Een helm besteld en de volgende dag in huis. Super snelle service.

Snelle en keurige levering.

Precies zoals verwacht.

Ik had eerst nog een vraag per e-mail en s’ochtends de volgende morgen antwoord terug. Snelle koppeling.

Helm besteld.. Super snel geleverd. Precies wat er omschreven stond Super helm Super bedrijf.

Voor mij al de zoveelste aankoop, altijd TOP!

Overzichtelijke site, scherpe prijs. Enige dat DHL vaak later bezorgd dan afgesproken, bijna altijd vertraagd geleverd. Dit terwijl de ontvangstbevestiging altijd diezelfde avond wordt verstuurd en dus dit niet aan helmonline te wijten is. Ik bestel hier ongetwijfeld weer.

Prima en snelle levering

Makkelijk bestellen, snelle levering

Prima beenkleed even puzzelen om het vast temaken

Ben tevreden

In de avond besteld em de volgende dag al in huis. En dat voor een mooie prijs

Zeer snelle levering, mooie kwalitatieve helm voor een zeer goede prijs, echt een aanrader!

Geen aanmerkingen makkelijk besteld en op tijd geleverd

mijn helm snel ontvangen

Mijn mooie helm snel ontvangen van Helmonline. helm bevalt goed.

Prim

Goed genoeg

Snelle bezorging, doos was beschadigd

Ik heb een goede ervaring met helm.nl

Een uitstekende helm, het past perfect ,het is een héle mooie helm en ze hebben een vriendelijke klantenservice . Het was binnen een dag verzorgt . Ik ben er heel erg blij er mee . Hartelijk bedankt.

Mooie helm

Jammer dat de maattabel toch niet helemaal lijkt te kloppen in mijn specifieke geval. Na ontvangst blijkt de helm toch te klein (M) en moet een maat groter (L) worden besteld. Ook deze is niet heel veel ruimer maar voldoet. Om deze nu weer retour te sturen en een XL te bestellen is ook weer zo’n gedoe. Idealer is toch denk ik om even te passen in een winkel. Helaas is dat nu even niet mogelijk en dus een prima oplossing zo. Het retourneren is gemakkelijk alleen wel voor eigen rekening helaas.

Super !

Mijn nieuwe helm makkelijk besteld en supersnel geleverd !

Top bedrijf snelle levering en goed verpakt

Mooie webside met goede duidelijke uitleg , over de verschillende helmen . ook een goede uitleg over welke maat . snelle levering , en goed verpakt .

Gewoon Goed

Snel, goed product en goede prijs verhouding

Snel en professioneel!

Topproduct

Na het aanbrengen test uitgevoerd: past perfect en geen aandampen meer.

Gewoon top

Gewoon top

Altijd tevreden

Altijd tevreden met de prijzen

Jammer dar de maten bij de helmen niet helemaal kloppen

prima service

prima service snelle levering doet niet moeilijk met omruilen

Eenvoudig en goed!

Juiste maat helm HJC CS-15 - Mat Zwart bepaald aan de hand van de tabel op de website. Leek in eerste instantie niet goed te passen, maar nu de helm een poosje in gebruik is blijkt hij toch wel goed te passen.