Zeeer slecht niet meer

Artikel kost 38.. euro retour kost 16.50 euro Gewoon past vorm niet onnodige site.

Geweldige service

Na aankoop en ontvangst automatten bleek de bestuurdersmat niet de bestelde hakversterking te hebben. 1 telefoontje was voldoende: 2 dagen later de goede mat gratis ontvangen, de verkeerde mocht ik houden!! Prima gedaan automatten!!!!!

Snelle levering. Artikel zoals omschreven

Goed. Je kunt hier met een gerust hart spullen kopen

Goede kwaliteit

slechte website

verander je iets bij het invullen van je gegevens b.v. je huisnummer vergeten of verkeerd getikt dan is de bestelling weg en moet je weer opnieuw beginnen . Weet men dat nieuw dan krijg je een verkeerde mat thuis gestuurd

Snel geleverd conform verwachting

De rubber rol die ik besteld heb is snel geleverd en voldeed aan mijn verwachting.

Mooie spullen presies zoals de beschrijfing,nog even telefonisch overleg ,ik had een hele feduldige dame aan de telefoon om het juiste voor onze auto uit te zoeken,en een supersnelle bezorging,bedankt ben zeer tevreden vr gr ella

Vlotte levering

Mijn ervaring ben heel tevreden. Prachtige hoezen.

Prima matten

De bestuurders mat, met name daar waar je de linker voet laat rusten, zou iets langer mogen zijn.

was goed

het past goed in mijn auto/

Alles prima.

Bestelling snel , levering snel , en een prima goed passende kofferbakmat.

alles ok

alles v lot en correct verlopen; degelijk materiaal

Mat paste perfect

Supersnel geleverd

Veel keus supersnel

Prima product en snelle levering

Zeer mooie automatten van rubber

De levering was super goed en keilurig verpakt. De rubberen automatten zijn van zeer goede kwaliteit. Nu is de auto veel sneller schoon te maken,

Prima afhandeling, levering en kwaliteit

Prima website, handig bestelproces en goede after sales. Door vervoerder was de doos gescheurd. Klantenservice me goed geholpen. Kan geen verbetering vinden voor Automatten.nl

Keurige matten maar ring in mat zit los

Ik heb mijn matten keurig ontvangen, ziet er netjes uit. Helaas is er echter in de bestuurdersmat 1 ring losgekomen. Die krijg ik met geen mogelijkheid meer vast.

Mooi op maat en past goed

Past precies in mijn fiat 500 Met kofferbak zeer mooi passend en goede kwaliteit Jeroen

Duidelijke weten goede afhandeling

Prima levering, prima product, zoals altijd!

Vaker gekocht. Automaten en kofferbakmatten. Zeer tevreden.

Uitstekend!

Het gemak van het uitzoeken van de juiste mat tot de levering was top! Ook de mat is van goede kwaliteit en perfecte pasvorm

prima en snelle service

Mattenset besteld. Goede prijs en snel geleverd

Over Automatten.nl

Automatten.nl maakt speciaal voor u automatten op maat naar eigen wens. Er is keuze uit diverse tapijtkwaliteiten, kleuren en randkleuren. Tevens verkopen wij autostoelhoezen, rubbermatten, kofferbakmatten en hebben wij een groot assortiment aan accessoires. Voor onze voorraadartikelen geldt: op werkdagen vóór 15 uur besteld is de volgende dag in huis! Voor vragen, klantenservice of feedback kunt u altijd telefonisch contact opnemen met 085 0290 140. Wij helpen u dan graag verder!