Alles netjes gemaakt en gelevert op maat

Fijn bedrijf super pasvorm fijne service

Super snelle website en service

wat een fijne website , werkt goed en snel! De bestelling was snel en netjes binnen! Snelle service en goede administratieve afhandeling!

Snel geleverd en goede kwaliteit

Snel geleverd en goede kwaliteit. De kofferbakmat past precies.

TOP

Ga zo door !!!

Zoals op de foto

Ik ben er helemaal tevreden

Snel en perfect

Zeer te vrede

Fijne kunstof cover voor de kofferruimte. Mooi op maat en degelijk

Gewoon netjes geregeld, en mooie matten

Gewoon netjes geregeld, en mooie matten

Doen wat ze beloven

klantvriendelijk

door iedereen netjes geholpen,zeer tevreden.

vlotte levering, redelijke kwaliteit

vlotte levering, redelijke kwaliteit

Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Gewoon goed

Even gebeld ivm met voorraad, vriendelijk geholpen door een dame. Alles was voorradig, besteld en dag erna in huis Top

‘s Avonds besteld, volgende dag al in België!

Zeer vlot en tevreden!

Snelle levering, kwaliteit/prijs ben ik zeer tevreden over! Automatten en kofferbakmat passen perfect en houden dankzij de licht openstaande randen het vuil goed binnen op de matten. Ideaal om te poetsen! En zo blijft mijn auto proper!

matten passen perfect

zeer mooie afwerking

Helemaal geweldig

Nieuw kofferbak mat besteld voor me nieuwe opel astra Was heel snel verzonden en kwam heel nestjes aan

snelle service mooie mat

Na toch lang getwijfeld te hebben een kunststof kofferbak mat besteld. Wel eerst goed naar de jaartal van de auto gekeken wist niet dat er verschil in zat maar bij bezorging past het perfect.

Alles netjes geregeld

Zijn hun beloftes nagekomen.

mooi aansluitend, maar goedkoop materiaal

mat sluit goed aan bij het juiste model, maar staat soms wat omhoog en voelt raar aan. Materiaal is veel goedkoper dan de zwaardere matten van concurrenten die ik in het verleden had voor vorige auto's.

Mooie pasvorm, staat stoer!

x

redelijk

De eerste keer verkeerde matten werd goed opgelost2de keer goede matten maar wat bij de eerste matten was was bij de tweede matten niet namelijk bij de bestuurders mat zat geen lap rubber voor de hakken.

Bestelling nog steeds niet geleverd

Bestelling wordt steeds ondanks beloften niet geleverd! Wordt nu weer teruggestuurd naar Automatten. Snap niet wat er aan de hand is

Prima matten snelle service

Zeer snel geleverd voor een redelijke prijs

Over Automatten.nl

Automatten.nl maakt speciaal voor u automatten op maat naar eigen wens. Er is keuze uit diverse tapijtkwaliteiten, kleuren en randkleuren. Tevens verkopen wij autostoelhoezen, rubbermatten, kofferbakmatten en hebben wij een groot assortiment aan accessoires. Voor onze voorraadartikelen geldt: op werkdagen vóór 15 uur besteld is de volgende dag in huis! Voor vragen, klantenservice of feedback kunt u altijd telefonisch contact opnemen met 085 0290 140. Wij helpen u dan graag verder!