Snelle levering, mooie helm

Aan te raden

2 keer verkeerde helmkeuze gemaakt. De helmen teruggestuurd tegen betaling (zoals het overal zou moeten zijn). Geen enkel probleem. De juiste helmen worden besteld alsook de rest wat nog nodig is. Zeker een aanrader. Snelle en correcte levering en afhandeling.

Snelle levering, goede maat

volgende dag in huis, helm zit goed

Prima geregeld!

Goed verpakt Geleverd als beloofd A kwaliteit

Snel en accuraat

Helemaal naar verwachting.

Super helm

Goed geregeld met de bestelling

Fijne systeem helm

Fijne systeemhelm, ventileert erg goed en zit comfortabel.

Fantastische mooie en perfect passende helm kijkt ook practig

Beautyfull

Perfecte verwerking , snelle correcte levering.

prima helm voldoen aan mijn verwachtingen. Prijskwaliteit is in orde.

Helm beslaat nog steeds, verder top!

De helm is fijn. Zeker gezien de prijs beveel ik de helm aan, maar helaas kwam ik er tijdens mijn les wel achter dat de helm alsnog beslaat. Niet zo erg als mijn scooterhelm zou doen, maar nog steeds dat ik mijn vizier omhoog moest doen.

Snelle levering, prima helm

Volgende dag geleverd

Supersnelle levering!

Na bestellen van het product was deze supersnel geleverd!

Goede ervaring

Goede service! De helm werd snel bezorgd. Helaas zat deze te klein, waardoor ik het moest retourneren. Duidelijke instructies op de website, dus dat klink lekker makkelijk en de klantenservice reageert ook snel! Ik zou hier dus zeker weer bestellen.

Perfect passend, dacht dat hij te klein was,maar na de gebruiksaanwijzing gelezen te hebben klopt het. Vrd groet b.grooters P.s en op tijd geleverd.

Geweldige service , van bestelling tot ontvangst en snel , toppie !!!

Geweldig , snel en alles in orde

SNELLE SERVICE EN GOEDE KWALITEIT

Snelle levering en prima service.

Netjes op tijd afgeleverd. Heel netjes verpakt. Ziet er goed uit

Goede prijs, snelle levering en goed contact.

Prima spul - snel geleverd - goed verpakt

Komt het door mijn iPad? Geen idee, maar bundel werkte niet. Kon de maat van één van de twee bundelartikelen kiezen, maar niet die van de ander en kwam niet verder. Dus uiteindelijk helm en hoes maar ongebundeld besteld, wat een paar euro meer kostte.

Ze hadden wat ik nodig heb en het werd vlot geleverd

Eerste ervaring is positief. Prijzen zijn goed, levering vlot.

Waardeloos

proactieve communicatie kent dit bedrijf niet. Helm retour gestuurd, maar communiceren dat er vertraging is in de verwerking... dat lukt dit bedrijf niet. Verder ging het ontvangen van de helm ook niet goed, want houden zich niet aan de belofte: voor 23:59 besteld, morgen in huis. Andere belofte: Uiterlijk deze week wordt uw retour verwerkt. Daar hebben ze zich ook niet aan gehouden. Alle klachten worden beantwoordt met 'sorry, maar daar kunnen we op dit moment niets aan doen'. Aftersales is dus waardeloos...

goede prijs en vlugge levering

zeker positief van de voorgeschreven service.

Goede prijs en snel in huis!

Vlug en degelijk

Goede producten aan goede prijs ,en heel vlug geleverd.