Mooie nieuwe motorhelm

Handige en duidelijke website, veel keuze aan helmen. Na wat onderzoek mooie nieuwe helm gevonden en zeer tevreden, ook door snelle levering.

Helm is te groot

Had een helm voor mijn dochter van 2 gekocht, maar hij past mijn vriendin van 31 als gegoten. Dus nu krijgt mijn vriendin hem en gaan we op zoek naar een nieuwe voor Jelin!

Mooie helm goede prijs.

Snelle 24 uurs levering van mijn shark evo endless. Black friday aanbieding maakte het interessant om deze helm aan te schaffen.

Goede ervaringen

Top helm

Valt goed op. In de koude is de zichtbaarheid niet zo goed. Koude/Warmte. Verder perfect!

Top service super mooie helm

Hele snelle service voor een super mooie helm

Dik tevreden

Alles is goed verlopen

Op tijd geleverd en in goede staat. Ben tevreden.

Wederom zeer tevreden

The place to be! Voor helmen en accessoires niet verder zoeken - hier moet je zijn -

Goed product, snelle levering. Ben er blij mee.

Goede uitleg bij produkt

Supersnelle levering

Voor 23:59 uur besteld, dag erna in huis. Helemaal tevreden.

Prima snelle service

Prima snelle service, produkt moet nog wel getest worden.

Betrouwbaar en fijn

Wanneer we een bestelling van Helmonline.nl doen we weten dat het betrouwbaar is en snel levering. Vrede en blij mee.

Mooie helm ben er super blij mee

Kwaliteit, verpakking, levering super

Mooie helm , goede prijs Snel geleverd en heel goed verpakt.

Top service!

Top service. Snel bezorgd en een mooie helm

Scherpste prijs (Black Friday) en ook nog binnen 24h geleverd

Ik was al erg lang aan het wachten op een aanbieding om een nieuwe E1 op de kop te tikken. Deze kwam op Black Friday wel heel erg scherp voorbij, dus besteld natuurlijk. Bestelproces en informatie over de status tiptop in orde en zelfs de bezorging was binnen 24h. Heel netjes hoor!

Hele snelle service

Super snel besteld en voor een hele mooie prijs.

Helemaal goed.

Vanaf de bestelling doen tot het leveren ging het heel goed.

Makkelijk bestellen en super snel geleverd

Snelle levering van het bestelde.

Mooi platform om een nieuwe helm aan te kopen. Goed overzicht door de gemakkelijke filters. Prima en snelle levering van de aankoop. Top service!

Beste Eric, Bedankt voor je review. We vinden het fijn om te lezen dat je een top service bij ons hebt ervaren! We wensen je veel plezier met je aankoop en hopelijk zien we je nog eens terug als klant. Fijne dag! :)