Goede prijs en goede service

Goede prijs en goede service

Goede prijzen, snel bezorgd

Helemaal top, heb er een slot en hoes voor mijn nieuwe motor gekocht.

Aanrader

Een groot assortiment, nette prijzen en een hele snelle levering. Wat wil je nog meer?

Levering is prima

Helaas heb ik het slot retour moeten sturen. Het was veel te groot. De maten stonden erbij, maar het is/was voor mij lastig om dan een goede inschatting te maken. Retour sturen was makkelijk. Nu nog even afwachten of ik het geld terugkrijg. Daar ga ik wel vanuit.

Service is goed, PostNL verpest het

De bestelling werd heel vlot geleverd door de Slotenmakerspeciaalzaak, en via PostNL verzonden. Bericht van PostNL: "het wordt vandaag bij u thuisbezorgd tussen 10.45 en 15.45". Niet dus, voor niks zitten wachten. Vervolgens bericht de volgende dag dat het pakketje zal worden afgeleverd bij een automaat om de hoek. Weer niet. Een dag later bericht dat het pakket is afgeleverd op een veraf gelegen pakketpunt. Misschien een idee om een andere pakket bezorger in dienst te nemen?

Mooie prijs en snel geleverd

Stevig slot met zware ketting. Geeft een goed gevoel wanneer het slot aan de motor zit.

Prima slot ontvangen, het slot kwam wel een dag later dan aangegeven was.

Geleverd zoals verwacht

Snel geleverd, goede prijs/ kwaliteit

Op zondag bestelling geplaatst, diezelfde dag nog verzonden en op maandag had ik het slot al in huis. Dit bedrijf doet wat het zegt.

Heel correct.

degelijk slot, wel wat aan de zware kant.

Goed, snel en prima pasvorm.

Mooie goed passende hoes. Precies zoals verwacht.

Perfecte service

Snelle levering en duidelijke communicatie

Het gekochte muuranker voldoet aan de verwachtingen en is super van kwaliteit.

Bestellen ging heel gemakkelijk en het artikel werd snel geleverd zoals vermeld.

Prima communicatie en afhandeling bestelling

Bestellen. Ging soepel en status bestelling was goed te volgen

Topslot!

Goed degelijk slot voor mijn motor en snel geleverd.

Snel antwoord. Snelle verzending

Ik had een vraag over fietsslot. Kreeg binnen dag antwoord op mijn email. Slot kwam ook binnen op de beloofde datum. Tevreden

Gewoon goed.

Schijfremslot voor een motor besteld. Snel geleverd voor een nette prijs

vlg.afspraak op tijd geleverd. 2 kg. zwaar ziet er drgelijk uit.

Het slot is top. Maar bezorging van DHL was niet volgens afspraak.

Snel voor goede prijs!

De avond ervoor laat besteld en de volgende ochtend al geleverd.

Teleurstellend

Ik heb hier mijn slot gekocht en er stond dat mijn slot kwijtgeraakt is en daarna vroeg ik of ze het slot nog een keer wouden sturen en kreeg daar geen reactie op. Uiteindelijk toch gekregen met veel gezeik

Snelle levering en product naar verwachting

Snel geleverd en product zoals verwacht

Snelle levering en uitstekend product.

De bestelling gaat complicatieloos en de levering, zoals beloofd, is één dag later. Uitstekend product voor de laagste prijs. Vreemd dat er dan toch slechte recenties staan.

Fijne sloten

Sloten zijn goed en voldoen aan de verwachtingen. Alleen levering is waardeloos. De koerier heeft ze vanaf 150 cm op de grond laten vallen omdat we niet aan de deur stonden. Ik heb de video dat aangebeld wordt een 10 seconden later wordt het pakket over de poort gegooid. Terwijl we een pakket brievenbus hebben! Ik ben van mening dat een webwinkel die bezorging aanbiedt ook verantwoording heeft over hoe dit deel gebeurd.

Snel geleverd en scherpe prijs