Perfecte pasvorm

Duurde misschien wel wat langer dan de aangegeven 5-6 werkdagen, maar was de moeite van het wachten zeker waard. Matten besteld voor een Honda Jazz en de montage openingen pasten precies op de originele bevestigingspunten. Op de mm nauwkeurig. Perfect.

Top kwaliteit!

Super kwaliteit, goede pasvorm en snelle levering!

Heel blij met de matten super kwaliteit en een uistekende pasvorm ik ben dik tevreden

Slecht bereikbaar

Mijn ervaring met Automatten is slecht verlopen. na 4 dagen dacht ik contact op te nemen maar de telefoon kan en wordt niet opgenomen. Ook kreeg ik van de DPG geen bezorgtijd door gestuurd. stond na 5 dagen plots voor de deur. Dit is niet leuk. Haal jullie telefoonnummer van de site en hier staat hij ook op. laat de klanten dan mailen, die geven wel antwoordt.

Hoi Ans, Vervelend te lezen dat je ervaring met ons zo verlopen is. Helaas moet ik bekennen dat we de laatste weken soms slecht bereikbaar zijn geweest door drukte. Dat is niet goed, daar zijn we ons van bewust en hier proberen we zo snel mogelijk iets aan te veranderen. Op dit moment zijn we alleen in de ochtend bereikbaar en dit is inmiddels ook op onze website aangepast. Ondanks alles hoop ik dat je toch tevreden bent met je geleverde kofferbaktassen en dat je er vele en vooral mooie reizen mee kunt gaan maken. Met vriendelijke groet, Team Automatten.nl

Snelle en goede service

Goede en snelle service. Goed product: kofferbakmat.

Correct product voor correcte prijs. Levering zoals beloofd.

Vlotte bestelling en levering

Snel geleverd en volgens advertentie

Snelle levering en kwaliteit naar verwachting!

Mijn kofferbak van mijn nieuwe auto is weer goed beschermd. Past prima en stevige, maar toch soepele kwaliteit.

Snelle levering, duidelijke website

Kofferbakmat besteld

Goed materiaal, goede prijzen en een correcte levering

Prima pasvorm

Matten passen perfect en ruiken niet naar rubber

Gewoon top

De hoezen passen zeer goed, zitten strak,

topartikel

jullie leveren topkwaliteit,dank u wel.

De ene dag besteld en de volgende dag al in huis, daar hou ik van en de volgende dag de factuur, helemaal top!

Snelle levering en volledig geleverd

Past niet

De mat past niet goed

Hoi Fred, Wat vervelende te lezen dat je mat niet goed past. Voor zo ver wij kunnen zien is hierover nog geen contact geweest met onze klantenservice, dus hebben we ook nog niet naar een oplossing kunnen kijken voor je. Zou je daarom een email willen sturen naar [email protected] met daarin een foto van de niet goed passende mat in je auto, zodat wij kunnen kijken wat de reden is waarom de mat niet goed past, en belangrijker wat de oplossing kan zijn. Wil je dan aub ook je ordernummer bij die email vermelden? Groeten, Team Automatten.nl

had niet verwacht zo netjes alles past.

Gewoon 100 % top

prima matten

zoals omschreven en matten ruiken nauwelijks naar rubber

Past perfect!

Past perfect

super mooi en snel geleverd

Mooie kofferbakmat gekocht en zeer snel geleverd gekregen. Ook de prijs was goed. Nog even contact opgenomen met de klantenservice ivm een vraag die ik had en ook zeer snel ractie gehad topzaak en zal zeker weer bestellen als ik wat nodig heb.

Klasse bedrijf.

Snelle levering, goed verzorgd. Klasse!

Zeer goede kwaliteit voor deze prijs

Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed! Degelijke kofferbak mat van dikke kwaliteit met grip om de volledige kofferbak incl. Alle uitsparingen te beschermen. Zowel de hond als eigenaar blij!

Helemaal top

Snelle levering en het product was zoals omschreven.

Wagenmakerij 4

4762 AV Zevenbergen

Over Automatten.nl

Automatten.nl maakt speciaal voor u automatten op maat naar eigen wens. Er is keuze uit diverse tapijtkwaliteiten, kleuren en randkleuren. Tevens verkopen wij autostoelhoezen, rubbermatten, kofferbakmatten en hebben wij een groot assortiment aan accessoires. Voor onze voorraadartikelen geldt: op werkdagen vóór 15 uur besteld is de volgende dag in huis! Voor vragen, klantenservice of feedback kunt u altijd telefonisch contact opnemen met 085 0290 140. Wij helpen u dan graag verder!