Veel keus en snelle verzending

veel keus, duidelijke site en snelle verzending Helm is precies wat ik van verwachte

one time en gedaan

- alle verantwoordelijkheid voor juistheid van informatie op de website wordt afgewezen - er wordt een policy gehanteerd van "wij hebben verkocht en trek maar verder uw plan"

Goed verpakt en in perfecte staat

De helm was stevig verpakt en kwam met duidelijke uitleg over pasvorm. Heel blij mee.

Goede en snelle service levering top ingepakt .

Tip top service

S avonds besteld daags nadien reeds voor 10u in België geleverd

Goede ervaring, veel keuze en snelle levering.

Prima, snelle service en goed verpakt.

Goede ervaring

Hele goeie ervaring met helmonline goeie helm en goed verpakt aanrader!!

Leveren als beloofd

Prijs kwaliteit is prima levering als op de site aan gegeven Alleen DHL komt helaas de afspraak niet na en daardoor dag later geleverd

Kwaliteit van de helm slecht

Eerste dag is het elastiekje van de shark helm al kapot gegaan. Voor de rest is de service van de site wel goed.

Super helm

Snelle levering voor een zeer goede prijs

Snelle levering!!

Snelle levering. Tevreden over mijn aankoop. HL

Tja je besteld een helm en hij komt binnen...

Bljjf maar mails krijgen over een beoordeling, dusja hier is die dan: Ik wist de maat helm al en bestelde er een online bij helmonline..... en hij kwam de volgende dag binnen!!! Wauw wie had dat verwacht en nog in de goede maat en kleur ook!!!! Echte toppers daar! Perfect ingepakt in een doos met veel tape!

HELE FIJNE HELMEN EN GOEDE SERVICE!

wellicht wel overstappen naar postnl ipv dhl, 2 dagen te laat bezorgd

Erg goed maar met een bittere nasmaak

Ik heb eerst de Vinz Navarra besteld in maat M aangezien ik met mijn hoofdomtrek van 57 cm in de categorie van M zou horen. Nu zat de helm wel erg strak en heb ik een L van hetzelfde type nabesteld. Deze zat een stuk beter. Erg mooie helm voor een eerlijke prijs. Heb er in de paar dagen dat ik hem heb al erg veel plezier van gehad. Toen ik maatje M terug wilde sturen kwam ik erachter dat daar kosten aan gebonden zijn die ik niet had voorzien. Of ik heb verkeerd gemeten en daardoor de verkeerde helm besteld. Deze kans acht ik klein aangezien ik mijn vriendin heb laten nameten en zij kwam op hetzelfde uit. Of de maattabel klopte niet waardoor ik nu vijf extra euro's kwijt ben voor mijn helm. Prima site dit alleen misschien iets duidelijker aangeven dat er kosten zitten gebonden aan retourneren en zorgen dat de maattabel over klopt (mocht ik goed hebben gemeten.

Uitmuntend tevreden

Prima service en geleverd binnen de termijn

Vlotte levering

Helaas was de helm een maatje te klein waardoor deze retour moest. Binnen een week stond het geld weer op mijn rekening dus goed geregeld.

Goed!

Na de order te hebben betaald, ontving ik geen bevestiging per e-mail. Dat was even spannend, maar de volgende dag werd de order afgeleverd.

Prima en vlot binnen

Mijn ervaring weet ik nog niet ben nog maar pas motor aan het rijden

Snelle levering.en goede helm

Super levering

Geen procedure om kapotte produkten te melden of te ruilen

Men moet het produkt terugsturen en zelf de portokosten voldoen;

Kwaliteit voor mooie prijzen en snelle levering