ik ben zeer tevreden over de producten

dit is de eerste keer dat ik iets heb besteld en ga in de toekomst nog meer bestellen

Snel geleverd en goede producten voor een goede prijs.

Goede service en snelle levering

Uitstekend!!!

Snel geleverd, mooie helm,

Snelle keurige levering!

Fijne webshop met snelle keurige levering!

Is een mooi model voor dames en zit goed De levering is ook heel goed

Hij ziet en super leuk uit

Na een kleine aanpassing zit de helm super goed.ik voel mij veilig op de scooter door de bescherming vd helm

Snelle en correcte levering

Doen wat ze beloven.

Goede service en snel geleverd

Goed product

De helm is goed

Goed!!

Zeer netjes bedrijf helm binnengekregen die anders was op het plaatje wegens vernieuwing heb ik gewoon 10% terug gekregen top!

Geweldige service

Gebeld na mijn foute bestelling, geen probleem werd meteen aangepast en correct verzonden prima service

Geweldige service Snelle levering Vlotte retour betaling

Snelle en correcte service

Eenvoudige aankoop, uit het riante assortiment en snelle bezorging.

Zeer goede ervaring.

Ik heb een goede ervaring met helmonline. Ze zijn 1 van de goedkoopste, hanteren geen verzendkosten en mijn helm was de volgende dag al binnen. Helm past perfect en ziet er heel mooi uit. Hier hou ik van.

Heel onvriendelijk, en houden je steeds aan het lijntje.

Erg onvriendelijk aan de telefoon, ze houden je steeds aan het lijntje. En Ze schuiven steeds de problemen af aan de pakketdienst. Ze komen met geen oplossingen.

Beste Daan, Dankjewel voor je review. Wat jammer om te lezen dat je je niet geholpen hebt gevoeld aan de telefoon. Ik zie dat je voor het plaatsen van deze review al was terugbetaald voor deze order die retour kwam naar ons. Ik hoop dat je hiermee alsnog naar tevredenheid bent geholpen en anders horen we het graag van je :) Met vriendelijke groet, Lobke van Team Helmonline

Fijne webwinkel voor helmen

Helm, handschoenen en kettingslot besteld. Bestel- en betaalproces gaat prima, aanbod is goed. Enige kleine minpunt was de doos waar het ingepakt zat, die was eigenlijk te groot maar ook te slap waardoor er teveel beweging in de spullen kon zijn tijdens transport. Aandachtspuntje, verder heel tevreden! Zou zeker weer bestellen hier!

Bestellen verliep soepel, bezorging was zeer snel. Helm is in goede orde aangekomen.

Is me net te groot maar prima helm

Prima het. Mij wel iets te groot.

Goed zittende helm met zonne vizier!

Deze helm zit lekker strak om je hoofd. Geluiden om je heen worden goed gedempt!

Prima ding

Overzichtelijk,goede prijs

Een shark helm gekocht, aantrekkelijke prijs, snel geleverd.

Gisteren besteld en vandaag al op men kopie

Eerste maal dat ik dit via internet bestel , ja altijd een gedoe moest het product niet passen of ja tegenvallen als op de foto wat hier zeker niet het geval is,zoals de meegegeven instructies online heb ik mij dan toch laten gaan en de helm besteld bij aankomst vol spanning gaat het goed zijn is het wel dat (direct doos opengemaakt en trouwens zeer goed verpakt) , enja ik ben zeer blij met de aankoop en kijk er naar uit om lange veilige kilometers te rijden .