Correct en snel geleverd!!!

Uitstekend, en snelle service.

Uitstekend, en snelle service.

Prima slot snelle levering

snel en betrouwbaar

Prima producten, snelle probleemloze levering

Eenvoudig op site juiste slot te vinden, prima prijs/kwaliteit verhouding, bestellen en levering snel en probleemloos

gewoon top

Goed product en stipt op tijd geleverd

Goede aanbieding en snelle levering

Goede aanbieding, net wat ik zocht, en levering op mijn bezorgmoment

Erg goed

Bestelling snel en zoals geadverteerd geleverd, zou zeker nog een keer bestellen

Snelle service.

Duidelijke site, snelle en nette service.

Snel geleverd, goede kwaliteit en handzame verpakking (slot en verpakking paste in fietsras)

Fijne ervaring, 1 van de weinigen die hun belofte volgende dag in huis waarmaken. En zoals ik al aangaf. Heb gelijk een tweede slot bij hen gekocht.

Correcte snelle levering

Slot is snel geleverd. Geluid van het alarm is hard genoeg! Jammer dat het geen ART goedgekeurde is maar goed voor erbij.

Netjes zoals het hoort.

Geleverd wat ik besteld had, en de volgende dag in huis. Iets waar ze niks aan kunnen doen is de bezorger van DHL, ik was gewoon thuis, maar ze kunnen niet eens een deurbel bedienen, een klopje op het raam vind hij makkelijker, en het daarna bij de buren afleveren.

Snel

Prima slot en prima prijs.

Alles prima vlg afspraak, vlot en vakkundig

Not good

Much too big for an eBike. Not mentioned anywhere that it’s a Motorbike lock only.

Snelle levering, goed slot :)

Snelle levering, goedkoop en goed product!

Uitstekend - top bedrijf

Bij het veilig maken van de woning de eerste keer werd mij verteld dat je Inbraak prove ook kan voorzien in gelijksluitende cilinders. Nou dat leek me wel wat, we zaten nu met 4 verschillende en zijn allemaal wat autistisch. Dezelfde dag nog offerte aangevraagd en gekregen met een nette korting omdat we het bij Inbraak Prove laten doen. Alles is vandaag gemonteerd en de nota moet nog komen, Voel totaal geen druk alles klopt zoals is besproken of op papier staat

Snelle levering voor een goede prijs.

In de avond op de bank besteld en zelfs de volgende dag in huis. Goede prijs en dus ook top service.

Goede omschrijving duidelijk en snel leveren

Sloten worden duidelijk gefotografeerd en omschreven zodat je precies weet wat je krijgt ideaal. Snel op afhaalpunt bezorgd, perfect!

Zeer prettig

Bestelling keurig en snel afgehandeld

Kluisje besteld, deze bevalt prima. En werd keurig op de afgesproken tijd bezorgd.

Snelle levering, goeie klantenservice.

Bestelde spullen snel geleverd, er miste een reminderkabel die direct na is geleverd. Vriendelijke, snelle reactie om alles op te lossen.