Snelle levering,prima product.

Voor de eerste keer een bestelling gedaan. Prima op tijd geleverd zoals vermeld.

Snelle en correcte levering

Goeie prijs, kwaliteit.

Mooie spullen

Mooie spullen, snelle levertijd in deze periode. Netjes verpakt. Alleen qua bezorgen ben ik niet tevreden over de leverancier.

• Betrouwbaarheid

nette levering, site overzichtelijk.

Goede prijs voor product en snelle levering.

• Betrouwbaarheid

Top product en snel geleverd!

Onze nieuwe pup moet er nog gebruik van maken dus dan zullen we tevens zien of de kwaliteit goed is. Bestellen en levering was makkelijk, simpel en snel geleverd.

Prima voer

Goede communicatie via whatsapp

Blij met aankoop! Via e-mail is er geen bevestiging of enig communicatie gestuurd. Via whatsapp contact gezocht en hier was de communicatie correct en snel. Michel was heel vriendelijk!

• Betrouwbaarheid

Je vindt het juiste voor een eerlijke prijs

Heb een ontzettend mooi, degelijk, k kwalitatief kussen/ bed voor mijn hond.

• Betrouwbaarheid

Snelle levering alles volgens verwachting voordelige prijs

Keurig en snel

Verschillende producten besteld. Alles was keurig verpakt en ook snel geleverd

Betaalbaar en snel geleverd

Via Google shopping kwam ik bij Trendy Huisdierenshop, de betaalbare prijs incl verzending sprak me meteen aan. Woensdagavond besteld, vrijdagmiddag bezorgd. Nette kooi en ik ben tevreden.

• Betrouwbaarheid

Goede website met snelle levering.

• Prijs N.v.t.

Snelle en goede service

Prettige communicatie, snel geleverd!

Super service!

Mooie krabpaal gekocht, hier vond ik online de laagste prijs. Helaas na een half jaar is de krabpaal kapot gegaan. (plankje afgebroken toen kat erop sprong). Maar dankzij de topservice krijg ik gewoon een nieuwe opgestuurd! Echt een aanrader dus deze trendy Huisdierenshop!

ik was niet zo blij

Zowiezo kreeg ik het verzoek om een beoordeling te plaatsen al voordat ik mijn pakket ontvangen had. Dat vind ik wet raar. Toen mijn pakket arriveerde, bleken twee dingen te ontbreken, ik heb daar melding van gemaakt, en ontving een dag later één van de twee ontbrekende artikelen. Maar het laatste artikel heb ik nog steeds niet gehad.

• Betrouwbaarheid

Goede kwaliteit, mooi product, lage prijs

ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en ontving het volgens afspraak. Supermooie kooi tegen een lage prijs. Blij mee!!

Goede service!

Goede prijs en heel nette service

Een dikke prima

Kwaliteits product.

Goede ervaring ....

Een keer iets besteld bij Trendy Huisdierenshop. Ik ben toen goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Tevreden over de service en de (snelle) levering.7

Slecht

Op de site staat op voorraad maar was niet op voorraad pas wel later. Track en tracé code niet ontvangen

Betrouwbare webshop

Bestelling werd snel geleverd (Wel een dag later dan de track en trace in eerste instantie aangaf) en we zijn blij met het product.

Niet super

Best jammer kooi is verbogen

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Beste, Bedankt voor uw bestelling. Helaas is de kooi verbogen geleverd. Onze excuses. U heeft hierover geen contact met ons opgenomen dat de kooi verbogen is geleverd. Wij vinden dit jammer. Als u ons een e-mail stuurt met het bestelnummer van de bestelling, sturen wij een nieuwe kooi en is dit opgelost. Michel Trendyhuisdierenshop.nl

Bestelling kwam 3 weken later aan, door out of stock.

Fitpaws targets besteld als geschenk. Ondanks dat ze op voorraad stonden op de website, kreeg ik een bericht dat ze op dat moment niet voorradig meer waren. Na twee weken niks vernomen te hebben, zelf contact opgenomen. Een vriendelijke mail kreeg ik terug, waarin er contact opgenomen zou worden met de leverancier. Een week later kwamen ze aan. Een minpuntje is dat er geen track and trace code meegestuurd was, waardoor het levermoment niet te voorspellen was. Maar ondanks alles, is het goed verlopen.

Was heel goed

Hele goede opvolging van het product en vriendelijke besteller

Mooie producten, goede service

De producten waren precies zoals omschreven. Ze kwamen (zelfs in deze drukke tijd) netjes en snel binnen. Heel fijn!

Over Trendy Huisdierenshop

Trendy Huisdierenshop is een enthousiast familiebedrijf dat zijn producten zorgvuldig selecteert, waarbij vooral gelet wordt op kwaliteit en dierenwelzijn. Mocht u vragen hebben over een product dan kunt u altijd contact met ons opnemen per WhatsApp, e-mail of live-chat.