Correct en snel geleverd

Alles ging goed met bestellen de datum die aangeven werd klopte precies verpakking was heel goed en het slot was ook van goede kwaliteit prima zaak aanrader Groet Peter

Goedkoop en snel geleverd

Besteld en de volgende dag al in huis. Goed slot voor weinig geld.

Gewoon goed

Snel, duidelijk , wordt helemaal op de hoogte gehouden van bestelling

snel en adequaat geleverd

product goed

Goed product,snel geleverd

Vandaag besteld,morgen thuis

Goede service en snel geleverd.

Nadat ik het slot besteld had, kreeg ik netjes een mail met foto dat het ingepakt was en ook nog een mail wanneer het verzonden werd. Mijn enige opmerking, ik had een tijd opgegeven wanneer ik het artikel het liefst geleverd wilde hebben maar ze kwamen ‘s middags i.p.v. ‘s avonds en ik was helaas niet thuis die middag dus moest het artikel een dag later bij een DHL servicepunt ophalen.

prima levering van top product

Vlotte keuze gemaakt in de overzichtelijke webshop, betaling verliep vlekkeloos en de levering verliep zeer vlot. De sloten voldoen perfect aan mijn verwachting.

Super goed

Super goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Zeer snelle levering En een top slot ontvangen

snel en goede levering

super snelle levering!

Doen wat ze beloven.

Had verkeerd slot besteld. Kon probleemloos retourneren en kregen geld 100% retour. Uiteraard nieuw slot besteld.

Had me slot de volgende dag al thuis was erg blij bedankt voor de service kunnen een hoop winkels online een voorbeeld aan nemen nogmaals vriendelijk bedankt chris blees

uitstekend

Super snelle service

Top firma, zeer vlugge levering en service Een aanrader

Wielklem is makkelijk te gebruiken en is van goede kwaliteit prijs verhouding is goed.

Snel geleverd!

Prima website, makkelijk bestellen en snel in huis.

Duidelijke website en snelle levering.

Levering van product inderdaad de volgende dag. Product voldoet aan de verwachting.

Prima slot, snelle levering

Prima slot, snelle levering. Zeer tevreden.

Tevreden!

Website was duidelijk en bestelling verliep vlot. Geen ervaring met klantenservice.

Netjes op tijd geleverd en wat ik ervan verwachte

Goed product, geleverd volgens afspraak.

Y

Top bedrijf

Goede prijs, snelle levering

Competitieve prijzen en de levering vlot. Prima!

Snelle levering en helemaal zoals vermeld

Snelle levering en de fietsketting was zoals vermeld op de site

De site zeer overzichtelijk en makkelijk om iets te bestellen