Opnieuw een prima slot voor een scherpe prijs

Dit slot gekocht voor scootmobiel en vouwfiets op basis van eerdere ervaring met ART 5 motorslot van zelfde fabrikant. Leverancier heeft heel ruime keus aan scherp geprijsde sloten voor verschillende doeleinden met verschillende lengtes.

Sloten zijn goede kwaliteit en snelle service

Een drietal ART gecertificeerde sloten besteld, die zeer snel werden geleverd. Alle sloten hebben een goede prijs-kwaliteitverhouding. De sloten zien er sterk uit, zijn goed hanteerbaar en handig in gebruik. Top kwaliteit.

Top geregeld

Goede prijs Goed product Snel geleverd, geen gezeur!

Duidelijke site. Snel besteld, snel geleverd. Retourzending netjes verwerkt. Heldere communicatie. Kortom, perfect.

Snelle levering, duidelijke informatie over het product en snelle verzending!

nvt

Goede spullen en snel geleverd.

Perfect geholpen en goede sloten, ook als er iets retour gaat snel verwerkt. Tip winkel.

Superblij met deze levering

Was makkelijk te vinden op de site wat ik nodig had en voor een nette prijs.

Product zoals beschreven en volgende dag thuis.

Uitstekende sleutel kastje

Ben er heel blij mee

Goede prijs en makkelijk bestellen

Vond een goed slot met korting in de webwinkel van de Slotenspeciaalzaak. Het bestellen ging makkelijk. Op zondag besteld, dinsdag in huis.

Super snel

Super snelle levering, volgende dag in huis!!

Top bedrijf!

Bij ontvangen van onze pakket, pakket was kapot en een van onze bestelling was er niet. We hebben klantenservice hierover gebeld, was meteen geregeld voor een nieuwe levering en volgende dag was al bij ons afgeleverd. Goede, vriendelijke, oplossing gerichte klantenservice! Top gedaan!

Alles perfect geregeld

Snelle bezorging…snelle afhandeling bij retour . Perfect slot …

Goed slot, snelle verzending

Prima slot. Werd de volgende dag al geleverd. Zware kwaliteit voor een prima prijs.

Goed product, mooie prijs, snel geleverd bij afhaalpunt

Vlotte levering en goede kwaliteit

De sloten zijn van goede kwaliteit en de levering was vlot allen de bezorging was niet vlot. Kwam later dan beloofd

Gemak

Via google bij deze site terecht gekomen. Alles heel duidelijk aangegeven. Goeie aanbiedingen. Mocht ik nog iets op dit vlak nodig hebben, bestel ik zeker weer bij Slotenspeciaalzaak!

Snelle verzending, mooie producten

Via marktplaats een slot besteld. Helaas bleek de marktplaats prijs niet overeen te komen met de website. Dit verschil is na melding netjes naar mij overgemaakt. Daarnaast mooie producten voor nette prijzen. Snelle verzending. 5 sterren!!

Betaalbaar en snel.

Betaalbare website voor Art4 sloten. Achteraf betalen was ook geen probleem.

Juiste informatie bijelkaar

Zeer snelle levering

Snelle levering, goede collectie

Door het ruime aanbod is er voldoende keuze. Fatsoenlijke prijzen en een vlotte levering. Erg tevreden, zeker de moeite!

Prijs/kwaliteit is top.

Snelle levering.

Super slot

Super kwaliteit

Goed kwaliteit

De levering was snel binnen en kwaliteit van het slot is top voor een betaalbare prijs

Prima Webshop.

Heb voor de tweede keer een Vinz slot bij ze besteld. Deze keer een kabelslot. Had al een dikke scooter of motor kettingslot van ze, zelfde merk dus. Prijzen zijn goed, kwaliteit van de sloten zijn geweldig. Kreeg de bestelling volgende dag. Ben heel tevreden. (lees hier ook slechte ervaringen, maar mijn ervaring is alleen maar Positief). Kom zeker nog een keertje terug.