goede service

prima artikel goede voorraad en keurige afhandeling

Hulpvaardig en uitermate snel met bestelling afhandelen.

Had smartlock scm bootslot nodig. Na enig zoeken was slotenspeciaalzaak die de beste deal opleverde ? Zeer snel geleverd in mooie koffer. Korting liep op tot bijna 25% vergeleken met andere webwinkel. Hier zien ze mij vaker terug.

Slechte levering

2 sloten besteld, naar 3 dagen nog niet geleverd! Terwijl op de website in groot staat vermeld; voor 23:59 besteld volgende dag gratis thuis!!!

Ik ben helemaal tevreden

Besteld via jullie website, het slot had een duidelijke beschrijving (Belangrijk voor de verzekering). Mijn bestelling was heel snel ontvangen. Kortom geen klachten en ik ben tevreden.

Geen op- of aanmerkingen, zeer soepele afhandeling en sneller binnen dan verwacht! Tot de volgende keer!!

Snelle levering top

I`m very satisfied for swift service

Super snelle service

Bestelling geplaatst en volgende dag in huis. Het is ook mooi dat je een foto krijgt van wat er door de picker in de krat is gedaan. Echt een aanrader. Zijn ook goedkoper dan andere winkels

Snelle levering en goed prijs

Bijzonder snelle orderverwerking en levering tegen een zeer acceptabele prijs

Fijne prijzen, razendsnelle levering, super product

Simpele site om op te zoeken en snel bezorgd. Erg tevreden.

Goed en snel geleverd

Snel geleverd en kwaliteit is erg goed en solide aanvoelend.

Prijsgunstig ART4 slot met handige ring om de maximale lengte van het slot te kunnen gebruiken.

Snelle levering. Solide

Slot en grondanker waren snel geleverd. Goede massieve sloten Heb er vertrouwen in.

Snel bezorgd en goede kwaliteit

Zie titel

Altijd stipt geleverd en alles in orde , een aanrader.

Positief , zeer goed materiaal.

Lees je goed in voor je bestelt!

Kettingslot besteld, maar deze is veel te groot voor een fiets. Dat zou er duidelijker bij moeten staan. Nu mag ik €5 betalen om het te retourneren; ook niet helemaal van deze tijd.

Uitstekende prijs-kwaliteit, snelle service

Slot na 2 dagen op aangegeven tijd geleverd. Adequaat verpakt, alles in uitstekende staat!

ultrasnel

zoals advertentie ; 's anderendaags geleverd, prima prijs

Supersnelle levering.

Product zoals weergegeven, prima.

Prima product en dito levering.

mooi slot

Goed mooi slot

goed en netjes verzorgd met de levering

snel en netjes verzorgd geleverd

Fijn slot precies na verwachting, snel en duidelijke levering.

Alles prima gegaan, snel geleverd.

Bestelling werd snel geleverd volgens afspraak. Goede prijs/kwaliteitverhouding.