Perfecte matten

Bij automatten besteld 4 matten voor mijn Mazda CX-5 2020 zien er perfect uit met de orginele bevestigingen van de 2 voormatten. De kleur grijs met een rode rand uitstekend gemaakt. En ze werden binnen 5 dagen keurig thuis bezorgt door de Post NL. Maar alle producten die ik via automatten bestel zijn perfect. Dus al en al een heel tevreden consument.

Geheel volgens de belofte.

Automatten keurig op de afgesproken tijd geleverd door Post-NL. Matten passen perfect .

Geen communicatie en veel te traag

Had matten besteld voor mijn wagen, na twee weken nog steeds geen nieuws. Mail gestuurd en gebeld zonder antwoord. Gevraagd achter trackingdetails en wanneer mijn matten zouden geleverd worden en nog steeds geen antwoord. Uitermate slecht bedrijf in communicatie en service naar zijn klanten toe

Beste Jelle, De bestelling in bij ons op 29 april in productie gegaan. Het betreft tapijtmatten die per bestelling geproduceerd worden met een levertijd van tot 6 werkdagen. Op de 4e werkdag was uw bestelling gereed en heeft u een track-en-trace code ontvangen van PostNL. Helaas zijn door de enorme drukte bij PostNL alle zendingen vertraagd. Wij vragen u om geduld en blijf de tracking van het pakket volgen. Kijk voor de zekerheid in uw SPAM van de email of daar de tracking van uw pakket en de overige emails zijn aangekomen. Overigens heeft u vandaag pas dit per email gevraagd, dus wij hebben wel direct gereageerd, alleen de overmacht bij de vervoerder is voor iedereen een probleem. Maar uw pakket gaat zeker geleverd worden.

Snel en makkelijk te bestellen matten van kwaliteit

Voor ieder merk is er keus De kwaliteit is prima Makkelijk te bestellen en snel in huis

Fantastic! Carpets for Peugeot 308 Break 2017 well made!

Dank u! Merci! Recommanded for 100%.Very nice quality! Price is correct as well! I have commanded: Tapijtkleur: X121 - Zwart Randkleur: B11 - Zwart - Z wart Bandafwerking Bevestiging: Originele fabrieksbevestiging Modeel: XRoy 4D.

Zeer Tevreden, Perfect

Doormiddel van zelf gemaakte automatten mal van kranten en op laten sturen. Snel bericht ontvangen, automatten snel ontvangen en goed verpakt. Automatten zijn zeer goed en nauwkeurig op maat gemaakt, perfect. Automatten zijn mooi, goede kwaliteit en ook voor voordelig prijs. Contact via mail, snel bericht ontvangen, Verder ook tevreden over de auto mat stof staaltjes, snel ontvangen gratis via brievenbuspost. ''Zeer Tevreden"

Prijs kwaliteit oké

Heb drie ! sterren gegeven als de uitklapbare flap die de bumper moet beschermen aan beide kante bekleedt zou zijn was het 5 ! Sterren geweest. Jammer want nu wordt die zijde extra vuil. Automaten voor Mitsubishi Outlander PHEV gewoon top !

Vakkundig en snel!

Zeer mooie automatten. Wij hebben een nieuwe auto gekocht waar je uiteraard nieuwe matten bij krijgt. Aangezien het een stationcar is krijg je geen mat voor de kofferbak. Deze heb ik gekocht bij 'automatten'. pa geweldig, zeer goed materiaal en lekker zacht voor de hond (was een beetje bang dat de mat stug zou zijn). Als de matten voor onze nieuwe auto versleten zijn ga ik 100% een bestelling doen bij automatten!! AANRADER!!!

Uitstekend en erg mooi kwa pasvorm en kwaliteit.

Dit is de 2de keer dat ik bestel bij automatten. En beide keren een zeer goede kwaliteit en pasvorm kwa automatten en kofferbakmat. En ik zal binnenkort zeker weer bestellen als verrassing voor mijn ouders die een nieuwe auto hebben aangeschaft. En hier ook heel blij van worden.

Zeer goed!

Mijn bestelde automat paste niet helemaal goed en vervolgens er 1 exact op maat gekregen zonder extra kosten.

Duidelijke communicatie van bestelling tot ontvangst.Mooie kwaliteit matten die perfect passen

Alles perfect geregeld

Pakket op de juiste datum afgeleverd Inhoud precies wat ik besteld had

Alles goed geregeld

Overzichtelijk , direct gevonden wat ik moest hebben . Besteld en snel geleverd . Ze passen perfect . Geweldig

prima zaak

gezocht, gevonden, besteld in 1 uur. gelijk op de hoogte gebracht van de gang van zaken, en keurig binnen de gestelde termijn afgeleverd! Mijn auto ziet er gelijk beter uit

Super kwaliteit en snelle levering

Product goed te vinden onder Amerikaanse modellen stoelhoezen. Product is van goede kwaliteit en redelijk geprijsd maar ook binnen twee dagen geleverd! Prima!

Goede snelle levering

Spullen werden snel en goed afgeleverd. De geleverde producten zien er top uit. Ga zeker nog vaker can jullie diensten gebruik maken

Mooie passende matten en vooral ook een nette service

Mooie passende matten en vooral ook een nette service. Ik had een fout gemaakt met de bestelling. Hierover contact opgenomen en het werd op een nette manier opgelost. Ik ben super tevreden!

Zeer goede afwerking, passen perfect

Besteld op donderdag, geleverd op woensdag. Perfecte pasvorm, betere kwaliteit dan de originele matten. Bestelling en levering kan zeer goed worden opgevolgd. Zeker aan te raden aan vrienden en kennissen.

Goed spul !

Perfecte automatten voor een perfecte prijs!

Duidelijke website met ruime keuze automatten. We konden met de e-mails de bestelling t/m aflevering goed volgen.

Super geweldig!

Super nette matjes ontvangen voor mijn vw caddy 2005. De kleur is ook heel erg mooi.

Op tijd en netjes geleverd

De 3D schaalmatten en kofferbakken besteld. Netjes verpakt in de doos en van goede kwaliteit.

Op tijd geleverd goede info per mail

Goede kwaliteit beter als originele matten

Fijne dikke automatten.

Heel stuk dikker dan mijn vorige matten. Had ze zo al eerder bij jullie moeten bestellen.

Over Automatten.nl

Automatten.nl maakt speciaal voor u automatten op maat naar eigen wens. Er is keuze uit diverse tapijtkwaliteiten, kleuren en randkleuren. Tevens verkopen wij autostoelhoezen, rubbermatten, kofferbakmatten en hebben wij een groot assortiment aan accessoires. Voor onze voorraadartikelen geldt: op werkdagen vóór 15 uur besteld is de volgende dag in huis! Voor vragen, klantenservice of feedback kunt u altijd telefonisch contact opnemen met 085 0290 140. Wij helpen u dan graag verder!