Snelle levering van het bestelde.

Mooi platform om een nieuwe helm aan te kopen. Goed overzicht door de gemakkelijke filters. Prima en snelle levering van de aankoop. Top service!

Beste Eric, Bedankt voor je review. We vinden het fijn om te lezen dat je een top service bij ons hebt ervaren! We wensen je veel plezier met je aankoop en hopelijk zien we je nog eens terug als klant. Fijne dag! :)

Snel en netjes verstuurt

Pakketje erg snel gekregen en de verpakking zag er goed en verzorgt uit. Aanrader dus.

Beste Willem, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat het pakketje erg snel en netjes is geleverd! Veel plezier van je aankoop. Fijne dag!

Snelle levering voordelig geprijst

Tijdens de blackfriday week een mooie Shark helm aangeschaft. Alles ging soepel en helm was binnen 2 dagen geleverd. Top service.

Netjes geholpen

Helmonline heeft uitgezocht wat het juiste artikel was wat ik nodig had en de volgende dag in huis. Prima

Gewoon goed

Tres bien

Slecht!!

Heb 2 keer een helm besteld bij ze waarvan eerste verkeerde maat was, bij beide geen Pinlock vizier gekregen en ze doen er ook niks aan om dat te regelen met je!

Vlotte levering van een mooie helm van goede kwaliteit.

Ik had snel een goede motorhelm nodig. Helmonline.nl heeft deze na mijn bestelling vlot geleverd. Ik ben er blij mee! De helm is keurig en goed verpakt bij mij aangeleverd. Levering was snel geregeld. De prijs voor deze kwaliteitshelm is zeer gunstig. Gewoon zeer goed: prima website, prima product, snelle levering tegen een zeer schappelijke prijs.

Beste Pierre, Bedankt voor je review. Super leuk om te lezen dat je een vlotte levering en een mooie helm van goede kwaliteit hebt ontvangen. Dit is natuurlijk waar wij naar streven. Wij wensen je heel veel plezier van je nieuwe helm. Fijne dag!

Ik zou alleen graag een andere vervoerder dan DHL zien. Daar gaat met de track en tracé altijd iets fout. Als je er niet bent wordt het pakket zomaar voor de deur gezet. Liever Post NL Bij Helmonline gaat alles verder volgens afspraak

Feilloos bestellen en retourneren na fout van mijn kant. Geen probleem, en pijlsnelle levering

Mooi assortiment, goede prijsstelling en service. Zo hoort het.

Fijne helm snel en zonder problemen geleverd.

Fijne Helm iets ruimer besteld past prima. Kwam er pas na een week achter dat het gratis pinlock systeen aan de binnen zijkant van de doos zat geplakt.

Prima helm voor een nette prijs.

Na 10 jaar werd het echt tijd voor een nieuwe integraalhelm. Bij helmonline heb ik er snel eentje naar mijn smaak gevonden. Goed verpakt en binnen 24 uur bezorgd.

Perfekt

Prima helm met pinlock , goede maat en snelle levering , volgende x weer

Vlot en correct

Ik kreeg wat ik hebben wou binnen 24 uur

Snelle levering en perfect materiaal

Snelle levering.

Door storing bij de bank lukte betaling niet meteen, naar gelukkig "verdween" mijn bestelling niet, en werd ik er zelfs aan herinnerd en gevraagd of ik het artikel nog wilde.

Vlotte levering en goede helm

's avonds besteld en de volgende dag al in huis. De helm was netjes verpakt en voldoet aan mijn verwachting.

Beste Marcel, Bedankt voor je email. We zijn blij te vernemen dat alles netjes ingepakt was en je tevreden bent. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team HelmOnline

super vlot

binnen bestel datum,snelle servies.

Beste Peter, Bedankt voor je review en veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team HelmOnline.

Snelle levering en goede service

Snel en goed geleverd, als je vragen hebt kun je altijd bij ze terecht.

Beste Raymond, Bedankt voor je email. We zijn blij te vernemen dat je tevreden bent met onze service. Veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team HelmOnline

Mooie opvallende helm

Deze helm zit perfect. Is een mooie opvallende oranje helm die past bij de kleur van mijn motor. Bluetooth past er makkelijk in. Ik vind Stark sowieso een goed merk.

Good products and service but packet service is rubbish

My item should have been here on Saturday because helmonline received the order on Friday and said it would be on Saturday. DHL message said it would be here before 18:00 but it wasn't. The original message from DHL was then removed and replaced with "package not received or processed". They have tried to blame helmonline. DHL then got the package on Tuesday. This happens most times in my experience with DHL

Top,dag besteld volgende dag ,of later thuis

Een perfecte service, ben er heel blij mee :-)

Snel geleverd. Alles oké.

Goede en snelle service

Een punt en dat is dat er geen piepschuim of bubbel plastic om de helm zelf zit maar wel tussen de doos van de helm en de transport doos. Verder perfect en erg snelle levering, zeker een aanrader.

Mooie helm alleen moeilijk voor brildragers

Mooie helm alleen mis ik de info voor brildragers, bij de oren zat iets te weinig ruimte voor de bril.