Déçue pour le moment...

1 Le colis qui devait être livré hier n'est pas dans ma boîte aux lettres. 2 Le suivi de colis n'est pas opérationnel : la page ne peut être trouvée... 3 Impossible pour moi de savoir où est passé ce colis. Par contre en tant qu'expéditeur vous êtes en droit de le demander à Post NL et de me tenir au courant du suivi de ce colis En vous remerciant .Cordialement. G . Persohn

Seh schnelle Lieferung

Die Glühbirnen die es in Geschäften nicht mehr zu kaufen gibt, sind sehr schnell geliefert worden

De bestelling in prima staat ontvangen. Alleen, van mij had de verzenddoos wel heel veel kleiner kunnen zijn.

Geweldige webshop

De bestelde spullen waren snel geleverd.

Alles prima en snel geregeld.

De bestelde lampen binnen 1 dag afgeleverd . Voor 2 defecte lampen direct vervangende lampjes gestuurd , deze ook geleverd binnen 1 dag. Kortom top.

produit défectueux

Bonjour, votre réactivité est bonne et la transmission, la solidité du colis de même. Mais l'ampoule ne fonctionne pas. Puis-je vous la retourner, et sous quelles conditions ? Désolé d'avoir tardé à vous répondre, je suis très pris en ce moment. Cordialement.

Uitstekende service, snelle levering.

In de avond besteld, in de middag van de volgende dag afgeleverd!

Sehr guter Service superschneller Versand.

Gut

Snelle en correcte service!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Na 2 weken nog niet geleverd…..

Op website staat levering 3-4 werkdagen, maar na ruim 2 weken nog niets. Was niet op voorraad en verschuilen zich achter hun eigen leverancier van de lampen. Andere leverdatum doorgekregen maar is tot op heden ook niet gehaald. Maar blijven wachten dus….ben benieuwd.

Zonder problemen besteld en ontvangen.

Als boven

Pas de livraison...

En l'absence de livraison je ne peux donner qu'une mauvaise note, Alain Choux

• Nous recommanderiez-vous? Non

goed !

correcte en snelle levering

Duidelijke website met juiste informatie. Bestelling de volgende dag in huis.

Alles gut

eingebaut - funktioniert.

Alles klappte schnell und pünktlich

Siehe oben.

Alles perfekt gelaufen.

Sehr gute Kommunikation des Verkäufers. Sehr gute Ware und schnelle Lieferung. Immer wieder gerne.

Zeereeeer snel

Heel snel goed verpakt zeer tevreden

perfect

Duidelijk snel correct

katastrophe wie erwartet

artikel wurde nicht geliedert

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

goed geholpen en snel geleverd.

het staat al in de kop

Snelle leverantie

Vlot geleverd

Betrouwbaar

Eerst een verkeerde levering maar binnen een dag opgelost

Snel geleverd aan goede prijs

De toekomst zal nog wel moeten uitwijzen of de producten kwalitatief zijn…

Is goed