geweldige kwaliteit voor een geweldige prijs!

Zeker een aanrader! zeer vertrouwbaar!

Duidelijke site En snel geleverd Zeer Tevreden

Makkelijk besteld

Snel besteld snel in huis

tevreden

tevreden

Mooie helm

Lekker tijdens het rijden ook op hoge snelheid zeker aan aanrader

Top super goeie deal.

Je krijgt wat je besteld zonder gezeur en geen lange levertijd. Dit bedrijf schuilt zich niet achter coronaproblemen qua levering, zoals sommige bedrijven dat doen.

Makkelijk bestellen. En snel geleverd.

Helm gekocht van maar 60 euro en toch gratis geleverd binnen 24 uur.

Beste prijs en snelle levering

Ik wist wat ik wilde hebben en heb dat ook besteld en geleverd gekregen. Helmonline had de laagste prijs en de snelste levertijd. Helm zat keurig ingepakt dus helemaal goed. Gewoon wat je mag verwachten dus voor mij een 10.

perfecte service

een helm besteld 22.00u 'savonds volgende dag geleverd, per ongeluk verkeerde kleur gekozen , ik heb gelijk weer een andere besteld en de volgende dag weer netjes geleverd, top!!

Na mijn aankoop krijg ik een kortingsbon van 10 % dat is mooi. Alleen het is niet dat ik dan meteen een reserve helm ga kopen. Als je dan graag korting wil geven is het handig om deze direct te kunnen gebruiken. verder moet ik zeggen bestellen en dag later leveren is top.

Snelle services

Een snelle levering

Mooie prijs & snelle levering

De helm.die ik graag wou uitverkocht, maar ze kwamen met een mooi alternatief en binnen 24uur geleverd. TOP

Snelle verzorging en goed product.

Op de foto lijkt de viseer zwart, maar die is doorzichtig voorderest is het precies als op de foto.

Super snel geleverd

Product zoals omschreven en snelle reactie en levering Top

duidelijke webshop, en alle beloften waargemaakt.

De helm past perfect en zit goed. Heel erg te vrede ermee. Het vizier beslaat niet meer.

Snel geleverd en goede service

Producten snel geleverd en goede service.

Prima kwaliteit en binnen 24 uur bezorgd!

Prima hoes voor net geen 30 euro die de hele motor mooi bedekt.

Helm gekocht, binnen een week ia S die goedkoper geworden vraag ik om het verschil terug te krijgen is het gelijk in orde gemaakt top service, top kwaliteit en top klantenservice!!!!

Uitstekende dienstverlening...

Alles is verlopen zoals voorgesteld... Dikke proficiat en en tevreden met het aangekochte procuct.

Goede service, goed product

De bezorger van DHL kon het adres niet vinden. Toen ik dat aan de klantenservice meldde, is direct een nieuwe bestelling aangemaakt. Deze ontving ik een dag later al. Geweldige service!

Heel snel

Ik kreeg heel snel een mailtje dat mn helm was opgestuurd. Hij was alleen iets later aangekomen door een sorteerfout bij DHL maar daar kunnen jullie niks aan doen natuurlijk.

Slechte service

Helm retour gestuurd. Deze bleek echter niet te voldoen aan de juiste voorwaarden. Deze gingen ze terug opsturen. Ondertussen wacht ik al 4 maand en nog steeds heb ik mijn helm niet terug gezien.

Verkeerde helm geleverd

Ik kreeg een niet geblindeerd vizier ipv een wel geblindeerd vizier

Geweldig prijs kwaliteit verhouding alleen niet de snelste levering

De levering is na 2 dagen binnen gekomen alsnog redelijk snel natuurlijk wanneer het zo druk is voor de rest is het product nog beter dan verwacht