Snelle en nette bezorging

Snelle en nette bezorging van de helmen. Ook op de site duidelijk uitleg met hoe je de juiste maat kan vinden.

Duidelijk, snel en goed

Zoals beloofd , andere dag ontvangen.

Goed product, nette prijs en snelle levering

Aankoop volstaat, ben er helemaal tevreden over.

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Prima en warm, past beter als je een maat groter neemt dan je gewend bent.

Crediteren na retourneren duurt veel te lang!

Via de site een helm aangeschaft en levering gaat razendsnel. Avond ervoor besteld, volgende dag geleverd. Helaas bleek de helm een maatje te klein. Dus een dag later weer teruggestuurd. Op site staat dat jullie na ontvangst van retour binnen 5 werkdagen zullen crediteren. Echter na 7 werkdagen nog steeds geen creditnota. Telefonisch contact opgenomen waarbij ik de uitleg kreeg dat het erg druk is!! Dat is vreemd....wel binnen 1 dag kunnen leveren, maar niet binnen 5 dagen crediteren! Goede start maar slechte service!

Top service!

Helm besteld en de dag erna al meteen bezorgd!

Volgende dag bezorgen niet waar gemaakt.

De bestelde artikelen zijn prima en voordelig geprijsd. Helaas werd de belofte over het bezorgen niet waar gemaakt. Is iets wat ik wel veel vaker zie, voor een bepaalde tijd bestellen is morgen in huis. Moesten 1 dagje extra wachten. Zal me niet weerhouden om eventueel nog eens een bestelling te plaatsen.

Gewoon zoals het hoort snelle levering en correct afhandeling

Helaas niet volgende dag geleverd had na chat verkeer netjes door gegeven gekregen dat het bij dhl lag hadden waarschijnlijk gewoon te druk Voor de rest netjes afgeleverd dagje later

Ik ben zeer tevreden en zelf eventueel extra vragen worden snel beantwoord en de levering is ook prima in orde

snelle levering, goed product

Op maandag besteld, woensdag al geleverd zonder verzendkosten. Product voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Snel en Goed

Goed en duidelijk o

Good price and fast delivery

Good price and fast delivery

Beste kwaliteit met beste prijs, TOP

Met Art 4 voldoet aan hoge eizen van alle verzekeraars, met hoge kwaliteit en lage prijzen.

Slecht

Slecht, 16 mei helmen binnen gekregen, mate. N kloppen totaal niet. Dus kleinste meteen terug gestuurd, het is nu onderhand al 26 mei en nog steeds niets gehoord van helmonline

Nog Niks ontvangen

Nog niks ontvangen, postnl is het kwijt en ik moet wachten op het 10-daags onderzoek van helmonline en ik krijg iedere dag een email met de vraag hoe mijn ervaring was met helmonline terwijl ik al had geklikt op ‘uitschrijven’. Daarom dan toch maar invullen nu zodat de emails hopelijk ophouden.

heel goed

mijn zoon is heel blij

Goede en snelle service

Een uitstekende helm

Met een helm op voel ik mij een stuk veiliger

perfect,direct geleverd,goed bedrijf.

perfect

Kwaliteit en goede begeleiding.

Snelle service, keurig geleverd.

Motorhelm besteld bij Helmonline.nl. Levering heeft een dagje vertraging opgelopen, overigens lag dit bij DHL en niet bij Helmonline. Desondanks de helm alsnog binnen 2 dagen ontvangen, erg snel dus. Keurig verpakt, net product.

De helm is zo mooi echt geweldig snelle levering een aanrader

Alles ging perfect.

Ik bestelde de helm en hij kwam zoals gezegd de volgende dag. De helm is van topkwaliteit en is niets aan.