Perfect en snel

Perfect en snel

Slecht

Helm met beschadigingen binnen gekregen

Alles was goed verlopen, heb ook mijn bestelling snel gekregen.

Snelle levering en werkt perfect

Netjes

Mooi overzicht op de site , scherpe prijzen, mijn aankoop werd snel behandeld. Een dagje later aangekomen dan beloofd (zaterdag besteld, dinsdag geleverd), maar dat kan aan de Coronatijden liggen. Netjes ingepakt , alles erbij, heel tevreden !

Super blij

Snelle service, super kwaliteit voor een mooie prijs!

past precies . goede kleur.snelle levering

goede website. snelle service. de kleur van de helm precies als op de site. past precies

Geweldig, was iedereen maar zo snel in alles

Goede en overzichtelijke site en daarbij een super snelle service in levering.

perfect

mooie helm optijd bezorgd past lekker

Ik heb hele goede ervaring met helm online. Goede prijs en elke stap van de verzending zichtbaar via de email. Alles netjes verpakt en snel bezorgd.

Voldeed aan de verwachtingen

Prijs en kwaliteit voldoen

Alles past perfect geen schade en was heel snel geleverd

Besteld en dag nadien geleverd

Prima shop, om 22.30 uur besteld andere dag al binnen.

Prima shop

Snelle en goedkope verzending.

Zeer goede producten voor een nette prijs.

Anders op een goede manier!

Ik had in het weekend besteld en ging er van uit dat ik pas dinsdag of woensdag mijn bestelling zou krijgen. Ik kreeg zondag al een mailtje dat er gesorteerd werd. Dat vond ik aangenaam, samen met een foto dat het was gesprteerd! Erg nice!

Een schubert c4 pro besteld, onwijs snel geleverd!! Ik was mijn inschrijfkorting vergeten te verzilveren tijdens de bestelling, werd netjes opgelost achteraf ! Echt perfect aanrader !

Kan gewoon niet beter

'savonds om 22:00uur besteld en de volgende dag om 11:30uur stond de DHL voor de deur. De helm was goed verpakt in een tweede doos. volgende helm word weer besteld bij helmonline.nl

Goede prijs , levering geweldig netjes verpakt

Snelle levering, mooi product, netjes afgeleverd. Niets op aan te merken; aanrader!

Supersnelle levering

S'avonds besteld en de volgende dag in huis. Product voldoet aan verwachting.

Mooie helm maar te klein

Bestelling was gedaan en alles was snel geregeld, volgende dag netjes in huis. Helaas was S niet de juiste maat zoals beschreven in maat tabel.