makkelijk te bestellen en de volgende dag in huis, super!!

Levering inderdaad zoals beloofd de volgende dag

De artikelen werden inderdaad zoal beloofd de volgende dag afgeleverd. Klasse.

Product werkt conform specificaties

Eenvoudig bestelproces, tijdige levering ondanks kerstperiode en het product was goed verpakt. En uiteindelijk weer een mooi verlichte badkamer. Kortom, prima service!

Perfecte levering.

Snel besteld en snel geleverd. Zoals het hoort!

Goede service tegen goede prijzen

Snelle en efficiënte bedrijfsvoering. Helemaal top.

Zie bovenstaande

Wat ik verwachte

Doen wat wordt beloofd, dit in tegenstelling tot verschillende reviews had ik het bestelbestelde de volgende dag in huis en ook wat ik besteld had.

Makelijk bereikbaar

Duidelijk zoeken op de site

commande ampoules

je n'ai toujours pas recu ma commande et surtout aucun message d'explication Je suis tres decu et espere de vos nouvelles tres rapidement alors que le paiement a ete fait Philippe Malardel

• Nous recommanderiez-vous? Non

Vrijdag laat in de middag besteld en zaterdag al in huis, bestellen via de site, het werkt allemaal super.

Snelle service , lage prijs

Snelle service lage prijs

Ok

Ok

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mijn bestelling snel en correct ontvangen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Geweldig snel. Op 29 december voor 20.00 uur besteld en ondanks het weekend en oudejaar de volgende ochtend al voor 10uur geleverd. Top!!

Leider habe ich bisher noch keine Ware erhalten.

Ich kann eine Bewertung erst schreiben, wenn ich die Ware erhalten habe.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Heel goed!!!

Echt super!!!

Snelle correcte levering aanrader !!!!

Gezochte lampjes gevonden

Wij waren op zoek naar reserve lampjes en extra strengen met gloeilampjes voor in de kerstbomen. Gevonden en we kunnen weer jaren genieten.

Livraison jamais arrivée...

Payé mais jamaiq livré.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Correcte en Snelle levering!

Wat fijn dat er via deze site nog wel halogeen Insteeklampjes zijn van 10 W - 12 V - G4

Schnelle Lieferung, gute Ware

Bestelle bereits zum zweiten Mal, bin sehr zufrieden mit der Ware und dem Service

Mauvais service et aucune réponse

Aucune information sur la livraison du produit, aucune réponse à mes demandes d'informations. Sans nouvelle et quittant ma résidence secondaire, j'ai demandé à être livré chez moi à Paris. Aucune réponse et je reçois un mail de la Poste (Chronopost) qui le dit livrer un colis, je suppose ma commande (?), après mon départ. A fuir !!

Supersnelle levering

S’avonds iets voor 19:30u besteld, volgende dag al in huis. Dat is wat ik noem een supersnelle levering. En alles goed verpakt!

In 1 dag bol kapot

Valt tegen