Prima communicatie en afhandeling bestelling

Bestellen. Ging soepel en status bestelling was goed te volgen

Topslot!

Goed degelijk slot voor mijn motor en snel geleverd.

Snel antwoord. Snelle verzending

Ik had een vraag over fietsslot. Kreeg binnen dag antwoord op mijn email. Slot kwam ook binnen op de beloofde datum. Tevreden

Gewoon goed.

Schijfremslot voor een motor besteld. Snel geleverd voor een nette prijs

vlg.afspraak op tijd geleverd. 2 kg. zwaar ziet er drgelijk uit.

Het slot is top. Maar bezorging van DHL was niet volgens afspraak.

Snel voor goede prijs!

De avond ervoor laat besteld en de volgende ochtend al geleverd.

Teleurstellend

Ik heb hier mijn slot gekocht en er stond dat mijn slot kwijtgeraakt is en daarna vroeg ik of ze het slot nog een keer wouden sturen en kreeg daar geen reactie op. Uiteindelijk toch gekregen met veel gezeik

Snelle levering en product naar verwachting

Snel geleverd en product zoals verwacht

Snelle levering en uitstekend product.

De bestelling gaat complicatieloos en de levering, zoals beloofd, is één dag later. Uitstekend product voor de laagste prijs. Vreemd dat er dan toch slechte recenties staan.

Fijne sloten

Sloten zijn goed en voldoen aan de verwachtingen. Alleen levering is waardeloos. De koerier heeft ze vanaf 150 cm op de grond laten vallen omdat we niet aan de deur stonden. Ik heb de video dat aangebeld wordt een 10 seconden later wordt het pakket over de poort gegooid. Terwijl we een pakket brievenbus hebben! Ik ben van mening dat een webwinkel die bezorging aanbiedt ook verantwoording heeft over hoe dit deel gebeurd.

Snel geleverd en scherpe prijs

Ik ben tevreden over mijn bestelling en omdat er één kapotte sleutel bij was zijn we toch tot een goede oplossing gekomen

Snelle service en prima sloten

Snel geleverd, goede service

Helaas paste het bestelde artikel niet. Heel makkelijk retour zenden zonder kosten en bedrag is snel teruggestort.

Vertrouwd

Erg tevreden

Zeer snelle levering.

Top product en snelle levering.

Erg goede ervaring

Goede heldere website, makkelijk bestellen met snelle levering tegen nette prijs.

Een heel erg goedkoop, wel vergist in art 2 en 3 Deze art is voor scooter en erg zwaar voor de fiets Maar is mijn eigen schuld

Zeer goed degelijk slot , prijs combinatie is heel goed , en de levertijd was super snel ,

Zeer tevreden met de aankoop.

Ik ben zeer tevreden met de aankoop van het nieuwe slot.

Duidelijk en snel bezorgd

Zorgvuldige afhandeling

Producten worden snel verzonden Retour levering wordt ook netjes met een creditnota afgehandeld.