Website werkt voor geen meter

Tot 5x (!!) toe geprobeerd te betalen, met en zonder account, lukt niet...

Geweldige service

Voor mijn auto had ik automatten besteld, die zeer snel geleverd werden. Helaas kwam ik er toen achter, dat ikzelf een fout bij de bestelling gemaakt had, waardoor de matten niet de juiste maten hadden. Marco van Automatten deed hier helemaal niet moeilijk over, en berekende slechts een bedrag van EUR 15,00 voor een compleet nieuwe set matten. Echt helemaal TOP.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Resultaat voldoet meer als ik gehoopt had.

In eerste instantie gebeld en gesproken met dhr. Marco en probleem uitgelegd van de vloermat waar gaten in zaten achter het hakstuk. Advies van hem: Stuur een foto met maten waar de gaten zitten. Nieuwe mat ontvangen met een hakstuk wat verder naar achteren is geplaatst. Bij de originele mat van de auto zou het hakstuk al meteen op de goede plaats hebben moeten zitten, maar helaas.

Gewoon weg troep

Waarde loze troep, ik heb stoel beschermers gekocht, waren miet duur maar het is gewoon rommel, de elastiekjes die er aan zitten breken nig eerder dan een post elastiek, dus dat was de eerste en laatste keer. Veel succes met je balletent

Super goede service !

Ik heb automatten voor mijn lesauto besteld, met als opmerking: het betreft een lesauto, is het mogelijk om ook aan de rechterzijde een hakprofiel te maken, net als bij een Engelse auto waar de pedalen rechts zitten? Hebben ze bij automatten.nl echt perfect gemaakt zonder extra hiervoor te berekenen. ECHT SUPER

Super klantvriendelijk en meedenkend

Personeel denkt mee, geeft tips en advies. Resultaat van de bestelde producten was top. In het echt nog mooier dan op de foto's. Zeer tevreden over dit bedrijf.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Tevreden, helemaal goed gekomen!

Door alle keuze mogelijkheden kennelijk toch het verkeerde type van mijn Ford Fiësta gekozen en dus was de bestuurdersmat voorzien van gaten die niet pasten. Dit per mail gemeld en na uitleg wat er fout was gegaan een nieuwe bestuurdersmat opgestuurd gekregen. Ben dus erg tevreden met de afhandeling van dit 'probleem'. Het kiezen van een type/model auto uit een lijst van 20+ vind ik aleen niet echt handig en dat is ook wel gebleken want ondanks dat ik mijn auto ken is dat toch fout gegaan. Heb bij conculega's van Automatten.nl een kenteken invoer gezien en dat zou ik jullie bij Automatten.nl ook willen aanraden. Maar nogmaals: matten zien er perfect uit, service is goed en afhandeling klacht uitstekend!

zeer goede service

alles afgeleverd zoals afgesproken. de mattten passen perfect

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede service en goed en snel contact.

Automatten besteld echter van een verkeerd jaar. Soepel opgelost en aanbieding voor nieuwe automatten tegen een schappelijke prijs. Aflevering gevraagd om uit te stellen en ook hier is prima op gereageerd. Al met al een top bedrijf die ook nog met je mee denkt en werkt.

Prima prijs-/kwaliteit verhouding!

Bestellen gaat gemakkelijk en website is helder en duidelijk

Snelle en goede service!

Automatten precies op maat voor mijn 20 jaar oude Toyota! Duidelijke website en Snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het begon al met de website. Heel fijn dat er ook alleen automattensets te koop zijn voor alleen de voorkant. Hoef je geen hele set van 4 stuks aan te schaffen waarvan je de helft niet gebruikt. Bij de bestelling zat ik te dubben of ik wel de juiste bevestiging had gekozen. Ik dacht bij het bestellen namelijk dat het losse onderdeel de bevestiging op de onderplaat was en daar kwam ik niet helemaal uit. Dit bleek later dus de onderkant van de mat te zijn. Na 'n telefoontje met het bedrijf werd de order aangepast. Na 1 week had ik de automatten in huis en deze waren precies zoals het was aangepast. TOP! Ik hoop met deze matten ook weer zo'n 10 jaar te doen........

Kan ik zo niet bedenken.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De prijs is veeeeel voordeliger dan de originele matten en de kwaliteit van het gebruikte materiaal is beter dan het origineel. Prachtige service, snelle levering,..... UITSTEKENDE SERVICE!

Er kan nog veel van de Nederlanders geleerd worden,.... Daarom bestel ik graag bij jullie, steeds top en oprecht!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Vlot geleverd maar absoluut geen goede kwaliteit. Luxe velours zegt men. Helaas: goedkoop spul wat al vilt bij 1x wrijven. Misleidend. 10% geeft men korting bij klacht.

Lever of echte goede velours of schrijf niet dat je deze dure luxe velour levert maar goedkoop spul!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Perfecte pasvorm

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ben ik nog niet uit.

De voorlichting over de producten had iets beter gekund. Zie beschrijving.

2 sterren: slechter dan verwacht

Levertijd is 7-9 werkdagen en nu na 13 werkdagen nog niets geleverd.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

levering was eigenlijk later gepland, maar even gebeld i.v.m verjaardag .extra snel geleverd. Super bedankt , voor het mee denken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Over Automatten.nl

Filter op Taal