Filters

10

Mijn ervaring is goed

Goede helm voor niet te duur Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Doet wat ie moet doen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en schappelijke prijzen

Ik ben super blij met mijn helm. Hij past perfect. Heb door het lezen van de revue wel een maatje groter besteld

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede helm

Best een maatje groter bestellen want de maten zijn redelijk krap.

  • Aanbevelen? Ja
7

Jammer dat t niet op zaterdag kwam zoals belooft werd maar toch gekomen

Gelukkig is alles goed gegaan

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Kettingslot besteld bij Helmonline das een prima slot. Alleen de bezorging was bijzonder slecht. De slogan voor 23:45 besteld is morgen in huis kunnen ze beter aanpassen. Heeft drie dagen geduurd voor ik het bestelde in huis had. Wel zit je steeds te wachten op het bestelde kost je veel vrije uren helaas.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld, snelle service en retourafhandeling

Ik had een te kleine helm gekocht, nadat ik deze cadeau had gegeven met kerst heb ik een grotere maat besteld, deze was snel in huis. Andere helm retour gestuurd en geld is netjes binnen een week teruggestort. Alles prima geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede aanbiedingen

Groot assortiment, goede aanbiedingen en snel verzonden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle professionele service.

Snelle professionele service.

  • Aanbevelen? Ja
1

Product kapot geleverd en reageren niet op emails

Ik heb de Shark Evo ES helm gekocht. Deze is vertraagd en kapot bezorgd. Het kapotte stuk en beschadeging achterop de helm was mij bij het ontvangen niet opgevallen. De week erop dat ik deze voor het eerst ging gebruiken kwam ik er achter dat er een stuk plastic van het kaakstuk kapot was. Ik heb dit gemeldt per mail. Omdat ik de helm al 1x gedragen zou hebben zou het niet meer mogelijk zijn om deze te vervangen en zou deze voor de garantie opgestuurd moeten worden en zou ik deze een paar weken kwijt zijn. Nu wacht al bijna 1 week om een retour label te ontvangen zodat deze kan opsturen. Meerdere malen een verzoek gedaan om het retour label te ontvagen, maar er wordt niet gereageerd op de email. 27 november 2023 bestellingen geplaatst 30 november 2023 ontvangen. 6 december 2023 eerste gebruik en defecten gemeld. 19 december 2023 (Vandaag) Nog steeds geen retourlabel. Product kapot geleverd. Geen service Reageerden niet op mails. Hier bestel ik dus nooit meer.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Direnc, Ik begrijp heel goed dat je baalde van hoe de situatie verliep. Daarbij hoop ik dat je inmiddels voldoende vertrouwen hebt in dat we deze situatie samen op kunnen lossen. We zijn inmiddels zoals aangegeven met de leverancier aan het kijken hoe we je kunnen helpen. Vanzelfsprekend laten we je niet met lege handen achter. Dank voor je geduld en vertrouwen. Hartelijke groet, Team Helmonline

10

Top!

Onze maat besteld, beide helmen een maat te klein. Terug gestuurd en elk een maat groter besteld. Bedrag keurig terug gestort. Heel mooi product voor zijn prijs en voldoet al aan de nieuwe keuring!!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie helmen en Snelle en goede service

Moeilijk kiezen met al die mooie helmen Maar super kwaliteit Makkelijk te bestellen En snel thuis bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle ontvangst bestelling

Nieuwe helm in goede staat en snel ontvangen, top service!

  • Aanbevelen? Ja
6

Heb extra betaald voor een andere levertijd kwam helaas een dag later aan.

De helm is goed. De levering minder.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Dani, We snappen als geen ander dat je niet op jouw pakketje kunt wachten.  We doen daarmee ons best om zo snel mogelijk te leveren. Helaas hebben onze leveranciers het erg druk door de feestdagen. Het kan daarom wat langer duren dan gehoopt.  Ik hoop dat je alsnog veel plezier van jouw pakket ervaart. Met vriendelijke groet, Team Helmonline

10

Super mooie helm voor een goede prijs

Levering was iets later dan gepland maar was de fout van Post NL

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Prima service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige helm

