Vlotte levering van een deugdelijk product.

Probleemloze bezorging van het bestelde product dat van goede kwaliteit blijkt ondanks de lage prijs.

Perfect geregeld

Snel en prima afgehandeld en geregeld

Super materiaal

Zeer mooie site, Zeer veel materialen, Uitstekende kwaliteit. Na bestelling netjes verpakt en correct afgeleverd. Kwaliteit slot is super wat ze zeggen is dus de werkelijkheid. Slot met ketting van super kwaliteit en hierdoor durf en kan ik mijn snorbrommer zeer goed beveiligen tegen kwaadaardigen die erop uit zijn deze te stelen. Bedankt voor de uitleg de garantie en het kwalitatieve zeer goede slot. Zal dit zeker voor jullie als reclame gaan gebruiken. Groetjes Tevereden klant John.

Snel geleverd wat besteld was

Alles ging goed zeer snel verstuurd

Alles goed

Top zaak !

Vaker sloten voor fiets en motor gekocht, zeer betrouwbaar en supersnelle levering !

Prima product geleverd

Goede levering past precies geen klachten

VINZ Salado ART2 90 cm.

Volgende dag geleverd. Goed, degelijk ART 2 gekeurd slot met 3 sleutels. Voor dat geld een aanrader. Misschien achteraf beter een iets langere (120 cm) kunnen bestellen.

Het slot werd snel geleverd en voldoet aan de verwachting

alles naar wens verlopen

do zo voort

Super Slot

Stevige slot

Prima slot

Gebruik haar voor mijn boot samen met een GPS tracker.

Vlotte correcte levering

Eenvoudig bestellen. Duidelijke website. Levering ging vlot en naar wens.

Product zoals omschreven en supersnelle service

Goede site makkelijk besteld, en snel geleverd

We vonden de site makkelijk en overzichtelijk. Levering was snel en goed

Nog niks ontvangen

Niet de volgende dag helaas ben nu zonder slot op vakantie

Heel tevreden

Goeie service snelle levering

In de avond besteld, volgende dag al aangeleverd.

Top.

Kwaliteit prijs is top

Doen wat ze beloven. Zowel qua product als verzending, mooi .

Makkelijk bestellen, snelle en zeer correcte levering

Zoals vermeld, makkelijk bestellen, zeer snelle en correcte levering. Deze sloten expert mag met trots deze naam dragen.

goede service en snel geleverd

goede service en snel geleverd

goede kwaliteit en snelle service en niet duur

het werk perfect en duidelijk hoorbaar de alarmslot

Zeer slechte berzorging

Maandagmiddag de sloten besteld die er dinsdag hadden moeten zijn. Ondertussen is het zaterdagmorgen en heb ik ze nog steeds niet. Niet persé een probleem veroorzaakt door de slotenspeciaalzaak zelf, maar het is een goed idee om een andere vervoerder te kiezen. DHL presteert het zoals altijd weer om de minst mogelijke moeite te doen voor de bezorging. Ik woon in de stad en t is nog geen halve minuut lopen van waar je de auto kan zetten om te laden en lossen en voor 12 kan je er zelfs gewoon in rijden en de auto voor de deur zetten. Dit weigeren ze iedere keer, ik kan de pakketjes via hun altijd een dag of 3 later een keer ophalen bij een DHL punt en nu zelfs nog later. De sloten had ik donderdag echt nodig, maar die zijn dus veel te laat binnen en heb ik mij in allemaal bochten moeten wringen om mijn motor veilig te stellen. Ik zou hier dus niet meer bestellen omdat het via DHL komt en je niet op hun kan rekenen en zo dus ook niet op de aangeboden service van de slotenspeciaalzaak zelf. Verder was de site makkelijk in gebruik en is er een ruime keuze aan sloten, dat is uitstekend. Het is zonde dat door een slechte partner een goede onderneming hieronder moet lijden.