Was wel goed

Alleen jammer dat ze niet alle modellen en maten op de website voorraad hadden. Ik heb mijn keuze voornamelijk laten bepalen door de beschikbaarheid en dat levert geen geen van 10 punten op. Levering was snel en probleemloos.

Geen woorden, maar daden.

We hebben 2 helmen besteld, dachten dat wordt nog een dingetje. Maar met hulp op de website,werden de juiste maten de volgende dag geleverd. Nog niet veel gedragen, maar tot nu toe prima.

Juiste maat kiezen is moeilijk

Nu twee keer ern helm terug gestuurd omdat deze te krap is. Elke keer kost me dat 5 euro. Nu toch maar gekozen om naar een winkel te gaan

Snelle levering , perfect

Alles geheel volgens afspraak!

Alles volgens afspraak, helemaal tevreden met de levering.

Geweldig!!!!

Snelle service Top helm aangeschaft Makkelijk te bestellen Online prima te navigeren naar de helm welke je nodig hebt

super snel geregeld

Prima service.

Supersnel en goedkoper dan elders.

Ik raad aan om eerst te passen in een winkel en daarna hier te bestellen. Scheelt zo 50 euro. Wat ook geweldig is is dat het de volgende dag in huis is.

Prettige helm

Qua uiterlijk een mooie helm! Een aanrader. Enige minpunt van de helm; het zit te strak rondom je slaap. Het gaat irriteren na een tijdje. Of het door de helm komt of gewoon door mijn dikke kop geen idee.

Snelle Service, Snel in huis...

Keuze maken, bestellen, betalen en binnen 1 dag in huis.

Goede prijzen, snelle levering

Helm en slot besteld, voor een scherpere tijd dan ergens anders en snel geleverd! Moet eerlijk zeggen dat ik deze helm eerst ergens anders heb gepast in een andere kleurstelling maar daar was de helm die ik nu heb niet op voorraad. Blind een helm bestellen vind ik toch een beetje lastig. Maar goed, ben in dit geval blij met Helmonline.nl

Helm besteld 19:15 volgende dag 12:00 had ik m binnen Niks aan toe te voegen

Mooi product

Mooie helm en snelle levering

Super snelle levering

Perfecte helm snelle levering

Perfecte helm snelle levering

Netjes en goed

Zeer snelle levering en artikelen zo als ze zijn top

super service

prijs/kwaliteit; service.... top!!!!! geleverd binnen de 24u !

Wat zal ik er van zeggen

Goed contact ook als het iets langer duurt

Helm is snel geleverd en goed verpakt. Helm heeft goede pas maat

Snelle en kwalitatief goede service

Ruim assortiment. Kwalitatief goed materiaal en goede uitstraling. Kortom, zeer tevreden!

Snel en goed geprijsd!

Mooie spullen tegen een goede prijs en op voorraad

Snelle en keurige levering

Topsite topservice supersnelle verzending

In 1 woord geweldig

mooie helm gekocht , goeie kwaliteit en een hele mooie prijs , geen verzendkosten. Top een 10 voor helm online