Uitstekende Top Service en Klantenservice

Was op zoek naar één automat-ring aangezien er 1 kapot was en dit tijdens het rijden bloedirritant is. Nadat ik de klantenservice gebeld heb van automatten.nl en ze me daar uiterst vriendelijk geholpen hebben. Wil ik hierbij zeggen dat menig klantenservice bedrijf hier een voorbeeld aan kan nemen . Complimenten aan Wendy...

Zeer slechte service!

Auto matten besteld, maar na 3 dagen eens contact opgenomen waar ze bleven. Blijkt er 7-8 dagen levertijd op te zitten. En had ik moeten hebben gezien staat ergens tussendoor heel klein bij. Annuleren mocht niet omdat het matten zijn voor een auto. Uiteindelijk zijn ze na 10 dagen binnen. En ook nog geen goede pasvorm. Wat een ellende. Gelukkig konden ze helpen en op MIJN kosten nieuwe goede toesturen Ik heb een paar setjes per jaar nodig, maar zeker niet via dit bedrijf!

Beste Jon, Vervelend om je negatieve ervaring te lezen. Al onze automatten van tapijt worden op maat geproduceerd in onze eigen fabriek nadat je besteld. Op onze automatten zit op dit moment een productie-/levertijd van 7 to 8 werkdagen. Dit staat duidelijk vermeld op de website bij het product, in de winkelwagen en op de orderbevestiging. Je hebt bij ons op 5 februari besteld, en wij hebben op 15 februari het pakket bij je bezorgd, wat dus op de 8e werkdag is. Later bleek dat je zelf de verkeerde auto gekozen had en daarvoor dus ook de matten besteld had. Aangezien we deze matten op maat produceren geldt hierop de uitzondering dat deze matten niet kosteloos geruild of geretourneerd kunnen worden. Uit coulance heeft mijn collega aangeboden om tegen een korting van 50% een set nieuwe automatten te maken, een schappelijke oplossing lijkt me. Jammer dat het zo moest lopen, voor ons beiden vervelend. We hebben geprobeerd om een coulante en passende oplossing te bieden, jammer dat dit niet naar tevredenheid is. Met vriendelijke groet, Team Automatten.nl

Teleurgesteld

Hoezen besteld maar blijkbaar de verkeerde. Zelf kosten voor terug te zenden op mij moeten nemen. En nu reeds meer dan 4 weken wachten op de nieuwe retour maar nog niets. Er staan nog 7 bestelwagens die ook hoezen en matten wil maar zal niet via jullie zijn !!!!!

Correct en snel

correcte informatie : de matten kon ik perfect op maat snijden en snel geleverd!

Geweldig bedrijf en super service.

Niet alleen een mooi en goed product maar ook service. De hoezen passen super en het ziet er fantastische uit en er zit een goede beschrijving bij. Tip : pak alles eerst uit en leg het op zijn plek in de auto als het om stoelhoezen gaat. ik had een bestel fout gemaakt. en kwam daar aan het eind pas achter. Ik had alle hoezen er al op zitten ( 2 uur werk ) en kwam er toen achter dat er een niet goed besteld was door mij. Maar dat is echt super opgelost en ook nog eens snel en vriendelijk. Tip : leest de instructies en doe het rustig aan. geen haast klus.

Keurig bedrijf, luisteren echt naar de klant.

Automatten .nl weet hoe je met klanten om moet gaan. Service staat bij Automatten.nl hoog in het vaandel. Ik raad Automatten.nl aan voor een snelle en zeer correcte afwikkeling.

Perfecte maat & tijdig geleverd

Gemakkelijk het juiste formaat gevonden, gemakkelijk besteld en snel geleverd. Tevreden over prijs kwaliteit. Goede ervaring!

Prima bedrijf

Snelle levering en kwaliteits matten

Fantastische service

Autostoelhoezen besteld, met een hele goede service.

mooie goede stoelhoezen

mooie goede stoelhoezen

Subliem

Uitstekende pasvorm

Snelle levering. Pas vorm is perfect.

Superservice

altijd keurig op tijd

Altijd correct, goede passing!!

Prettige makkelijke site, goede passing!!

Autostoel hoezen

Prima product

top geregeld

Prima service en snelle levering

prima pasvorm

vlotte levering en goede pasvorm

Perfecte kwaliteit en levering

De door mij bestelde automaten zien er perfect uit en exact op maat. Goede prijs kwaliteit verhouding en vlotte levering, precies volgens afspraak. Kortom, van mij vijf sterren.

PRIMA DE LUX

Snel geleverd en het lijken wel de originele matten!

Ik ben heel tevreden met mijn aankoop.

Ik hen gekregen wat ik verwachtte!

Vlotte uitvoering bestelling en ruime keuze wat betreft kwaliteit en samenstelling

Zie boven

Goede en vlotte levering en prima kwaliteit

Super aankoop

automatten

mooi afgewerkte matten

Vlote levering

Zijn makkelijk schoon te maken en passen goed.

Over Automatten.nl

Automatten.nl maakt speciaal voor u automatten op maat naar eigen wens. Er is keuze uit diverse tapijtkwaliteiten, kleuren en randkleuren. Tevens verkopen wij autostoelhoezen, rubbermatten, kofferbakmatten en hebben wij een groot assortiment aan accessoires. Voor onze voorraadartikelen geldt: op werkdagen vóór 15 uur besteld is de volgende dag in huis! Voor vragen, klantenservice of feedback kunt u altijd telefonisch contact opnemen met 085 0290 140. Wij helpen u dan graag verder!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.