Helm prima

Helm goed in orde

Beste Jordan, Dankjewel voor jouw feedback. We zijn als bedrijf nooit uitgeleerd en nemen dit ook graag mee. We hopen dat je geniet van jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Cathelijne

Besteld en snel geleverd. Mooi product. Goed verpakt.

Na wat leverings vertraging mooi en prima padelec helmpje ontvangen.

Meestal erg tevreden

Vorige bestelling ging supersnel.echter deze keer had ik op zaterdag besteld,normaal zou t maandag binnen komen,ook volgens de mail,echter werd t donderdag avond pas bezorgd door d h l,t pakket was niet aangemeld bij d h l

Goede en betrouwbare firma

Heb bij dit bedrijf binnen een paar weken een tweede helm besteld. Deze is net zo als bij de eerste helm snel, netjes en correct afgeleverd. Alles heel goed verpakt en voor een zeer redelijke prijs, zeker een aanrader!!!

Duidelijke beschrijvingen/foto’s/maat helm, ben er blij mee!

Vandaag besteld morgen in huis is onzin!

Helm besteld, bezorg moment kunnen kiezen wat heel fijn is, maar zeer jammer dat ze deze belofte niet waar maken. Ik heb een week gewacht tot m’n helm binnen kwam. En helmOnline zei hij ligt bij dhl, en dhl zei dat het pakket nog niet bij hun was. Dus daar heb je ook niks aan. Helm is voor de rest prima, goed verpakt.

Beste Jaimie, Excuus dat wij je niet direct blij hebben kunnen maken! De snelle levering is iets waar wij naar streven, maar door onvoorziene omstandigheden halen wij het helaas niet altijd. We hopen dat je ondanks de kleine vertraging geniet van jouw helm! Met vriendelijke groet, Cathelijne

Alles goed maar had eerste keer verkeerde helm besteld.heb retour gestuurd..

Wacht nog tot ik mijn geld terug krijg . Heb andere besteld.heb deze helm al binnen deze was de goede maat een kleur. Alleen jammer kon niet persoonlijk bellen met jullie

geen cntact mee te krijgen via chat of mail retour kan niet.

Je kan de helm niet retour zenden omdat de helm al retour is gestuurd door een ander. Reageren niet op chat of mail.

Goedemiddag Natascha, Wij willen natuurlijk iedereen graag blij maken en met een glimlach laten genieten van hun helm. Ik zie dat je de helm hebt kunnen houden en het geld teruggestort hebt gekregen. Heb je inmiddels al iemand blij kunnen maken met de helm? Wij hopen van wel! Hopelijk kunnen wij jou in het vervolg blij maken met een andere helm. Met vriendelijke groet, Cathelijne

Niet zoals voorgeschreven op de foto online.

Op de site staat de helm afgebeeld met een donker vizier. Echter heb ik de helm met een helemaal licht vizier ontvangen. De helm voldoet verder helemaal prima, alleen ik ging er van uit dat er een donker vizier bij zou zitten. Die moet ik nu alsnog apart erbij gaan bestellen. Erg jammer.

Kopen prima, service dikke vette onvoldoende.

In september vorig jaar een helm gekocht van Scorpion (enige helm vorm die mij past) 1 mei dit jaar gemeld dat de ventilatie schuif in gesloten stand rammelt. Na lang wachten op een reactie 22 mei op verzoek de helm opgestuurd ter reparatie. Na vaak vragen om een status update minimale antwoorden, en ineens was mijn helm gerepareerd, echter bij afhalen was er niets mee gedaan. Reactie was u krijgt een nieuwe helm. Volgende dag een mail Nee we gaan hem weer opsturen, daar ging weer 10 dagen overheen voor hij überhaupt verstuurd was. Tot op heden nog geen helm retour. Kreeg wel een ander merk als leen helm aangeboden na een boze mail betreft de slechte service. Maar ja ander merk andere vorm schiet dus niks op. Overigens wel bijzonder dat alleen de kiyoh reviews op hun site staan en niet die van trustpilot

Beste Pim, Ik begrijp dat jouw helm inmiddels weer binnen is en het nu in orde is. Wat fijn om te horen. Heel veel veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Team Helmonline

Great

Great

Helm besteld , super qualiteit en snel bezorgd.

Levering snel

Levering zeer snel. Retourbetaling van 2 helmen laat op zich wachten. 13 juni weer terug bij helmonline, op 18 juni nog geen retourbetaling ontvangen. Lijkt mij dat dit sneller kan.

Beste Raymond, Volgens ons systeem ben jij inmiddels volledig terugbetaald voor jouw geretourneerde producten. Excuus dat je daar iets langer op hebt moeten wachten. Wij doen vanzelfsprekend ons best om zo snel mogelijk te handelen. Geniet van de helm! Met vriendelijke groet, Team Helmonline

Doen wat ze beloven

Zoals beloofd, 2 helmen besteld en de vlgd dag in huis. Keurig verpakt.

Vervelend langzaam.

Verkeerde maat helm besteld, duurt veels te lang om geld terug te krijgen. Ook vind ik de voorwaarden onzin dat als de verpakking beschadigd is je minder terug krijgt. Waar slaat dat op zo'n verpakking kost geen drol en hoe ga je een product openen zonder tenminste een klein beetje schade te maken aan de verpakking.

Beste Julian, Als een verpakking kapot is, kunnen wij dit niet meer als nieuw verkopen. We hopen dat je begrijpt dat we daarom een beetje van de extra kosten die wij maken in moeten houden. Mochten we je in het vervolg kunnen helpen met het bepalen van jouw helmmaat doen we dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Cathelijne

Prijs kwaliteit

Prijs kwaliteit een leuke helm en vooral met het interne zonnescherm.

Perfecte helm

Goede kwaliteit en snelle levering

Site werkt makkelijk en is duidelijk Bestelling was snel binnen

Prima helm voor een mooie prijs

Toppie

Snelle levering en zit als een zonnetje

goede survice

lieve mensen

Goei service helm snel geleverd Top

zeer goed

correct en op tijd