Degelijke kwaliteit, duidelijk afgemeten en vlotte levering.

Wat wenst een mens meer?

Snel geleverd. Producten zoals omschreven ontvangen. Voorals nog lijkt de kwaliteit voldoende.

Netjes en snel

De bestelling was heel netjes geleverd en ook nog best snel heel blij mee.

Mooie automatten

Mooie kwaliteit automatten die perfect op maat werden geleverd.

Snelle levering en mooie kwaliteit hoezen

Niets op aan te merken

Probleemloos

Heb toch al enkele bestellingen geplaatst bij Automatten.nl ! steeds probleemloze aflevering van bestelde producten en altijd van de beste kwaliteit ! TOP !

Zeer snelle levering. Klasse

Duidelijke website. En scherpe prijs.

Uitstekende service !

Zetelhoes is wat ik ervan verlangd had. De hagelvrije autohoes zal ik pas gebruiken wanneer het nodig is, maar ziet er heel goed uit. Zo'n snelle levering heb ik nog nooit ervaren, maar mag ook dag later zijn maar jullie zijn van jullie woord. Wij raden uw bedrijf aan bij familie en kenissen. Bedankt !

Snelle levering. Past perfect. TOP

Een fijne site

Weer wat gekocht prima kwaliteit en vlot geleverd

Goed materiaal

Goed product snelle levering aanbevolen.

Goede kwaliteit en zeer goede service

Snel, duidelijk en klantvriendelijk

In het weekend besteld en dinsdag bezorgd conform helder schema via PostNL.

Prima ervaring

Mooie matten en snelle levering.

Snel, kwaliteit goede pasvorm

Service en opvolging is tot

Rubbere tapijten achteraan passen niet ! heb een toyota rav4 hybride en bij de bestelling werd er geen melding van gedaan, jammer

Super snelle levering, pasvorm automatten geweldig

Past perfect erg blij mee mooie automatten

Gewoon goed

Makkelijk om te bestellen en geleverd op de aangegeven satum/ tijd.

Snelle levering.

Mooie stoelhoezen en prima prijs.

snel en goed geleverd

Goede mat en snel geleverd

Geleverd volgens afspraak

Keuring en tijdig geleverd. Was wel handig geweest als er een eenvoudige mogelijkheid is om telefonisch contact op te nemen

Zeer correct

Ik heb 2 kofferbakmatten besteld voor Mercedes. Zeer snelle levering en de matten passen perfect.

Snel goed verpakt en juiste maat dus ik ben zeer content

Over Automatten.nl

Automatten.nl maakt speciaal voor u automatten op maat naar eigen wens. Er is keuze uit diverse tapijtkwaliteiten, kleuren en randkleuren. Tevens verkopen wij autostoelhoezen, rubbermatten, kofferbakmatten en hebben wij een groot assortiment aan accessoires. Voor onze voorraadartikelen geldt: op werkdagen vóór 15 uur besteld is de volgende dag in huis! Voor vragen, klantenservice of feedback kunt u altijd telefonisch contact opnemen met 085 0290 140. Wij helpen u dan graag verder!