Uitstekend!!

snel..proff...en uiterst correct. Houden je van alles op de hoogte inclusief foto erbij. Wel een tip...niet meer met DHL verzenden. Hij weten niet hoe het hoort.

Smelle

Snelle levering, goede prijs

Correct en duidelijk

Zowel telefonisch als per mail als per verzending alles correct! Afspraken en aflevering op de juiste tijd, in tegenstelling van diverse andere bedrijven. Kwaliteit van de geleverde inhoud ook prima, zelfs iets beter dan ik verwacht had, gezien de prijs! Ik ga niet akkoord met het opslaan van mij IP-adres!! Dat is zeker tegen de regels van AVG!

Alles tot in de puntjes geregeld

prima service met snelle levering

voor een extra beveiliging van mijn fiets heb ik een zwaar slot besteld. ik kwam uit bij deze winkel. het bestelproces verliep soepel, en ik kreeg duidelijke informatie over het traject van levering. voor het eerst ontving ik een foto van de bestelling voordat deze verpakt en verstuurd werd. mooi om een alternatief van informatie te ontvangen

Prima slot geheel volgens gewekte verwachtingen

Prima en snel volgens afspraak

Top service!

Het bestelde snel geleverd en goed op de hoogte gehouden.

Ik zocht vervanger van kapot kastje maar schroefgaten zijn in deze versie op andere versie dan eerdere terwijl buitenkant er hetzelfde uit ziet

Prima service!

Snelle levering. Mail bij elke stap in het bestelproces. Aanrader!

Snelle levering en zeer behulpzaam met het herstellen van de code.

Brede keuze en levering in 1 dag

Drie sloten gekocht. Kon kiezen uit zeer breed assortiment. Prijzen uitstekend en levering iedere keer binnen 1 dag. Aanrader!

Prima sloten, wel even moeten wachten

Prima sloten, goede prijzen. Blijkbaar heeft DHL wat achterstand en lukt het ze niet om de door slotenspeciaalzaak.nl beloofde levertijden te halen. Dit is bij mij 2x op rij binnen een week niet gelukt, terwijl je daar toch wel van uit gaat.

Prima service, snelle levering en goede prijs tov andere webshops.

Prima service, snelle levering en goede prijs tov andere webshops.

Ultra snelle levering, scherpe prijzen

S avonds besteld, volgende dag al geleverd

perfect

goed en makkelijk website

TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GEWOON TOP.

Super snelle levering

's-avonds bestelt, volgende dag in huis. Levering via een afhaalpunt, toevallig op circa 500 meter van de woning, heeft als voordeel dat je niet een dag thuis hoeft te wachten maar gewoon je dingen doet tot er een email is dat het is afgeleverd op het afhaalpunt.

Oke

Blij met artikel , alleen erg sneu van DHL om te melden dat mn pakket opnieuw gelabeld moest worden. Zeg dan gewoon dat je geen zin had om te bezorgen omdat het in de avond moest gebeuren en te heet was. Triest volk

makkelijk en snel

prima ervaring makkelijk bestellen en snel in huis

Goede deals

goede producten Snelle levering

goed steve slot ketting

perfekt

Product zoals omschreven en snel geleverd

Gezocht, gevonden, geleverd en naar wens. En dat binnen 24 uur.

Goede service en Snelle levering

Product is zoals beschreven , snelle levering

PERFECT !

Artikel van prima kwaliteit en TOP service ! Supersnel en correct. Helemaal goed !

Zoals t hoort

Normale prijzen, snelle levering, goede kwaliteit