Supersnelle levering ijzersterk slot!

Supersnelle levering ijzersterk slot voor fatbike

Snelle service, snelle helpdesk, ondersteuning kan beter.

Product wordt geleverd zonder handleiding. Na contact helpdesk nodige informatie gekregen, maar instellen product werkt niet zoals het moet. Mogelijk begrijp ik de informatie niet goed.

Prima. Eenvoudig en snel geleverd

positief

2 vloerankers gekocht van goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

Vinz Vouwslot ART 2

Goed slot, niet te zwaar en toch goedgekeurd bij de ANWB

Gewoon goed. Meestal kan er iets beter, echter weet ik hier niet wat er beter kan.

Duidelijk, snel, goed.

Heb online een slot gekocht werd super snel geleverd absoluut geen commentaar op. Helaas zelf een verkeerde besteld maar deze werd zonder problemen retour genomen en alles netjes afgehandeld.Kortom super nette zaak.

Let op de details

Goede prijs, snelle levering en gratis retourneren, top! Helaas tot 2x toe slot retour gestuurd, daar het veel zwaarder was dan aangegeven! Dit kan en moet beter! Aanbevelen kun je alleen ja of nee aanvinken. Ja, wanneer gewicht geen issue is, nee wanneer betrouwbare info wel belangrijk is.

prima product en snel geleverd

Zeer snel geleverd goede prijs / kwaliteit.

Snelle afhandeling

Bestellen gaat snel en binnen 1 dag in huis prima. 1 minpuntje, Ik had 2 zware sloten besteld deze zaten los in een doos gingen alle kanten op.

Super snel geregeld

Snel antwoord snelle levering. Top.

slot

slot alarm deed het niet ,zat al een beschadiging aan . teruggestuurd nu wachten om mijn geld

Snel geleverd, prima muuranker

perfect

goed geregeld

Een prima webshop

Na bestelling snel geleverd.

Toen ik de bestelde sloten aanpakte van de bezorger schrok ik behoorlijk van het gewicht. Maar ja het waren er dan ook twee. Echter eentje weegt ook zwaar, maar in het gebruik gaat het wel. Je moet er wat voor over hebben om dieven tegen te werken.

Snelle levering van prima kwaliteit

Besteld slot snel geleverd en ziet er zeer degelijk uit.

Snel en correcte levering

Snel en correcte levering

Zou hier zo weer bestellen. Snel geleverd makkelijk betalen.

Geen enkele probleem om hier te bestellen

Goede zaak belooft snelle service en komt het ook na. Bestellen en snel in huis.

Doos stond open

Toen ik m’n pakketje kreeg stond de doos open. Daardoor weet ik niet of ik onderdelen mis. Een handleiding hoe de houder te bevestigen zou ook fijn zijn.

Top blij stevig wel zwaar een 10 super

Was de volgende dag al bezorgd, mooi en sterk slot

Erg fijn slot

Herengracht 338