Ruime keuze en snelle levering

Overzichtelijke website en heel veel keuze. Snelle levering.

Past goed

Toppie.

Netjes op tijd doen wat jullie beloven.Dinsdag besteld Woensdag binnen.Daar wordt ik blij van.

super snelle bezorging

goede verpakking en snel bezorging

Slecht

Als ik een helm bestel voor € 59,00 die helaas voor mijn zoon te klein is moet ik ineens €75,00 betalen voor een maat groter. Omdat het nu geen Back Friday meer is. Sorry maar het gaat toch om dezelfde bestelling.

Eertse keer dat ik wat bestelde

Eerste keer dat ik wat bestelde bij helmonline en ben erg tevreden over.

bij bestelling alles goed gegaan, en binnen een dag al ontvangen

allleen jammer dat als de maat niet klopt dat je kan omruilen, je moet eerst weer annuleren , dus retour ,,, en dan weer opnieuw bestellen. dat is een minpunt , maar voor de rest alles zeer goed , ook de klantenservice aan de telefoon , zeer behulpzaam.

Goed product voor weinig

Een goede helm voor nog geen 50 euro klaar voor 1 januari 2023

Duidelijke site en snelle levering Helm was goed ingepakt en de kwaliteit is goed

Ruime keuze, snel geleverd én tevreden !!!!!

Op zoek naar een helm voor mijn scooter kwam ik bij Helmonline.nl terecht. Een keuze was snel gemaakt door de handige "filter functie" het werd een "MT STREETFIGHTER ST HELM". Door de reviews heb ik de keuze gemaakt om een maatje groter te nemen. Helm besteld én de volgende dag werd hij al geleverd. Het is een TOP helm, mat zwart, past goed bij m'n scooter. Én een maatje groter was ook een goede keuze. Al met al, ZEER TEVREDEN !!!!!!!

Mooie helm leuk geprijsd Snel geleverd

Zeer snelle en correcte afhandeling.

Grote keuze en scherpe prijzen. De helm zaterdag online besteld en maandag al in huis. Sneller gaat bijna niet. Zeer tevreden met de helm en de service.

Snelle levering!

Bestelde helm werd na bestelling snel geleverd en in goede orde en staat ontvangen! Top! Helm is licht en voldoet aan de verwachtingen en zal per 1 januari 2023 gedragen worden op mijn snorscooter!

Goede kwaliteit lage prijs en snelle levering

Diverse keren al een helm en laatst een beenkleed voor de scooter gekocht super kwaliteit en lage prijs Service is ook uitstekend

Gewoon goed

Supersnel verzonden ,prachtige helm

Is goed

Ik raad mensen aan om je scooter of motor producten bij helmonline te bestellen. Ze hebben een goeie service.

Correcte levering en mooi product

Als gevolg van helmplicht snorfiets bij mijn vespa bijpassende retro jethelm besteld. Binnen een dag in huis mooi product. Met de aanwijzingen op de website juiste maat besteld past perfect!

Super mooie helm

Fijn beenkleed

Mijn oude beenkleed was kapot gegaan. De naad was escheurd op de overgang van borst naar benen. Bij regen werden mijn benen zeiknat Diit BLANCC Beenkleed Universeel valt goed over mijn benen. Houdt mijn benen nu warm. Ik ben benieuwd hoe het in de winter is als het vriest. Want dit beenkleed is wel dunner dan mijn vorige.

Was een goede ervaring

De helm was netjes verpakt woon snel bezorgd zeer tevreden je kan hier best bestellen

Snel

Als eerste is het een mooie en degelijke helm.bij ontvangst was er iets mis met de helm ik heb direct contact opgenomen en instructies gekregen hoe te handelen.direct de dag erna had ik de nieuwe helm alweer in huis.geweldige service en zeer vriendelijk te woord gestaan.

Snelle bezorging goed product heel tevreden

Snelle bezorging goed product heel tevreden mee

Correcte prijzen

Zeer snel geleverd