Goeie prijs goeie helm snel geleverd

Makkelijk helm voor brillendragers kunnen vinden. Helm maat klopt. Op tijd geleverd. Helemaal top.

Vlug geleverd. Product goed verpakt. Goede prijs. Zeer tevreden

Snelle levering, trage retourafhandeling

Onze helmen werden direct de volgende dag geleverd zoals beloofd. Helmen bevallen prima alleen was er één helaas te groot. Retour gemeld en direct nieuwe helm besteld. Helaas ontvang je geen bevestiging dat de retour doe heb ontvangen is. Via track en tracé zag ik dat dit wel zo was. Even gemaild of dit daadwerkelijk zo was. Dit werd bevestigd alleen zou het daarna nog 1 tot 5 dagen duren voordat het verwerkt is en geld terug gestort wordt. Dit vind ik echt te lang. Met de banken van tegenwoordig is geld overmaken direct gebeurd. En de administratieve afhandeling is ook niet al te lastig. Maandag is de helm retour bevestigd. Het is inmiddels zondag en ik heb nog mijn geld niet terug. Best wel een smetje op mijn ervaring met helmonline.

duidelijke website en snelle levering goedzo

top product, snelle service, laagste prijs, dus aanrader!!!

's avonds laat besteld, en volgende dag nog in huis.

Snel geleverd,en de helm ziet er goed uit,zeker voor dat geld .Top !

Heel goed.

snelle service.

Zeer goed.

Ik heb hier vroeger een Shark helm gekocht. Na mijn ongeval heb ik dezelfde opnieuw gekocht. Alle 2 de keren is de helm de volgende dag toegekomen mooi op tijd en zeer goed verpakt. Geen schade. in 1 woord FANTASTISCH.

Prrima

Snel, goed ingepakt!

Voortreffelijk

Prima site Zeer snelle levering

Van a tot z perfect!

Helmonline heeft misschien niet de grootste keuze. Maar de ervaring is positief!

Mooi verjaardagscadeau, snelle bezorging.

Mijn kleinzoon is blij met zijn nieuwe helm. Hij kan nu veilig op de scooter. Bedankt voor de snelle bezorging en goede service. De helm is een goede aanrader en geeft een veilig gevoel.

Goed slot

Goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle verzending.

Mooie, degelijke helm voor onze dochter.

Goede degelijke helm

Echte motorhelm, kan helemaal open dicht.

Snelle levering top

Veel keuze goede uitleg en snelle leverimg

fijne helm en handig in gebruik

perfect zittende helm. bediening kinderlijk eenvoudig. ook inbouw Sena 30k goed te doen.

Fijne website, snelle levering.

Fijne website met goede kwaliteit helmen, Snelle levering een aanrader.

geweldig

Snelle levering en kwaiteits product.

Ik heb mijn eerste helm ooit nu gekocht

Hele fijne site en prettige afhandeling had 2 maten besteld en er 1 geretourneerd zonder problemen Vond wel erg jammer dat retourkosten ik zelf moest betalen Verder 3xtop

Alles perfect

Heel snelle levering !

Fijne site en de volgende dag al in huis, top!

Ik vond het een hele fijne site om te gebruiken, heel makkelijk en snel. Het pakketje kwam de volgende dag alweer aan dus was een top ervaring!

prima en snel geleverd

zee tevreden

Bestelling gedaan volgende dag binnen.

Ik heb gezocht naar een leuke goede motor/scooter helm. Gevonden op helmonline. Mooie prijs en snel binnen. Kan niet anders zeggen dat ik tevreden ben.