erg gelukkig mee

duidelijke site, top product voor scherpe prijzen. prima bezorging.

Duidelijke website, perfecte fit met de auto

!

Altijd precies zoals je vesteld

Snelle levering en ook altijd duidelijk in de omschrijving. Ik ben heel tevreden

Mooie matten en goede service

Mooie pasklare automatten. De matten achterin hadden geen bevestiging maar na contact via mail hebben ze me de ringen opgestuurd, dit getuigt van een goede service dus ik ben zeer tevreden.

Alles volgens verwachting.

Netjes opgelost!

Het blijkt dat de Kia Sportage plug-in hybride Q5 een heel andere vloervorm heeft dan de gewone hybride uitvoering. (vorm batterijpakket) Automatten.nl heeft een netjes passende set gemaakt en kostenloos verstuurd. Ben er blij mee.

Erg tevreden!

Super mat bestelt voor onze passat variant van 2010. Goede kwaliteit! Enige is dat levering niet ging zoals omschreven. 2 dagen later.

Prachtige hoezen

Mooie hoezen die perfect passen ook snelle levering

doen wat ze beloven

prima pasvorm, uitstekend verpakt/

Mooie matten. Vlotte levering goede kwaliteit. Aanrader

Snel en goede communicatie!

Snel en prima automatten, niet duur..

Snel geleverd, mooie matten, precies degene die ik nodig had

Doet wat is afgesproken

De meest basic automat oogt niet basic.

Bij het uitzoeken gekozen voor de meest basic uitvoering, oftewel de goedkoopste mat zonder hakstuk. Het enige wat 'mist' zijn de letters Fiesta, maar buiten dat detail om zijn ze vrijwel gelijk aan de originele automatten. De verschillen in details zijn minimaal, het model mat is net zo goed als het origineel.

Top bedrijf

Goede en snelle service en goede kwaliteit

Mooie mat en snel geleverd

Mooie auto matten voor mijn Peugeot 207 SW, pasvorm als origineel.

Fijne rubber automatten

De matten passen zeer goed en zijn indien nodig eenvoudig op de juiste maat te maken zonder knippen of snijden.

Past pico bello in de coffer

2de aankoop en alle 2 perfection aangepast aan de wagen

Mat past niet!

Bestelde mat past niet en er wordt verwezen naar een voorbeeld mal op de website. De mal komt niet overeen met de werkelijkheid maar je kan hem niet terug sturen. Erg slecht!

Had helaas verkeerde matten besteld. Deze worden op bestelling gemaakt dus kun je niet ruilen. Klantenservice adviseerde om de matten op marktplaats te verkopen en heb de nieuwe matten met 50% korting mogen bestellen en deze waren perfect. Dus pluim voor de klantenservice!

Bevestigingdopjes waren niet bijgeleverd, wel besteld, heb hier al vaker besteld en tevreden.

Wat ze laten zien, dat leveren ze.

Het is net een maatkostuum.

Top kwaliteit voor een goede prijs

Prima verzorgd

Snel geleverd en artikel is prima

Het bestelde keurig op tijd geleverd

Zie boven

Over Automatten.nl

Automatten.nl maakt speciaal voor u automatten op maat naar eigen wens. Er is keuze uit diverse tapijtkwaliteiten, kleuren en randkleuren. Tevens verkopen wij autostoelhoezen, rubbermatten, kofferbakmatten en hebben wij een groot assortiment aan accessoires. Voor onze voorraadartikelen geldt: op werkdagen vóór 15 uur besteld is de volgende dag in huis! Voor vragen, klantenservice of feedback kunt u altijd telefonisch contact opnemen met 085 0290 140. Wij helpen u dan graag verder!