website en telefoon was tijdelijk niet bereikbaar

na wat strubbelingen met de communicatie werd mijn bestelling prompt uitgevoerd

• Prijs N.v.t.

Oplichting!

Ik heb een product besteld en nooit ontvangen en mijn geld niet teruggekregen. Verkoper stelt zich ronduit onbeschoft op en laat niets meer van zich horen. Sterker nog, nadat ik had aangegeven aangifte tegen hem te gaan doen, is ineens de website uit de lucht. Oppassen mensen koop niets bij deze oplichter!

• Prijs N.v.t.

Snel verzonden, leuk artikel

Het artikel werd snel verzonden en was ook precies zoals verwacht. Zeker een aanrader, deze shop!

• Betrouwbaarheid

Nu 2 maal iets besteld en netjes optijd geleverd.

Top ervaring

Bestelling was makkelijk gemaakt en snel geleverd. Producten waren ook fijn en al met al fijne ervaring gehad dus.

Tolle Produkte, guter Service

Schneller Versand. Tolle Produkte. Guter Service (Hersteller des Käfigs hat Teile unvollständig mitgeliefert), Austausch problemlos.

Was na twee dagen geleverd.

• Betrouwbaarheid

Beste Esri, Wij hebben uw e-mail na aanleiding van de verkeerde levering beantwoord en ook al opgelost. Soms komt het voor dat er een foutje gemaakt wordt. Dat is menselijk. U ontvangt van ons twee nieuwe voerbakken en de beschadigde voerbak mag u houden. Michel Trendyhuisdierenshop.nl

Zeer goede service

• Betrouwbaarheid

Snel geleverd, mooi product van kwaliteit

Krabpaal was snel geleverd. Het is een mooi product van kwaliteit.

Goede communicatie en bereidwilligheid

• Betrouwbaarheid

Snelle levering en aantrekkelijke prijs!

Super snelle levering

Snelle verzending

Netjes verzorgd en snel verzonden

Bestelling ging niet correct

mijn bestelling ging fout en nu mieten we uitzoejen hoe opte lossen,

• Betrouwbaarheid

Beste Corhanna, Bedankt voor uw beoordeling ondanks dat deze negatief is. Voordat u de bestelling ontvangen had hebben wij contact met u opgenomen. Wij waren tot de ontdekking gekomen dat er een foutje was gemaakt en willen dit oplossen. Wij hebben een aantal oplossingen aangeboden waar u nog niet op gereageerd heeft. Wij vinden het daarom jammer dat u ons al beoordeeld op een foutje wat hersteld kan worden. De beoordeling zou eerlijker geweest zijn al de fout opgelost zou zijn. Wij hopen op een reactie van u. Trendyhuisdierenshop.nl

Snelle levering,prima product.

Voor de eerste keer een bestelling gedaan. Prima op tijd geleverd zoals vermeld.

Snelle en correcte levering

Goeie prijs, kwaliteit.

Mooie spullen

Mooie spullen, snelle levertijd in deze periode. Netjes verpakt. Alleen qua bezorgen ben ik niet tevreden over de leverancier.

• Betrouwbaarheid

nette levering, site overzichtelijk.

Goede prijs voor product en snelle levering.

• Betrouwbaarheid

Top product en snel geleverd!

Onze nieuwe pup moet er nog gebruik van maken dus dan zullen we tevens zien of de kwaliteit goed is. Bestellen en levering was makkelijk, simpel en snel geleverd.

Prima voer

Goede communicatie via whatsapp

Blij met aankoop! Via e-mail is er geen bevestiging of enig communicatie gestuurd. Via whatsapp contact gezocht en hier was de communicatie correct en snel. Michel was heel vriendelijk!

• Betrouwbaarheid

Je vindt het juiste voor een eerlijke prijs

Heb een ontzettend mooi, degelijk, k kwalitatief kussen/ bed voor mijn hond.

• Betrouwbaarheid

Snelle levering alles volgens verwachting voordelige prijs

Keurig en snel

Verschillende producten besteld. Alles was keurig verpakt en ook snel geleverd

Betaalbaar en snel geleverd

Via Google shopping kwam ik bij Trendy Huisdierenshop, de betaalbare prijs incl verzending sprak me meteen aan. Woensdagavond besteld, vrijdagmiddag bezorgd. Nette kooi en ik ben tevreden.

Over Trendy Huisdierenshop

Trendy Huisdierenshop is een enthousiast familiebedrijf dat zijn producten zorgvuldig selecteert, waarbij vooral gelet wordt op kwaliteit en dierenwelzijn. Mocht u vragen hebben over een product dan kunt u altijd contact met ons opnemen per WhatsApp, e-mail of live-chat.