Goed en snel

Goede prijs, snel geleverd. Product voldoet aan mijn verwachting

Goed geregeld

Goede en snelle service van een prima product

Goede service en mooie helm

Prachtige helm, goede service, vrienden van mij hebben er ook 1 aangeschaft. Ik dacht: wat moet je nu met een lampje voorop je helm? Tot ik in het donker mijn fiets van het cijferslot moest halen, ideaal zo'n lampje.

Prachtig helm

Perfect helm met ingebouwd communicatie setje.

Goede helm maar DHL houd zich niet aan bezorgmoment

Het product is prima motorhelm Scorpion EXO Maar ik heb extra betaald voor bezorging na 17.30 zodat ik thuis ben met de bezorging. Komt dhl toch om 13.00 uur , was ik dus nog op het werk. Kon ik de volgende dag op de fiets om mijn parket elders op te halen. Dat is nu al de tweede keer dat het gebeurt met een helm bestelling bij Helmonline. Ik baal daar echt van. 2 x extra bezorgkosten voor niks.

Zeer goede kwaliteit

Zit goed, hij heeft ook klipjes die makkelijk aan te klikken zijn.

Goed en vlug geleverd

Goed is Goed

Goed m.b.t. alle aspecten

Snelle bezorging en goede kwaliteit helm

Deze review geldt voor de VINZ Valetta - mat zwart helm

Prima levering, goed product en snelle reactie

Ik heb een integraal helm gekocht. Was op zoek naar een met mogelijkheid voor pinlock scherm tegen het beslaan. Die was niet voorradig wat ook duidelijk is aangegeven. Gelukkig was er een alternatief na contact. Deze besteld en werd volgens de vooraf afgegeven levertijd keurig geleverd. Top product en binnen een werkdag reactie van de klantenservice.

Precies als verwacht

Hele mooie stevige helm, leuk in het roze als je een beetje een vrouwelijke helm wilt. Precies goed op maat en niet al te duur.

Hoes besteld volgende dag geleverd , top kwaliteit

Alles klopt !

Alles klopt - het produkt - de scherpe prijs - de snelle bezorging Ik beveel aan !

Snelle levering, goede service.

Helmen gekocht, een dag later in huis, helaas een maatje te klein, wel een zeer mooie helm. Dus snel een maatje groter besteld en de andere helm terug gestuurd. Nieuwe helm snel geleverd en terugbetaling van de eerdere bestelling snel geregeld top

Super helm

Snelle levering mooie helm past perfect best een aanrader en goede sevice

Nice choice, fast delivery, new product

We were looking for a helmet for my husband. I found two that are going to be good for his use and he chose the model and the color. After ordering, the helmet was at our doorstep first working day. It was new and seemingly unopened before, which I appreciate. Very happy of service. And I definitely recommend.

Echt een aanrader en warm!

Super snelle levering en het product doet wat ie moet doen. Blijft stevig om je heen zitten en lekker warm.

erg goede site voor helmen

als je een helm nodig hebt beveel ik je aan om het bij Helmonline te kopen. ruime keus - goedkoop - snelle en correcte levering geweldig.

Op en top goed

Helm besteld in de middag en de dag nadien had ik hem ontvangen. Super service. Heel tevreden over mijn helm,precies wat ik wou.

eenvoudige bestelling, goede levering

eenvoudige bestelling, goede levering

Top helm

Prima service!

Probleempje met de geleverde helm werd door de support asap opgelost.

Zeer snelle levering. Het product voldoet aan de verwachting. De beschrijving op de website klopt volledig.

Very good product fast delivery Thank you!

Fast delivery and excellent product.

Geen geld terug

Ja ik kocht een helm aan in maat m maar deze werd in s geleverd, ik heb deze teruggestuurd en alles na twee dagen maar ik heb mijn geld nog steeds niet teruggekregen ik weet niet hoe lang dit nog gaat duren maar ik vind dit onacceptabel, en ik kan dit simpel weg niet geloven.

Herengracht 338

1016 CG Amsterdam