Zeer snel geleverd goede prijs / kwaliteit.

Snelle afhandeling

Bestellen gaat snel en binnen 1 dag in huis prima. 1 minpuntje, Ik had 2 zware sloten besteld deze zaten los in een doos gingen alle kanten op.

Super snel geregeld

Snel antwoord snelle levering. Top.

slot

slot alarm deed het niet ,zat al een beschadiging aan . teruggestuurd nu wachten om mijn geld

Snel geleverd, prima muuranker

perfect

goed geregeld

Een prima webshop

Na bestelling snel geleverd.

Toen ik de bestelde sloten aanpakte van de bezorger schrok ik behoorlijk van het gewicht. Maar ja het waren er dan ook twee. Echter eentje weegt ook zwaar, maar in het gebruik gaat het wel. Je moet er wat voor over hebben om dieven tegen te werken.

Snelle levering van prima kwaliteit

Besteld slot snel geleverd en ziet er zeer degelijk uit.

Snel en correcte levering

Snel en correcte levering

Zou hier zo weer bestellen. Snel geleverd makkelijk betalen.

Geen enkele probleem om hier te bestellen

Goede zaak belooft snelle service en komt het ook na. Bestellen en snel in huis.

Doos stond open

Toen ik m’n pakketje kreeg stond de doos open. Daardoor weet ik niet of ik onderdelen mis. Een handleiding hoe de houder te bevestigen zou ook fijn zijn.

Top blij stevig wel zwaar een 10 super

Was de volgende dag al bezorgd, mooi en sterk slot

Erg fijn slot

Vandaag besteld en daadwerkelijk volgende dag geleverd. Betreffende fietsketting zeer tevreden over. Duidelijke site en makkelijk te vinden waar je op zoek naar bent

Goeie producten goed geleverd!

Vlotte en duidelijke communicatie!

Snel binnen

Super snel binnen

Prima!!

Alles ok!

Goed slot, goede prijs en goede info

Vanwege de prijs voor ART4 sloten van Vinz hier uitgekomen. Naast het feit dat ze scherp in hun prijzen zijn (ABUS en Kryptonite 2x duurder) geven ze ook goed advies op hun site over onderhoud, werking en gebruik van sloten.

Heel bedenkelijk

8 dagen geleden slot gesteld, was er de volgende dag helemaal prima dus, helaas was het te kort dus retour gestuurd, wacht nu nog steeds op ontvangst. De dag van retour een langere besteld, nog steeds niet ontvangen. staat bij DHL dat het 1 a 2 dagen vertraagd is, nu al een dikke week dus. Email contact, antwoordt het is in onderzoek kan wel 5 a 10!! dagen duren. ik ben bang dat het eindigt in geen slot en bankrekening die een stuk lichter is. maar nog een paar dagen te gaan dus ben hoopvol

Goede prijs voor motorhoes en keurig op tijd geleverd

Mooi aanbod en keurig verpakt en bezorgd.

Mooi aanbod en keurig vrrpakt en bezorgd. Wat een beetje tegenvalt is dat als je een art gecertificeerd slot koopt er geen certificaat bij zit. Wel zo handig als je dit aan de verzekeraar moet aantonen.

Snelle levering top prijs

Goed product snelle. Levering tegen een prima prijs

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.