Snelle en goede levering.

Snelle bezorging

Snelle bezorging

Gekregen wat ik besteld heb

Ging net zo als het voorstel

Kan niet beter

Besteld en ontvangen zonder gedoe. Ojaa had m eerst bij een concurrent gehaald voor 60eu duurder en geretourt

Conform verwachting

Conform verwachting

De spullen waren snel binnen. Handschoenen fijne kwaliteit en goed slot. Helmen zaten niet zo lekker, nadat ik deze terug gestuurd heb is het geld met een week weer op mijn rekening gestort.

grandioos was blij

mooi sterk slot en goedkoop

Makkelijk te bestellen, duidelijke website en snel geleverd.

Ik vind het sowieso alfijndat er geen verzendkosten bij komen, want dan zou ik liever naar een winkel gaan. Snelle levering en een prima slot.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Prettige website. Niet duur. Goede sloten, gebruiksvriendelijk. Snelle levering zoals beloofd op de website. Wat ik ook zeer fijn vond dat er 3 sleutels bij zaten. Als ik nog andere fietssloten nodig heb zal ik hier zeker weer bestellen.

Had een wielklem besteld en was snel verzonden. Blij met zulke bedrijven die gewoon snel kunnen leveren.

Got what I ordered

Got what I ordered

voldoende keus

Voldoende keus en snelle levering. Duidelijke website.

Prima sloten en een Prima prijs

snel geleverd!

Besteld product snel geleverd

Het bestelde slot was voordelig geprijsd, en keurig volgens belofte de dag erop geleverd. Heldere communicatie aangaande de verzending van het bestelde product.

Heldere communicatie, afhandeling en voorwaarden.

Prima website, duidelijk en producten herder omschreven. Vlotte verwerking en toezending. Retourneren eenvoudig en goed geregeld.

Zoals je mag verwachten!

Makkelijk te bestellen, snel verzonden, goed verpakt en een nette prijs! Aanrader.

Slot super, verpakking waardeloos

Slot is zeer degelijk, super De verpakking is waardeloos, zware ketting los in een kartonnen doos is vragen om problemen. Tot mijn verbazing zat de ketting nog in de totaal vernielde doos

Uitstekende service voor een mooi product tegen een goede prijs.

Snelle service na het bestellen van twee sloten. Een echte aanrader.

Snelle levering en zeer concurrerende prijs

Zeer snelle levering

Prima product omschrijvingen. Redelijk intuïtieve webstie, kan iets beter. Maar ja, ik ben zeer te vrezen over de leveringstermijn en de netheid van de verpakking. Het komt nogal eens voor dat producten in veel te grote dozen geleverd worden. Zéér hinderlijk. Hier niet

Supergoed .

Duidelijke site, snelle levering en komt afspraak na.