Overzichtelijke site, scherpe prijzen, snelle levering

'Gewoon' goed... Alles zoals verwacht en dat verdient op zich al complimenten. Ga zo door!

Goede service, snelle levering

Aan te raden!

Een online winkel die werkt zoals ze allemaal zouden moeten werken.

- Prima omschrijving gehad van het bestelde product. - Eerlijke prijzen. - Vlot geleverd. - Keurig verpakt

Snelle reactie en prima service

Prima shark helm ontvangen. Na een poosje wou het scherm niet meer goed op en neer. Was iets afgebroken. Na contact te hebben gehad is er tot twee keer toe een nieuw onderdeel opgestuurd en nu werkt de helm weer top! Topbedrijf met goede producten en fijne mensen die je keurig helpen als er wat loos is. Zo hoort het dus ren dikke 10 voor helmonline!!!!

Heel goede service vandaag besteld morgen geleverd

Moet hem nog wel uitproberen maar vorige helm was ook perfect

Tip top-leuke aanbieding-mooie helm

Ik had net een nieuwe system helm nodig en die van Vinz fluor gekocht. https://www.helmonline.nl/vinz-santiago-fluor-geel.html, Ik ben er zeer tevreden over en ga er ook een kopen voor mijn partner. Hij vergrendeld goed als je hem open maakt, je kan hem met bril goed gebruiken. Levering dhl was ook goed en vriendelijk en reikte de verpakte helm aan en niet zo als postnl die me nog steeds alles voor de drempel neer zet en wegloopt.... Alles tiptop ben zeer tevreden.

Mooie helm

Leuke helm die goed past beetje wind geruis maar prima prijs kwaliteit verhouding

Snel en zoals omschreven geleverd

Schrijfremslot besteld deze, exact zoals vermeld op de site en snel geleverd.

2e bestelling van dit jaar dit keer 2 clark communicatie sets , alles volgens afgesproken tijds plan , echte een supper bedrijf .

Helemaal een product wat ik verwachte

Afgelopen Zondag besteld en dinsdags al opgehaald bij een PostNL bij ons om de hoek. Ook de Helm was precies dat model wat er op de foto stond, dus ben helemaal tevreden over het internetwinkelen bij Helmonline.

Perfecte helm

Behalve zeer functioneel is deze systeem helm ook esthetisch gezien een hoogstandje. Ik heb later het bijgeleverde donkere scherm geïnstalleerd hetgeen prima zicht geeft. Prettig rijden met lichtgewicht op je hoofd. Minder “jerky” bij windvlagen. Ook de prijs was €75 lager dan bij bekende motor winkels.

Goed en prima en top

Nog steeds goed service en op tijd bezorgen. Netjes pakket bezorgen. Andere een shop, zetten de pakket gewoon voor de deur, en pakket is weg. DHL bezorger, zijn achterlijk en laten de pakket voor iedereen achter,jou pakket is door andere mee genomen en DHL VERGOED NIKS, blijven zeggen pakket is goed bezorgd, andere keer trap Ik de DHL BEZORGER IN MEKAAR. Dan zullen we zien wat er gebeurt.

Goede helm en snel verzonden

Helm besteld en hij was super mooi. Ook snel verzonden. Super fijn!

Snelle levering tegen een scherpe prijs

Vandaag besteld, morgen geleverd. Waargemaakt.

Is goed

Snel

Goede prijs

Snelle levering en goede prijzen

Top !

Site duidelijk , snel geleverd en goed product.

Snelle levering uitstekende prijs

Mooie collectie helmen. Helm besteld en deze was snel geleverd. Mooie prijs

Klantvriendelijkheid en een zeer goede opvolging van de verkoop

Dit is mijn tweede aankoop en bij beide is alles zeer goed verlopen en bij het bepalen van de aankoop is de website zeer gebruiksvriendelijk zeker aan te raden

Mooi product

Vriendelijke klantenservice en snelle levering

De code voor 10% korting werkte niet bij bestellen. Gebeld met de klantenservice en korting is achteraf nog gecrediteerd op het bestelbedrag. Prima service! Alleen rekenen is nog niet het beste punt: 10 % van €255,- is niet €22,50 ;-)

Top helm

Helm zit perfect en ben er erg blij mee. Het fijne is dat het kin gedeelte helemaal naar achteren geklapt kan worden, waardoor ik het gewicht niet op mijn hoofd voel. Jammer, dat de helm niet de volgende dag geleverd werd zoals genoemd wordt. Dit ligt aan DHL, jammer dat zij jullie woorden niet waar kunnen maken.

Goede service en snelle levering

Besteld en de volgende dag in huis heel fijn!

Snelle levering en komt afspraken na

Snelle levering, alleen de maat is niet helemaal goed. Ik had een "M" dus bestel een "M" maar die valt groter uit...dat is jammer. Verder mooie helm