Alles in orde

Ik had 12 Volt lampen besteld. Ik kreeg keurig bericht dat ze niet op voorraad waren en dat het wat langer kon duren. Na een paar dagen weer keurig bericht dat ze gearriveerd waren en dat ze naar mij opgestuurd gingen worden. Mailtje met Track en trace kwam snel daarna. Pakketje kwam de dag daarna en de lampen waren prima verpakt. Lampen oké

15 jours et toujours sans nouvelles de ma commande

Pour un service qui se veut express(commande expédié dans la journée),c'est expressément long.Voilà 15 jours que ma commande à été passée et aucune nouvelle, silence radio !!!! Un mail pour s'excuser du retard, un prétexte même furtif aurais pu aider le client à patienter.Au lieu de cela on joue à l'autruche : service client injoignable, suivi de commande inopérant, bref de grand professionnel !!!!

• Nous recommanderiez-vous? Non

Site marchand à fuir,abscence de profesionnalisme

Après avoir passé ma commande depuis 9 jours toujours pas de livraison alors que le site promet l'envoi dans la journée.Sur le site le traçage de la commande est inopérant.Quand on appel le service client la communication est suspendue sans avoir eu d'interlocuteur.Pas de justification de la part du service client pour un problème quelconque (sans doute n'y en a t-il pas?).Par contre depuis ma commande j'ai bien reçu des offres promotionnelles pour m'inciter à recommander !!!! Encore 1 margoulin qui s'improvise marchand.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Délais pas respecté. Service après-midi à la limite de l'insolence

Les délais promis à la livraison pas été respectés (plus de 15 jours entre commande et livraison, sans excuses). De plus à la demande de nouvelles sur ma commande, la réponse était extrèmement désagréable avec menace de remettre ma demande en fin de liste à traiter si une autre demande était faite, en précisant par e-mail ou téléphone. Je n'ai jamais vu une reflexion aussi désagréable par un service après-vente.

• Nous recommanderiez-vous? Non

2 dezelfde gloeilampen besteld maar 2 verschillende gekregen.

Dimbare Lampen zaten keurig verpakt. In 1 doos zat een grote lamp en de andere doos zat een kleine lamp.

Aucune livraison

Commande passée il y a un mois mars 2024, aucune information, indication sur le compte commande traitée. La somme a été prélevée mais aucun article livré.....

Lange Lieferzeit

Produkt nicht vorrätig, obwohl "Lagerware". Versand nach 14 Tagen auch noch mit "Hermes" obwohl Versand mit DPD gebucht war. schlechter geht es kaum noch. Bin auf die Ware gespannt, wenn sie dann irgendwann ankommt.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Snelle levering. Bestelling is correct. Bestellen ging eenvoudig.

Snelle levering. Bestelling is correct. Bestellen ging eenvoudig

Perfecte service

Trafo besteld en die was helaas defect,er werd onmiddellijk een nieuwe opgestuurd. Geweldig dus!!!!!

Commande encaissée jamais livrée

Commande passée le 4 février toujours pas livrée Aucune nouvelle malgré mes demandes par mail et chat.

Alles gut gelaufen.

Schneller Versand. Produkte funktionieren auch. Alles bestens.

bizar allemaal

heb op zaterdag vlak na mekaar 2 order geplaatst. 2 x portkosten aan mijn broek want ze konden dit niet meer veranderen. Een op voorhand betaald, het andere via klarna. Dan op dinsdag 1 lamp ontvangen, de andere geen communicatie over. Communicatie via whatsapp is ook zeer bizar. Eerst vragen ze in het Engels of je wil bevestigen met yes, anders antwoorden ze niet. Dag later dan toch een antwoord. Per mail kan het 3 dagen duren voor ze antwoorden en geen extra mail sturen want zetten ze je weer achter in de rij. Geeft me allemaal zeer weinig vertrouwen en zal in het vervolg toch elders bestellen.

J'ai été très bien accueilli par vos services quand j'ai fait part des problèmes à la livraison fin décembre 2023 : 1 ampoule ne marchait pas et 2 n'étaient pas celles commandées. J'ai été remboursée très vite pour ces 3 ampoules (après quelques problèmes de compréhension). Depuis je peux aussi vous faire un retour sur la qualité des ampoules : les ampoules GLOBAL-LUX semblent être de bonne qualité. Ce n'est pas du tout le cas des ampoules BELLIGHT (pour lesquelles il est indiqué sur la boîte une durée de vie de 1100 heures) : une a duré une dizaine d'heures, une autre une centaine et la dernière environ 300 heures. Je peux vous recommander pour la qualité de vos services mais pas pour les ampoules BELLIGHT qui pour le type de culot et la puissance de 60W sont les ampoules les plus utilisées. Il faudrait un autre fabricant.

Vlotte service

Snelle reactie

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ik heb mis besteld het moest led zijn en het is halogeen

Verkeerd besteld

Prima!!

Makkelijk en afspraak nagekomen

Vlotte service.

Vlotte service.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering en goed verpakt.

Aantal lampen besteld. Binnen een week in huis. Doos uitstekend verpakt

Perfect geholpen.

Telefonisch contact gehad met klantenservice. Uitstekend en technisch gezien deskundig geholpen. Zeer empathisch te woord gestaan en geadviseerd. TOP!!! De geadviseerde lampen werken perfect. De bezorging was heel snel en de verpakking was erg goed verzorgd. Zeker voor herhaling vatbaar! Kan dit bedrijf ook iedereen aanbevelen. U zult er geen spijt van krijgen.

Blij dat er nog gloeilampen worden verkocht.

Mijn dimmer is voor gloeilampen dus blij dat ze nog verkocht worden. Snelle levering maar had niet in de gaten dat zaterdag en zondag geen werkdagen zijn dus moest even wachten op de bevestiging. Wel gek dat op het doosje van de lamp stond dat ze niet geschikt zijn voor binnen en dat ze met name bedoeld zijn voor verkeerslichten. Enfin, ze doen het (nog)

Geweldige service

Helaas door toedoen van PostNL mijn pakje te laat en beschadigd ontvangen maar zeer perfect opgelost door Gloeilampgoedkoop.nl! Top service!

Lampen goed, klantenservice waardeloos

De lampen na wat vertraging binnen gekregen, kwaliteit is goed. De klantenservice aan de andere kant, echt waardeloos. Totaal geen reactie op mijn mails.

Erg fijne klantenservice

Na een aantal gloeilampen te hebben besteld werden deze snel en netjes geleverd. Helaas bleken het de verkeerde lampen te zijn. Een vergissing vanwege een vergelijkbaar productnummer bleek na contact te hebben gezocht met de klantenservice. Ik kreeg direct een verzendlabel om de verkeerde lampen retour te sturen en de volgende dag kreeg ik alsnog de juiste lampen geleverd. Dat noem ik topservice!!

Wir haben gute Erfahrungen gemacht!

Schnell und zuverlässig geliefert. Defekte Ware wurde prompt und unkompliziert ersetzt. Danke!

Slechte kwaliteit gloeilampen

3 van de 4 gloeilampen gingen binnen een week kapot