Deze helm zou ik zeker aanraden Past perfect heb zelf de mat zwart gekozen

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Goede snelle service

  • Aanbevelen? Ja
1

K*t

Wat een slechte klantenservice hebben zij zeg. Ze reageren binnen normale tijd, dat moet gezegd worden. Maar wat een domme mensen, vooral die Floor, die een email gewoon echt niet kan interpreteren of begrijpen. Spijt van mijn aankoop ( Vinz Pavia jethelm ). Ik zal hier nooit meer iets kopen! Als je gebreken constanteert na het dragen van een helm wordt je gewoon met een kluitje het riet in gestuurd, want gedragen. Wat een idioten. Ze nemen de klachten naar mijn idee ook niet serieus of ze lezen en begrijpen de naar hun verzonden email gewoon niet.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste V, Zoals aangegeven via de mail kijken we graag met je mee, daarom hebben we ook meermaals aangeboden om de onderdelen op te sturen en hebben we dit ook gedaan. Wat het aansluiten van de helm betreft; zoveel verschillende mensen, zoveel verschillende hoofden. Het is een eigen verantwoordelijkheid om goed bij jezelf na te gaan of een helm goed zit voordat je deze daadwerkelijk gaat dragen. Dit geldt dus ook voor het vizier en de kracht van het zonnevizier. Zodra een helm gedragen is, is deze niet meer in nieuwstaat en kan deze inderdaad ook niet meer retour. Dit hebben we ook zo op onze site staan. Ik hoop je zo voldoende geinformeerd te hebben. Hartelijke groet, Team Helmonline

10

Klantenservice medewerksters

Duidelijk, net taalgebruik, snel in reageren, goede oplossingen en aardige dames. Geef ze allemaal een compliment van mij!

  • Aanbevelen? Ja
4

Extra retourkosten

Per ongeluk verkeerde maat motorhoes besteld, moest daardoor retourkosten betalen. Was best bereid om de grotere maat te bestellen maar had gevraagd of de retourkosten verrekend konden worden. Dat kon helaas niet, vind ik slechte service. Daarom maar elders een hoes besteld. Verder was de levering erg snel, dus zonde.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Fenno, Als je zelf de verkeerde maat hebt besteld, kunnen we hier helaas niks aan doen en ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten. Mocht je in het vervolg twijfelen aan jouw maat, kan je altijd contact met ons opnemen. Hartelijke groet, Team Helmonline

2

Koop hier geen helm.

Lijkt heel proffesioneel bedrijf maar is het niet. Een tweedekans helm besteld, overduidelijk dat de doos nooit is gecontroleerd door het personeel bij het bedrijf. Er zat namelijk een totaal andere helm in dan was besteld. Klantenservice is traag met reageren. Retourzending was wel kosteloos. Helaas het aankoop bedrag nog steeds niet terug gekregen van de betreffende helm (45 euro). Bij een andere bestelling bleek ook dat de doos niet gecontroleerd was door het personeel, er zat wel de juiste helm in maar niet in zijn hoes (de hoes lag los in de doos en niet om de helm) en de beschermende verpakking ontbrak volledig. Mijn advies: Koop je helm ergens anders.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Gerben, We vinden het enorm vervelend dat we je niet in een keer blij hebben gemaakt met een pakket. Dat is natuurlijk wel onze bedoeling en daar streven we naar. Dit doen we van maandag tot vrijdag, waardoor als je op vrijdag mailt het even kan duren voordat je een antwoord krijgt. Alle pakketjes verwerken we zo snel mogelijk. Dit doen we allemaal met de hand, maar omdat wij ook maar mensen zijn wil er helaas nog wel eens iets mis gaan. Dat neemt niet weg dat we het natuurlijk vervelend vinden dat we een onjuiste helm in jouw doos hebben geplaatst. Nogmaals ons excuus daarvoor. We hebben je toen ook een gratis retourlabel aangeboden. Inmiddels ben je volgens onze gegevens volledig gecrediteerd. Ik hoop dat we je in de toekomst wel blij mogen maken met een pakketje. Hartelijke groet, Team Helmonline

8

Goed

Goed overzicht op de website. Fijn dat er staat hoeveel cm de maat is voor de helm, zo kan je makkelijk zien welke helm goed is voor jou. Makkelijk besteld en snel in huis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.