Duidelijke site, snelle levering

Duidelijke site, snelle levering, goed en degelijk product.

Uitstekende service bij problemen

Het muuranker dat ik had gekocht had een fabricagefout. Via de email het probleem gemeld en na een korte uitleg van het probleem werd direct een vervangend anker gestuurd. Uitstekende klantenservice, zo kun je betrouwbaar online kopen.

Goed slot

Prima slot. Goede prijs kwaliteit . Alleen was de verpakking niet in orde. Het karton was gescheurd en zwaarte slot past niet bij verpakkinh

mooi sterk slot, goed meten of slot past op remschijf voorafgaand kopen!

Het slot zelf ziet er stevig uit, voor mn gevoel wel 5 sterren waard.

Helemaal blij met de toegezonden muurankers. Ze zijn van uitmuntende kwaliteit.

Goed product supersnelle levering

Makkelijke keuze met goede prijzen snelle levering . Het slot was precies zo als beschreven en van goede kwaliteit. Zou zo weer zaken doen

Een snelle probleemloze levering, compliment.

gewoon snel , niet duur en correcte levering. Voor herhaling vatbaar!

Heb al eerder een ander slot besteld. Goede producten en snelle levering.

Kwaliteit en supersnel geleverd

Kwaliteit en supersnel geleverd

Was top

Snelle levering en wat ik besteld had

Goed en snel

Product was makkelijk te bestellen en werd snel geleverd.

Perfekt

Perfekt slot met ketting , kan geen schijfremslot plaatsen en dit is een prima oplossing , snelle levering ook

Product snel geleverd tegen een zeer scherpe prijs.

in een woord goede ervaring!!!!!!

mijn bestelling zeer snel en correct afgewerkt

Extra lang en goed kabelslot.

Om een fietskar (met afneembare wielen) samen met een fiets vast te kunnen leggen zochten wij een 3 meter lang kabelslot. Dat vonden wij bij sloten-speciaal. Lang genoeg, kwalitatief hoogwaardig, solide slot, scherp geprijsd en snel geleverd.

Snel en duidelijk

Nvt

Artikelen voor betaalbare prijs

Voor het eest hier een kettingslot gekocht voor de fiets en een mooie overzichtelijke site met betaalbare prijzen Snelle levering

prima site/winkel

meteen de volgende dag in huis zoals beloogd super heb er al vaker gekocht en ben er zeer content mee.

heel goed

makkelijk te installeren duidelijke omschrijveing

Prima hangslot

Aangeschaft voor nieuwe elektrische fiets, dacht in eerste instantie, even aankijken of deze niet te zwaar is. Maar heb er absoluut geen last van. Hangt om de zadelpen als de fiets in gebruik is. Het is een zware jongen, goede lengte ook, om te bevestigen aan hekwerk. Slot ook eenvoudig open en dicht te krijgen. Het is niet perse een fietsslot doordat deze iets zwaarder is. Maar mocht je een iets aan de prijs fiets aanschaffen, dan is dit slot je maatje.

betrouwbaar

snel geleverd, goede website

Snelle leveringen

Prima en Snelle Levering

Alles AAA+

Fake informaion about delivery time

The website provides fake information about the delivery time.