Betaalbaar en snel geleverd

Via Google shopping kwam ik bij Trendy Huisdierenshop, de betaalbare prijs incl verzending sprak me meteen aan. Woensdagavond besteld, vrijdagmiddag bezorgd. Nette kooi en ik ben tevreden.

• Betrouwbaarheid

Goede website met snelle levering.

• Prijs N.v.t.

Snelle en goede service

Prettige communicatie, snel geleverd!

Super service!

Mooie krabpaal gekocht, hier vond ik online de laagste prijs. Helaas na een half jaar is de krabpaal kapot gegaan. (plankje afgebroken toen kat erop sprong). Maar dankzij de topservice krijg ik gewoon een nieuwe opgestuurd! Echt een aanrader dus deze trendy Huisdierenshop!

ik was niet zo blij

Zowiezo kreeg ik het verzoek om een beoordeling te plaatsen al voordat ik mijn pakket ontvangen had. Dat vind ik wet raar. Toen mijn pakket arriveerde, bleken twee dingen te ontbreken, ik heb daar melding van gemaakt, en ontving een dag later één van de twee ontbrekende artikelen. Maar het laatste artikel heb ik nog steeds niet gehad.

• Betrouwbaarheid

Goede kwaliteit, mooi product, lage prijs

ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en ontving het volgens afspraak. Supermooie kooi tegen een lage prijs. Blij mee!!

Goede service!

Goede prijs en heel nette service

Een dikke prima

Kwaliteits product.

Goede ervaring ....

Een keer iets besteld bij Trendy Huisdierenshop. Ik ben toen goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Tevreden over de service en de (snelle) levering.7

Slecht

Op de site staat op voorraad maar was niet op voorraad pas wel later. Track en tracé code niet ontvangen

Betrouwbare webshop

Bestelling werd snel geleverd (Wel een dag later dan de track en trace in eerste instantie aangaf) en we zijn blij met het product.

Niet super

Best jammer kooi is verbogen

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Beste, Bedankt voor uw bestelling. Helaas is de kooi verbogen geleverd. Onze excuses. U heeft hierover geen contact met ons opgenomen dat de kooi verbogen is geleverd. Wij vinden dit jammer. Als u ons een e-mail stuurt met het bestelnummer van de bestelling, sturen wij een nieuwe kooi en is dit opgelost. Michel Trendyhuisdierenshop.nl

Bestelling kwam 3 weken later aan, door out of stock.

Fitpaws targets besteld als geschenk. Ondanks dat ze op voorraad stonden op de website, kreeg ik een bericht dat ze op dat moment niet voorradig meer waren. Na twee weken niks vernomen te hebben, zelf contact opgenomen. Een vriendelijke mail kreeg ik terug, waarin er contact opgenomen zou worden met de leverancier. Een week later kwamen ze aan. Een minpuntje is dat er geen track and trace code meegestuurd was, waardoor het levermoment niet te voorspellen was. Maar ondanks alles, is het goed verlopen.

Was heel goed

Hele goede opvolging van het product en vriendelijke besteller

Mooie producten, goede service

De producten waren precies zoals omschreven. Ze kwamen (zelfs in deze drukke tijd) netjes en snel binnen. Heel fijn!

• Betrouwbaarheid

Snelle levering en niet verpakt in super grote dozen zoals veel winkels wel doen

Top bedrijf

Ondanks de corona crisis snel geleverd, top kwaliteit kooi

Snelle verzending, keurig geleverd

Zeer tevreden. Prima site, snelle levering en keurig verpakt. Ook de informatievoorziening - per mail - was duidelijk en adequaat.

Geweldige service

Gewoon een eerlijke, toegankelijke verkoper. Niet vaak zo fijn geholpen en als mens benaderd. Goede producten en snelle levering, wat wil je nog meer.

• Betrouwbaarheid

Snel bezorgd met live tracking en snel antwoord bij vragen

Prettig online gewinkeld. S'avonds laat besteld, 2 dagen later in huis. Bezorging is met DPD. Erg fijn, want die gebruiken live tracking. Enige nadeel is dat als ze 'te laat' zijn de live tracking verdwijnen, en je dan moet afwachten tot ze er zijn. Maar dat is verder buiten de webshop om. Product is verder prima in orde en van te voren een vraag gesteld welke duidelijk en snel werd beantwoord. Prijs kwam verder overeen met andere webshops, dus de prijs is marktconform.

