Goede service, snelle levering

Aan te raden!

Oplaadunit defect

Oplaadpoortje was los en rammelde in unit, waardoor het slot met alarm niet opgeladen kon worden. Na melding slot geretourneerd en direct nieuw slot toegestuurd gekregen en verzendkosten van retournering teruggestort gekregen. Snel, correct en netjes opgelost!

Goede prijs snelle levering

Remschijf slot met alarm ziet er degelijk uit voelt goed alarm hard genoeg ben tevreden.

Goede en zeker snelle service

Makkelijke dite om spullen te bestellen. Duidelijk wat je betaald en wat en wanneer je dat gaat krijgen.

Fantastische supersnelle gratis verzending van een goed product!!

bestelling geplaatst aan zeer interessante prijs alles geleverd zoals voorzien! waren alle leveranciers maar zo...

De doos was wel helaas aan 1 kant open.

Snelle levering, prima prijs en kwaliteit. Dik tevreden. Meerdere sloten reeds gekocht hier.

Stevig slot, wel zwaar

Ik gebruik het slot samen met een muuranker alleen thuis. Het slot gaat niet mee met de motor en dat is maar goed ook want het is een zwaar ding. Het voelt allemaal wel heel degelijk aan en een afsluitkapje vor vocht vind ik ook een voordeel. Voor een Art-4 slot vind ik de prijs wel wel meevallen

Snel besteld levering langer dan verwacht.

Product was makkelijk en snel besteld maar niet de volgende dag geleverd.

Groot slot

Groot en goed degelijk slot, snelle levering

Slot goed, fietstas bevestigingsriempjes te kort en in tas doorgestikt

De fietstas was helaas met productiefout, 1 riem ter bevestiging, zat in de tas gestikt, die moest ik losknippen waardoor hij te kort was

Geweldige sloten

Ik heb in het verleden vaker goede sloten gekocht bij Slotenspecialist, dus ook ditmaal weer. Het geleverde slot werd snel geleverd. Wel was de doos tijdens het transport bijna half opengescheurd, waardoor de codes op de sleutels voor kwaadwillenden zichtbaar waren. Slot geretourneerd en nogmaals een order geplaatst. Weliswaar een iets ander model, maar wel dezelfde lengte. Ditmaal kwam het artikel wel in een onbeschadigde en stevigere doos aan. Jammer dat het eerste slot in een verpakking zat, die niet zo goed geschikt was voor het gewicht van de 2 meter lange Art4 ketting, maar uiteindelijk is het toch nog goed verstuurd. Helemaal tevreden.

Goede website, snelle levering en prima kwaliteit

Na aandringen toch geholpen door de klantenservice

Na een aantal pogingen om duidelijk te maken wat het probleem met het product was ben ik voorzien van een geheel nieuw product.

Snelle en corecte levering!!super.

Snelle en corecte levering!!super.

gewoon goed over de hele linie

Goede keuzemogelijkheden en duidelijke website. Verbetering: het gewicht van de fiets(hang)sloten erbij zetten omdat niet elke makkelijk hanteerbaar is in de praktijk.

Gewoon heel goed

Makkelijk bestellen en betalen. En goed verpakt ontvangen.

product en bezorging was top

Goede prijs, snelle levering

Duidelijke website, goede prijs

Alles. Goed en Snel geregeld

Prima ervaring

Snelle levering en goed product

Goed kwalitatief product zoals omschreven en een snelle levering

Zeer snelle levering met een zeer goede prijs kwaliteits verhouding