top service

me slot van me boot was aan vervanging toe . vrijdag het slot besteld en zaterdag kan ik hem al halen bij drop-point .over de kwaliteit hoef ik me geen zorgen te maken me oude slot de zelfde als besteld hangt al 10 jaar aan me boot in weer en wind en werkt nog steeds

Snel geleverd goed product

Goed product snelle levering

Een betrouwbare webshop

Artikel werd op tijd geleverd en tegen een goede prijs.

Snelle levering en makkelijke site

Makkelijke en overzichtelijke site en het bestelde was zoals beloofd de volgende dag in huis.

Supersnel en prima prijs

Laat besteld en volgende dag geleverd. Duidelijke communicatie. Helemaal goed

Niet al te goed

Ik heb een tweede mail moeten sturen omdat er geen nummer op sleutels vermeld zijn. Aan de hand van foto's geloofde uw medewerker mij niet. Ik wacht nu op een positieve reactie om een nieuw slot op te sturen met nummer om bij geval van verlies de sleutels te kunnen bestellen bij AXA. Dank voor medewerking. Vincent

uitstekend, vlot behandeld

ik heb geen opmerkingen alles ging vlot , vlug en correct

Helemaal top

Goeie prijs, snelle verzending, helemaal goed!

Doen wat ze zeggen

Prijs is goed. Levering is perfect

Redelijk positief verrast

Ondanks alle slechte reviews toch een bestelling geplaatst bij Slotenspeciaalzaak. Het werd netjes de volgende dag bezorgd, dus alles naar wens. Mijzelf ingeschreven voor de nieuwsbrief, in ruil voor 10% korting op een volgende bestelling, maar helaas werkt de opgestuurde code niet. Dat is dan wel weer erg slordig.

Super!!

Super snelle leveringen goed product.

Netjes en op de afgesproken dag geleverd.

Is nice, fast delivery, good quality

goed product voor mooie prijs.

vlotte verzending, slot ART 4 voor de motor ziet er goed uit.

Goede kwaliteit en snelle levering

Ja ik ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Prima!!

Prima prijzen

Goed slot en prima prijs. Beetje jammer alleen dat als je op vrijdag bestelt je bestelling pas maandag wordt geleverd door DHL. Op de site stond iets anders vermeld. Wellicht een idee om dit vooraf te melden.

DHL verzendservice is niet fijn

Bij ons gaat het altijd mis met DHL of ze zijn y3 vlug en al weg (wachten jiet lang bij de deur. Ze geven het nooit bij de buren af. Dan kan je de volgende dag naar een servicepunt. Die heeft belaverde openingstijden. Dus je pakketje bemacht6wordt dan een hele uitdaging. Dus de volgende dag in huis is met veel sterretjes.

Supersnelle en correcte service

Snelle en correcte service dito levering

Zeer vlugge levering en afhandeling

Levering binnen de 24 uur

Heel blij met deze bestelling

Ik kreeg de helm die ik besteld had effectief de dag nadat ik de bestelling geplaatst had. Top! Ook een helm besteld met plaats voor mijn bril en die zit fantastisch. De beschrijving klopte met het product.

Product ontvangen zoals beschreven

Product ontvangen zoals beschreven, met een snelle levering. Echter de verpakking laat te wensen over, De doos waar het in kwam was gescheurd en kapot toen ik het in ontvangst nam Verpakking zou stukken beter kunnen

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Veel keuze, makkelijk bestellen en snelle levering.

Snelle levering, prima verhouding prijs-kwaliteit

...