OPLICHTERS

Rubber maten besteld Black Friday aanbieding staat duidelijk op de site 23 euro heb er ook een foto van als bewijs blijk je aan het einde opeens 33,75 voor de matten afgerekend te hebben . dit netjes gemeld krijg je een zeer onpersoonlijk mail terug met 2 regels was niet in de aanbieding maar stond wel duidelijk op de site. Na nogmaals een mail te sturen komen ze uit coulance dat ze 6,75 terug stoten dan betaal ik nog steeds meer dan waarvoor de de matten aangeboden werden . Je wordt gewoon opgelicht en voor gek uit gemaakt wat een klote zaak koop hier zeker niks ook nu staan de prijzen nog verkeerd op de site matten kosten nu 28,75 als je ze in je winkel wagen zet betaal je weer opeens 33,75 en dat is zonder verzendkosten die zitten hier niet bij gerekend Wees gewaarschuwd voor deze oplichters

Amaai wat een top service, koffermat maandag besteld ,helaas verloren gegaan door de pakjesdienst vrijdagmorgen contact opgenomen om te melden .Ze hebben zelf alles onderzocht en mij opgebeld dat ze een nieuwe gingen opsturen en inderdaad Zaterdag geleverd dat is nog eens een service .Van mij een 10/10 voor alles . Een super tevreden klant

Niet tevreden, foutieve info

De ontvangen matten zien er prima uit maar de bestuurdersmat heeft géén hakstuk terwijl deze bij de foto’s op de site wel afgebeeld staat. Er staat ook op de site NERGENS te lezen dat bepaalde types géén hakstuk hebben. Nu lees ik hieronder dat een andere klant gratis een ander exemplaar kreeg en de andere mocht houden. Het enige wat ik te horen heb gekregen is dat ik voor een fors bedrag PLUS verzendkosten een extra bestuurdersmat kon bijbestellen. Dit ondanks foutieve informatie op de website?? Erg jammer….

Slechte kwaliteit

Deze week universele zetelhoezen gekocht en ik moet eerlijk zeggen dat de kwaliteit op niets trekt. Toen ik de rits van de hoes wou dichtdoen viel de hoes helemaal uiteen. De hoofdsteunhoezen zijn te klein en de hoes voor de achterbank is veel te groot. Ik zou zeker niemand aanraden om hier geld in te stoppen want kort gezegd is het gewoon ‘brol’. Het enige positieve punt is de snelle levering.

Snelle levering. Goed materiaal.

Prima en snelle levering. De auto ziet er ineens weer veel beter uit.

Perfectie voor in mijn auto

Vandaag de op maat gemaakte kofferbakmat voor mijn auto ontvangen. In een woord perfect! En het verschil in prijs met een originele accessoire is gewoon te groot. Het is dezelfde kwaliteit voor een veel lagere prijs. Alleen een logo ontbreekt. Maar wie let daar nou op de koffer ligt altijd "vol" met spullen.

Zeeer slecht niet meer

Artikel kost 38.. euro retour kost 16.50 euro Gewoon past vorm niet onnodige site.

Geweldige service

Na aankoop en ontvangst automatten bleek de bestuurdersmat niet de bestelde hakversterking te hebben. 1 telefoontje was voldoende: 2 dagen later de goede mat gratis ontvangen, de verkeerde mocht ik houden!! Prima gedaan automatten!!!!!

Snelle levering. Artikel zoals omschreven

Goed. Je kunt hier met een gerust hart spullen kopen

Goede kwaliteit

slechte website

verander je iets bij het invullen van je gegevens b.v. je huisnummer vergeten of verkeerd getikt dan is de bestelling weg en moet je weer opnieuw beginnen . Weet men dat nieuw dan krijg je een verkeerde mat thuis gestuurd

Snel geleverd conform verwachting

De rubber rol die ik besteld heb is snel geleverd en voldeed aan mijn verwachting.

Mooie spullen presies zoals de beschrijfing,nog even telefonisch overleg ,ik had een hele feduldige dame aan de telefoon om het juiste voor onze auto uit te zoeken,en een supersnelle bezorging,bedankt ben zeer tevreden vr gr ella

Vlotte levering

Mijn ervaring ben heel tevreden. Prachtige hoezen.

Prima matten

De bestuurders mat, met name daar waar je de linker voet laat rusten, zou iets langer mogen zijn.

was goed

het past goed in mijn auto/

Alles prima.

Bestelling snel , levering snel , en een prima goed passende kofferbakmat.

alles ok

alles v lot en correct verlopen; degelijk materiaal

Mat paste perfect

Supersnel geleverd

Veel keus supersnel

Prima product en snelle levering

Zeer mooie automatten van rubber

De levering was super goed en keilurig verpakt. De rubberen automatten zijn van zeer goede kwaliteit. Nu is de auto veel sneller schoon te maken,

Prima afhandeling, levering en kwaliteit

Prima website, handig bestelproces en goede after sales. Door vervoerder was de doos gescheurd. Klantenservice me goed geholpen. Kan geen verbetering vinden voor Automatten.nl

Keurige matten maar ring in mat zit los

Ik heb mijn matten keurig ontvangen, ziet er netjes uit. Helaas is er echter in de bestuurdersmat 1 ring losgekomen. Die krijg ik met geen mogelijkheid meer vast.

Over Automatten.nl

Automatten.nl maakt speciaal voor u automatten op maat naar eigen wens. Er is keuze uit diverse tapijtkwaliteiten, kleuren en randkleuren. Tevens verkopen wij autostoelhoezen, rubbermatten, kofferbakmatten en hebben wij een groot assortiment aan accessoires. Voor onze voorraadartikelen geldt: op werkdagen vóór 15 uur besteld is de volgende dag in huis! Voor vragen, klantenservice of feedback kunt u altijd telefonisch contact opnemen met 085 0290 140. Wij helpen u dan graag verder!