Correcte levering

De goeie lampjes ,alleen niet warm licht maar cool, niet hinderlijk!!

Uitstekende communicatie en voldeed aan onze verwachting.

De levertijden volgens de website konden niet nagekomen worden. Wij werden uitstekend op de hoogte gehouden over de gang van zaken. De nieuwe levertijden werden daarna aangehouden.

Goed verpakt. Goede communicatie.

De lampen waren niet op voorraad, maar zouden op 19 aug binnenkomen. Evenwel werden de lampen al eerder geleverd. Perfect dus.

uitstekend

UITSTEKEND

Uitstekende winkel met prima service.

Als terugkerend klant ben ik heel blij met deze webshop. Het assortiment en de prijzen zijn uitstekend, de pagina is overzichtelijk en de bestellingen worden vlot en veilig geleverd. Wat mij een telkens terugkerende klant maakt is de service, de mensen achter deze webshop zijn bereid met je mee te denken. Zo had ik de bestelling geplaatst en kwam erachter dat de levering precies in mijn vakantieafwezigheid zou plaatsvinden. Een belletje en het was opgelost, de datum werd zonder enig probleem naar een paar dagen later verplaatst. Ook heb ik in het verleden wel eens een kapotte lamp ontvangen, ook dit werd vlot en probleemloos opgelost. Dankzij de klantvriendelijkheid en professionaliteit van deze webshop heb ik telkens een zorgeloze winkelervaring. Verder houdt de webshop zich keurig aan de regels en krijg je geen ongevraagde mailings voor "interessante" aanbiedingen, enzo. Ik ben fan.

volgende dag alles in huis

Prima lampen van osram binnen gehad. Top

Uitstekende levering

Gemakkelijk bestellen, snelle levering

Goede, snelle afwikkeling van mijn bestelling.

Gemakkelijke site, goed doorzoekbaar.

Snelle levering, treedt assortiment

Ruime keus lampen, zelfs lampen die niet meer verkrijgbaar zijn bij de reguliere bouwmarkten. Top!

Enkele dagen langer gewacht, netjes bericht van vertraging.

Tevreden over kwaliteit van levering

Snel besteld, snel geleverd

Na de bestelling op de website werd de gevraagde lamp binnen enkele dagen geleverd.

In één woord Top !

Kwam snel, en netjes verpakt.

Snelle levering, goed verpakt.

geweldig

geweldig

perfect

service ook perfect

groot assortiment tegen scherpe prijzen

Bestelling snel en in goede orde ontvangen. Lamp echter na enkele branduren al stuk, maar zonder probleem een nieuwe ontvangen. Prima en snelle service.

TL buizen en armatuur gekocht

De buizen en armatuur goed ontvangen. Het armatuur is goed, maar de kwaliteit van het gebruikte materiaal is wel erg dun

Prima producten

Ik vervaal op zoek naar verschillende lampen en kan hier altijd terecht..

Duidelijke site, snel geleverd en voldoende mail om de bestelling te volgen.

Duidelijke site, snel geleverd en voldoende mail om de bestelling te volgen.

Ik ben helemaal prima geholpen

Er wordt goed meegedacht !

Zo hoort een online bedrijf te functioneren.

Alles uiterst correct, volgens afspraak na gekomen.

Over Gloeilampgoedkoop.nl