Filters

8

Alles toll

ging alles sehr schnell , leider ist eine Glühbirne defekt gewesen, obwohl die Verpackung i.O. war

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
8

Snelle levering

Goeie en snelle levering

  • Zou u ons aanbevelen? Yes
8

Snelle levering, duidelijke track en trace info.

Snelle levering, duidelijke track en trace info.

  • Aanbevelen? Ja
10

Schnelle Lieferung.

Alles bestens, gerne wieder

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

Goed

De lampjes waren goed verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles is vlot verlopen

Goede ervaring

  • Zou u ons aanbevelen? Yes
9

top

top

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Gewoon goed te vinden op de site. En binnen 1 dag geleverd

  • Aanbevelen? Ja
1

Ne fonctionne pas

Achat ampoule livrée très rapidement mais ampoule qui ne fonctionne pas Pas de réponse à mes 2 e-mails Premier achat mais ce sera le dernier

  • Nous recommanderiez-vous? Non
10

Perfect

Toegankelijke website; uitstekende kwaliteitsproducten ; snelle levering; prima service.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Mijn bestelling was snel binnen, maar was niet heel goed verpakt. Daardoor was er al 1 lamp kapot.

  • Aanbevelen? Ja
5

Mention "en stock" sur le site pas fiable. Délai de livraison pas respecté.

Je passe une commande via le site le 07/02/2023. A noter que ce n'est pas la première fois que je fais face à cette déconvenue avec Gloielampgoedkoop.nl. Quand je passe la commande, je vérifie que les articles sont indiqués "en stock". C'est le cas. Je passe la commande AVANT 20:30. Donc, articles en stock et commande AVANT 20:30 = livraison le lendemain tel qu'indiqué sur le site. Le 15/02/2023, je n'ai toujours rien reçu et je contacte donc le service clientèle. Le 17/02/2023, je reçois une réponse fort courtoise: "We begrijpen dat dit erg vervelend is, onze excuses voor de vertraging! Helaas kon de leverancier niet eerder leveren, we hebben zojuist de levering ontvangen dus uw bestelling wordt vandaag nog verzonden. U ontvangt een email met de Track & Trace code zodra uw pakket verzonden is. "Nogmaals excuses voor het ongemak. We wensen u alvast een prettig weekend!" C'est une réponse gentille et professionnelle. Mais le réel problème, c'est que l'on ne peut pas se fier au délai de livraison promis sur le site, ni au statut "en stock" indiqué au moment de la commande. Ce sont donc des informations qui ne sont pas exactes, qui sont mensongères même. Dans ce cas, les excuses, c'est déjà bien. Mais un geste commercial en plus aurait été une réponse adaptée.

  • Nous recommanderiez-vous? Non
10

Gute Kommunikation, Qualität und Preis passt, schnelle Lieferung

Prima Kommunikation. Da stimmt alles

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

Envoi très rapide

Produit conforme à l'annonce

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

volledig naar verwachting

volledig naar verwachting

  • Zou u ons aanbevelen? Yes
10

Parfait

Commande rapide et produit en bon état

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Snelle levering

Nogmaals: snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
9

super

Lieferung ging recht schnell,bin zufrieden

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

Doen wat ze beloven!

Alles kunnen vinden wat ik zocht, prima prijs en snelle levering. Top!

  • Aanbevelen? Ja
2

produit non recu

j'ai réglé le chrono poste et je n'ai toujours rien reçu. avant hier j'ai reçu un courriel que j'allais être livré.

  • Nous recommanderiez-vous? Non
10

Schnell, effizient und zuverlässig.

Schnell, effizient und zuverlässig.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
8

Komt afspraken

Mijn levering werd uitgesteld omdat het artikel niet aanwezig was. Later werd de totale bestelling correct uitgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Alles op tijd geleverd. De juiste lampjes om leesgemak te brengen. Al de tweede keer in volle tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
3

die Bestellung ging reibungslos

leider habe ich bis heute noch keine Ware erhalten, obwohl mir diese bis zum 02.03.2023 avisiert wurde

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
8

Zeer Gebruiksvriendelijk

Een overzichtelijke, duidelijke website. Correctie uitvoering van de bestelling.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd