Goed service

Goede kwaliteit!

Zijn mooi om te zien goede kwaliteit!

Kreeg een kofferbak mat met 2 gaatjes verder geen vragen kreeg gewoon een nieuwe top

Perfecte Pasvorm Snelle levering

Perfecte Pasvorm Snelle levering voor een nette prijs.

Snelle kwaliteitslevering

Snel geleverd en matten zijn zoals in de shop omschreven

Stoelhoezen

Prachtige stoelhoezen van een hele mooie kwaliteit en aantrekkelijke prijs. Helaas pasten ze niet in mijn auto en heb ik ze moeten retourneren.

Prima product

Product zoals verwacht, snelle levering, duidelijke informatie/communcatie via de mail. Zou hier zo weer bestellen.

De matten lijken over een goede kwaliteit te beschikken. Ze zijn wel prijzig. Voor 4 euro meer had ik 3 matten kunnen krijgen bij de de AVA autoshop.

Past perfect

Snelle service en matten mooi op maat!!

Duidelijke site en snelle levering

Er wordt duidelijk uitleg gegeven per auto welk type je kunt bestellen en er is een ruime keuze

prima!

Mooi passend snel geleverd top aanbeveling waard

Goeie en mooie stoelhoezen

Prima kwaliteit

Mooie matten, +/- 6 werkdagen bezorgd. Gaten matten op juiste plek. Plastic ring past net niet helemaal op originele bevestiging Focus MK3. Maar blijft wel op zijn plek. Ring liet los bij demontage mat maar weer fixable.

Ruime keuze goede prijs

De bestelde vloer matten en de kofferbak mat voor mijn ford focus mk3 waren snel binnen. Ik ben erg tevreden over de pasvorm en de snelle levering kortom een aanrader.

pakket nog steeds niet ontvangen, 10 dagen

verander zo snel mogelijk van bezorgfirma !!!

Precies wat ik graag wilde

Ik heb nog niet zo lang een VW Touareg. In mijn vorige auto lagen zelfgemaakte matten ter bescherming. Nu wilde ik graag iets beters en dat is gelukt! Deze rubbermatten passen beter omdat ze op maat gemaakt zijn en ze blijven goed op hun plek doordat de originele bevestigingen gebruikt worden.

mijn ervaring met de stoelhoezen zijn uitstekend.

de pasvorm is prima de levering volgens afspraak

Goed verzorgd

Een hele fijne en snelle klantenservice. Bij de levering was er iets misgegaan waardoor DHL de matten weer retour bracht naar automatten.nl. Maar na een mailtje was het geen probleem om deze nog eens te sturen. Helemaal top. De matten passen ook perfect.

Duidelijke site

Als één van de weinigen die ook setjes met alleen vóórmatten doen…. Mij lijkt het nog steeds een gat in de markt om ook de mogelijkheid te bieden alléén een mat voor de bestuurder te bestellen

Super goeie en degelijke rubber matten!

Super goeie en degelijke matten die ook precies passen. Snel besteld en super snel geleverd

Goed assortiment en snelle levering

Niks op aan te maken, ga zo door

Leuke klantenservice

Mooie matten Mooie prijs Past perfect

Mooie mattenset echter bij bevestigingspunt ingescheurd

De matten zijn mooi. Bevestigingsuitsparing was ingescheurd, rubber was flinterdun en moest ik ter voorkoming van verdere scheuring de uitsparing wat groter uitsnijden. Bevestiging matten is hierdoor erg los.

Volgens afspraak geleverd

Wagenmakerij 4 4762 AV Zevenbergen

Over Automatten.nl

Automatten.nl maakt speciaal voor u automatten op maat naar eigen wens. Er is keuze uit diverse tapijtkwaliteiten, kleuren en randkleuren. Tevens verkopen wij autostoelhoezen, rubbermatten, kofferbakmatten en hebben wij een groot assortiment aan accessoires. Voor onze voorraadartikelen geldt: op werkdagen vóór 15 uur besteld is de volgende dag in huis! Voor vragen, klantenservice of feedback kunt u altijd telefonisch contact opnemen met 085 0290 140. Wij helpen u dan graag verder!