetogen omdat ze tóch erin slaagden de levering door te laten gaan. Met slechts een paar dagen vertraging.

Zeer gebruiksvriendelijk en vlotte verwerking

in tegenstelling tot onze toestel leveranciers, zijn deze halogeen staaflampen bij jullie steeds verkrijgbaar en dit aan een zeer voordelige prijs

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer slechte service

Adviseer bij hun niets te bestellen, zeer slechte service wat betreft retour produkten je krijgt je geld niet terug zonder slag of stoot. Geen betrouwbaar bedrijf.

zeer vlot

Lampen zeer vlot verzonden en veilig verpakt.

goed geholpen

duurde iets langer maar kwam allemaal goed

Service mangelhaft

Bestellung hat schnell und unkompliziert funktioniert, allerdings wollten wir die Birnen zurückschicken, weil sie leider mit unserem Dimmer brummten. Wir haben leider immer noch keine Rückantwort auf unsere Nachfragen. Nicht zu empfehlen, wenn der Service so bleibt.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

vandaag besteld volgende maand bezorgd

Gloeilampgoedkoop bestelling 04 april besteld en op één dag na acht weken later bezorgd. Dat zou ik niet willen plaatsen onder 'vandaag besteld morgen geleverd'. Het zou aanzienlijk beter overkomen als bij het bestellen al bekend is dat er een lange wachttijd op een product zit, dan kan de klant altijd nog beslissen of hij zo lang wil of kan wachten, zeker als daardoor de komplete levering op zich laat wachten. Dat wetende kan hij ev. ook ergens anders gaan zoeken. Het was natuurlijk ook mogelijk om het wél leverbare alvast te versturen. Alles bij elkaar vrees ikdat ik een volgende keer toch eerst ergens anders ga kijken want het meeste in jullie pakket is ergens anders ook te bestellen en vaak nog op voorraad ook. Verder zag ik dat exact dezelde verloopfitting van E40 naar E27 bij diverse andere aanbieders al vanaf 3,95 te koop staat terwijl jullie 7,74 vragen plus dat jullie 'Shipping' kosten ook aan de ruime kant zijn dus wat blijft er nog over van jullie Gloeilampgoedkoopvoordeel? Verder was de levering wel netjes ingepakt en conform de bestelling, maar door de 55 dagen wachttijd, de prijs en de verzendkosten komt de beoordeling niet boven de 4 uit. Vr. gr.

Na bestellen de bevestiging en levering pas een maand later ontvangen.

Na bestellen de bevestiging en levering pas een maand later ontvangen.

Voorlopig niets ontvangen

Pakje zou zijn afgeleverd bij Carrefour Schoten. Maar blijkbaar pakje zij geen pakjes aan van PostNl. Waar is ons dringend pakje ?

• Zou u ons aanbevelen? Nee

al meer dan een maand wachten op levering

Bestelde artikelen waren niet in stock maar zouden spoedig verwacht worden. Na 35 dagen nog steeds geen nieuws, ook de telefoon wordt niet beantwoord. Wel betaald via bancontact, geen factuur ontvangen.

Snelle levering nette prijs!

Snelle levering nette prijs! Producten zijn goed verpakt, waardoorheen op schade klein is.

die Ware ist viel zu teuer, Rückgabe wird durch Kosten erschwert

die Ware ist viel zu teuer, Rückgabe wird durch Kosten erschwert

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Belofte niet waargemaakt: Voor 20:30 besteld, morgen bezorgd

Ik wilde een aantal lampen bestellen die ik de volgende dag moest hebben. Omdat er op Gloeilampgoedkoop.nl duidelijk de belofte "Voor 20:30 besteld, morgen bezorgd" wordt gedaan, ging ik ervan uit dat dit ook zo was. Vervolgens ontving ik na de e-mail orderbevestiging twee dagen lang niets. Toen kreeg ik op de derde dag na mijn order een mail met de mededeling dat de bestelling niet kan worden uitgeleverd en de mededeling "Op dit moment is de exacte leverdatum nog niet bevestigd door onze leverancier." Als je als webshop zelf geen voorraad hebt en, zoals nu blijkt, afhankelijk bent van een externe leverancier, hoe kun je dan de belofte "Voor 20:30 besteld, morgen bezorgd" nakomen? Kennelijk kan Gloeilampgoedkoop.nl dit niet. Beloof het dan ook niet, zou ik zeggen! Dit is mijn eerste en laatste aankoop hier.

Site à fuire

J'ai commandé des ampoules depuis le 19/04/24 et toujours pas réceptionné, juste un email pour m'informer que le fournisseur est en rupture de stock , mais par contre bien encaissé ma facture. le service client ne répond pas au téléphone. C'est en faisant ce commentaire que je me suis aperçu du manque de sérieux de ce site.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Gut

Gut, ohne Komplikationen. Lieferzeit könnte etwas kürzer sein.

Kan niet beter

Snel en goed!

Snelle en goede service,top!

Alles in orde

Ik had 12 Volt lampen besteld. Ik kreeg keurig bericht dat ze niet op voorraad waren en dat het wat langer kon duren. Na een paar dagen weer keurig bericht dat ze gearriveerd waren en dat ze naar mij opgestuurd gingen worden. Mailtje met Track en trace kwam snel daarna. Pakketje kwam de dag daarna en de lampen waren prima verpakt. Lampen oké

Mercuriusstraat 5

6541 BM Nijmegen