Goede informatie, snelle levering.

Het bestelde product werd snel geleverd, zoals toegezegd. Prima dus. En het product voldoet helemaal aan de verwachtingen. Slotenspeciaalzaak geeft goede informatie en beantwoord vragen snel en correct. Ik ben positief over Slotenspeciaalzaak.

Vandaag heb ik de zware vloerbeugel uit het assortiment voor het vastst zetten van motoren en fietsen geplaatst. De materialen zijn uitgezocht op de onmogelijkheid deze beugel te verwijderen. Goede informatie voor montage is aanwezig. De beugel is per kerende post geleverd. Een fiets stelen lukt altijd, maar in dit geval is zwaar gereedschap nodig, wonder en geweld en helaas voor de dief ook tijd. Het ziet er goed uit, bedankt.

top

Volgende dag bestelling al binnen, Communicatie oke. (af)Prijs was verassend en zonder verzendkosten. bedankt, Arie, Tilburg.

Snel geleverd, geen gedoe.

Retourzending en nieuwe bestelling wordt slecht verwerkt

Ik heb afgelopen donderdag een kabelslot retour gestuurd volgens T label gaat t naar Breda. Sindsdien heb ik hier niks meer van vernomen Op dezelfde dag heb ik n muuranker besteld en uiteraard betaald. Hier heb ik verder ook niks meer van vernomen De 1e bestelling werd netjes verwerkt maar nu is dat niet het geval Ik heb wel betaald en krijg nog n restitutie maar dat verloopt stroef Had ik niet gedacht na de snelheid van de 1e bestelling Gr Hans

Mijn order is prima afgehandeld

Nadat de sleutels van het slot niet alle drie gelijk waren is het daarna prima in orde gekomen.

Goede service en snelle verzending

Overzichtelijke website en makkelijk te bestellen.

Waardeloos

Pakket nooit ontvangen. Communicatie met klantenservice verloopt slecht. Pakket weg en klant de dupe. Word doodleuk gezegd er word een onderzoek ingezet dit kan 10 werkdagen duren. Als gevolg ik kan de fietsverzekering niet afsluiten zonder het bestelde slot. Advies. Bestel hier niet

Fijn lang slot, met sluiting die goed je makkelijk kan openen en sluiten, met de sleutel.

Goed slot, fijne lengte en goed te openen en sluiten, met de sleutel. Vlotte levering!

Prima produkt voor deze prijs

Degelijk, goed toepasbaar produkt voor een mooie prijs. Snel geleverd!

Super goede snelle levering

Perfecte artikelen

prima kettingslot

Had eerst kettingslot van 5 meter besteld met 10 mm schakels voor mijn e-bike. Was loodzwaar. Geschikt voor thuisgebruik maar veel te zwaar voor onderweg. Heb hem teruggestuurd en een kettingslot van 4.5 meter met 6 mm schakels besteld. Super! (Heb gelijk de sportschool geannuleerd!)

Goed produkt en snel bezorgd heel blij ermee

Mooi product voor goede prijs

Goed slot Lekker stevig

Prima ervaring

Zeer vlot geleverd, helemaal oké

Goed produkt

Snel ontvangen

Werkt goed en echt 1 dag later al ontvangen

Top materiaal en zoals ze het beschreven de andere dag geleverd

Snelle levering van m.i. goed slot

Goed en goedkoop kettingslot. Snelle levering, duidelijke website.

Soms zelfs iets té snel

Ik bestelde een paar kettingen, maar vergiste me in de lengte. Ik merkte het bij de bevestiging van de bestelling. Je kunt niet opbellen want er is geen telefoonnummer. Via de chatbox te horen gekregen dat de bestelling niet ongedaan kan worden gemaakt. Al was het pas 5 minuten geleden. De verkeerde kettingen waren al ingepakt. Dat is pas snel! De later geleverde goede kettingen voldoen aan alle voorwaarden. Stevig zwaar en ( bijna ) niet te forceren. Alléén een slijpschijf komt er door.

Snel en netjes op tijd geleverd.

Overzichtelijke website, en het produkt wer snel en netjes op tijd geleverd.

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Volgende dag al volgens afspraak geleverd.

Bestellen...leveren....volgende morgen thuis...SUPER

In één woord: UItSTEKEND!!

geweldig

duidelijke site met volledige uitleg gecertificeerde sloten. zeer snelle levering vrijdagmiddag besteld zaterdagmiddag geleverd.

Snelle levering, en goed slot.