Correcte afhandeling en prima service

Snelle levering, top!

Snelle levering, top!

De Schuberth C3 besteld, volgende dag al in huis. Prima service!!

heel goed

snelle service en vriendelijk en behulpzaam

Teleurstelling op het eerste gezicht

Hard opzoek naar een motorhelm kwam ik deze site, Voor 23u order morgen in huis zag, ik wat n beleid, Al snel bested en betaad net voor elfen was ik blij, Maar de volgende dag helaas geen helm voor mij, Geduldig en geruststellen dacht ik morgen nog n dag, Kan gebeuren mogelijk door minder gezag Dag erop heb ik toch polshoogte moeten nemen, T&T had ik nog niet het riek naar problemen. 3de dag had ik moete vernemen dat de order de route naar mij niet heeft gevonden, moedeloos was ik en meteen onbonden en de telefoniste aan de overkant moest het bevestigen geen punt dan hoef ik me ook niet te verdedigen... afz. Teleurgetelde klant

Beste Mohamed, Uiteraard kunnen wij het heel goed begrijpen dat je teleurgesteld bent wanneer een artikel retour gestuurd wordt naar ons. Echter hebben wij er geen grip op indien het pakket beschadigd raakt tijdens de transport. Dit houdt in dat het artikel retour gezonden wordt omdat je anders een beschadigd artikel zult ontvangen. Toen wij vernomen dat je het pakket niet had ontvangen en het retour kwam naar ons, hebben wij je aangeboden direct een nieuwe zending na te sturen. Je hebt toen zelf nooit meer op ons gereageerd waardoor we helaas niet de kans hebben gehad het met je op te lossen. Mocht je nog vragen hebben of zou je er toch nog samen uit willen komen met ons, dan vernemen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Team HelmOnline

Foutloze webshop

Mijn laatste 4 helmen bij Helmonline besteld. Steeds de volgende dag de helm al in huis. De prijzen zijn keurig, geen verzendkosten, en de helmen zijn klasse. Laatste helm is een Schuberth C3 Pro, de recensies kloppen, het is een geweldige helm. Ik bestel nergens anders meer.

Mooi assortiment, en value for monney!

prima vrgr. jan kooistra

TOP !

Het online bestelproces is vlot verlopen ! Vlotte levering, omruiling en terugbetaling indien verkeerde maat

Was duidelijk heb ontvangen wat ik besteld was alleen meer fotos toe voegen van een artikel.

Beschadigd artikel ontvangen. Slechte communicatie!

Helm beschadigt ontvangen. Wouden enkel een tegemoetkoming doen van 10 procent. Klantendienst is onvolledig in antwoorden. Ze sturen een retourlabel op maar zeggen niet of je een nieuw artikel krikft of het geld terug gestort wordt. Dus weeral aan het wachten op een antwoord. Hier bestel ik toch nooit meer

Beste Sara, Bedankt voor je bestelling en review. Wat vervelend om te lezen dat je het contact met de klantenservice op deze manier hebt ervaren. Als ik het contact teruglees zie ik dat een compensatie, omruiling en kosteloos retour zijn aangeboden. Daarop is gekozen voor een kosteloos retour onder garantie. Je helm is inmiddels naar ons retour onderweg en zodra de helm retour is ontvangen wordt meteen de creditering van het aankoopbedrag in gang gezet. Gelukkig hebben wij je hiermee toch nog goed kunnen helpen. :) Met vriendelijke groet, Manon Team Helmonline

alles ging zeer goed en netjes.

netjes verpakt

Supersnelle service

Gebruiksvriendelijke site, bestelgemak en supersnelle levering

snelle goede levering

snelle goede levering

Had een hel besteld en de volgende dag al bezorgd Helaas had ik de helm te klein besteld Eenvoudig terug kunnen sturen Binnen een paar dagen mijn geld weer terug zodat ik een maat groter kan bestellen Helmonline is een betrouwbaar bedrijf

Zeer goede ervaring.

Ik heb een prachtige helm ontvangen. Snelheid van ontvangst is perfect. Ook heb ik de retour betaling al binnen. De helm viel kwa maat wel aan de kleine kant, daarom hebben we geruild.

Goede uitleg

Snelle reactie zowel via mail en via chat functie

Gemakkelijk besteld en super snel!

Een van de makkelijker websites om spullen te bestellen en werd super snel bezorgd! Zeker een aanrader.

Wat een super service

Ik heb er mijn Shark evoline 3 helm gekocht . Besteld een dag later bezorgd . Alles perfect afgehandeld vanaf de bestelling tot de levering. En precies zoals vermeld. Goeie kwaliteit helm en super service. Echt een aanrader

uitstekend

Zeer snelle levering en uitstekend bezorgd. Ik wacht nog wel op een product die niet leverbaar is.

Snelle levering en produkten vsn kwaliteit

Snelle levering en produkten vsn kwaliteit

Perfect: goede prijs-kwaliteit en vlotte levering

Helm besteld en zeer tevreden bij ontvangt: - goed verpakt aangekomen - helm precies zoals op de foto - goede pasvorm - goede prijs-kwaliteit Wij raden deze website zeker aan!

Goede helm

De helm is perfect. Ik zou alleen niet meer zenden met DHL. Ze hebben de helm verderop gebracht zonder een kaartje in de bus te doen dus ik heb dankzij DHL heel hard in de stress gezeten.. en het lijkt me dat jullie niet willen dat jullie klanten in de erge stress zitten toch? Kappen met DHL.. is jullie geld niet waard, ze behandelen jullie klanten als stront gooien met pakketjes of laten m gewoon in de voortuin achter...

Snelle levering, goed verpakt

Prachtige helm, helaas te klein, retourneren is iets meer een gevecht, maar ook gelukt.

Slechte service

Voor mijn zoon een helm gekocht bij helmonline. Levering ging prima. Echter na 2 maanden is de helm defect. Dit direct gemeld, en de fabrikant gaat onderdelen opsturen. Oftewel je mag hem zelf repareren (vind ik ook al vreemd). Echter na 14 dagen nog niets ontvangen. Dat er bij de leverancier problemen zijn met aanleveren van onderdelen… vervolgens uit coulance een korting van 5% om een andere helm te kopen. Want mijn zoon heeft de helm wel dagelijks nodig. En de defecte kan niet worden gebruikt. Hier zijn we niet echt mee geholpen. Wat een slechte service! (Helaas kun je geen 0 sterren geven)

snelle levering alleen maattabel klopt niet

Vandaag besteld is de volgende dag in huis. alleen heb ik twee keer moeten bestellen, omdat de maattabel niet klopt. De maattabel week af van wat ik precies had op gemeten. mijn omtrek van mijn hoofd was 4 cm kleiner dan maattabel. heb hierdoor dus retourkosten moeten betalen doordat maattabel niet klopte.