Vandaag bestelt, morgen in huis. Netjes verzorgd, en precies goed. Geweldige site, ga zo door

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Tip top in orde, volgemde dag in huis, de helm zit prima

Snel in huis

• Zou u ons aanbevelen? Ja

mooie helm van goede kwaliteit en prettig op en af te doen voor een brildrager

mooie helm goede kwaliteit goede prijs makkelijk te gebruiken voor een brildrager

Snelle levering, goede service

Snelle levering en goede service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

duidelijk website, super snelle levering

had afgaande op beschrijving idee dat deze Schubert geweldig is, en dat klopt helemaal

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Veel goedkoper dan andere online winkels, super snelle verzending en goede service.

Zeer positief!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

als je je koppie gebruikt, zet je er een helm op

besteld via de website, en kort daarna ontvangen in goede orde. toch maar gelijk een geluidssetje rin gezet. Dat kost je een uur, maar daar heb ik vast lang plezier van.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super service en prachtige helm

Zie boven

Helemaal goed

Goede nieuwe helm voor een mooie prijs. Een paar dagen er ook een pinlock scherm voor gekocht. Zeer tevrede. 😎

Geen fijne helm

Mijn gekochte helm 1 van Shark was beat aan de prijs 129 euro en ik ben er niet blij mee , veel winderigheid door het scherm

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Betrouwbaar en snel.

Betrouwbaar en snel. En de helm zit ook nog eens perfect.

Snelle levering, uitstekende helm met mooi design

Snelle levering, uitstekende helm met mooi design

• Zou u ons aanbevelen? Ja

matig begin met een goed eind

Leuke helm besteld. Heb extra betaald om het op een specifieke datum en tijd bezorgd te laten hebben. Dat is niet gebeurd. Edit: Achteraf vrijwel meteen goed geholpen door het service team van Helmonline. Deze hebben alles prima afgehandeld met DHL en de volgende dag is de helm netjes op de juiste tijd binnengekomen. Ze hebben ook netjes het extra betaalde bedrag gecompenseerd. Ongelukjes gebeuren en dat hebben ze prima opgelost.

Besteld en snel in huis

Goed en snel

Professioneel betrouwbaar snel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede helm... En snel geleverd

Zeer fijne helm ter vervanging van mijn oude (normale helm)... Ideaal met ingebouwde zonnebril/scherm...

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke website, goede foto’s en snelle levering.

Zeer positief

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Kon makkelijk mijn helm ruilen voor een groter model. Top

Servicegericht en vriendelijk

Ik had een verkeerde communicatie systeem besteld. Deze kon ik nog retour doen terwijl de termijn was verstreken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hele snelle levering en Veel keuzemogelijkheden!

Duidelijke website, productgroepen helder ingedeeld met goede productfoto's en -omschrijvingen, veel keus in producten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverd, prima helm. Jammer dat als je betaald via Klarna dat er zo snel een boete gegeven wordt. Was mij ontschoten. Geen herinnering, niets, gelijk een boete om je oren...dus opgepast! Ik betaal nooit meer via Klarna.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

mooie webshop met veel keuze

goedemaat aanduiding en snelle levering.

Goede en snelle levering

Zeer tevrenden

Super alles naar wens en zweer goede kwaliteit En snelle service

Over Helmonline.nl

Filter op Taal