Onze maat besteld, beide helmen een maat te klein. Terug gestuurd en elk een maat groter besteld. Bedrag keurig terug gestort. Heel mooi product voor zijn prijs en voldoet al aan de nieuwe keuring!!!

Mooie helmen en Snelle en goede service

Moeilijk kiezen met al die mooie helmen Maar super kwaliteit Makkelijk te bestellen En snel thuis bezorgd

Snelle ontvangst bestelling

Nieuwe helm in goede staat en snel ontvangen, top service!

Heb extra betaald voor een andere levertijd kwam helaas een dag later aan.

De helm is goed. De levering minder.

Beste Dani, We snappen als geen ander dat je niet op jouw pakketje kunt wachten.  We doen daarmee ons best om zo snel mogelijk te leveren. Helaas hebben onze leveranciers het erg druk door de feestdagen. Het kan daarom wat langer duren dan gehoopt.  Ik hoop dat je alsnog veel plezier van jouw pakket ervaart. Met vriendelijke groet, Team Helmonline

Super mooie helm voor een goede prijs

Levering was iets later dan gepland maar was de fout van Post NL

Uitstekend!

Prima service!

Prachtige helm

Deze helm zou ik zeker aanraden Past perfect heb zelf de mat zwart gekozen

Goede snelle service

K*t

Wat een slechte klantenservice hebben zij zeg. Ze reageren binnen normale tijd, dat moet gezegd worden. Maar wat een domme mensen, vooral die Floor, die een email gewoon echt niet kan interpreteren of begrijpen. Spijt van mijn aankoop ( Vinz Pavia jethelm ). Ik zal hier nooit meer iets kopen! Als je gebreken constanteert na het dragen van een helm wordt je gewoon met een kluitje het riet in gestuurd, want gedragen. Wat een idioten. Ze nemen de klachten naar mijn idee ook niet serieus of ze lezen en begrijpen de naar hun verzonden email gewoon niet.

Beste V, Zoals aangegeven via de mail kijken we graag met je mee, daarom hebben we ook meermaals aangeboden om de onderdelen op te sturen en hebben we dit ook gedaan. Wat het aansluiten van de helm betreft; zoveel verschillende mensen, zoveel verschillende hoofden. Het is een eigen verantwoordelijkheid om goed bij jezelf na te gaan of een helm goed zit voordat je deze daadwerkelijk gaat dragen. Dit geldt dus ook voor het vizier en de kracht van het zonnevizier. Zodra een helm gedragen is, is deze niet meer in nieuwstaat en kan deze inderdaad ook niet meer retour. Dit hebben we ook zo op onze site staan. Ik hoop je zo voldoende geinformeerd te hebben. Hartelijke groet, Team Helmonline

Klantenservice medewerksters

Duidelijk, net taalgebruik, snel in reageren, goede oplossingen en aardige dames. Geef ze allemaal een compliment van mij!

Extra retourkosten

Per ongeluk verkeerde maat motorhoes besteld, moest daardoor retourkosten betalen. Was best bereid om de grotere maat te bestellen maar had gevraagd of de retourkosten verrekend konden worden. Dat kon helaas niet, vind ik slechte service. Daarom maar elders een hoes besteld. Verder was de levering erg snel, dus zonde.

Beste Fenno, Als je zelf de verkeerde maat hebt besteld, kunnen we hier helaas niks aan doen en ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten. Mocht je in het vervolg twijfelen aan jouw maat, kan je altijd contact met ons opnemen. Hartelijke groet, Team Helmonline

Koop hier geen helm.

Lijkt heel proffesioneel bedrijf maar is het niet. Een tweedekans helm besteld, overduidelijk dat de doos nooit is gecontroleerd door het personeel bij het bedrijf. Er zat namelijk een totaal andere helm in dan was besteld. Klantenservice is traag met reageren. Retourzending was wel kosteloos. Helaas het aankoop bedrag nog steeds niet terug gekregen van de betreffende helm (45 euro). Bij een andere bestelling bleek ook dat de doos niet gecontroleerd was door het personeel, er zat wel de juiste helm in maar niet in zijn hoes (de hoes lag los in de doos en niet om de helm) en de beschermende verpakking ontbrak volledig. Mijn advies: Koop je helm ergens anders.

Beste Gerben, We vinden het enorm vervelend dat we je niet in een keer blij hebben gemaakt met een pakket. Dat is natuurlijk wel onze bedoeling en daar streven we naar. Dit doen we van maandag tot vrijdag, waardoor als je op vrijdag mailt het even kan duren voordat je een antwoord krijgt. Alle pakketjes verwerken we zo snel mogelijk. Dit doen we allemaal met de hand, maar omdat wij ook maar mensen zijn wil er helaas nog wel eens iets mis gaan. Dat neemt niet weg dat we het natuurlijk vervelend vinden dat we een onjuiste helm in jouw doos hebben geplaatst. Nogmaals ons excuus daarvoor. We hebben je toen ook een gratis retourlabel aangeboden. Inmiddels ben je volgens onze gegevens volledig gecrediteerd. Ik hoop dat we je in de toekomst wel blij mogen maken met een pakketje. Hartelijke groet, Team Helmonline

Goed overzicht op de website. Fijn dat er staat hoeveel cm de maat is voor de helm, zo kan je makkelijk zien welke helm goed is voor jou. Makkelijk besteld en snel in huis.

Zeer snelle en correcte levering. Bevalt voorlopig prima.

Top.

Helm besteld om 23.00 en 's anderendaags ben ik hem al kunnen gaan ophalen in het door mij gekozen afhaalpunt. Dankzij de maattabel ineens de correcte maat ontvangen. Stevig verpakt voor verzending.

