Precies volgens afspraak

Snelle levering, Top Helm.

Jestem bardzo zadowolony

Gister besteld vandaag in huis

Alles goed geregeld levering op tijd.

Top online winkel

Ik had 2 helmen besteld .één van deze was te klein (teruggsstuurd zonder problemen)en daarna een grotere besteld.Is aangekomen en heb bericht gehad dat mijn geld teruggestort wordt van de het teruggezonden exemplaar.

Snelle en goede communicatie en bezorging

Ik krijg geen reactie op mijn mail nadat er verzocht om een video i.v.m. een defecte helm.

Zeer frustrerend.

Beste Meriam, Helaas was er, doordat onze mail in jouw spam terecht was gekomen, enige miscommunicatie. Ik lees dat alles inmiddels is opgelost. Indien we nog iets voor je kunnen betekenen, horen we het graag. Hartelijke groet, Team Helmonline

Fijne helm

Fijne helm! Heel fijn dat er aan de zijkant in de binnenkant van dat soort kussentjes in zitten. Helaas schiet er wel 1 steeds los

Teleurstellend

Helm reeds 11 dagen besteld én betaald. Niets ontvangen. Klantendienst doet een onderzoek naar wie-wat-waar-hoe... maar er komt geen schot in de zaak. Zeer teleurgesteld én centen kwijt?

Geleverd zoals afgesproken

Snelle levering, ruime keuze. Goede prijzen.

Gewoon goed

Gewoon goed!!

Zły rozmiar

Zmierzyłem obwód głowy zgodnienz instrukcja z opisu a i tak przyszedł za mały kask i tak naprawdę straciłem pieniądze bo teraz może on leżeć i się kurzyć

Hi Daniel, Like stated in our email; it is unfortunate that your order did not meet your expectations. In our email you will find all the information on how to return the product. I hope the above information is sufficient. If you have any questions, please let us know. Kind regards, Team Helmonline

Mijn ervaring is goed

Goede helm voor niet te duur Snelle levering

Doet wat ie moet doen

Snelle levering en schappelijke prijzen

Ik ben super blij met mijn helm. Hij past perfect. Heb door het lezen van de revue wel een maatje groter besteld

Goede helm

Best een maatje groter bestellen want de maten zijn redelijk krap.

Jammer dat t niet op zaterdag kwam zoals belooft werd maar toch gekomen

Gelukkig is alles goed gegaan

Kettingslot besteld bij Helmonline das een prima slot. Alleen de bezorging was bijzonder slecht. De slogan voor 23:45 besteld is morgen in huis kunnen ze beter aanpassen. Heeft drie dagen geduurd voor ik het bestelde in huis had. Wel zit je steeds te wachten op het bestelde kost je veel vrije uren helaas.

Prima geregeld, snelle service en retourafhandeling

Ik had een te kleine helm gekocht, nadat ik deze cadeau had gegeven met kerst heb ik een grotere maat besteld, deze was snel in huis. Andere helm retour gestuurd en geld is netjes binnen een week teruggestort. Alles prima geregeld!

Goede aanbiedingen

Groot assortiment, goede aanbiedingen en snel verzonden.

Gewoon goed

Snelle professionele service.

Snelle professionele service.

Product kapot geleverd en reageren niet op emails

Ik heb de Shark Evo ES helm gekocht. Deze is vertraagd en kapot bezorgd. Het kapotte stuk en beschadeging achterop de helm was mij bij het ontvangen niet opgevallen. De week erop dat ik deze voor het eerst ging gebruiken kwam ik er achter dat er een stuk plastic van het kaakstuk kapot was. Ik heb dit gemeldt per mail. Omdat ik de helm al 1x gedragen zou hebben zou het niet meer mogelijk zijn om deze te vervangen en zou deze voor de garantie opgestuurd moeten worden en zou ik deze een paar weken kwijt zijn. Nu wacht al bijna 1 week om een retour label te ontvangen zodat deze kan opsturen. Meerdere malen een verzoek gedaan om het retour label te ontvagen, maar er wordt niet gereageerd op de email. 27 november 2023 bestellingen geplaatst 30 november 2023 ontvangen. 6 december 2023 eerste gebruik en defecten gemeld. 19 december 2023 (Vandaag) Nog steeds geen retourlabel. Product kapot geleverd. Geen service Reageerden niet op mails. Hier bestel ik dus nooit meer.

Beste Direnc, Ik begrijp heel goed dat je baalde van hoe de situatie verliep. Daarbij hoop ik dat je inmiddels voldoende vertrouwen hebt in dat we deze situatie samen op kunnen lossen. We zijn inmiddels zoals aangegeven met de leverancier aan het kijken hoe we je kunnen helpen. Vanzelfsprekend laten we je niet met lege handen achter. Dank voor je geduld en vertrouwen. Hartelijke groet, Team Helmonline