Vandaag besteld en daadwerkelijk volgende dag geleverd. Betreffende fietsketting zeer tevreden over. Duidelijke site en makkelijk te vinden waar je op zoek naar bent

Goeie producten goed geleverd!

Vlotte en duidelijke communicatie!

Snel binnen

Super snel binnen

Prima!!

Alles ok!

Goed slot, goede prijs en goede info

Vanwege de prijs voor ART4 sloten van Vinz hier uitgekomen. Naast het feit dat ze scherp in hun prijzen zijn (ABUS en Kryptonite 2x duurder) geven ze ook goed advies op hun site over onderhoud, werking en gebruik van sloten.

Heel bedenkelijk

8 dagen geleden slot gesteld, was er de volgende dag helemaal prima dus, helaas was het te kort dus retour gestuurd, wacht nu nog steeds op ontvangst. De dag van retour een langere besteld, nog steeds niet ontvangen. staat bij DHL dat het 1 a 2 dagen vertraagd is, nu al een dikke week dus. Email contact, antwoordt het is in onderzoek kan wel 5 a 10!! dagen duren. ik ben bang dat het eindigt in geen slot en bankrekening die een stuk lichter is. maar nog een paar dagen te gaan dus ben hoopvol

Goede prijs voor motorhoes en keurig op tijd geleverd

Mooi aanbod en keurig verpakt en bezorgd.

Mooi aanbod en keurig vrrpakt en bezorgd. Wat een beetje tegenvalt is dat als je een art gecertificeerd slot koopt er geen certificaat bij zit. Wel zo handig als je dit aan de verzekeraar moet aantonen.

Snelle levering top prijs

Goed product snelle. Levering tegen een prima prijs

Fijn ervaring

Betrouwbaar

Slot voor mijn motor gekocht, en de volgende dag al binnen.

Goed communicatie!

Snelle service.

2x een bestelling gedaan snel geleverd en goed sloten

goede prijzen, snelle verzending

art4 slot voor de motor plus een art4 muuranker besteld. prima prijs voor beiden inclusief verzenden. snelle verzending niets op aan te merken allemaal, prima dus

Eerste bestelling en heel tevreden

Prima, snelle levering

Stevig en solide muuranker, voldoet aan de verwachtingen , prima product, goede prijs, kwaliteitverhouding

Uiterst snelle levering en goed product. Wat kan een klant meer verlangen. Doe zo verder.

Prima geregeld

Heel tevreden

3 ART4 sloten gekocht: schijfremslot, kettingslot en U-slot, voor de prijs van 1 ART2 slot in de fietswinkel. Sloten zijn wat ik er van verwachtte want goed beschreven op de site. Snel geleverd.

Goed product en snel geleverd

Heb nu 3x iets besteld en ben tevreden

Simpel en vlug aan te sluiten.

Prima en sterk fietsslot. Voor ieder aan te raden.

Goede kwaliteit van het motorsport. Ik ben dik tevreden!

Qua levering goed

Helaas past de wielklem niet dus heb ik hem retour gestuurd, even de afhandeling afwachten

Snelle levering .

Geen problemen en gedoe aantebevelen bij vrienden en familie.

High quality, ordered from Rotterdam at night & next day evening order in our house delivered! Great, top man!