Ontevreden

Achtermatten passen niet goed terwijl ik duidelijk juiste type en bouwjaar heb geselecteerd. Dikste maat besteld en tevens de duurste maar vind de kwaliteit tegenvallen.

Redelijke prijs en snelle levering

Redelijke prijs en snelle levering

De bestelde stoelhoezen werden vlot bezorgd in een keurige verpakking. Aan de beschrijving was niets gelogen. De hoezen passen perfect en we zijn er blij mee!

Goede ervaring met automatten.nl

Perfecte wat betreft maatvoering, prijs kwaliteit prima. Prima levertijden.

Perfecte levering en produkt.

Precies wat ik zocht voor mijn wagen. Prijs, kwaliteit niet te evenaren.

Goed product

Vlot en keurig afgehandeld en voldoet aan de verwachting

Snelle correcte levering

Prima levering

De hoes van het bankje past niet, omdat 1 hoofdsteun er niet af kan.

Goede producten. Duidelijke info op de website. Makkelijk zoeken op autotype. Vlotte bezorging.

Ik ben klant van jullie. En nooit problemen gehad

Super kwaliteit en snelle levering

Stevig materiaal voor een juiste prijs

Gemakkelijk besteld en snelle levering

Heel veel keuze, goede service

Was prima

Alles op tijd geleverd

Nette webshop met concurrerende prijzen en prima service

Snelle verzending en overzichtelijke webshop. Kofferbakmat perfect op maat.

Correct bedrijf

Kleine tip Gebruik post NL voor u verzendingen altijd correct nooit miserie! Andere verzendbedrijven altijd problemen en miserie! Maar correct opgelost door automatten.nl Vr Gr Sleeckx

Goed geadviseerd, snel geleverd

Ik zocht een set rubber matten en een kofferbakmat voor een oudere Toyota - gewoon de goede maat, zonder bijsnijden. Prima geholpen, matten passen perfect, prijs is ok.

Matten zijn mooi maar let op retour-regels

De matten zijn echt wel mooi, geen klachten daarover. Alleen: je bent zelf verantwoordelijk voor de retourkosten als je de verkeerde hebt besteld. Onze mat was vrij groot, waardoor het pakket groter dan 1 meter was. Dan loont het bijna niet om de mat retour te sturen, zo duur is dat...... Dus wees er scherp op dat je gelijk de goede besteld ;)

Perfecte pasvorm

Maten kloppen exact

Leuke site. Snelle verzending

bestelling snel en correct afgehandeld

Niets op aan te merken.

Ik ben zeer tevreden over matten.nl goede kwaliteit snelle levering perfecte passing in de auto. En aanrader voor iedereen.

Snelle reactie en goede service.

Geen probleem om niet goed passende stoelhoezen terug te sturen en de creditnota snel ontvangen.

Prima voor elkaar

Snelle levering en mooie product wat in mijn geval een op maat gemaakte kunstleer stoelhoezen set betreft

Helamaal goed

Super snel geleverd

Perfect product

Ik heb kunstleer pasvorm voor Vito W447 geplaatst. De product is perfect, maar minimaal 1 uur voor het plaatsen ! Wel bedankt !

Over Automatten.nl

Automatten.nl maakt speciaal voor u automatten op maat naar eigen wens. Er is keuze uit diverse tapijtkwaliteiten, kleuren en randkleuren. Tevens verkopen wij autostoelhoezen, rubbermatten, kofferbakmatten en hebben wij een groot assortiment aan accessoires. Voor onze voorraadartikelen geldt: op werkdagen vóór 15 uur besteld is de volgende dag in huis! Voor vragen, klantenservice of feedback kunt u altijd telefonisch contact opnemen met 085 0290 140. Wij helpen u dan graag verder!