Reminder

Wij waren al langere tijd op zoek naar een dinerset voor onze hond. Trendyhuisdierenshop.nl heeft deze in het assortiment maar helaas niet op voorraad. Ze beloofde ons te informeren wanneer de dinerset weer verkrijgbaar zou zijn. Vandaag hebben wij na een paar weken wachten een mail ontvangen dat de dinerset weer verkrijgbaar is. Wij hebben direct de dinerset besteld en ontvangen na lang wachten de dinerset voor onze hond.

• Betrouwbaarheid

Iets goedkoper dan vergelijkbare sites, maar wel langer wachten.

Zelfde product scheelt 5 euro bij dit bedrijf maar na 3 dagen heb ik het product nog steeds niet binnen. Het gaat om kattenvoer wat bij andere bedrijven de dag erna bezorg is, het gaat er nu wel om spannen of ik op tijd voer binnen krijg. Ik zie ook geen indicatie van de geschatte levertijd en de DPD staat nog steeds op 'onderweg'. Aan de reactie van Trendy Huisdierenshop te lezen hebben zij zelf geen opslag en kopen zij dus ergens direct in en laten het vanuit daar verzenden, dit heeft meerdere nadelen voor de consument met als enige voordeel dat het enigszins goedkoper kan zijn. Ik verwacht de volgende keer weer bij mijn vorige webwinkel te gaan bestellen waarvan ik weet dat ik de dag erna het product in huis heb (ja ook op zaterdag).

Beste Roger, Bedankt voor uw bestelling. Na ontvangst van uw bestelling op donderdag 13-02-2020 om 21:38 uur is de bestelling door ons verwerkt en verstuurd op vrijdag 14-02-2020. Zoals u ook kunt zien in de ontvangen track en trace code. Wij verwachten dat u bestelling zoals aangegeven de volgende werkdag ontvangt en niet de volgende dag. Dit zal maandag 17-02-2020 zijn. Na aanleiding van uw beoordeling hebben wij ook de track en trace code bekeken. Wij hebben voor u een e-mail gestuurd met de vraag waarom de status van het pakket nog op onderweg staat. Als wij een antwoord hebben ontvangen nemen wij contact met u op. Wellicht kunt u begrijpen als wij een bestelling versturen en niet meer in ons bezit is dat wij over de bezorging geen controle hebben en dat helaas soms iets fout gaat bij de vervoerder. Helaas heeft u niet al eerste contact met ons opgenomen via e-mail, WhatsApp of live chat maar via de beoordeling. Michel Trendyhuisdierenshop.nl Update: 17-02-2020. De bestelling is op 17-02-2020 om 11:45 uur bezorgd bij de klant.

miserabel

een klein iel flut mandje wat slecht en goedkoop in mekaar is gezet en afgewerkt. geen 46,79 waard!!

Beste Petra, Wij betreuren de beoordeling die u heeft geplaatst over ons. Aangezien onze bestellingen verstuurd worden met drop-shipment kunnen wij er niks aan veranderen dat de hangmat slecht van kwaliteit is. Wellicht wilt na onze eerste reactie en deze reactie de beoordeling herzien en positiever beoordelen. Alvast bedankt voor uw reactie. Michel Trendyhuisdierenshop.nl

Super nette webshop met perfecte afhandeling

Wij hadden driekwart december 2 honden bordjes besteld. Met de tekst. watch out for the dog. Deze zijn niet bij ons aan gekomen. Gemaild met Michel de eigenaar , ons probleem uitgelegd. Deze vertelde ons nog een paar dagen te wachten. Nadat deze nog steeds niet zijn aan gekomen. Heeft Michel 2 nieuwe opgestuurd. Deze zijn vandaag aangekomen. Super service , gewoon een top zaak. Kom hier zeker nog terug. Top top top

Duidelijke site. Snelle levering

Voor 12:00 uur besteld. Volgende dag in huis. Doos was iets beschadigd maar product was netjes en perfect.

Over Trendy Huisdierenshop

Trendy Huisdierenshop is een enthousiast familiebedrijf dat zijn producten zorgvuldig selecteert, waarbij vooral gelet wordt op kwaliteit en dierenwelzijn. Mocht u vragen hebben over een product dan kunt u altijd contact met ons opnemen per WhatsApp, e-mail of live-chat.