Super snelle levering de dag later was hij er al

Nog nooit zo n snelle levering gehad top en dank u wel spijtig nog niet in gebruik, ik had de ochtend voor de levering een ongeval met de brommer .

Geweldig service en snelle levering

Snelle levering en een goed product

prima en snel geregeld

Niets ontvangen, wel goed afgehandeld.

Ik heb mijn pakket nooit gekregen. Elke keer als ik mailde kreeg ik wel netjes dezelfde dag een reactie. Toen ik na een week nog niets had ontvangen is er een postonderzoek gestart. Een week later kreeg ik bericht m'n pakket kwijt was. Ik heb m'n geld teruggevraagd en 3 dagen later stond het volledige bedrag op mijn rekening.

Beste Nisha, We vinden het jammer dat we het niet alsnog met een voldoende af hebben kunnen ronden, maar ik ben blij om te horen dat we het uiteindelijk samen op hebben gelost. Ik hoop dat we je in het vervolg wel blij kunnen maken met een pakketje. Hartelijke groet, Team Helmonline

Verschrikkelijk bedrijf zonder telefoonnummer

Woensdag 18-10 een tweetal helmen besteld. Woensdag besteld was donderdag in huis met Trunkrs (extra voor betaald omdat het dan avondlevering werd ivm werk overdag). Donderdag niks gekregen en geen communicatie. Track and trace van Trunkrs bleef elke dag van dag verspringen naar de dag wat het was. Gemaild naar Trunkrs over waarom mijn pakket niet komt. Elke keer afgewimpeld met dat het pakket de volgende dag zou komen omdat dat stond op de site. Tevens ook erg onprofessioneel geholpen door Trunkrs aangezien de chat medewerker onbeleefd begon te doen toen er wat moeilijkere vragen werden gesteld door mij. Contact met helmonline opgenomen en 4 keer hetzelfde verhaal verteld en elke keer gehoord dat het nog binnen komt. Nu anderhalve week later nogsteeds geen gehoor over hoe en wat. Onderzoek van trunkrs is afgelopen maar zonder uitkomst… HOEDAN?!?! Laatste 3 mailtjes naar helmonline ook geen reactie op ontvangen. Laatste mailtje is verstuurd waarna ik juridische stappen ga ondernemen. Bedrijven als dit moeten worden verbannen van internet als klacht na klacht binnenstroomt. Doe jezelf een plezier en geef je geld uit bij een betrouwbare partij!!

Beste Rens, We snappen als geen ander dat jij niet kan wachten op jouw pakket. Daarom kijken we graag met je mee als er enige vertraging is. Daarbij waren we afhankelijk van het postonderzoek bij Trunkrs. We hebben daarbij continu ons best gedaan om het zo goed mogelijk voor je op te lossen. Daarom hebben we je uiteindelijk ook een nieuwe zending aangeboden en continu ons best gedaan om je te helpen. Nu je jouw helm alsnog hebt ontvangen, hoop ik dat je er veel plezier van hebt. Hartelijke groet, Team Helmonline

Verschrikkelijk bedrijf zonder telefoonnummer

Echt slechtste ooit

Ik maak een bestelling die zou gelijk die dag daarna bezorgd moeten zijn nou doen ze alsof ze hem hebben verstuurd en ondertussen kijk je in de app en is helemaal niet waar ook nog vol houden dat het wel zo is heb 0 informatie over wanneer het dan überhaupt zou moeten komen vind echt slecht geregeld ik heb het niet over het product zelf wat dat weet ik nog niet maar het aanraden om te bestellen dat zeker niet doe maar ergers anders te veel gedoe

Beste M, We snappen als geen ander dat je niet op jouw pakketje kunt wachten.  We doen daarmee ons best om zo snel mogelijk te leveren. Helaas hebben onze leveranciers het deze tijd van het jaar erg druk. Vanzelfsprekend kijken we graag met je mee als er iets mis lijkt te gaan. Daarom hebben we bij jouw oorspronkelijke zending én bij jouw retour een postonderzoek ingesteld. Volgens onze gegevens heb je inmiddels jouw aankoopbedrag terug ontvangen. Ik hoop dat we je in de toekomst wel blij mogen maken met een pakketje. Hartelijke groet, Team Helmonline

Helm besteld nooit ontvangen!

Helm besteld maar nooit mogen ontvangen. DHL gaf aan dat het bezorgd was maar pakketje was nergens te bekennen. Helmonline deed er niks aan en moest gewoon het factuur betalen omdat het mijn fout was!! Klacht ingediend bij de geschillencommissie en via hun erachter komen dat ze valse keurmerken hebben op hun site waardoor ze niks kunnen doen. Nu maar hoger op gaan zoeken. Site is niet betrouwbaar, erg slecht in communicatie en schuiven de fout bij een andere. Denken totaal niet mee in oplossingen en je kan fluiten naar je geld! Slechtste bedrijf ooit!!

Beste Rachel, Wij hebben na ons eerste mailcontact direct een postonderzoek gestart. De scans, navigatie en de bezorger hebben alle drie bevestigd dat het pakket is bezorgd. Wij houden ons dan ook aan de uitslag van dit onderzoek. Met vriendelijke groet, Team Helmonline

Een snelle service.

Wat de bestelling betreft, goede producten en een snelle service. Echter wat DHL bereft, waren ze later wegens een verhindering. Kan natuurlijk gebeuren. Dat ze de bestelling bij afwezigheid gewoon buiten bij de voordeur hebben achtergelaten en niet naar een depot hebben gebracht lijkt mij onverantwoord. Ik had het dan later kunnen afhalen. Als iemand dit gezien had, dan had het gestolen kunnen worden. Dit is mij al eens eerder overkomen. Ik ben verder wel blij met de bestelling. De helm is zelfs beter dan ik verwacht had.