Helm voldoet aan de wensen. Snelle levering.

uiterst vriendelijke personeel, duidelijke informatie

De site zelf van Helmonline is zelfs als je niks nieuws koopt handig voor algemeen uitleg. Daarnaast is de service vanuit het personeel zeer goed. Het enige min punt is dat mijn bestelling dat echt minimaal van formaat was (niet groter dan een gloeilamp doosje) in een naar mijn mening veel te grote doos wordt geleverd. Met een handigere verpakking had de inhoud (helmmuts) zelf in een wat grote envelop gepast. (A4) Bespaart weer meer aan loze lucht dat getransporteerd hoeft te worden.

Keurig volgens afspraak

Alle afspraken na gekomen goede service

Ben heel blij met de helm hij was lekker snel in huis top service

Top helm supersnel geleverd

Zeer goede service

Full refund, even shipping

I ordered a helmet with same-day delivery (7.85EUR) which unfortunately, despite really wanting it, I found out to be very loud. I returned it and they refunded me the full price of the helmet + the shipping costs! I had to pay for the return of the helmet, but the fact they didn't make me pay for the same-day delivery is great, so 5 stars!

Had eerst gebeld met een vraag omtrent een bundelaanbieding, ik werd heel snel en correct te woord gestaan. Vervolgens heb ik de producten besteld. Snelle en correcte levering voor een goede prijs.

Gewoon als belooft product binnen een dag binnen en vaak op de hoogte gehouden wanneer het product zal arriveren, dus top service!

Uiterst correct

Snelle verwerking van de bestelling en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goed en snel

Prima helm qua pasvorm en prima prijs kwaliteit.

Snel verstuurd.voldoet prima aan de verwachting

Mooie helm

Top..snelle levering

op en top

Leuke,duidelijke en overzichtelijke site. De bestelling en levering verliep heel vlotjes. Na enkele dagen gebruik zat het vieier los. Heb dan contact met hen genomen. Ze maakten geen enkel probleem. Via mail werden mij de instructies toegestuurd. Ze waren heel makkelijk te volgen. Van het moment van contact tot levering van nieuwe helm verliepen slechts 3 dagen. Chapeau voor de vlotte en vriendelijke afhandeling. Een site die ik zeker aanbeveelt. Vandaar 5 op 5

Vlotte en snelle levering

Vlotte en snelle levering

Gewoon goed

Goede en duidelijke site groot assortiment. Prima prijs kwaliteit verhouding en ook nog concurrerend en super snel geleverd. Duidelijk bestel proces, wordt ook uitstekend op de hoogte gehouden over het verloop van je bestelling.

Heel tevreden

Over de helm heel tevreden, alleen de levering door Bpost is beneden alle peil, maar daar kan helm online nets aan doen.

Prachtige goede helm. Past goed en een mooi goed vizier.

Wat vooral handig is, dat de kinband met een kliksluiting op verschillende standen dicht gedrukt kan worden!

Goed geregeld

Alleen jammer dat DHL zich niet aan de bezorg afspraak houdt..

Ik kon de helm die ik zocht gemakkelijk vinden makkelijk en overzichtelijke site helm was ook snel geleverd

Alles was perfect geregeld

Alles was goed. Spijtig genoeg pasten de helmen mij niet goed maar de rest was oké

Goede snelle levering

Goede snelle levering Product voldoet aan de verwachting.

Goede service en snelle levering

De bestelling en vinden van de helm ging zeer snel en efficiënt

Super snelle en nette levering

Om 22.00uur besteld en al de volgende dag ontvangen. Keurig netjes op de hoogte gehouden met emails en een foto. Pakket was netjes.

Snelle service en levering

Zie hierboven