Kunnen anderen nog wat van leren.

Netjes ontvangen.

Prima service met correcte levering

Communicatie informatie en structureel. Betaling verwarrend door internetbetaling via IDEAL/Duitse rekening, terwijl de eindfactuur een Nederlandse rekeningnummer toont.

snel en accuraat

prima service, overzichtelijke site en bezorging snel en accuraat!

goede kwaliteit en prima communicatie

Heel uitgebreidt assortiment en scherp geprijsd! De gloeilampen die wij hebben besteld bleken niet meteen leverbaar, maar de communicatie was heel duidelijk en uiteindelijk arriveerden de lampen toch eerder dan verwacht.

LEDfilament lampen besteld voor toekomstige vervanging. Er waren leveringsproblemen maar werd voldoende op de hoogte gehouden door Gloeilampgoedkoop. Uiteindelijk alles goed binnen gekomen en de nog werkende lampen vervangen door LEDfilament. De gloeilampen zijn de voorraad weer ingegaan.

snelle levering in veilige verpakking

Op zaterdag besteld en dinsdag in de bus. Keurig verpakt in bobbeltjes plastic. Pakket was te volgen via track and trace. Dat is dan ook het enige mogelijke nadeel. Je krijgt wel 4 of 5 mailtjes van Gloeilampgoedkoop waarin continu de status van de bestelling word vermeld. Uitstekende site waar makkelijk in te navigeren is.

Snelle levering, goed verpakt en betaalbaar!

Is de 2e bestelling die ik tot nu toe mee maak. Is een aanrader!

Zorgvuĺdig

Goede terugkoppeling en voortgangsregistratie

Geweldige service en aandacht..

Goed contakt, en uitleg, geweldig personeel en aandacht... Tevens nog van harte met jullie nieuwe zaak in nijmegen super.. Diep Respect.. Hoogachtend, Firma van Ommeren.. Tiel.. 4001 BD... nr. 23

Helemaal super

Snel geleverd, betaalbaar en m'n gecko zit lkkr warm onder de lamp van gloeilampgoedkoop.nl Top!

Mooie lampen tegen een mooie prijs!

Heel goed verpakt en snel geleverd. Ik zocht een bepaald type lamp die elders minimaal 20 euro kost. En met een eetkamerlamp met 5 fittingen loopt dat snel op. Bij Gloeilampgoedkoop.nl was ik incl. verzending nog niet eens de helft kwijt. Super toch?

Snel keurig geleverd

Perfect. En goed verpakt. Juiste lampen.

vlot en goed

Zending van 100 mini-TL buisjes vlot en goed verpakt geleverd

Super snel geleverd

Snelle en goede levering

Ik heb al enkele keren spullen laten komen en deze waren altijd snel thuis bezorgd. Zeer tevreden.

Snelle en goede levering van bijna nergens meer te bestellen lampen.

TOP.

Voldoet aan de verwachting.

Helemaal top

Goeie service, goed product, geen problemen gehad! Helemaal top dus

Wij zijn nu de volledige transitie aan het maken naar LED. De spaarlampen gaan er uit. De investering is het wel waard.

Snelle en goede verzending

Lekker snel mijn reflectorspots in huis. Goed ingepakt, niks kapot

De juiste lamp snel geleverd!

Prima levering en goede communicatie.

slecht

zie mijn mailbericht van 5/8 ca. 12.00 uur.

Worst supplier I ever met in the net

Without any information or excuse delivery 3 months (!!) after paypal payment! Unbelievable!

Vandaag besteld , morgen in huis

Snelle levering tegen uitstekende prijs

Over Gloeilampgoedkoop.nl