Niets op of aan te merken, gewoon snelle service en een goede aanbieding.

Goede service mooie helm

100%

Was prima zoals het beschrijven

Super bedrijf!

Uitstekend!

Goede en zeer snelle service

Gewoon fantastisch

Ik heb een helm gekocht hier een tijdje terug, zit fantastisch en is hartstikke mooi!

Prima site Levering niet binnen 24 uur wat wel aangegeven was Daarom 4 sterren

Beste Celesta, We doen ons best om zo snel mogelijk te leveren. Helaas lukt dit niet altijd de eerst volgende dag maar wordt het de dag daarna. Dankjewel voor jouw geduld. We hopen dat je alsnog veel plezier van jouw helm hebt! Met vriendelijke groet, Team Helmonline

Snelle levering, goed product

Op zaterdag besteld, maandag al in huis. Netjes verpakt. Top!

Precies hoe het hoort

Besteld, een supersnelle afhandeling dus snel thuis. Goed verpakt . Mooi materiaal

Top !!!

Super vlot verlopen , een tevreden klant erbij , ook de maattabel van de helmen is perfect , en de verzending aaammmaaaaiiiii sneller dan snel nog nooit meegemaakt TOP !!!

Vreselijk bedrijf

Als iets mis gaat met bestelling heb je problemen Niet te bereiken En als dat in review schrijft Gaan ze je bestoken.

Beste Edwin, Wat vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad en we je niet direct blij hebben gemaakt. In de tussentijd ben jij volledig gecrediteerd voor jou retour gestuurde producten. We gaan er dan ook vanuit dat we het volledig met elkaar hebben opgelost. Hartelijke groet, Team Helmonline

Zeer vlotte aflevering.

Website is zeer overzichtelijk.

Beloven voor 11:59 besteld morgen in huis

Donderdag besteld, wordt woensdag pas op ze vroegst geleverd. Top, die krijgen jullie mooi retour!

Beste Pieter, Wij doen ons best om zo snel mogelijk te leveren. Helaas redden we dit door onvoorziene omstandigheden niet altijd. Onze excuses daarvoor. We hopen je in de toekomst alsnog blij te kunnen maken met een pakket. Met vriendelijke groet, Cathelijne

Perfecte service bij klein defect!

Bij onze bestelling van 2 helmen bleek bij ontvangst dat het toch niet onze juiste keus was geweest. Na contact werd er direct een retour biljet opgestuurd en kon ik 2 andere soort helmen opgestuurd krijgen. Credit nota werd snel geregeld. Bij de nieuwe zending bleek op een van de helmen een klein defect en bij mij melding met een voorstel van uit mijn eigen kant kreeg ik de volgende dag direct een credit nota te grootte van mijn voorstel . Dat is pas echte service !

Goede klantenservice, snelle bezorging

Pakket was door DHL vertraagd, maar klantenservice was snel en deed hun best om t te fixen. Uiteindelijk nieuw slot besteld die heel snel aan kwam. Fijne communicatie en service

Snelle levering. Mooie prijzen voor artikelen

Snelle levering. Mooie prijzen voor artikelen

Perfecte service!

Mijn nieuwe helm was goed verpakt en heel snel geleverd!

Slecht (betaald - niks ontvangen)

Ik betaalde voor helm, niks ontvangen. En klantenservice zeggen SORRY WIJ KUNNEN NIET JOU HELPEN. Geld weg, klaar... Kan niks te doen... Zo ervaring met helmonline

Beste Ramin, Bedankt voor je review. We zien dat er een postonderzoek is geweest bij DHL. Hierbij zijn alle mogelijke scans, controles en de tracking van de bezorger onderzocht. Ook hadden wij een claim ingediend, die helaas niet geaccepteerd werd. Uit het onderzoek is gebleken dat het pakket zeker weten geleverd is en dit is ook bevestigd door de bezorger zelf. In verband met fraudegevoeligheid, moeten wij ons hier bij aansluiten. Mocht je nog vragen hebben horen we het graag. Met vriendelijke groeten, Team Helmonline

Snelle service en perfecte helm

Super snel geleverd.

Savonds besteld en de volgende dag in huis! Goed verpakt, prima kwaliteit en bezorgd door een vriendelijke pakketbezorger! Een aanrader!^.

alles volgens het boekje

geen loze beloftes

De Kids zijn helemaal happy

Onze klein kinderen zijn helemaal blij met deze Coole kinderhelm.

Drama

In eerste instantie tevreden met de aankoop en het product maar is na een half jaar al kapot gegaan. Schroeven gaan los laten en de helm is rijp voor de kliko. Vervolgens contact opgenomen met klantenservice en die hadden een nieuwe beloofd maar wat je krijgt is de kapotte helm van iemand anders die natuurlijk stinkt en het zelfde probleem heeft. Belachelijk en mega slecht

Beste Jan Chris, Wat vervelend om te horen dat we je niet direct blij hebben gemaakt. Onze excuses daarvoor. Hier streven wij vanzelfsprekend wel naar, daarom hebben we je ook nogmaals gemaild zodat we met je mee kunnen kijken. We hebben er alle vertrouwen in dat we er alsnog samen uit kunnen komen! We hopen van je te horen. Met vriendelijke groet, Cathelijne

Tot op heden niet goed.

Kan ze niet telefonisch bereiken Reageren niet op mail. Heb iets retour afzender gestuurd. En toen was t stil Voelt allemaal niet goed Kan ze ook niet bellen.

Goedemiddag Erik, Ik zie dat jouw retour helemaal goed is verwerkt en dat het helemaal goed is gekomen. Fijn dat we het op hebben gelost met elkaar en alle miscommunicatie is verholpen. Met vriendelijke groet, Cathelijne