Topbedrijf

Had door eigen toedoen onjuist besteld. Geen sluitsysteem gekozen. Na 1 telefoontje direct opgelost door alsnog te versturen, geheel gratis. Kortom supermooi bedrijf!!!

Perfect passende matten

Perfect passende matten en ook perfect passende kofferbak mat. even geduld hebben op de levering.

Voor mijn Kia Ceed SW uit 2018 een kofferbak mat besteld en snel geleverd. Helaas paste deze niet en belde ik dinsdag met de klantenservice. Hier bleek dat mijn kenteken wel van 2018 is maar het model ouder. Kreeg gelijk een omruilbevestiging via de mail en heb dinsdag de oude mat retour gezonden. Vandaag (vrijdag) de nieuwe mat in de kofferbak gelegd en past perfect. Bedankt voor de goede service.

Top service!

Ik had een mattenset besteld bij Automatten.nl voor de Fiesta . Ik had niet goed begrepen welk type mat ik nodig had voor mijn auto, waardoor de mat aan de bestuurderskant bij aankomst niet paste. Dat was natuurlijk een teleurstelling. Maar wat ben ik goed geholpen door Automatten.nl. Ze hebben met mij meegedacht en uiteindelijk kosteloos een nieuwe, passende voormat voor mij gemaakt. Kwaliteit van de matten ziet er top uit en ik ben er erg blij mee. Ik zou Automatten.nl zeker aanraden!

Uitstekend materiaal en pasvorm. Bedankt.

Uitstekend.

Perfecte levering

Ik ben zeer tevreden over de levering (binnen een week) en pasvorm van de bestelde automatten. Ook zeer goede kwaliteit, bedankt daarvoor.

gemakkelijk keuze maken en bestekken

gewoon gemakkelijk

Prima matten mooi gemaakt en afgewerkt

Mooie matten en ben zeer tevreden, scheeld mij een heel hoop geld als dat ik ze bij de Opel bestel en dat ik er geen vier tegelijk hoef te bestellen want mijn achter matten zijn nog nieuw en dat moest bij de Opel wel. Tevens een goede en snelle verzending, nogmaals bedankt.

mooie kwaliteit met vee keuze

Gisteren mijn bestelling mogen ontvangen, levertijd was exact zoals aangegeven (7 dagen) mooie kwaliteit automatten met een behoorlijke keuze voor een goed bedrag. tevreden klant.

Zeer nette en snelle service

Keurige matten en snel geleverd, niet meer niet minder, gewoon zoals je het wilt.

Binnen 1 dag geleverd en past perfect

Slechte service

Matten besteld en geleverd gekregen maar voordat ik ze had auto total loss gereden dus matten niet meer nodig. Ze weigeren ze terug te nemen omdat ze speciaal voor mij ‘op maat ‘ gemaakt zouden zijn . Staat nergens op de product pagina vermeld dat dat zo zou zijn maar zeggen ze pas als je ze terug wil sturen binnen de wettelijke termijn.

TOP :D

Makkelijke website, goed producten. Past perfect. Net levering en ondanks corona drukte snel.

Daar knapt je auto van op !

Vandaag nieuwe automatten voor mijn Toyota Auris binnen gekregen. De dikste kwaliteit gekozen. Wat een verschil met de matten die er in lagen. Pasvorm is exact goed en ook de bevestigingsrondjes in de matten aan de bestuurderskant. Ook als tip, mocht je je auto willen verkopen; een paar van deze kwaliteitsmatten maakt echt een heel groot verschil.

Mooie matten

Mooie auto matten besteld zijn goed passen in de auto.

super mooie producten

ik heb stoel hoezen en matten op maat besteld voor mijn beetle. ze waren eerder geleverd als gepland en ze zijn super. matten passen als gegoten en de hoezen ook. mooie kwaliteit voor een niet te dure prijs.

stoelhoezen besteld, armsteunen passen helemaal niet.

slechte klantenservice, eerst zeggen ze dat er helemaal geen armsteunen bij de set horen, wat helemaal onlogisch is. daarna vragen ze elke keer om een andere foto om ernaar te kunnen kijken. ik blijf geen foto's maken elke keer van andere armsteun of hoes.

Beste, Der juiste armsteunhoesjes zitten er wel bij. Wij kunnen u met de montage verder niet helpen. Uiteraard mag u de hoezen retour sturen en dan krijgt u gewoon uw geld terug. met vriendelijke groeten, Automatten.nl / Autostoelhoezen.nl

Top service en artikel!

Kunstlederen stoelhoezen besteld, zeer goede pasvorm voor een goede prijs. Niet verwacht dat het zo perfect zou passen, zeker een aanrader!

14 dagen geleden bestelt en betaald nog niks gehoord of gezien

14 dagen geleden bestelt en betaald nog niks gehoord of gezien

Beste Heer, Wij kunnen op uw emailadres geen bestelling vinden. Kan u het ordernummer even aan ons doorgeven. Dank u Met vriendelijke groeten, Automatten.nl

Super service!

Pakketje vandaag aangekomen en super tevreden. Kofferbakmat besteld (super werkende informatica ) waarop site een zekere productieduur werd vermeld. 2 dagen later heel vriendelijk excuseberichtje dat productie vertraging opleverde. Exact 2 dagen voor aangegeven backorderdatum bericht dat pakketje voor vervoer was klaargemaakt. En nu op deze datum afgeleverd. Goede vriendelijke communicatie. Duidelijke afspraken perfect nagekomen. En dan nog een hele mooie aankoopprijs. Doe zo voort!

Top pasvorm

Dit is de tweede maal dat ik automatten bestel. Nu deze keer voor de auto van mijn dochter. Deze keer ook weer op voorop gestelde leveringstermijn geleverd. Geen vage beloftes. En....van goede kwaliteit zoals we gewend zijn. Bedankt Automatten.nl

Mooie, goed passende matten. Ondanks deze drukke tijd zeer snel geleverd

Prima aankoop. Aanbevolen verkoper

Uitmuntend!

Bestelling gedaan maar het verkeerde type ingevoerd. Snel contact opgenomen en mijn bestelling werd zonder poespas keurig aangepast. Klasse service, mooie en geweldig passende matten! Toppers!

Tegenvaller

4 rubberen automaten voor mijn Abart 595 besteld. Even telefonisch gecheckt of dit de juiste waren. Bij aflevering zaten de 4 matten aan elkaar door pluggen dwars door de matten heen, dus als je die verwijderd heb je gewoon gaten in de mat. Heel jammer. Verder bleken de standard gaten in de mat niet op de juiste plaats te zitten en komt de maat niet overheen met de originele, dus slechte namaak!! Wat een teleurstelling. En dan moet je eigenlijk de matten gaan terug sturen waar ik niet op zit te wachten, een gedoe dus. Heb het hierbij gelaten maar geen aanrader!

aaa

aas

Over Automatten.nl

Automatten.nl maakt speciaal voor u automatten op maat naar eigen wens. Er is keuze uit diverse tapijtkwaliteiten, kleuren en randkleuren. Tevens verkopen wij autostoelhoezen, rubbermatten, kofferbakmatten en hebben wij een groot assortiment aan accessoires. Voor onze voorraadartikelen geldt: op werkdagen vóór 15 uur besteld is de volgende dag in huis! Voor vragen, klantenservice of feedback kunt u altijd telefonisch contact opnemen met 085 0290 140. Wij helpen u dan graag verder!