Duidelijke website, goede communicatie omtrent levering en de volgende dag in huis.

Zeer slecht

Ze hebben een disselslot opgestuurd ,die een constructiefout heeft. Is niet te gebruiken. Fotos gestuurd maar geen reactie!!!

Belofte vóór 23:59u besteld, morgen in huis niet nagekomen.

Bestelling is aantoonbaar de dag erna pas verzonden. Verder helemaal tevreden. Bereikbare klantenservice. Prima

Prima producten voor een scherpe prijs en hele aardige mensen!

Prima producten voor een scherpe prijs en hele aardige mensen!

Topslot

Zelf nu kouder word zo gemakkelijk

Alles duidelijk en snelle levering

Alles duidelijk en een snelle levering!

Goed aanbod en goede uitleg over het product

Kon snel een juiste keuze maken

SNELLE LEVERING !!

Mooie warme scooterschort,lekker lange flappen beide kanten van benen en een bovenstuk die eraan vastzit waardoor je lekker warm bovenlijf houdt..

doe zo verder, vind geen reden om iets te veranderen

heb al een paar maal bestelling geplaatst, een echte aanrader grt ludo

Donderdag besteld en vrijdagmiddag al in huis. Geweldig

Altijd goed.

Duidelijke website en snelle levering. Geen onnodig mails over allerlei proces stappen van de bezorging.

Prima slot en bezorgtijd ook snel en correct

Mooi en goed slot, prima kwaliteit voor de prijs

Goeie prijs en supersnelle levering

Ik was opzoek naar een betaalbare ketting met slot. Hier snel gevonden tegen een prijs waar ik ze verder nog niet voor had gezien. Na wat reviews gelezen te hebben was ik overtuigd. De levering was erg snel de kwaliteit zoals verwacht.

uitstekende sevice , bedankt

uitstekende service en snelle levering. aanrader

Goed en snel, alleen 1 minpuntje

Zeer goed en snel allee heb ik helaas geen factuur gekregen en die heb ik ivm verzekering wel nodig om te bewijzen dat ik dit slot heb.

Goed art4 slot.

Door DHL gebracht. Aanvankelijk zou DHL ' s morgens komen maar ws door de drukte werd het ' s avonds, wat mij beter uit kwam. Prima en een fijn breed beugelslot.

Goed gedaan

Goede kwaliteit en snelle levering

Zocht een slot om mijn fietsen op slot te zetten in mijn schuurtje. En met een bootslot van 3 m lang gaat dit in 1 keer goed 4 fietsen beveiligd met 1 slot, prima toch. Mvg: Henny.

Zeer snelle verzending en heldere communicatie.

Prima bedrijf. Ik had op vrijdagavond iets besteld en dat werd de ochtend erna al bezorgd. Ook de kwaliteit vam het product was goed.

Goed gevoel aan over gehouden.

Prima slot gekocht, snel geleverd voor een mooie prijs. Top!

helemaal top

mooie overzichtelijke site en goed en snel geleverd

Voldoet aan verwachting en zeer snelle levering

geweldig slot , snelle levering

Ik heb nu maar eens een slot gekocht die zo sterk is, dat omzagen van de lantaarnpaal sneller gaat :-)

Zeer slecht

Tot op heden na vijf dagen van de bestelling nog geen pakket ontvangen.