In één zin super tevreden

Mooie motorhoes precies zoals op de foto zit als een regenjas en snelle levering

Snelle levering. Duidelijk website. Eerder hier besteld en kwaliteit en levering is ongewijzigd

Prima levering van fietsslot

Nog niet gebruikt

Goede service.

Zeer overzichtelijke site. Zeer goede service omtrent het terugsturen van producten. Deze zaak is echt een aanrader voor mensen die een slot voor motor/scooter nodig hebben.

Uitgebreid assortiment tegen goede prijzen.

Snelle levering, uitgebreide info op website en bij artikelen.

een aanrader

Ik heb twee keer bij hen ART sloten besteld.Product , actuele voorraad, verzend informatie, snelle behandeling en je wordt ook heel snel en keurig geïnformeerd over de status van jouw bestelling... en bestelling wordt ook zo goed ingepakt.... zo een zorgvuldigheid komt niet vaak voor ! Bedank mensen en wens jullie veel succes...!

Snel besteld en geleverd.

Goede kwaliteit prijsverhouding.

snelle service

product en levering volgens verwachting

Goed product en snelle levering

Goede ervaring product bevalt naar wens zoals omschreven op site en daarbij een snelle levering zoals beloofd ondanks dat DHL het leverde.

Snelle levering van een goed product

Snelle levering van een goed product

Bestellen en product fantastisch

Fijne en goede website die ook nog eens duidelijk is. Goede communicatie en snelle levering. Ook een goede en redelijke prijs dus al met al geweldige levering en een heel tevreden klant!

sloten snel in huis

de bestelde sloten waren er echt de volgende dag en of het top sloten zijn moet blijken in de toekomst. Mijn vorige sloten daarvan is de certificering 10 jaar geldig geweest en dat moet ik bij deze sloten afwachten . Maar ze werken goed !!!!

Mooi slot, prijs kwaliteit, snel geleverd, en makkelijk te monteren.

Wat wil je nog meer, super tocht?.

Prima zeeer stevig slot, heb me alleen op t gewicht verkeken , nogal zwaar

Prima maar erg zwaar slot

Snel en netjes afgeleverd zeker een 10

Prima in orde

Alles is snel geregeld. verpakking was wel los. Dus zware artikelen graag beter verpakken.

Goede en snelle service

Had een schijfrem slot besteld. Vrij snel binnen. Bleek te groot formaat te zijn. Teruggestuurd en binnen een werkmannen geld terug ontvangen. Enig minpuntje is dat je de retour label zelf moet uitprinten. Niet handig als jezelf geen printer hebt. Beter is dat je deze direct bij het post aflevering punt kan uit laten printen ( net zoals bij bol.com)

Als een bekende een slot zoekt hier moet je zijn.

Zeer tevreden,goed en stevig kettingslot.

Geleverd als verwacht

Goed produkt

Snel en prima levering

Zal volgende keer weer bij jullie gaan winkelen

Snel geleverd, goede service

De bestelling werd snel geleverd. Helaas bleek van 1 van de producten een onderdeel een productiefout te hebben. Slotenspeciaalzaak heeft toen snel het vervangende onderdeel gestuurd. Hele goede service dus.

perfect

perfect

Volledig tevreden

Ik kocht een kettingslot art4 en dit ding is een monster!